![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Matjong: In de muesli die ik heb zitten niet echt veel noten, ik kom zo nu en dan eens een hazelnoot of een amandel tegen, maar meer ook niet. Je proeft ze amper en als je het echt vreselijk vindt, kun je ze er altijd nog uithalen. Als je echt zonder noten wilt, dan denk ik dat je het zelf zult moeten maken (bv. havermoutvlokken met rozijnen door elkaar doen oid). |
![]() |
||
Citaat:
![]() En die kleine crackertjes eet ik ook vaak omdat ik dacht dat er bijna niks in zat, maar dat valt dus nogal tegen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van LU is volgens valtaf.nl iig 412 kcal per 100 gram (en 11,2 gram vet), die van de Euroshopper zijn volgens valtaf.nl 452 kcal per 100 gram (en 13,1 gram vet). |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Edit: op de website staat dat het nieuw is ![]() Nog een edit: ook op de website gevonden: Crackertjes “Naturel” 425 kcal 14 kcal Crackertjes “Volkoren” 426 kcal 14 kcal Crackertjes ‘Méditerranée” 450 kcal 14 kcal Crackertjes “Kristalzout” 450 kcal 14 kcal 450/4 (pakje = 25g) = 112.5 kcal per pakje ![]() Laatst gewijzigd op 11-05-2005 om 11:23. |
![]() |
||
Citaat:
![]() kliwie: ik moet ook examen doen.. en ik mag nog wel naar school als ik wil dus ik ga nog wel af en toe denk ik.. ben nu alleen ziek dus ik blijf thuis.. ik heb net pas ontbeten ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Die gaan we dus uit mijn voedselplanning schrappen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @matjong: ik vind die jumbo snack-a-jacks met kaas zo gruwelijk lekker.. die zijn 38 kcal per stuk en vullen onwijs!
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik moet ook weer eens tosti's binnekort ![]() Vandaag: ontbijt 9.00 grote boterham met cervelaat middag 12.30 bak yoghurt met 2 eetlepels cruesli en een halve perzik 13.45 boterham met halva jam ik zit in de stress (school, werk, lijnen... ik kan me nogal druk maken om deze dingen), en ik ben daardoor volgens mij ziek aan het worden. Vandaar het weinige eten. Zometeen nog een paar boterhammen of crackers oid proberen met lekkere thee. want zo schiet het niet op natuulijk. Misschien is vanavond eens vroeg naar bed een goed idee
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vorige week begon het afvallen een beetje te lukken, maar dit weekend bij mijn schoonmoeder gegeten (die kookt erg lekker, maar ook vrij vet, maar ik vind het lullig om niet gewoon een normale hoeveelheid eten op te eten, zeg maar (want zoveel meer dan normaal eet ik ook daar niet)) en een keer patat gegeten (na een wedstrijd) en twee keer ijs gegeten en toen zat het er weer min of meer aan (plus tijdelijk erboven). Maandag dus maar weer opnieuw begonnen. Vannacht werd ik wakker, ik weet niet of het echt van de honger was, maar ik weet wel dat ik enorme honger had en oa daardoor niet meer kon slapen. (En dat terwijl ik helemaal niet vreselijk weinig gegeten had overdag ofzo.) Toen dus maar even m'n bed uitgegaan en twee boterhammen gegeten. Vandaag heb ik me op de sla gestort, net 400g sla met studentenhaver op. Straks eens bedenken wat ik vanavond zal gaan eten...'k denk aardappelpuree, broccoli (met een beetje saus) en een gekookt ei. Hopelijk lukt het me om op 'lange termijn' iets af te vallen zonder dat het er weer aankomt... 'k ga denk ik binnenkort toch maar weer eens naar de dokter. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kom over het algemeen uit tussen de 1800 en de 2100 kcal (even heel globaal gegokt) en dat eet ik verspreid over de dag. Lijkt me niet bepaalde weinig oid...en dan vind ik het dus minder logisch dat ik zo'n enorme honger heb (want dat heb ik niet alleen afgelopen nacht - ik heb bijna altijd honger (maar niet altijd zo erg als vannacht)). |
![]() |
|
Verwijderd
|
of www.voedingsmeter.nl, die is in het nederlands
![]() weet iemand hoeveel frituurvet een kaassouffle opzuigt als je 'm frituurt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.zonnatura.nl/html/product.php?cat=3&subcat=2
Volgens mij zijn de meesten hiervan zonder noten (alleen de noten-vruchten muesli niet natuurlijk, maar bij de rest zie ik het niet staan). Bijkomend voordeel is ook dat deze muesli's suikervrij zijn. ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Maar ook over het geheel als ik naar andere mensen kijken, de meesten met zo'n laag BMI hebben spijkerbroekmaat 26 of 27 ofzo, niet dat dat nou mijn streven is, maar daarom dacht ik dat mijn weegschaal misschien te weinig aangaf, en ik dus wat meer woog. Anyway, op de weegschaal thuis woog ik vanmorgen met kleren enzo aan 60.2, in het ziekenhuis woog ik 58, die geeft dus zelfs minder aan. (Nou had ik nog wel een keer geplast tussendoor, dus ik denk dat het verschil ongeveer 1,5 kilo is ![]() In elk geval nog weer een extra reden om niet verder af te willen vallen, en er op te letten dat ik ook niet steeds weer inzak naar 1500 kcal ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien zijn de mensen met dat zelfde bmi wel kleiner dan jij? Dat kan ook heel goed meespelen. Of is het bij hen anders verdeelt (wat mij logisch lijkt) en zijn jouw benen bv. weer dunner dan die van hen. Ieder mens is anders en je kunt niet alles hebben wat een ander heeft. ![]() Als je met kleren 58 kilo weegt, dan is dat bij jou lengte dus gewoon al behoorlijk laag. Wat je ook aan je bmi ziet. Meer afvallen lijkt me erg onverstandig. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 |