Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dankzij het Christendom is men dat vergeten. Om dat te illustreren: nipplegate van onze grote vriendin Janet; je mag nog zo geil dansen, en nog zoveel implicaties maken naar De Daad, maar o wee als er een tepel of een schaamhaar te zien is ![]() Dan vraag ik me af, als je toch je lichaam gebruikt om je platen te verkopen ipv talent, zoals Christina en Britney, waarom dan niet rationeel wezen en in je nakie gaan dansen? Maargoed, das een andere discussie natuurlijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Gelukkig heb ik niet zo'n ziekelijke opvoeding gehad. ![]()
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb me laten vertellen dat zoiets, het naakt rondlopen van ouders in het bijzijn van hun kinderen bij veel mensen een normaal verschijnsel is. Dat het bij jou niet het geval was, oke. Maar ik vind het al prijzenswaardig dat deze gewoonte iemand niet bezint. Zo'n kritisch tegengeluid, weliswaar op subtiele wijze verwoord, mag zeker gehoord worden. ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast geloof ik niet dat het gedrag van een kind van bv. 2/4 enkel daar door beïnvloed wordt en andere kinderen daar niet mee bezig zijn. Zoals al gezegd is: het is een deel van de ontwikkeling. (En natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen ed.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een paar jaar geleden gelezen in een topic op Liefde en Relatie. Ik was onthutst van de tientallen reacties (en geen enkele waarbij het niet zo was!), waarbij werd aangegeven dat de vader en moeder voor, na en tijdens de douche gewoon naakt rondliepen in het bijzijn van de tieners. Dat vind ik normloos en zwaar sick.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je hebt als kind honderden keren met je pa en ma in bad gezeten, toch? Ook niet met je kleren aan, neem ik aan. En nu ben je een tiener. Je vader en moeder hebben nog steeds hetzelfde zaakje als toen, hoor. Ik zie echt het probleem niet. Ik heb alleen liever niet dat ik het zie. Zo aantrekkelijk ziet het er nou ook weer niet uit. ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Soms is het meer gelijkwaardig, in die zin dat ze er allebei even enthousiast over zijn, maar dat is meer als ze al eens wat samen hebben gerommeld. Ze zijn net zo onschuldig als het na-apen van vader en moeder door met poppen te spelen of zogenaamd af te wassen met een plastic afwassetje. Het gaat vanzelf weer over als de nieuwsgierigheid bekoeld is. De meesten vinden 1 keer het andere geslacht zien genoeg geweest, anderen gaan veel verder door en steken er samen vingers in of gaan bloot op elkaar liggen, of wat ook. Ook nog het feit dat het vaak stiekem gebeurd, en eigenlijk niet mag van de ouders, maakt het extra spannend. Wat betreft die tv: dat valt wel mee. Sommigen gaan idd zogenaamd 'tongen' net als op tv, naar aanleiding van iets wat ze zien/gezien hebben, anderen horen het een en ander op school, maar hoe dan ook raken ze ook zonder tv in aanraking met hun eigen geslachtsdelen en zijn ze benieuwd naar die van de ander. Voorbeelden van kinderen met een trauma? Ik ken er geen hoor, van kindertjes die met een zekere instemming van 2 (of meer ![]() En uiteraard kan er een trauma of een nare herinnering optreden als het kind gedwongen is door de ander, maar dat lijkt me vanzelfsprekend + mijn pleidooi gaat over kinderen die er samen voor 'kiezen'.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Wat heb jij voor rare, verwrongen jeugd gehad dat je dit soort dingen hebt meegemaakt/gezien/gehoord? ![]() Laatst gewijzigd op 16-05-2005 om 00:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1179017 Mijn bakkes viel open van verbazing. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Op mijn 2e/3e pakte ik schaamteloos de voet van vader of moederlief en begon ermee tegen mijn kruis te wrijven, dat vond ik blijkbaar lekker. [unquote] Wat een perversiteit. ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het lijkt wel een Belgisch incestdorp. ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Ik kwam zelf op het idee hoor, vast wel naar aanleiding van iets dat ik gezien of gehoord heb, maar niemand heeft mij ooit gezegd dat te doen ofzo.
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat is niet pervers, als je zo klein bent weet je niet eens wat dat is. Je voelt gewoon dat het lekker is en dan doe je dat dus, omdat je nu eenmaal op ontdekkingstocht gaat naar smaken, structuur, diepte, enz. Als je zo jong bent ken je nog geen schaamte, want dat heb je niet van je ouders geleerd. En is het dus heel normaal ja.
||
Citaat:
Maar goed, MA zal nu wel op zoek gaan naar nog meer lasterende topics over mij. Zal wel weer ontaarden in ouderwetse ruzie of ik gek ben of niet. Pfff. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb zojuist het topic een beetje doorgelezen, waarbij zo nu en dan mijn mond van verbazing openviel. het beeld dat jouw vader zijn teen ter beschikking stelt, zodat jij aan je trekjes kan komen spookt de hele tijd door me hoofd. ik bedoel, ik wordt algemeen als ruimdenkend beschouwd, maar dit gaat toch echt te ver. En vooral dat jij zoeits probeert te legitimeren *kots* doet mij walgen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Juist. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind dit echt verre van normaal. Ik ken niemand maar dan ook niemand die dit heeft meegemaakt en ook heb ik er nog nooit van gehoord dat zulke dingen voorkwamen in het leven van zo'n jong kind. my god zeg
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Misbruik door Goede doelen onder de loep Gatara | 12 | 05-09-2007 22:21 | |
Het vergeten Soedan: VN Vredesmacht? Gatara | 104 | 07-01-2007 22:20 | |
'Misbruikte kinderen in jeugdgevangenis vernederd' koelieboelie | 29 | 01-11-2006 12:31 | |
Pedo's de politiek in EvilConduct | 500 | 18-07-2006 00:14 | |
Psychologie |
2 op de 5 meisjes onder de 16 heeft een negatieve seksuele ervaring Steleto | 43 | 23-06-2003 14:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[stelling] Rooms-Katholicisme: het celibaat moet afgeschaft worden Gatara | 10 | 15-01-2003 21:01 |