Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2005, 20:43
marlies
marlies is offline
C en dat past ook wel bij mijn lichaam (ben ook niet zo dun) 1.66 en 64 kilo, maar met sporten zou wat kleiner niet vervelend geweest zijn.
Maar je hoort me niet klagen hoor
Oud 08-05-2005, 21:22
Dith
Dith is offline
Ik vind mijn borsten maar stom. Waarom precies weet ik niet want op zich is alles in verhouding met mijn lijf en ze zijn niet buitensporig lelijk of verschil in grootte of wat dan ook. Maar ik heb dus een (kleine) D en had liever een C gehad ivm sporten en kleren kopen.
Oud 09-05-2005, 00:21
Jude
Jude is offline
@ da leentjuh: dankje.

Citaat:
Dith schreef op 08-05-2005 @ 22:22 :
Ik vind mijn borsten maar stom. Waarom precies weet ik niet want op zich is alles in verhouding met mijn lijf en ze zijn niet buitensporig lelijk of verschil in grootte of wat dan ook. Maar ik heb dus een (kleine) D en had liever een C gehad ivm sporten en kleren kopen.
^ Dat idd, maar aan de andere kant lijkt cup G oid me ook geen pretje met sporten. Dan valt D nog mee.
Oud 09-05-2005, 07:36
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Ik heb 75/80 A, ben er wel blij mee, staan prima in verhouding met mn lichaam, ik ben maar een klein meisje ^^
Oud 09-05-2005, 12:22
Verwijderd
75b, soms een kleine c (ong 1.72 en 55 kilo) en ben er onzettend trots op. Ze passen perfect bij mijn lichaam, hebben een mooie vorm en krijg er ook wel eens complimentjes over.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 13:12
Nebel
Nebel is offline
ik heb 75A/70B en dat vind ik niet zo geweldig bij een lengte van 1.86... zeker omdat ik vroeger 75C had .
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 14:15
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Gothic schreef op 08-05-2005 @ 19:11 :
dat weet ik wel, maar om nu al te gaan miepen... ze kan nog aan de pil evt en de kans is prima aanwezig dat haar borsten op haar 18e nog 2 maten groeien...
Waarschijnlijk heb jij gewoon makkelijk praten... ik ben 15 en zit al een jaar aan de pil (voor buikpijn met menstruatie) en ik heb nog steeds 70/75 A(A) en ik heb de hoop ook al opgegeven.
Oud 09-05-2005, 15:00
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 09-05-2005 @ 15:15 :
Waarschijnlijk heb jij gewoon makkelijk praten... ik ben 15 en zit al een jaar aan de pil (voor buikpijn met menstruatie) en ik heb nog steeds 70/75 A(A) en ik heb de hoop ook al opgegeven.
ik ben 19 en heb 75AA, net als jij... maar de kans is gewoon groot dat ze tussen 15-21 nog groeien, zeker als je niet aan de pil bent. Want cup A is niet gemiddeld, maar klein.
Oud 09-05-2005, 15:00
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 09-05-2005 @ 14:12 :
ik heb 75A/70B en dat vind ik niet zo geweldig bij een lengte van 1.86... zeker omdat ik vroeger 75C had .
kwestie van aankomen, krijg je ze gewoon weer terug. Kijk naar Georgina...
Oud 09-05-2005, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 09-05-2005 @ 16:00 :
Eerlijk gezegd geloof ik dat verhaal van Georgine niet zo, haar boobs zijn wel heel veel gegroeid in verhouding met hoeveel ze is aangekomen. Ik ben 13 kilo afgevallen en mijne zijn maar 1/2 cupmaat kleiner geworden ongeveer.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 15:09
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Georgina is een kwestie van mannen die fotos van je maken een warme vloestof over je heen spuiten en dan het balletje uit je mond halen en je blinddoek afdoen.
dan mag je ff wachten in de wachtkamer en krijg je te horen dat je boobs helemaal echt zijn.
Oud 09-05-2005, 15:21
Ramble On
Ramble On is offline
80C, tevreden, past bij m'n lichaam
Oud 09-05-2005, 15:26
Verwijderd
Citaat:
cookie16 schreef op 09-05-2005 @ 16:09 :
Georgina is een kwestie van mannen die fotos van je maken een warme vloestof over je heen spuiten en dan het balletje uit je mond halen en je blinddoek afdoen.
dan mag je ff wachten in de wachtkamer en krijg je te horen dat je boobs helemaal echt zijn.
Que?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 09-05-2005 @ 16:08 :
Eerlijk gezegd geloof ik dat verhaal van Georgine niet zo, haar boobs zijn wel heel veel gegroeid in verhouding met hoeveel ze is aangekomen. Ik ben 13 kilo afgevallen en mijne zijn maar 1/2 cupmaat kleiner geworden ongeveer.
mjah, en ze is niet lang, 1.65 ofzo? en ze beweert dat haar borsten van een B naar een D (of meer?) gingen doordat zij van 45 naar 52 kg ging. Toen ik van 45 naar 52 ging, ging ik alleen maar van 70a naar 75a
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 09-05-2005 @ 16:40 :
mjah, en ze is niet lang, 1.65 ofzo? en ze beweert dat haar borsten van een B naar een D (of meer?) gingen doordat zij van 45 naar 52 kg ging. Toen ik van 45 naar 52 ging, ging ik alleen maar van 70a naar 75a
Volgensmij had ze zelf een kleine B-cup, eerder een A. Met een beetje push-up effect leek het altijd wel meer, maar als ze een strak hemdje of topje aan had was het toch echt niet zo veel. En nu is het inderdaad minstens een D-cup.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 16:15
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
dat ze kleiner werden gebeurde voordat ik afviel.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 09-05-2005 @ 17:15 :
dat ze kleiner werden gebeurde voordat ik afviel.
Ze werden zomaar opeens kleiner? Hoe kwam dat dan?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 16:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 09-05-2005 @ 17:16 :
Dat is begrijpelijk. Er zit ook vet om je borsten. Als je afvalt, gaat dat dus weg. Dus je borsten worden kleiner.

Edit: Ow, ik had het woordje 'voordat' gemist Dan gaat mn verhaal dus niet op

Laatst gewijzigd op 09-05-2005 om 16:23.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 16:19
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
ik ben 19 en heb 75AA, net als jij... maar de kans is gewoon groot dat ze tussen 15-21 nog groeien, zeker als je niet aan de pil bent. Want cup A is niet gemiddeld, maar klein.
De kans is nogal klein als je al een tijd ongesteld ben, dus ze was níet aan het miepen.

En dat cup A niet gemiddeld is, zegt niets. De meeste mensen met een grotere cup, hadden deze ook al eerder.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 16:22
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 09-05-2005 @ 17:16 :
na mn operatie, hormonen ofzo... daarna wel een beetje door afvallen, maar das hoogstens een halve cup.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 09-05-2005 @ 17:18 :
Dat is begrijpelijk. Er zit ook vet om je borsten. Als je afvalt, gaat dat dus weg. Dus je borsten worden kleiner.
Dat snap ik. Mijn borsten werden ook kleiner toen ik afviel.

Maar dat is niet wat ze zei, ze zei dat ze al kleiner werden voordat ze afviel.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 16:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 09-05-2005 @ 17:22 :
Dat snap ik. Mijn borsten werden ook kleiner toen ik afviel.

Maar dat is niet wat ze zei, ze zei dat ze al kleiner werden voordat ze afviel.
Haha je was mn 'edit' voor
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 16:45
marieke88
marieke88 is offline
hmmm. ik ben der egt ontevreden over... kep haast nog niet AA, en ze zijn wel al uitgegroeid.... dit vind ik wel jammer, maar jah, je verbloemt het met voorgevulde bh's he...Ach, zo ben ik, ze horen bij me, ik vind ze gezellig!!!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 18:20
moontje16
moontje16 is offline
ik heb 75c en ik ben blij met ze
ik vind ze een tikkeltje groot voor mn lichaam (1.67m - 54 kg), maar k vind het ook wel "mooi" staan, juist ietsje grotere. Maar dan net weer niet té, snappen jullie nog?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 18:23
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 09-05-2005 @ 16:26 :
Que?
kopspijkers niet gezien?
Oud 09-05-2005, 18:24
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
marieke88 schreef op 09-05-2005 @ 17:45 :
Ach, zo ben ik, ze horen bij me, ik vind ze gezellig!!!
Gezellig..
Oud 09-05-2005, 18:24
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 09-05-2005 @ 19:24 :
Gezellig..
borsten kunnen heel gezellig zijn
Oud 09-05-2005, 18:33
Verwijderd
Ik ben 1.75m, 66 kg en heb cup 75 A/kleine B en ik ben niet zo tevreden. Had liever een echte B of een C gehad. misschien komt het nog maar aangezien die van mijn moeder ook niet zo groot zijn verwacht ik er niks van.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 18:34
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 09-05-2005 @ 19:24 :
borsten kunnen heel gezellig zijn
Als je er (redelijk) mee tevreden bent wel ja..
Oud 09-05-2005, 19:13
Alistar
Alistar is offline
Het hangt van de BH. Ik heb normaal ongeveer 75C/80C
Over de vorm ben ik niet tevreden, de grote past verder wel bij mn lichaam.
Maar ja, mn vriend vindt ze mooi, das het belangrijkste
Oud 09-05-2005, 20:27
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 09-05-2005 @ 17:18 :
Bij mij niet. Ik kan afvallen wat ik wil, mn borsten blijven net zo groot als altijd. Misschien groeien ze nog wel, k hoop het niet, vind het nou wel leuk geweest.
Oud 09-05-2005, 20:53
*Finding*Niki*
*Finding*Niki* is offline
Citaat:
*Finding*Niki* schreef op 05-05-2005 @ 12:01 :
Ik ben er Nu wel tevreden mee!
heb een kleine cup b ( 1.63 57 kg) en ze passen bij mn lichaam, en ik vind klein super "Handy" , geen gestuntel als je sport,sext,trapoploopt of graag op je buik slaapt!
Jeej,ze worden steeds mooier en groter... Kunnen borsten ook aan groeistuipen lijden? (terwijl ik wel ben afgevallen )
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 22:06
gewoonik
gewoonik is offline
hm..
toen ik 10 kilo was aangekomen gingen mn borsten weer van d naar ff gelukkig niet dat ik per se grote borsten wil maar ik woog toen wel veel te weinig..
dus t kan wel veel schelen..
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 23:52
Tugurio
Tugurio is offline
alle c+ heb ik een pm gestuurd. j/k
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 07:44
*nerwen elensar
*nerwen elensar is offline
Citaat:
Tugurio schreef op 10-05-2005 @ 00:52 :
alle c+ heb ik een pm gestuurd. j/k

en jij bent zéker een -10 cm...
Oud 10-05-2005, 08:08
borboleta
borboleta is offline
als je aan de pil bent, stoppen je borsten dan met groeien? of worden ze juist groter.. ?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 08:10
Verwijderd
Citaat:
borboleta schreef op 10-05-2005 @ 09:08 :
als je aan de pil bent, stoppen je borsten dan met groeien? of worden ze juist groter.. ?
kan allebei gebeuren maar bij de meeste meisjes heeft de pil helemaal geen effect op de borsten.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 08:12
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 09-05-2005 @ 17:19 :
De kans is nogal klein als je al een tijd ongesteld ben, dus ze was níet aan het miepen.

En dat cup A niet gemiddeld is, zegt niets. De meeste mensen met een grotere cup, hadden deze ook al eerder.
Wat is er met jou de laatste tijd? JE doet steeds zo kattig in je posts...

Een hoop mensen krijgen grotere borsten als ze aan de pil gaan en zij was nog niet aan de pil, dus er zijn nog genoeg mogelijkheden...
Oud 10-05-2005, 08:13
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sarah schreef op 10-05-2005 @ 09:10 :
kan allebei gebeuren maar bij de meeste meisjes heeft de pil helemaal geen effect op de borsten.
mijn huisarts zei dat de pil juist wel vaak effect heeft op de borsten als meisjes nog niet volgroeit zijn en volledig ontwikkeld...
Oud 10-05-2005, 08:14
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 10-05-2005 @ 09:13 :
mijn huisarts zei dat de pil juist wel vaak effect heeft op de borsten als meisjes nog niet volgroeit zijn en volledig ontwikkeld...
hmm, zou natuurlijk best kunnen, maar ik ken niemand bij wie de pil effect op de borstgroei heeft gehad...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 10-05-2005 @ 09:13 :
Ik vraag me af hoe dat vast te stellen is, want als een meisje nog niet volgroeit en nog niet volledig ontwikkeld is, dan lijkt me dat haar borsten ook daardoor nog kunnen groeien. En hoe weet je dan wat nu de werkelijke oorzaak is: pil of lichamelijke ontwikkeling? Of zie ik nu iets over het hoofd?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 08:17
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sarah schreef op 10-05-2005 @ 09:14 :
hmm, zou natuurlijk best kunnen, maar ik ken niemand bij wie de pil effect op de borstgroei heeft gehad...
ik wel...

ze zei ook dat ze vrouwen met grote borsten altijd even waarschuwt, omdat die meestal geen grotere borsten willen...
Oud 10-05-2005, 08:19
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-05-2005 @ 09:17 :
Ik vraag me af hoe dat vast te stellen is, want als een meisje nog niet volgroeit en nog niet volledig ontwikkeld is, dan lijkt me dat haar borsten ook daardoor nog kunnen groeien. En hoe weet je dan wat nu de werkelijke oorzaak is: pil of lichamelijke ontwikkeling? Of zie ik nu iets over het hoofd?
het zijn beide hormonen die het werk doen, soms kunnen die extra hormonen juist ff voor dat beetje extra zorgen. Je kunt het zien als vrouwen een tijdje op een b zaten en na de pil opeens een cup groter worden. Jullie zeggen ook dat je aangekomen bent door de pil, is zo'n zelfde iets, hoe weet je wat de werkelijke oorzaak is: meer eten, stress, verkeerd eten, gewoon door ontwikkeling/ouder worden of aankomen door hormonen?
Oud 10-05-2005, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 10-05-2005 @ 09:19 :
het zijn beide hormonen die het werk doen, soms kunnen die extra hormonen juist ff voor dat beetje extra zorgen. Je kunt het zien als vrouwen een tijdje op een b zaten en na de pil opeens een cup groter worden.
Nu heb je het over vrouwen, net had je het over nog niet volledig ontwikkelde meisjes. En ik vraag me dus af hoe je aan kunt tonen dat de pil 'net dat kleine beetje extra' is... En bij een bv. zestienjarige lijkt me dat het best nog gewoon de normale ontwikkeling kan zijn als het nog groeit?

(Ik zeg niet dat het niet door de pil kan komen, ik vraag me alleen af hoe je kunt weten waardoor het komt, zeg maar.)

Citaat:
Jullie zeggen ook dat je aangekomen bent door de pil, is zo'n zelfde iets, hoe weet je wat de werkelijke oorzaak is: meer eten, stress, verkeerd eten, gewoon door ontwikkeling/ouder worden of aankomen door hormonen?
Wie zegt dat? (Ik zeg dat niet op de manier zoals jij het nu brengt, ik heb alleen gezegd dat ik me afvraag of het door de pil komt of dat het idd door andere oorzaken komt. Dat is dus, iig in mijn geval, niet zo'n zelfde iets, omdat ik het nooit met zoveel zekerheid gezegd heb, maar me juist afvraag wat de oorzaak is.)
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 08:28
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-05-2005 @ 09:25 :
Nu heb je het over vrouwen, net had je het over nog niet volledig ontwikkelde meisjes. En ik vraag me dus af hoe je aan kunt tonen dat de pil 'net dat kleine beetje extra' is... En bij een bv. zestienjarige lijkt me dat het best nog gewoon de normale ontwikkeling kan zijn als het nog groeit?

(Ik zeg niet dat het niet door de pil kan komen, ik vraag me alleen af hoe je kunt weten waardoor het komt, zeg maar.)
Lees voor vrouwen ook meisjes die nog niet ontwikkeld zijn. Die kunnen ook al een tijdje op b zitten en vervolgens in kort tijdbestek een cup groter worden direct na de pil. Er zal vast onderzoek naar gedaan zijn, ze zal vast niet zomaar dat soort dingen zeggen...
Oud 10-05-2005, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 10-05-2005 @ 09:28 :
Er zal vast onderzoek naar gedaan zijn, ze zal vast niet zomaar dat soort dingen zeggen...
Dan mag ik het me toch ook wel afvragen hoe het zit en die vraag dan hier stellen? Wellicht dat iemand hier het antwoord (misschien wel gebaseerd op dergelijke onderzoeken) weet. Als ik het niet vraag, zal ik het waarschijnlijk nooit weten, dus vraag ik het.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 08:56
.Pure
.Pure is offline
ik ken ook wel meiden waarvan de borsten zijn gaan groeien na de pil. Zelf ben ik (nog) niet aan de pil, maar ben eigenlijk ook wel 'benieuwd' naar de werking daarvan mbt mn borsten.

Afgelopen jaar ben ik ook wel een beetje 'uitgedijd' en aangekomen, maar mn borsten veranderen niet tot nauwelijks en dat is al een tijd zo, denk ook echt niet dat ze nog 3 jaar door zullen groeien, wat ik wel hoop natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 14:22
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Een tijdje geleden had ik van een paar mensen gehoord dat als je op jonge leeftijd kleine borsten hebt (zovan je hebt al een paar jaar cup A ofzo), dat ze vaak klein(er) blijven, dat die op hun 17e/18e al uitgegroeit zijn en mensen die op een jonge leeftijd grotere borsten krijgen, dat die juist doorgroeien totdat ze ongeveer 21 jaar zijn ofzo.

Het klinkt wat vaag, maar ik denk wel dat het vaak wel klopt.
Oud 10-05-2005, 15:03
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-05-2005 @ 09:12 :
Wat is er met jou de laatste tijd? JE doet steeds zo kattig in je posts...
Hmz, je hebt gelijk. Ik merk het zelf ook... Zit niet goed in mn vel.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 15:32
Verwijderd
ik heb 70 C ben 1.69m en weeg 57 kilo. En ik ben tevreden hoor.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten