Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
van een beetje drinken sterven je hersens niet af en word je slimmer! Zo lang jij dat denkt is het goed kerel ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hoe weet jij dat nou ,jij kent m;n gezondheid niet
misschien haal jij je 18 niet omdat je mroge misschien door een bus naar de kut gerden wordt ha ? misschien schiet iemand een kogel door je kop ,mijnarbeiders of fabriekarbeiders halen de 40 -50 ook niet snel ,dus wat wil je zeggen over de wiet en de xtc |
![]() |
|
Wat dacht je nu? Dat het verschrikkelijk gezond was om je vol te proppen met chemische pillen? Dus nee gezondheidsbevorderend zal het wel nie zijn, en misschien gaat men er wel van uit dat iedereen verstandig genoeg is om dat wel te beseffen, maar helaas... Drugs in se zijn helemaal niet slecht, het overgrote deel van de mensen weet er gewoon niet mee om te gaan (mezelf incl.).
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eerst haal je iets zeker, daarna haal je iets OOK niet? Als je OOK zegt, wat haal je dan nog meer niet? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ja ik doe het vaak maar ik kan er egwoon mee leven ,eten ,slapen ,sporten en leef gezond ,misschien dat ik al gaten heb in m;n kop maar ja verder doe ik havo |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Dames dames, rustig maar.
Wat ik maar wou zeggen: 1) We hebben het over lange termijn. Wie zegt dat negen jaar lange termijn is? Ik zou eerder aan twintig jaar denken. 2) Er blijken tegenwoordig steeds meer mensen van in de 50 al dement te worden. Niemand heeft BEWEZEN hoe dit komt, maar één theorie is dat het komt door het drugsgebruik in de jaren 60-70 komt (toen was die generatie in z'n tienerjaren). Nogmaals: dit is nog niet bewezen, maar het geeft wel te denken: toen wist niemand precies wat de schadelijke effecten van drugs waren. Het was allemaal relatief nieuw, en ach, het leek zo onschuldig. Tot nu toe is gebleken dat met de jaren ook de kennis komt, en bv. LSD bleek toch een stuk schadelijker dan men in het begin dacht... Je kan nu wel zeggen "XTC is onschuldig want ik ken mensen die het al zo en zo lang gebruiken en die nog steeds helemaal goed zijn", maar dat is natuurlijk verre van een bewijs. Er is gewoon nog veel onbekend, punt. Ik wil hiermee niet met een waarschuwend vingertje zeggen "Gebruik geen XTC, bla bla bla", maar het lijkt me nou ook niet goed als mensen denken dat het allemaal zo (relatief) onschuldig is. Dat het niet onschuldig is, is al bewezen (hersenbeschadiging e.d.), maar hoe schadelijk het nou precies is, WETEN WE NOG NIET. Denk er niet te makkelijk over, dat is alles wat ik wou zeggen. Ugh.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Die dobermann.
Van roken is BEWEZEN dat het slecht voor je is, heel slecht zelfs, van XTC is nog helemaal NIETS bewezen, en toch is XTC slechter als roken? waar heb je dat vandaan dan? Het feit dat er nog niks is bewezen over de schadelijke effecten van XTC pleit juist voor. Immers, als het echt heel schadelijk was geweest hadden ze dat nu wel ontdekt toch? Er is al immers jaren gedegen onderzoek naar XTC gedaan. Het waarschijnlijkst lijkt mij dat XTC minieme schadelijke gevolgen heeft. (het zal immers ook wel niet bepaald gezond zijn). Bovendien heeft XTC ook heel veel GOEDE korte-termijn gevolgen! Anders zou het geen party-drug zijn toch. Geestelijk goed voelen is immers ook zeer belangrijk voor de mens! (net zoals lachen gezond is) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Roken verzorgt ook de 'innerlijke' mens, immers? Ik haalde trouwens wel XTC en coke door elkaar, je m'excuse. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Over roken: je voelt je er alleen goed door omdat er in je lichaam gewenning optreed, en als je het NIET neemt, er ontwenning optreed, met roken bestrijd je dus de ontwenningsverschijnselen van het roken.. (wat een vicueze cirkel geeft, vandaar de verslaving) Roken verzorgt dus niet echt de innerlijke mens, behalve mensen die er verslaafd aan zijn. Citaat:
Schadelijkheid van XTC kan dus niet bewezen worden, dus kunnen er ook nog geen uitspraken voor of tegen worden gedaan. Over |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
het is ook niet bekend wat het met je eventuele kinderen doet..
mijn oplossing: ik stop voordat ik met mijn vriendin ga samenwonen zodat ik die zooi in ieder geval niet meer in mijn lichaam heb en het kind hier geen gevolgen aan ondervind. wat xtc met me doet als ik nog 40 jaar doorga?! daar zal ik nooit achter komen, ik vind mijn toekomst belangrijker dan de xtc. groeten
|
![]() |
kweet niet of jullie het al wisten, maar er is al wel degelijk onderzoek gedaan naar de schadelijkheid van xtc: het tast je hersenen serieus aan. dus niet zoals alcohol. alcohol is gezond in vergelijking met de smeerlapperij die ze in xtc gooien.
ik heb op tv een getuigenis gezien van een jongen die terugkwam van een fuif en niet meer met zijn hand in zijn achterzak kon om zijn busabonnement te nemen. hij kreeg zijn hand gewoon niet zo ver. je kan dus na veelvuldig gebruik echt last hebben van motorische storingen, en er werd in dat programma ook voorspeld dat binnen zo'n 20-30 jaar de gevolgen te zien zullen zijn bij alle gebruikers: mogelijk alzheimer, motorische gebreken, etc. dat laatste is uiteraard niet bewezen, maar ik zou er toch maar mee oppassen. sterven is één zaak, de rest van je leven half gehandicapt zijn is een andere.
||
![]() |
Citaat:
Sterven door xtc sja dan moet je ook wel 50 pille in 1 avond nemen of zo en gehandicapt ??? nog nooit gezien bij xtc gebruikers, en nog 1 ding geloof niet wat er allemaal op de tv en op het net staat want er zijn maar pas 6 mensen gestorven aan xtc in de 4 laatste jaren en allemaal door overhitting ,maar ja vind je het gek als je hele nacht doordanst zonder drinke en je lichaam et super warm heeft |
![]() |
|
![]() |
hoi alles goed hier danny ik gebruik ook wel eens X-T-C
en wat je nu zecht kan best waar zijn want ik heb soms een dag na het slikken voel ik soms iets op mijn been en je voel er aan en het voelt erg dik aan alsof daar iets zit en daarna is het weg maar xtc kan ook blijvend dingen veranderen in je hersens zonder dat je het door heb en soms wel maar een ding is zeker XTC is voor de maker een weet en voor ons een vraag!!! GABBER 4 LIFE HARD CORE WILL NEVER DIE © <.X-T-C.> tip wil je xtc slikken op een goeie manier neem dan cappies en zit niet zo veel tering zooi in alleen maar pure MDMA ![]()
||
![]() |
Citaat:
ja dat jij nooit spasmen hebt gehad na een avondje fuiven is ook weer niet zo raar, hoe lang doe je het al? je denkt toch niet dat elke gebruiker dat direct heeft? die jongen in de documentaire deed het al negen jaar of zo. ik zou ook kunnen zeggen: "lever aangetast door alcohol?? hahaha wat een bullshit! ik heb al zo vaak een pintje gedronken, en mijn lever is toch niet aangetast". denk na voor je replyt. en als ik zeg: sterven door xtc of gehandicapt, bedoel ik natuurlijk nie direct he. de ware gevolgen zie je pas over twintig jaar. dat is weer hetzelfde als daarnet: tis nie omdat je de eerste tien jaar niks hebt, dat je nooit iets zult hebben... en oke, misschien hebben jullie gelijk en wordt dit soort dingen opgezet in de media. misschien was die documentaire (die btw niet amerikaans was) wel fake en waren er helemaal geen bewijzen. maar waarom zou de staat dan iets willen verbieden dat volstrekt onschadelijk is? plus, er is een kans dat het onschadelijk is, maar er is ook een kans dat het wel degelijk schadelijk is. en ik zei het al: het is niet mijn leven. doe wat je niet laten kunt. ik neem liever geen risico. en misschien ben ik dan wel saai, but yeah, ik amuseer mij ook zonder xtc.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |