Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2005, 15:07
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 12-05-2005 @ 15:46 :
Discriminatie door de overheid lijkt me wel zo zorgwekkend
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2005, 17:09
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 12-05-2005 @ 13:09 :

Misschien is het voor jullie moeilijk te begrijpen, maar de waarde van die Kuran steigt voor een Moslim boven al het materiele uit. Er zou, wanneer er weer een Moslim door Amerika vermoord zou worden veel minder, tot geen heisa zijn ontstaan, maar die Kuran heeft nu eenmaal een grote, niet in geld uit te drukken, waarde. Snap dat nou.
Je kunt ook gewoon de instelling hebben: zij die mijn godsdienst verloochenen zullen wel door allah gestraft worden ipv zorgen dat er 4 lui dood gaan als gevolg van demonstraties door het zo hoog op te nemen.

Zeker niet aangezien er meer versies bestaan van de Koran (als in oplages; niet als in verschillende tekst) en het geen historische versie was, noch de allerlaatste op aarde zijnde Koran was.

Dan durf ik toch wel te stellen dat je prioriteiten erg onwerelds en misschien wel onmenselijk zijn.

Fanatiekers. Bah.
Oud 12-05-2005, 17:10
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 12-05-2005 @ 13:46 :
Dat maakt het inderdaad triester, maar we weten allemaal hoe verknipt Amerikanen op dit moment optreden.
Ik zou het wel weten: uit zijn functie zetten.
juh
Oud 12-05-2005, 22:17
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 12-05-2005 @ 13:46 :
Dat maakt het inderdaad triester, maar we weten allemaal hoe verknipt Amerikanen op dit moment optreden.
Ik zou het wel weten: uit zijn functie zetten.
Daar zit je weer met een dilemma, want wie moet er gestraft worden? opdrachtgever, uitvoerder of allebij?

En als je net zoals ik denkt allebij, denk je dan dat dat ooit gebeurd?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 22:32
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-05-2005 @ 18:09 :
Je kunt ook gewoon de instelling hebben: zij die mijn godsdienst verloochenen zullen wel door allah gestraft worden ipv zorgen dat er 4 lui dood gaan als gevolg van demonstraties door het zo hoog op te nemen.
Niets mis met demonstraties. Een van de mooiste dingen van democratie.
Maar hoe die doden zijn gevallen weten noch jij, noch ik. Misschien wou het Amerikaanse leger niet dat er uberhaupt werd geprotesteerd, en zijn er toen doden gevallen. Dus ter protectie van de vrijheid op meningsuiting. Niet te snel oordelen

Citaat:
Zeker niet aangezien er meer versies bestaan van de Koran (als in oplages; niet als in verschillende tekst) en het geen historische versie was, noch de allerlaatste op aarde zijnde Koran was.
Ik heb zojuist op de ncrv Geert Mak gezien, die wederom bewees wat voor een groots man hij is. Hij zei dat Terrorisme altijd een voedingsbodem heeft, en dat vernedering daarin een hoofdrol speelt.
Nu wat is vernedering? Volgens de van dale is dat: in aanzien of macht verlagen, klein maken, oneer aandoen, met geringschatting behandelen.
Ik denk dat dat allemaal is gebeurd.

Waarom heeft die ambtenaar dat gedaan? Als boodschap, puur om je eigen machtigheid, en de ander zijn kleinhijd tentoon te stellen.
Ik vind, dat je dan niet moet janken als er weer een osama bin laden komt, die om jouw te kleineren ( na de aanslagen hoorde je Osama steeds zeggen dat Amerika X dollar verlies had gemaakt) een aanslag op je land plegen, omdat jij die terroristen met je acties, binnen de hoedanigheid als land hebt gecreeerd.
Citaat:
Dan durf ik toch wel te stellen dat je prioriteiten erg onwerelds en misschien wel onmenselijk zijn.

Fanatiekers. Bah. .
Wat onwerelds, wat onmenselijks? Is alleen de wereld zoals jij die ziet werelds? Hoe bekrompen
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 12-05-2005 @ 23:32 :
Ik heb zojuist op de ncrv Geert Mak gezien, die wederom bewees wat voor een groots man hij is.
Geert Mak maakt wel vriendjes in de moslim-community, door Submission gelijk te stellen aan Der Ewige Jude.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 23:22
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Snees schreef op 13-05-2005 @ 00:12 :
Geert Mak maakt wel vriendjes in de moslim-community, door Submission gelijk te stellen aan Der Ewige Jude.
Dat deed hij niet.

Nog maar eens:
Hij zegt dat er 1 overeenkomst was tussen de propaganda van Goebbels, en de film van Hirshi Ali, namelijk de perceptie van de kijker.

Mak benadrukte met klemtoon dat de doelen van de tv-makers absoluut verschillend waren, en zei zelfs Hirshi Ali op verschillende punten qua ideologie te steunen.

Maarreh, is geert Mak nu een overloper ofzo, nu hij positieve dingen over Moslims zegt>?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 23:27
MB
MB is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 12-05-2005 @ 23:32 :

Wat onwerelds, wat onmenselijks? Is alleen de wereld zoals jij die ziet werelds? Hoe bekrompen
Ehm, jij roept hier dat zo'n beetje iedereen bekrompen is, maar dat ben je zelf toch ook? Jij kan je ook niet goed inleven in de houding van ongelovigen tegenover het 'in de plee gooien van de Koran', tenminste dat maak ik op uit jouw posts.

en:

Citaat:
Love & Peace schreef op 12-05-2005 @ 00:39 :

En btw, welke van de 2 partijen is achterlijker: Iemand die een ander land aanvalt (met 120.000 doden), zodat je eigen burgers zich elke materie die ze zich wensen, kunnen veroorloven..., Of een groep mensen die in hun eigen land protesteren omdat een boek wat zij als heilig beschouwen door de wc wordt gespoeld?
btw welke van de twee partijen is achterlijker: Iemand die een ander land aanvalt om dit land te ontdoen van hun moordende dictator en om geld te verdienen op olie, of een groep mensen die het eigen volk systematisch uitmoord door met chemisch gas te gooien?

Zo kan je wel door blijven gaan natuurlijk...
Oud 12-05-2005, 23:49
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 13-05-2005 @ 00:27 :
Ehm, jij roept hier dat zo'n beetje iedereen bekrompen is, maar dat ben je zelf toch ook? Jij kan je ook niet goed inleven in de houding van ongelovigen tegenover het 'in de plee gooien van de Koran', tenminste dat maak ik op uit jouw posts.
Ooh, mag ik dan weten van jou met welke intentie de Kuran op Guantanomo Bay door een Amerikaanse ambtenaar door de plee is gegooid?
ik verplaats me juist wel in die situatie, de vraag is alleen of ik dat een beetje teveel doe.
Citaat:
btw welke van de twee partijen is achterlijker: Iemand die een ander land aanvalt om dit land te ontdoen van hun moordende dictator en om geld te verdienen op olie, of een groep mensen die het eigen volk systematisch uitmoord door met chemisch gas te gooien?
Als de Afganen(daar hadden we het over, en niet Irak) erom hadden gevraagd om bevrijdt te worden door Amerika, zouden de Amerikanen idd helden zijn. Maar niemand heeft erom gevraagd.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 23:57
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 13-05-2005 @ 00:49 :
Ooh, mag ik dan weten van jou met welke intentie de Kuran op Guantanomo Bay door een Amerikaanse ambtenaar door de plee is gegooid?
Ze staan daar om de gevangenen psychologisch te breken zodat ze (fictieve) misdaden opbiechten, de rest is een gevolg van dat motief.
Oud 13-05-2005, 00:04
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
T_ID schreef op 13-05-2005 @ 00:57 :
Ze staan daar om de gevangenen psychologisch te breken zodat ze (fictieve) misdaden opbiechten, de rest is een gevolg van dat motief.
Ja en ik zou de nieuwe Paus zijn geworden mocht Ratzinger er niet zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 00:08
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 13-05-2005 @ 01:04 :
Ja en ik zou de nieuwe Paus zijn geworden mocht Ratzinger er niet zijn.
Als je wilt geloven dat de motieven van mensen er niet toe doen.. tja, het kan.

Ik stip de reden voor het voorval aan, je kunt het te ver vinden gaan, ik zeg alleen dat het logisch is.

Zelf til ik er niet zo zwaar aan, in de VS zijn zaken die ik veel ernstiger vind, en die in veel verdere mate de vrijheid bedreigen. Het zal dus wel zo zijn, maar: tiswah.
Oud 13-05-2005, 00:15
Mujahideen
Mujahideen is offline
Heb je ook een bron of probeer je de gevangenisbewaarders belachelijk te maken?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 06:23
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 13-05-2005 @ 00:22 :
Maarreh, is geert Mak nu een overloper ofzo, nu hij positieve dingen over Moslims zegt>?
Ik gebruik hem niet vaak, maar nu moet dat toch echt:
Nee natuurlijk niet. Hij maakt alleen een overspannen vergelijking....en dat is nog een understatement.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 08:16
Pikey
Pikey is offline
Amerikanen haten meestal mensen die slimmer zijn dan henzelf. Daarom heeft het ook ruzie met meer dan de helft van de wereld.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 09:43
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Pikey schreef op 13-05-2005 @ 09:16 :
Amerikanen haten meestal mensen die slimmer zijn dan henzelf. Daarom heeft het ook ruzie met meer dan de helft van de wereld.
Zit het zo...
Jammer dan voor de rest van de wereld dat hoewel ze slimmer zijn ze een stuk minder rijk zijn dan de amerikanen.
Oud 13-05-2005, 09:57
juno
juno is offline
Citaat:

Als de Afganen(daar hadden we het over, en niet Irak) erom hadden gevraagd om bevrijdt te worden door Amerika, zouden de Amerikanen idd helden zijn. Maar niemand heeft erom gevraagd.
Want het Taliban-regime in Afghanistan, dat waren toch zulke fijne jongens...

Afghanistan is een zandbak met rotsblokken, perfect te verdedigen met een guerillaleger, en niet te veroveren met een gewoon leger. De russen hebben hun tanden er flink op stukgebeten. De VS is gaan lobbyen met de diverse strijdende partijen, heeft partij gekozen en heeft het conflict zo opgelost.

Het doel was Osama te grazen te nemen, wat niet gelukt is, en tevens om het internationale terrorisme in te peperen dat de VS een dergelijke aanslag niet over hun kant zouden laten gaan. En verder speelde er de nodige binnenlandse politieke motieven mee. De terroristische dreiging is in de VS aangegrepen om het land een ruk naar rechts te laten maken.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 10:10
Aishiteru
Aishiteru is offline
http://www.omroep.nl/vara/tv/zembla/...23/zembla.html

interresante aflevering
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 10:37
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
juno schreef op 13-05-2005 @ 10:57 :
Want het Taliban-regime in Afghanistan, dat waren toch zulke ijne jongens...

Afghanistan is een zandbak met rotsblokken, perfect te verdedigen met een guerillaleger, en niet te veroveren met een gewoon leger. De russen hebben hun tanden er flink op stukgebeten. De VS is gaan lobbyen met de diverse strijdende partijen, heeft partij gekozen en heeft het conflict zo opgelost.
Ja, dat zien we nog elke dag Alles koek en ei daar...
Oud 13-05-2005, 10:38
ZSA
ZSA is offline
Citaat:

whahaha
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 10:45
juno
juno is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 13-05-2005 @ 11:37 :
Ja, dat zien we nog elke dag Alles koek en ei daar...
Ik weet het, ik weet het. Het ene boeven regime is ingeruild voor het andere, zop gaat dat nou eenmaal in van die ontwikkelingslanden zonder democratische traditie. Maar die achterlijke Talibaan hebben het land nu tenminste niet meer in die wurggreep.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 10:45
Verwijderd
Oproep Rice: moslims bewaar kalmte

De Amerikaanse minister Condoleezza Rice, heeft de moslims in de hele wereld opgeroepen hun kalmte te bewaren en oproepen tot geweld te weerstaan.

In toilet
De VS-minister van Buitenlandse Zaken zei dit als reactie op berichten in de media dat Amerikaanse ondervragers op de marinebasis in Guantánamo Bay in Cuba enkele exemplaren van de koran in een toilet zouden hebben gegooid.

Rellen
Toen dit verhaal bekend werd, braken begin deze week in Afghanistan anti-Amerikaanse rellen uit. Hierbij zijn de afgelopen dagen in totaal zeker zeven mensen omgekomen en raakten ruim 70 mensen anderen gewond.

Taliban
Op de VS-basis in Cuba zitten een groot aantal vermeende Taliban-leden uit Afghanistan gevangen. De Pakistaanse regering heeft officieel protest aangetekend tegen de 'ontwijding' van de koran.

Bezorgdheid
"We hebben van onze moslimvrienden in de hele wereld over hun bezorgdheid vernomen. We begrijpen dat en we delen hun ongerustheid'', zegt Rice. Ze voegde eraan toe dat "oneerbiedigheid tegenover de heilige koran nooit getolereerd zal worden door de Verenigde Staten''.
bron
-------------------------------------------------------------------

Wat is het toch een lieve vrouw, die Rice.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 10:53
juno
juno is offline
En wat zijn het toch een licht ontvlambare op hun teentjes getrapte snel beledigde kinderen, die pakistaanse regering, en sowieso de moslimgemeenschap de erom begon te rellen, zodat er nu verzoenende woorden van Rice, of all people, nodig zijn om de gemoederen te sussen.

Enig relativeringsvermogen is ze wel vreemd he, die relmoslims.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 10:54
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
juno schreef op 13-05-2005 @ 11:53 :
En wat zijn het toch een licht ontvlambare op hun teentjes getrapte snel beledigde kinderen, die pakistaanse regering, en sowieso de moslimgemeenschap de erom begon te rellen, zodat er nu verzoendne woorden van Rice, of all people, nodig zijn om de gemoederen te sussen.

Enig relativeringsvermogen is ze wel vreemd he, die relmoslims.
Ben jij een kloon van nare man?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 10:55
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 13-05-2005 @ 11:54 :
Ze heeft in ieder geval hetzelfde gelijk.
Oud 13-05-2005, 10:55
juno
juno is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 13-05-2005 @ 11:54 :
Ik ben in ieder geval een hele nare vrouw ja, in ieder geval in moslimogen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 10:58
Verwijderd
Wanneer wordt hier in Nederland een demonstratie gehouden n.a.v dit incident?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 10:59
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
juno schreef op 13-05-2005 @ 11:55 :
Ik ben in ieder geval een hele nare vrouw ja, in ieder geval in moslimogen.
Probeer je jezelf nu alleen maar belachelijk te maken of heb je ook een bron?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 11:02
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 13-05-2005 @ 07:23 :
Ik gebruik hem niet vaak, maar nu moet dat toch echt:
Nee natuurlijk niet. Hij maakt alleen een overspannen vergelijking....en dat is nog een understatement.
*diepe zucht*
http://forums.ncrv.nl/rondom10/viewtopic.php?t=1985 Lees hier maar wat voor een overstatement jij zelf hebt gemaakt.

Die man probeerd slechts lering te trekken uit wat er vroeger is gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 11:02
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 13-05-2005 @ 11:59 :
Probeer je jezelf nu alleen maar belachelijk te maken of heb je ook een bron?
right back at you.
Oud 13-05-2005, 11:03
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
ZSA schreef op 13-05-2005 @ 11:38 :
whahaha
Jij weet jezelf altijd zo goed/duidelijk/subtiel uit te drukken.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 11:04
Verwijderd
En voor de rest ben ik het met Love&Peace eens.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 11:05
Verwijderd
Het lijkt me een heel goed idee om gewoon alle moslims in arabie te zetten en alle gristenen in amerika/europa, dan is er geen probleem en hoeven ze ook niet telkens ruzie te maken en zijn we ook van dit soort gezeik af.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 11:05
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
T_ID schreef op 13-05-2005 @ 12:02 :
right back at you.
Heb jij ook nog een toegevoegde waarde of lik je alleen de hielen van nare man en co.?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 11:06
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 13-05-2005 @ 12:05 :
Het lijkt me een heel goed idee om gewoon alle moslims in arabie te zetten en alle gristenen in amerika/europa, dan is er geen probleem en hoeven ze ook niet telkens ruzie te maken en zijn we ook van dit soort gezeik af.
En de joden?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 11:09
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 13-05-2005 @ 12:05 :
Heb jij ook nog een toegevoegde waarde of lik je alleen de hielen van nare man en co.?
Nee, ik maak er slechts een sport van ultraconservatieven en racisten af te kraken, vandaar dat ik altijd 'tegen jou' ben.

ontopic: ik had nu juist het idee dat het moslims in de VS iets rustiger verging, racistische incidenten zoals vlak na elf september schijnen niet langer/minder voor te komen. (hoewel dit geen afspiegeling hoeft te zijn van de gevoelens natuurlijk)
Oud 13-05-2005, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 13-05-2005 @ 12:05 :
En laat Arabische landen dan ook hun eigen wapens maken, zonder agentjes die vanuit het Westen komen om de boel te controleren.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 11:11
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op Beleidszaken:
Na mijn rouwperiode van twee weken heb ik besloten om vanaf heden wat genuanceerder te posten. Ik had de laatste tijd meer bans dan aan salaris binnen.
We merken het, ja.
Oud 13-05-2005, 11:11
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 13-05-2005 @ 12:09 :
En laat Arabische landen dan ook hun eigen wapens maken, zonder agentjes die vanuit het Westen komen om de boel te controleren.
Als iedereen in zijn eigen gebied blijft hoeft er geen oorlog te komen, zijn er ook geen wapens nodig.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 11:12
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
T_ID schreef op 13-05-2005 @ 12:09 :
Nee, ik maak er slechts een sport van ultraconservatieven en racisten af te kraken, vandaar dat ik altijd 'tegen jou' ben.
Ik begrijp best dat het respect wederzijds is maar ik vind je nog steeds geen toegevoegde waarde hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 13-05-2005 @ 12:11 :
Als iedereen in zijn eigen gebied blijft hoeft er geen oorlog te komen, zijn er ook geen wapens nodig.
Je mist iets belangrijks: De wereld bestaat niet alleen uit Christenen en Moslims. Hoe graag je dat ook misschien wilt.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 11:16
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 13-05-2005 @ 12:13 :
Je mist iets belangrijks: De wereld bestaat niet alleen uit Christenen en Moslims. Hoe graag je dat ook misschien wilt.
Daarom zeg ik ook, iedereen blijft op zn eigen land, stopt met gezeur van Ik wil jouw land of Jij woont op mijn land of Mijn geloof is beter dan jouw geloof en daarom moet jij dood!!1!!!! en dan hoef je ook geen oorlog te schoppen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 11:17
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 13-05-2005 @ 12:12 :
Ik begrijp best dat het respect wederzijds is maar ik vind je nog steeds geen toegevoegde waarde hebben.
Over het algemeen vind ik T_ID meer toegevoegde waarde hebben dan jij, eerlijk gezegd.

En ja, nu komt van jou er vast weer een opmerking dat ik er tot mijn ellebogen inzit bij T_ID en nare man. Blabla, whatever.
Oud 13-05-2005, 11:18
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Anders gaan jullie even buiten een frisse neus halen, in plaats van op elkaar te vitten. Het is mooi weer.
Oud 13-05-2005, 11:20
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 13-05-2005 @ 12:18 :
Anders gaan jullie even buiten een frisse neus halen, in plaats van op elkaar te vitten. Het is mooi weer.
Zeg dat maar tegen T_ID en naam-onbekend. Zij openden eerst het vuur.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 13-05-2005 @ 12:16 :
Daarom zeg ik ook, iedereen blijft op zn eigen land, stopt met gezeur van Ik wil jouw land of Jij woont op mijn land of Mijn geloof is beter dan jouw geloof en daarom moet jij dood!!1!!!! en dan hoef je ook geen oorlog te schoppen.
Ah. Je was wat onduidelijk. Makkelijke gedachte trouwens.

Ontopic:

Ik hoop dat zal blijken dat de Amerikaanse overheid hier niets van af wist, anders voorspel ik niet veel goeds.

edit: shit, da's niet ontopic

Laatst gewijzigd op 13-05-2005 om 11:41.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 11:40
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 13-05-2005 @ 12:20 :
Zeg dat maar tegen T_ID en naam-onbekend. Zij openden eerst het vuur.
Helemaal niet. Kappen nu.
Oud 13-05-2005, 14:03
Pikey
Pikey is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 13-05-2005 @ 10:43 :
Zit het zo...
Jammer dan voor de rest van de wereld dat hoewel ze slimmer zijn ze een stuk minder rijk zijn dan de amerikanen.
Dat heeft enkel te maken met andere factoren.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 14:28
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 13-05-2005 @ 12:02 :
*diepe zucht*
http://forums.ncrv.nl/rondom10/viewtopic.php?t=1985 Lees hier maar wat voor een overstatement jij zelf hebt gemaakt.

Die man probeerd slechts lering te trekken uit wat er vroeger is gebeurd.
Ik heb zijn pamflet "Gedoemd tot kwetsbaarheid" hier in de boekenkast liggen en er is veel voor te spreken. Vooral de 'cultuur van angst' waar Mak het over heeft, spreekt me aan.

Maar ik blijf er bij dat het een overspannen vergelijking is. Elke vergelijking met nazisme is eigenlijk de facto vreemd te noemen.

Laatst gewijzigd op 13-05-2005 om 14:31.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 15:07
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
ZSA schreef op 13-05-2005 @ 11:38 :
whahaha
Heb je hem weer met zijn o-zo-toegevoegde-semi-intellectuele-waarde reacties.

En juno, doe niet zo melodramatisch met je "in moslimogen". Je doet alsof de moslims hier de boeman zijn en jij het o zo onschuldige slachtoffertje.

Dat Rice al heeft aangegeven zich te betreuren over deze zaak is al een stap in de goede richting. Aan wraakacties hebben we niks, zolang Amerika het incident maar onderzoekt.
Reageren

Regels voor berichten