Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2005, 13:58
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 09-05-2005 @ 13:50 :
Ik heb de schurft aan onverdraagzame puriteinen die hun geloof als excuus voor hun onverdraagzaamheid aanvoeren, maakt dat mij een ultra rechtse fastistoide xenofoob?
Wat denk jij dan?
Citaat:
juno schreef op 09-05-2005 @ 13:50 :
Ik ben tenminste niet homofoob.
Oh, ik wel?
Advertentie
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 09-05-2005 @ 13:50 :
Maar het valt me gewoon op, dat veel autochtonen een andere mening niet dulden.
Maar dat doen mensen ongeacht hun afkomst. Allochtonen reageren vaak weer heel panisch op mensen met een xenofobe mening.
juno
juno is offline
Ik bedoelde jullie ook niet.

Muja heeft mij ( en in wezen de hele westerse samenleving) een keer uitgemaakt voor verdorven en beestachtig omdat ik voor sex voor het huwelijk, sexuele voorlichting en masturbatie ben. Kijk, dat vind ik dan een bekrompen puritein. Net als George Bush, dus.

Zelfs tijdens het huwelijk wil hij ook niet aan iets anders dan recht op en neer. Klaar ben je, als je met Muja trouwt. Nou ja, niet dus....
Oud 09-05-2005, 14:00
Wouter_B
Wouter_B is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 08-05-2005 @ 22:27 :
deze had jij gemaakt kunnen hebben

Klik en luister

Ik kom op dit forum terecht, laat een keer wat van me horen (met bron) en krijg meteen een lonsdalesticker opgeplakt. Daar ga ik verder ook niet op in.

Ik dacht dat dit een discussieforum was.

Trouwens, de B verwijst naar mn tweede naam, wegens gebrek aan inspiratie. Dat het volgens jullie tevens naar Mohammed B. of dan wel naar Wouter Bos verwijst kwam ik later achter. Ach, het is dan wel een paradox op mijn gisteren geplaatste bewering

Laatst gewijzigd op 09-05-2005 om 14:06.
Oud 09-05-2005, 14:00
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 09-05-2005 @ 13:58 :
Maar dat doen mensen ongeacht hun afkomst. Allochtonen reageren vaak weer heel panisch op mensen met een xenofobe mening.
Daar heb je ook wel een punt.
Oud 09-05-2005, 14:01
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 09-05-2005 @ 13:58 :
Ik bedoelde jullie ook niet.

Muja heeft mij ( en in wezen de hele westerse samenleving) een keer uitgemaakt voor verdorven en beestachtig omdat ik voor sex voor het huwelijk, sexuele voorlichting en masturbatie ben. Kijk, dat vind ik dan een bekrompen puritein. Net als George Bush, dus.

Zelfs tijdens het huwelijk wil hij ook niet aan iets anders dan recht op en neer. Klaar ben je, als je met Muja trouwt. Nou ja, niet dus....
Ben je nog steeds niet over hem heen?
Oud 09-05-2005, 14:01
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Wouter_B schreef op 09-05-2005 @ 14:00 :
Ik kom op dit forum terecht, laat een keer wat van me horen (met bron) en krijg meteen een lonsdalesticker opgeplakt. Daar ga ik verder ook niet op in.
Ik dacht dat dit een discussieforum was.
ah joh, stel je niet zo aan
is wouter b trouwens je naam of je idool?
Oud 09-05-2005, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 09-05-2005 @ 13:58 :
Ik ook!
Misschien ben ik dan ook wel een wallochtoon.
Oud 09-05-2005, 14:03
juno
juno is offline
Citaat:
S. schreef op 09-05-2005 @ 14:01 :
Ben je nog steeds niet over hem heen?
Nou, het was meer de schrik dat er in 2005 nog steeds jonge mensen, geboren en getogen in Nederland zijn, die er dat soort denkbeelden op na houden.
Oud 09-05-2005, 14:05
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 09-05-2005 @ 14:03 :
Nou, het was meer de schrik dat er in 2005 nog steeds jonge mensen, geboren en getogen in Nederland zijn, die er dat soort denkbeelden op na houden.
Jij bent natuurlijk de personificatie van de Westerse samenleving
Oud 09-05-2005, 14:12
Wouter_B
Wouter_B is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 09-05-2005 @ 14:01 :
ah joh, stel je niet zo aan
is wouter b trouwens je naam of je idool?
Ben ook niet boos, alleen dat men een nieuwe forummer meteen voor wildersaanhanger uitmaakt is wel erg makkelijk.

Ook ik hier vindt het een idioot eerste klas, ben juist helemaal geen moslimhater.
Zei alleen maar (misschien wel kortaf) dat die jongeren toch een probleem zijn, hoe je het ook bekijkt.
En van hen is iedereen de dupe, ongeacht geloof of wat dan ook. Maarja dat geldt ook voor het Lonsdaleplebs
Oud 09-05-2005, 14:19
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Wouter_B schreef op 09-05-2005 @ 14:12 :
Ben ook niet boos, alleen dat men een nieuwe forummer meteen voor wildersaanhanger uitmaakt is wel erg makkelijk.

Ook ik hier vindt het een idioot eerste klas, ben juist helemaal geen moslimhater.
Zei alleen maar (misschien wel kortaf) dat die jongeren toch een probleem zijn, hoe je het ook bekijkt.
En van hen is iedereen de dupe, ongeacht geloof of wat dan ook. Maarja dat geldt ook voor het Lonsdaleplebs
Allereerst: wen er maar aan, er wordt vaak gescholden/naampjes gegeven, en weinig beargumenteerd.

Zweitens beantworten sie meine vrage nicht.

And last but not least: Welcome!
Oud 09-05-2005, 14:22
Wouter_B
Wouter_B is offline
Dank!
Ach het is altijd makkelijker mensen ergens voor uit te maken op het internot
Oud 09-05-2005, 14:23
Wouter_B
Wouter_B is offline
En nee, Wouter B. (rijmt) is niet mijn idool
Oud 09-05-2005, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Wouter_B schreef op 09-05-2005 @ 14:23 :
En nee, Wouter B. (rijmt) is niet mijn idool
Jammer, mijne wel
Oud 09-05-2005, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-05-2005 @ 13:17 :
Waarom rol-oogt nu toch weer alleen het moslimsbevrijdingsfront?
Omdat het een achterlijke opmerking van een hoog moralistische dramaqueen gehalte is
Oud 09-05-2005, 14:49
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Goed, het heeft op dit moment weinig zin om deze thread open te laten, aangezien sommige mensen het vertikken elkaar met rust te laten.

Regels voor berichten