Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2005, 16:14
Augustus
Augustus is offline
Beste medegenieters,

Ik zit met een brandende vraag. Ik ga morgen voor 't eerste een xtc pil nemen een "Armani", nou zou ik van jullie graag willen weten of jullie ervaring met dit "type" hebben en zo ja, beviel het?

Ik heb hiervoor een keer explosion gebruikt, is het enigzins te vergelijken met een echte pil of is het intenser?

Alvast bedankt!
Oud 11-05-2005, 16:55
Risce
Risce is offline
Ik geloof dat het wel te vergelijken is die twee. Bij xtc krijg je echter eerder dorst/te weinig vocht. Ga dan niet teveel water drinken...

Armani zegt trouwens niks. Het logo is volledig inwisselbaar met andere logo's. Daar kun je weinig van op aan. Misschien kun je het laten testen in een smartshop.
Oud 11-05-2005, 17:02
zeehond23
zeehond23 is offline
3 dagen zo ziek als een hond ervan geweest
Oud 11-05-2005, 17:25
Verwijderd
Zoals Risce zegt, het logo biedt nooit zekerheid.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 17:37
Tsasil
Tsasil is offline
Toevallig beide explosion en XTC recentelijk voor het eerst gebruikt en vond het weinig vergelijkbaar.

Explosion vond ik een stuk minder 'psychadelisch' als XTC. Explosion gaf mij meer het gevoel lekker te kunnen praten en het idee dat ik wat minder snel moe werd. Alsof je een heerlijk lange nacht achter de rug hebt en net fris je bed uit bent gestapt in het kwadraat zeg maar. Ik had wel maar 2/3 flesje though.

Met XTC werd alles ineens heel pluizig en leek licht te geven. Ook had ik het idee dat ik rondzweefde in plaats van liep. Alles had een nogal lichte en kleurige uitstraling en het was geweldig om dingen aan te raken (vooral mijn eigen haar ). Allemaal dingen die ik helemaal niet had meegemaakt met Explosion. Het gevoel om te moeten praten had ik met XTC een stuk minder als met Explosion; Ik wilde liever genieten. Ik wilde wel graag iets doen en als dat niet kon, zoals toen ik op iemand moest wachten die bier ging halen, werd ik nogal onrustig. Bij explosion heb ik echter die hele situatie niet meegemaakt, dus geen idee of dat nog verschilt. Ik had overigens een blauw pilletje met het Volkswagen logo erop.

Ik heb me laten vertellen dat Explosion meer te vergelijken is met Coke
Oud 11-05-2005, 17:49
Augustus
Augustus is offline
Alvast bedankt voor de eerste posts, het logo zegt dus weinig, okey! Tsasil heb jij de dag/week na je pil nog last gehad van vermoeidheid of depressieve stemmingen?
Oud 11-05-2005, 17:57
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Augustus schreef op 11-05-2005 @ 18:49 :
Alvast bedankt voor de eerste posts, het logo zegt dus weinig, okey! Tsasil heb jij de dag/week na je pil nog last gehad van vermoeidheid of depressieve stemmingen?
Ik heb afgelopen donderdag met bevrijdingspop het pilletje gepopt. De volgende dag moest ik werken ( ), maar heb heerlijk gewerkt en had totaal geen last van een kater.
Afgelopen zondagmiddag en maandagochtend had ik wel duidelijk last van wat depressiviteit, maar zodra ik merkte dat het van de XTC kwam (was in eerste instantie mij niet duidelijk) boeide het niet meer. Zolang je dan in je hoofd hebt dat het door de XTC komt, is het niet zo erg.

Ik ben nu ook zo verkouden als een hond, waarschijnlijk door mijn verminderde weerstand.
Oud 11-05-2005, 17:59
Tsasil
Tsasil is offline
Ik vond het trouwens frapant hoe hemelsbreed het verschil was met de verschillende soorten psychadelica die ik ken. Het geeft totaal geen 'mindfuck', maar ook niet die voldoening na je trip.
Oud 11-05-2005, 18:16
Augustus
Augustus is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 11-05-2005 @ 18:59 :
Ik vond het trouwens frapant hoe hemelsbreed het verschil was met de verschillende soorten psychadelica die ik ken. Het geeft totaal geen 'mindfuck', maar ook niet die voldoening na je trip.
Okey! bedankt voor je info.
Oud 11-05-2005, 19:09
Risce
Risce is offline
wat betreft de vergelijking, zou ik tsasil volgen, want ik ken het alleen van horen van.
Oud 11-05-2005, 19:13
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Risce schreef op 11-05-2005 @ 20:09 :
wat betreft de vergelijking, zou ik tsasil volgen, want ik ken het alleen van horen van.
Nou ja, volgen. Ik vertel slechts hoe het er met mij aan toe ging
Oud 11-05-2005, 21:23
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
zodra ik merkte dat het van de XTC kwam (was in eerste instantie mij niet duidelijk) boeide het niet meer. Zolang je dan in je hoofd hebt dat het door de XTC komt, is het niet zo erg
Ik ondervind hier precies t zelfde.
De maandag niks aan de hand, maar de dinsdag komt de dip (bij xtc dan, bij mdma heb ik alleen een zeer positive naroes van 3 dagen).
Als ik pilletjes gehad heb houd ik er dinsdags dan ook rekening mee, en dat scheelt al zowat de helft aan impact.

Dit weekend 2 superman dingetjes. Geen geweldig effect.
Ze waren wat geel van kleur dus zal wel meer speed dan nodig in hebben gezeten. Zonde, en die hoef ik dus ook niet meer.
Uitendelijk wel een leuk niveau van wazigheid bereikt waarbij ik ettelijke tafels en stoelen op de dansvloer zag staan. (gebruikers weten wat ik hiermee bedoel )

// onn edit

Waarom eigenlijk Armani?
Maakt dat de pil stoer? Ik snap sowieso vaak de motivatie een bepaald teken of logo erop te zetten niet....

Laatst gewijzigd op 12-05-2005 om 11:13.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 14:46
E Che Guevara
E Che Guevara is offline
Appeltjes zijn opzich wel fijn.
Die heb ik ook gehad.
Maar als je ze neemt moet je er 1,5 van nemen want 1 is niet zo fijn.

Lazlow
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 15:40
zeehond23
zeehond23 is offline
1,5 is beter als 1? En dat noem jij fijne pillen? Ik noem dat troep! Rotzooi! Dat is helemaal niet fijn! Dat is geheel KUT!
Oud 12-05-2005, 19:25
Verwijderd
ik heb wel eens armanitje op, maar wat ik zeg hoeft niet voor jou te gelden
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 20:05
Astraea
Astraea is offline
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 11-05-2005 @ 22:23 :
Ik ondervind hier precies t zelfde.
De maandag niks aan de hand, maar de dinsdag komt de dip (bij xtc dan, bij mdma heb ik alleen een zeer positive naroes van 3 dagen).
Als ik pilletjes gehad heb houd ik er dinsdags dan ook rekening mee, en dat scheelt al zowat de helft aan impact.

Dit weekend 2 superman dingetjes. Geen geweldig effect.
Ze waren wat geel van kleur dus zal wel meer speed dan nodig in hebben gezeten. Zonde, en die hoef ik dus ook niet meer.
Uitendelijk wel een leuk niveau van wazigheid bereikt waarbij ik ettelijke tafels en stoelen op de dansvloer zag staan. (gebruikers weten wat ik hiermee bedoel )

// onn edit

Waarom eigenlijk Armani?
Maakt dat de pil stoer? Ik snap sowieso vaak de motivatie een bepaald teken of logo erop te zetten niet....
De welbekende dinsdag-dip!
Die hebben wel meer mensen. Ik heb ook altijd op dinsdag de dip, maakt niet uit wanneer ik heb gebruikt. Ik gebruik sowieso niet zoveel, maar als het feest op vrijdag is, dan komt dinsdag de dip. Als het feest op zondag is, dan komt ook dinsdag de dip. Dit hebben meer mensen en er is niet echt een reden voor te vinden. Maar het is niet te vergelijken met echte depressiviteit, omdat je (zoals al werd gezegd) in je achterhoofd houdt dat het door de XTC komt. Dan is het dus eigenlijk al te verwaarlozen.
XTC heeft een een andere bijwerking dat Explosion. Door XTC worden kleuren mooier, geluid wordt mooier. Eigenlijk wordt gewoon alles mooier en kun je je beter afsluiten van mensen om je heen. Je kunt er letterlijk van in trance raken. De wil om te praten verslapt heel erg, omdat praten je uit je trance haalt. Echt nare nawerkingen heb ik er zelf nooit van gehad. De dinsdag-dip zal wel het ergste zijn.

En zoals al gezegd inderdaad, het logo geeft geen zekerheid. Meestal kun je het bij een smartshop wel gratis laten testen, dan heb je tenminste zekerheid.
Oud 12-05-2005, 20:21
Verwijderd
Ik heb nooit een dip, voel me alleen maar fucking happy de dagen erna
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 23:24
Touwtj
Touwtj is offline
ik heb heel wat ervaring met xtc en armani p'tjs heb ik ook wel eens gehad. mijn ervaring ermee was wel goed. Ik voelde hem best wel. maar een logo van een pil zegt idd vrij weinig, de ene armani pil kan heel anders uitpakke als een andere armani pil die er hetzelfde uit ziet. Maar bij mij was het wel leuk uitgepakt. kampvuur erbij, nou prachtig is dat dan..!
Oud 13-05-2005, 15:33
qghp
qghp is offline
Citaat:
Oma schreef op 12-05-2005 @ 21:21 :
Ik heb nooit een dip, voel me alleen maar fucking happy de dagen erna

Dat komt omdat jij de hele week doortrekt
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 16:44
Verwijderd
Citaat:
mat-ice schreef op 13-05-2005 @ 16:33 :
Dat komt omdat jij de hele week doortrekt
oja joh?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 17:20
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
ajoh
eet het en je weet het
Oud 14-05-2005, 12:45
Augustus
Augustus is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 13-05-2005 @ 18:20 :
ajoh
eet het en je weet het
No shit, holmes. 'T was een fijne eerste keer.
Oud 18-05-2005, 09:42
zeehond23
zeehond23 is offline
echt wel

eerste keer wausen zat ik er echt wel bij te trippen, volop chill
Oud 18-05-2005, 15:09
E Che Guevara
E Che Guevara is offline
He zeehond ik vond ze toch best fijn hoor.
Maarjah ieders z'n eigen mening

Lazlow
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 16:31
zeehond23
zeehond23 is offline
waar heb jij het nou weer over?/
Advertentie
Oud 18-05-2005, 19:01
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 12-05-2005 @ 16:40 :
1,5 is beter als 1? En dat noem jij fijne pillen? Ik noem dat troep! Rotzooi! Dat is helemaal niet fijn! Dat is geheel KUT!
ik denk dat hij hierop doelt.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 13:05
zeehond23
zeehond23 is offline
dan praat hij nogsteeds p00p!
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten