Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() neej, want over 20 jaar zijn der weer andere cabaretiers
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Dat zal volgens mij over 20 jaar ook zo zijn met Visscher, Teeuwen en de Jonge. De nieuwe generatie van dan heeft dan wel eens over ze gehoord, maar ze kennen hen niet.
||
Citaat:
En bovendien ben ik er dan bij als nieuwe caberetier ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Het enige verschil is dat ik altijd naar de huidige generatie ben geweest en nooit naar de vorige generatie. Daardoor ken ik van hen niet meer dan hun naam. En volgens mij zijn er genoeg mensen zoals ik. Ik vind jullie reactie dus niet geheel terecht.
||
Citaat:
en ik vond die dingen op het scherm, dat autootje enzo, in het begin leuk maar begon wel te vervelen.. vond sowieso de show té lang duren ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Ja, vooral bij die flauwe cartoongrappen. Was bij jou de lelijkste man ook echt kaal? Want die van ons had haar, waardoor het filmpje niet helemaal klopte. Citaat:
||
Citaat:
die man was was echt kaal ja. raar dat ze bij jouw voorstelling iemand uit hadden gekozen die niet helemaal kaal was dan.. bij mij was ook 1 jongen genomineerd die net deed of ie niet wist dat het over hem ging, geen slimme actie want het kwam toch uit en hij werd logischerwijs extra voor lul gezet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik ben naar de voorstelling van 6 mei geweest. Daar waren 2 mensen genomineerd die zichzelf niet bekend maakten, zodat er 2 anderen voor gek werden gezet die een klein beetje leken op de mensen van de foto. Dat was pas lullig!
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
en wat heb jij vandaag gedaan? innogen | 500 | 01-01-2007 22:03 | |
Lifestyle |
Wat gaan jullie allemaal doen vanavond? Love_Fulfilled | 500 | 26-09-2005 13:11 | |
Liefde & Relatie |
Enneuh, hoe voel jíj je nou op relationeel gebied? Hé? Hé? Deel zestien ondertussen.. Methuselah | 494 | 25-09-2005 12:50 | |
Liefde & Relatie |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 15 Verwijderd | 493 | 02-09-2005 21:51 | |
Lifestyle |
Wat voor spannende avonturen heb jij vandaag meegemaakt? Verwijderd | 500 | 24-08-2005 12:13 | |
Films, TV & Radio |
Lama's Miss Pannekoek | 118 | 07-04-2005 19:06 |