![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zeker niet aangezien er meer versies bestaan van de Koran (als in oplages; niet als in verschillende tekst) en het geen historische versie was, noch de allerlaatste op aarde zijnde Koran was. Dan durf ik toch wel te stellen dat je prioriteiten erg onwerelds en misschien wel onmenselijk zijn. Fanatiekers. Bah. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En als je net zoals ik denkt allebij, denk je dan dat dat ooit gebeurd? |
![]() |
||||
Citaat:
Maar hoe die doden zijn gevallen weten noch jij, noch ik. Misschien wou het Amerikaanse leger niet dat er uberhaupt werd geprotesteerd, en zijn er toen doden gevallen. Dus ter protectie van de vrijheid op meningsuiting. Niet te snel oordelen ![]() Citaat:
Nu wat is vernedering? Volgens de van dale is dat: in aanzien of macht verlagen, klein maken, oneer aandoen, met geringschatting behandelen. Ik denk dat dat allemaal is gebeurd. Waarom heeft die ambtenaar dat gedaan? Als boodschap, puur om je eigen machtigheid, en de ander zijn kleinhijd tentoon te stellen. Ik vind, dat je dan niet moet janken als er weer een osama bin laden komt, die om jouw te kleineren ( na de aanslagen hoorde je Osama steeds zeggen dat Amerika X dollar verlies had gemaakt) een aanslag op je land plegen, omdat jij die terroristen met je acties, binnen de hoedanigheid als land hebt gecreeerd. Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nog maar eens: Hij zegt dat er 1 overeenkomst was tussen de propaganda van Goebbels, en de film van Hirshi Ali, namelijk de perceptie van de kijker. Mak benadrukte met klemtoon dat de doelen van de tv-makers absoluut verschillend waren, en zei zelfs Hirshi Ali op verschillende punten qua ideologie te steunen. Maarreh, is geert Mak nu een overloper ofzo, nu hij positieve dingen over Moslims zegt>? |
![]() |
|||
Citaat:
en: Citaat:
Zo kan je wel door blijven gaan natuurlijk...
|||
Citaat:
ik verplaats me juist wel in die situatie, de vraag is alleen of ik dat een beetje teveel doe. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik stip de reden voor het voorval aan, je kunt het te ver vinden gaan, ik zeg alleen dat het logisch is. Zelf til ik er niet zo zwaar aan, in de VS zijn zaken die ik veel ernstiger vind, en die in veel verdere mate de vrijheid bedreigen. Het zal dus wel zo zijn, maar: tiswah.
||
Citaat:
![]() Nee natuurlijk niet. Hij maakt alleen een overspannen vergelijking....en dat is nog een understatement. |
![]() |
||
Citaat:
Jammer dan voor de rest van de wereld dat hoewel ze slimmer zijn ze een stuk minder rijk zijn dan de amerikanen.
||
Citaat:
Afghanistan is een zandbak met rotsblokken, perfect te verdedigen met een guerillaleger, en niet te veroveren met een gewoon leger. De russen hebben hun tanden er flink op stukgebeten. De VS is gaan lobbyen met de diverse strijdende partijen, heeft partij gekozen en heeft het conflict zo opgelost. Het doel was Osama te grazen te nemen, wat niet gelukt is, en tevens om het internationale terrorisme in te peperen dat de VS een dergelijke aanslag niet over hun kant zouden laten gaan. En verder speelde er de nodige binnenlandse politieke motieven mee. De terroristische dreiging is in de VS aangegrepen om het land een ruk naar rechts te laten maken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oproep Rice: moslims bewaar kalmte
De Amerikaanse minister Condoleezza Rice, heeft de moslims in de hele wereld opgeroepen hun kalmte te bewaren en oproepen tot geweld te weerstaan. In toilet De VS-minister van Buitenlandse Zaken zei dit als reactie op berichten in de media dat Amerikaanse ondervragers op de marinebasis in Guantánamo Bay in Cuba enkele exemplaren van de koran in een toilet zouden hebben gegooid. Rellen Toen dit verhaal bekend werd, braken begin deze week in Afghanistan anti-Amerikaanse rellen uit. Hierbij zijn de afgelopen dagen in totaal zeker zeven mensen omgekomen en raakten ruim 70 mensen anderen gewond. Taliban Op de VS-basis in Cuba zitten een groot aantal vermeende Taliban-leden uit Afghanistan gevangen. De Pakistaanse regering heeft officieel protest aangetekend tegen de 'ontwijding' van de koran. Bezorgdheid "We hebben van onze moslimvrienden in de hele wereld over hun bezorgdheid vernomen. We begrijpen dat en we delen hun ongerustheid'', zegt Rice. Ze voegde eraan toe dat "oneerbiedigheid tegenover de heilige koran nooit getolereerd zal worden door de Verenigde Staten''. bron ------------------------------------------------------------------- Wat is het toch een lieve vrouw, die Rice. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
http://forums.ncrv.nl/rondom10/viewtopic.php?t=1985 Lees hier maar wat voor een overstatement jij zelf hebt gemaakt. Die man probeerd slechts lering te trekken uit wat er vroeger is gebeurd. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: ik had nu juist het idee dat het moslims in de VS iets rustiger verging, racistische incidenten zoals vlak na elf september schijnen niet langer/minder voor te komen. (hoewel dit geen afspiegeling hoeft te zijn van de gevoelens natuurlijk)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ja, nu komt van jou er vast weer een opmerking dat ik er tot mijn ellebogen inzit bij T_ID en nare man. Blabla, whatever.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Ik hoop dat zal blijken dat de Amerikaanse overheid hier niets van af wist, anders voorspel ik niet veel goeds. ![]() edit: shit, da's niet ontopic Laatst gewijzigd op 13-05-2005 om 11:41. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik blijf er bij dat het een overspannen vergelijking is. Elke vergelijking met nazisme is eigenlijk de facto vreemd te noemen. Laatst gewijzigd op 13-05-2005 om 14:31. |
![]() |
||
Citaat:
En juno, doe niet zo melodramatisch met je "in moslimogen". Je doet alsof de moslims hier de boeman zijn en jij het o zo onschuldige slachtoffertje. Dat Rice al heeft aangegeven zich te betreuren over deze zaak is al een stap in de goede richting. Aan wraakacties hebben we niks, zolang Amerika het incident maar onderzoekt.
|
![]() |
|
|