Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Afgelopen zondagmiddag en maandagochtend had ik wel duidelijk last van wat depressiviteit, maar zodra ik merkte dat het van de XTC kwam (was in eerste instantie mij niet duidelijk) boeide het niet meer. Zolang je dan in je hoofd hebt dat het door de XTC komt, is het niet zo erg. Ik ben nu ook zo verkouden als een hond, waarschijnlijk door mijn verminderde weerstand.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Die hebben wel meer mensen. Ik heb ook altijd op dinsdag de dip, maakt niet uit wanneer ik heb gebruikt. Ik gebruik sowieso niet zoveel, maar als het feest op vrijdag is, dan komt dinsdag de dip. Als het feest op zondag is, dan komt ook dinsdag de dip. Dit hebben meer mensen en er is niet echt een reden voor te vinden. Maar het is niet te vergelijken met echte depressiviteit, omdat je (zoals al werd gezegd) in je achterhoofd houdt dat het door de XTC komt. Dan is het dus eigenlijk al te verwaarlozen. XTC heeft een een andere bijwerking dat Explosion. Door XTC worden kleuren mooier, geluid wordt mooier. Eigenlijk wordt gewoon alles mooier en kun je je beter afsluiten van mensen om je heen. Je kunt er letterlijk van in trance raken. De wil om te praten verslapt heel erg, omdat praten je uit je trance haalt. Echt nare nawerkingen heb ik er zelf nooit van gehad. De dinsdag-dip zal wel het ergste zijn. En zoals al gezegd inderdaad, het logo geeft geen zekerheid. Meestal kun je het bij een smartshop wel gratis laten testen, dan heb je tenminste zekerheid.
|
![]() |
ik heb heel wat ervaring met xtc en armani p'tjs heb ik ook wel eens gehad. mijn ervaring ermee was wel goed. Ik voelde hem best wel. maar een logo van een pil zegt idd vrij weinig, de ene armani pil kan heel anders uitpakke als een andere armani pil die er hetzelfde uit ziet. Maar bij mij was het wel leuk uitgepakt. kampvuur erbij, nou prachtig is dat dan..!
![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat komt omdat jij de hele week doortrekt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |