Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2005, 12:30
Verwijderd
Heb je eindelijk de moed verzameld om een mailtje te sturen met wat vragen, krijg je echt zo'n "duh-mailtje" terug. Stomme doos. Is het werkelijk zo stom als jij het doet lijken dat als jij me gezegd hebt het na te zullen vragen maar niets meer er over zegt (al twee maanden) ik het je nog een keer vraag? En waarom dan opeens iets heel anders zeggen? Ben je dan werkelijk zo stom dat je vergeet dat je dat gezegd hebt? (Ja, want dat doe je wel vaker.) En als je dan ook nog alleen voornaam noemt van degene bij wie ik moet zijn daarvoor (van iemand die ik niet 'hoor' te kennen), dan vind ik dat nog dommer. (Daarom dus ook een mailtje terug gestuurd met de vraag wie dat is - al weet ik dat wel, maar ik vind het werkelijk te dom voor woorden, dus vandaar.) Hoe kan ik aan het eind van het jaar nou eerlijk mijn mening geven over de begeleiding? Of moet ik maar gewoon opschrijven dat ik die ronduit slecht vond? Iemand een idee hoe je dat tactisch kan brengen? Ik raak zo vreselijk geïrriteerd van dat mens...
Advertentie
Oud 12-05-2005, 12:37
indelebile
indelebile is offline
eigenlijk ben ik alleen maar jaloers, ik wil daar ook zijn, ik wil niets meer moeten leren. maar ik wil vooral ook klaar zijn, het gevoel kunnen hebben dat ik er nooit meer terug hoef te keren. waarom gun ik het jou niet?
Oud 12-05-2005, 12:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 12-05-2005 @ 13:30 :
Heb je eindelijk de moed verzameld om een mailtje te sturen met wat vragen, krijg je echt zo'n "duh-mailtje" terug. Stomme doos. Is het werkelijk zo stom als jij het doet lijken dat als jij me gezegd hebt het na te zullen vragen maar niets meer er over zegt (al twee maanden) ik het je nog een keer vraag? En waarom dan opeens iets heel anders zeggen? Ben je dan werkelijk zo stom dat je vergeet dat je dat gezegd hebt? (Ja, want dat doe je wel vaker.) En als je dan ook nog alleen voornaam noemt van degene bij wie ik moet zijn daarvoor (van iemand die ik niet 'hoor' te kennen), dan vind ik dat nog dommer. (Daarom dus ook een mailtje terug gestuurd met de vraag wie dat is - al weet ik dat wel, maar ik vind het werkelijk te dom voor woorden, dus vandaar.) Hoe kan ik aan het eind van het jaar nou eerlijk mijn mening geven over de begeleiding? Of moet ik maar gewoon opschrijven dat ik die ronduit slecht vond? Iemand een idee hoe je dat tactisch kan brengen? Ik raak zo vreselijk geïrriteerd van dat mens...
Ik zou zowel positieve als negatieve dingen noemen en de negatieve op een opbouwende manier. Dus bijvoorbeeld:
Wat ik prettig vond was [..] en ook [..] ging goed. Echter, ik had wel veel meer [..] willen hebben en ook de [..] liep niet altijd zoals ik wilde. Dit had misschien voorkomen kunnen worden door [..], zodat [..] niet mis liep en ik me niet [..] voelde.


Ontopic: bibber... straks een filosofisch gesprek met een kind. Blegh, ik heb een hekel aan filosofie en nu moet ik ook nog eens de meest onzinnige vragen aan die arme jongen gaan stellen. Hij zal wel denken 'wat heb ik nu weer in huis gehaald'. Gelukkig kletst ie goed, dus ik hoop dit keer ook. Moet ook wel, want om nou te zeggen dat m'n voorbereiding zo geweldig is...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-05-2005, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 12-05-2005 @ 13:45 :
Ik zou zowel positieve als negatieve dingen noemen en de negatieve op een opbouwende manier. Dus bijvoorbeeld:
Wat ik prettig vond was [..] en ook [..] ging goed. Echter, ik had wel veel meer [..] willen hebben en ook de [..] liep niet altijd zoals ik wilde. Dit had misschien voorkomen kunnen worden door [..], zodat [..] niet mis liep en ik me niet [..] voelde.
Dat idee had ik ook, maar ik wist niet hoe...met jouw opzetje moet ik vast wel een eind komen. Al kan ik geen positieve dingen bedenken. Maar goed, ik zuig er wel een paar uit m'n duim ofzo. En even bedenken hoe ik de negatieve dingen nog een beetje tactisch en niet-verwijtend ed kan brengen.
Oud 12-05-2005, 13:08
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-05-2005 @ 10:55 :
Twee uur liggen woelen voor ik onderhand in slaap kwam... Al die gedachten die maar door m'n hoofd blijven spoken... Máár: vannacht 'ns een keer niét gedroomd over de ex en de vriend. Eindelijk.


Vannacht ook niet gedroomd. Maar ook niet geslapen kon er ook nog wel bij, straks even met een goeie vriendin de stad in, misschien eindelijk een knuf............ben al zo'n 5 maand knuffloos en lekker naar haar luisteren zij doet het woord meestal wel, niet dat ik niks zeg mar toch het is altijd gezellig, het is een schatje, als zij er niet was

mn hoofd is vandaag lekker leeg, eindelijk........

toch een 5 nog op SE lijst voor wiskunde wowtsj onverwacht maar toch leuk, gauw getekend voor iemand begon te zeuren dat het een fout is/was.

en ben nou al zo'n 2 maand aan het oefenen maar nog komt er geen fatsoenlijk liedje uit dat keyboard en mijn vingers geduld puk geduld
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 12-05-2005, 13:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nee, ik wil niet ziek worden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 12-05-2005, 13:28
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
nou schoenen kopen isecht een ramp zeg ! Heb nu iets wat hopelijk goed genoeg is. Ze zijn tuttig, lijken een beetje op pumps, alleen geen hak... hopelijk is het goed, anders weet ik het echt niet meer.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 12-05-2005, 13:28
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
M@rco schreef op 12-05-2005 @ 13:09 :
Waarom kunnen bepaalde mensen wél forummen, maar is het teveel moeite om mij een berichtje te sturen... al waren het rooksignalen ofzo. Damn.
ik ben op msn en jij bent er niet.

Waarom zijn er mensen die zich niet in kunnen beelden, dat msn even te veel stres oplevert, damn. Sorry, maar ik kan ook niet alles tegelijk op het moment en dat zul je moeten accepteren.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 12-05-2005, 13:29
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Gothic schreef op 12-05-2005 @ 14:28 :
nou schoenen kopen isecht een ramp zeg ! Heb nu iets wat hopelijk goed genoeg is. Ze zijn tuttig, lijken een beetje op pumps, alleen geen hak... hopelijk is het goed, anders weet ik het echt niet meer.
Allstars
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 12-05-2005, 14:00
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Eend schreef op 12-05-2005 @ 14:28 :


Waarom zijn er mensen die zich niet in kunnen beelden, dat msn even te veel stres oplevert, damn.

pff iemand die dat snapt... ik heb dat ook, en idd niemand schijnt dat te snappen. veel te druk.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 12-05-2005, 14:39
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ik heb geen zin meer in mn werk en ik wil dat t volgende week woensdag is.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 12-05-2005, 14:59
Verwijderd
Hehe


En nu moet ik een schop want ik moet leren.
Oud 12-05-2005, 15:33
Redhair
Redhair is offline
Ik ben bang. Serieus bang. Een jongen is verliefd op mij, ofzo. Ik vind hem ook leuk, maar ben zo bang. Waarvoor? Voor wie ik ben, voor hoe ik ben, voor hem. Ik durf niet, echt niet. Ik kan het niet. Dit is echt de druppel. Kan ik nou niet fucking normaal zijn?
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 12-05-2005, 15:35
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Redhair schreef op 12-05-2005 @ 16:33 :
Ik ben bang. Serieus bang. Een jongen is verliefd op mij, ofzo. Ik vind hem ook leuk, maar ben zo bang. Waarvoor? Voor wie ik ben, voor hoe ik ben, voor hem. Ik durf niet, echt niet. Ik kan het niet. Dit is echt de druppel. Kan ik nou niet fucking normaal zijn?
Dat is best normaal, hoor... Het lijkt vaak dat iedereen zo zelfverzekerd over dit soort dingen is, maar dat is echt niet. En anders ben je in ieder geval niet de enige, want ik had dit ook. En het kan best nog goed komen, heus

Met mij gaat het wel goed. Ik heb galaschoenen gekocht

[edit] *schopt zichzelf en Mushu* En nu leren!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 12-05-2005, 15:41
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 12-05-2005 @ 16:35 :
Dat is best normaal, hoor... Het lijkt vaak dat iedereen zo zelfverzekerd over dit soort dingen is, maar dat is echt niet. En anders ben je in ieder geval niet de enige, want ik had dit ook. En het kan best nog goed komen, heus
Maar ik heb niet zo'n goed verleden met jongens/mannen. Ik vind dit echt heel eng. Volgende week gaan we met een groepje naar duitsland, moet ik ruim een uur naast m in de auto zitten. Ik hoop nu al dat ik ziek word. Shitzooi.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 12-05-2005, 16:05
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
waarom heb ik zo'n raar leeg gevoel weer.. word er gek van. gevoel de gekstuh..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 12-05-2005, 16:34
Verwijderd
Het ging zo goed. Waarom moet het nou weer fout gaan? Eten, overgeven en nou weer am drang. Ik maar ff heel hard in mn kussen slaan ofzo want ik mag en wil mn record van bijna drie weken ofzo niet verpesten.

En ik wil nu iemand om mee te praten.
Oud 12-05-2005, 16:36
Fruitcake
Avatar van Fruitcake
Fruitcake is offline
Oh waarom is mijn klas toch altijd zo druk, ik word er gek van.
__________________
He's not the Messiah, He's a very naughty boy
Oud 12-05-2005, 17:20
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Eend schreef op 12-05-2005 @ 14:28 :
Waarom zijn er mensen die zich niet in kunnen beelden, dat msn even te veel stres oplevert, damn. Sorry, maar ik kan ook niet alles tegelijk op het moment en dat zul je moeten accepteren.
Je hoeft voor mij niet op MSN te komen hoor, er zijn ook nog andere manieren om met mensen in contact te komen; bellen, SMS, postduif, een baksteen door het raam gooien met een briefje eraan ofzo...
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 12-05-2005, 17:56
Verwijderd
Oke. Dit moet ik dus niet meer doen. Toen ik die foto zag, realiseerde ik me dat ik hem echt ontzettend mis. Óntzettend. Niet meer normaal. Niet leuk.
Ik wil terug. NU. Wil er alles voor uit mijn handen laten vallen. Als ik maar gelukkig ben. Daar. Niet meer hier. Hier heb ik mijn kansen verspeeld, daar lijkt het wel op.

Kom op, nog 8 weken, dan mag je gaan en staan waar je wilt, met je diploma op zak. In april, dan wordt het hopelijk 7 maanden Kreta. 7 maanden lang. 7 maanden vol spanning avontuur maar ook gemis. Maar dat vul ik wel op. 7 maanden de ervaring van mijn leven. Ja, ik leef maar 1x. Gelukkig wel. Laat me er van genieten en geef mij die 7 maanden.

En laat jullie allemaal even meegenieten van de jongen met wie ik 1 week een happy couple was. Meet Mike (Michalis). Geweldige Griekse barman, de linker dus. Ik ben de rechter. Toen nog in mijn hanenkam periode




*back to the real life*

Oud 12-05-2005, 18:26
Verwijderd
mijn internet heeft een nieuwe hobby: uitvallen wanneer het hem uitkomt. *grom* niet fijn. waarschijnlijk iets stuk ofzo. examenstunt was leuk, mooie pakken van iedereen enzo. verder ga ik over een uurtje richting het examenfeest. heb er zin in. wil uit mijn plaat gaan. maar dat moeten we nog maar zien.
Oud 12-05-2005, 18:29
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 12-05-2005 @ 18:56 :
verhaal
ow meis..*knuff*

je maakt het jezelf ook niet makkelijk he?

hoe zit dat nou met kreta, wat ga je daar doen?

ot: ik voel me de hele dag al op het randje balanceren.. pff..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 12-05-2005, 18:35
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Lang leve wickraderheem. Hiep hoi hiep hoi.

Net nu, tijdens een gesprek waarin mijn therapeut het eindelijk ineens inziet dat het helemaal niet zo geweldig gaat als mijn ouders hem (en de ouderbegeleider) voorspiegelen verteld hij na 5 minuten zenuwachtig op zijn stoel gedraaid te hebben zonder ook maar iets te zeggen dat mijn psychotherapie over 3 gesprekken niet meer vergoed wordt..
Tja, dan zou ik me als therapeut ook maar eens ongemakkelijk gaan voelen ja!
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 12-05-2005, 18:49
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Waarom doet mijn lijf niet wat ik wil

En waarom zijn mannen zo vaag
Oud 12-05-2005, 18:49
Verwijderd
Citaat:
ilse schreef op 12-05-2005 @ 19:29 :
ow meis..*knuff*

je maakt het jezelf ook niet makkelijk he?

hoe zit dat nou met kreta, wat ga je daar doen?

ot: ik voel me de hele dag al op het randje balanceren.. pff..
Neee, makkelijk wordt het niet heur..

En ik ga over 4 maanden, 3 weken en 4 dagen eerst 15 dagen op vakantie op Kreta (in oktober dus).. En dan wil ik in april terug om er 7 maanden te gaan werken. Het liefst bij een Nederlandse tent. Maar als het niet anders kan, dan doen we het anders...
maar ligt er maar net aan wie of wat me hier houden hoor. Wie weet wordt het korter of ga ik niet..

Maar ik mis Mike ook zo, zo opeens...

*duwt Ilse terug* Niet vallen meis!

Bah, nu gaan vergaderen...
Oud 12-05-2005, 19:24
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Moment van ultieme angst om alles... Mijn studie, ik kan toch niet in Rotterdam blijven op deze manier... Vriendschappen, wat als ik nou opeens alles achter me moet laten daardoor... Mijn relatie, hoe langer we uit elkaar zijn en niet praten over de dingen waar we over moeten praten, hoe slechter ik me erbij ga voelen en hoe meer twijfels ik krijg... Mijn werk, slokt het niet te veel tijd op en gaat mijn studie daar niet onder lijden? Mijn slaappatroon iig wel... En dan mezelf nog... Wat ik teruglees over mijn kindertijd, wat dat zegt over mijn toekomst en mezelf...
Ik ben moe, ik moet maar niet te veel studeren vanavond en gewoon naar bed gaan. Dan maar even wat minder.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 12-05-2005, 21:06
Mara
Mara is offline
Ik ben blij, heb deels vrede met mezelf.

Altijd jaloers was ik op m'n vriendinnen. Zij hadden een vriend, meerdere gehad, ik ben 17 en heb nog nooit een vriend gehad. Zat er over in, ben ik wel leuk genoeg, enzovoorts.

Langzaam denk je 't, maar je wil er niet aan toegeven. Dan ontmoet je nieuwe jongens, hoop je wat, je vindt ze leuk, maar het wordt niks. Dat vage gevoel, die gedachte, wordt duidelijker. Als je dan uiteindelijk meer voor een jongen gaat voelen, merk je dat het wederom niet wederzijds is. Die enkele keer dat je wat voelt, krijg je dat. Want ja, verliefd ben je eigenlijk nooit. Op dat moment weet je 't zeker. Wist ik 't zeker.

Ik ben geen relatiemateriaal.

En eigenlijk kan 't me niet schelen. Als gewone vriendin heb ik net zoveel te bieden. Ik bied een luisterend oor, kan gezellig doen met iedereen. Ik ben gewoon niet dé vriendin ván. Deels ook m'n eigen schuld, ik ben niet open genoeg, vertrouw mensen niet.

Maar ik heb 't van me afgezet
Oud 12-05-2005, 21:17
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik wil wel luchten, maat 't zit 'vast'...
Oud 12-05-2005, 21:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hooikoorts
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-05-2005, 22:49
Verwijderd
I can't take it no more...
Oud 12-05-2005, 23:32
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Oh ja, ik was stapelverliefd op de perfecte vrouw, met wie ik een levenslange relatie wil.

Maar dat had ik al eens gezegd he? Straks gaat het nog vervelen.

Oud 12-05-2005, 23:56
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
net in de bus wist ik precies wat ik allemaal kwijt wilde...maar tis nu allemaal zo vaag in mn hoofd

we hebben stukje gelopen (20 kilometer) heen was gezellig...terug was t alleen niet
heb nu een onwijs zere voet 9en nee niet de onderkant maar de wreef)

voelde me echt in de zeik genomen toen ze begon te lachen om mn zonnebril...
ja sorry hoor...
toen gingen we nog uit eten/poolen...
dus ik had mn bui al niet...en had onwijs hoofdpijn dus ja dan ben ik wat stiller
(ik wilde ook proberen om eens zonder masker bij mn vrienden te zijn)
nou dat ging niet goed...ik vond dr niet aan..kon niet lachen
dan maar weer masker, paar paracetamol en alcohol (perfecte combi) nou lol hoor
en nu weer zo een vaag gevoel...
bah ik walg echt van mezelf...lelijk, nutteloos, niets waard

damn....hate this....
*huilt*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 13-05-2005, 01:03
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-05-2005 @ 00:32 :
Oh ja, ik was ben stapelverliefd op de perfecte vrouw man, met wie ik een levenslange relatie wil.
Mais ce n'est pas possible (anymore)
Oud 13-05-2005, 01:08
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Guusie schreef op 13-05-2005 @ 02:03 :
Mais ce n'est pas possible (anymore)
Ja, ik bedoelde ook 'ben' in plaats van 'was' inderdaad. Bij mij is het ook niet meer possible. Niet anymore, want het is het nooit echt geweest.

Hoe komt het bij jou zo?
Oud 13-05-2005, 06:06
Verwijderd
Ik vind het zo raar, er word steeds over die man uit Almere gesproken die ontucht had met kinderen uit groep 5/6.

Gewoon, de gedachte dat die school dus ongeveer 1 km bij mij vandaan is en ik er leraren van ken is raar. Brrrr.

Vandaag solliciteren bij de gamma! Echt super super super spannend!
Oud 13-05-2005, 07:34
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb het beloofd en ik ga het waar maken, let maar op!

Blugh, straks weer werken tot vanavond zes uur Ik heb nu al geen zin.
Oud 13-05-2005, 07:50
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-05-2005 @ 02:08 :
Ja, ik bedoelde ook 'ben' in plaats van 'was' inderdaad. Bij mij is het ook niet meer possible. Niet anymore, want het is het nooit echt geweest.

Hoe komt het bij jou zo?
Mjuh het is uit enzo.
Oud 13-05-2005, 07:50
Tieneke
Avatar van Tieneke
Tieneke is offline
ik voel me waanzinnig K*T (het spijt me)
dit omdat ik me werkstukken niet op tijd af krijg en omdat mijn problemen me weer boven het hoofd uit groeien,
maar goed ik moet weer zometeen naar school maar gelukkig tot 2 uur

gr,tieneke
__________________
....*I'm like a Bird,I'm onely fly away,I don't now where my home is,I don't now where my soul is and Baby I need you !!!!!!
Oud 13-05-2005, 08:22
Redhair
Redhair is offline
Mark, Guusie, perfectie bestaat niet. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker als je denkt dat je op de perfecte bent. Dom dom dom.

Ik moet zo naar het riagg. Ben benieuwd wat die kut nu weer te zeggen heeft.

En oja, de AH heeft me na een gesprek van vijf minuten aangenomen voor kassamiep, blijkt dat ik tenminste 1 ding goed kan, mezelf verkopen. Wat een lulverhaal hing ik op zeg.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 13-05-2005, 08:59
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Ik wil niet..
Weer mijn hele levensverhaal vertellen aan 1 of andere psychiater. Nummer zoveel.
Het zou stukken sneller gaan als ik hem gewoon mijn dossier gaf, alleen dat dossier staat vol leugens dus beginnen we weer bij het begin.
Hopelijk klikt het een beetje tussen ons en luistert hij wel goed naar mij en maakt hij dan vervolgens wel een goede diagnose.
Oud 13-05-2005, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 13-05-2005 @ 09:22 :
Mark, Guusie, perfectie bestaat niet. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker als je denkt dat je op de perfecte bent. Dom dom dom.
Niemand is perfect dat klopt maar dat wat we hadden voelde zó goed en zo fijn en zo vertrouwt dat het gewoon perfect leek.
Oud 13-05-2005, 09:08
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
keelpijn, verhoging, kop vol snot, jeej
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-05-2005, 10:02
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik weet niet wat mijn voet doet...maar hij moet toch echt meedoen met de nijmeegse
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 13-05-2005, 10:09
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
WolterB schreef op 13-05-2005 @ 10:08 :
keelpijn, verhoging, kop vol snot, jeej
Heb jij precies wel vaker eh?
naja troost je ik dus ook, ben je niet alleen
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 13-05-2005, 10:34
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 10-05-2005 @ 16:34 :
Verder heb ik een oude, ja letterlijk ook, "bekende" trug toegevoegd op msn. Heel vreemd persoon ma wel een leuk iemand wiens gesprekken me iedere x weer iets nieuw leren en die me x op x verbaast maar das gewoon leuk. tenminste, zolang die niet van die uitspraken doet met dubbele betekenissen waarvan je denkt:"wtf moet ik hier nu weer van denken." Vaag figuur dus.

Deze zelfde persoon ging me net een erotisch getint gedicht laten lezen. Vond het best mooi dus ik zeg:"ik vraag me af wat dit doet met de persoon die je in gedachten had." Zegt die:"mss had ik jouw in gedachten"

Ligt het aan mij dat ik dat eng vind, wetende dat het iemand is van 50+ die 'k ken van gedichtensite????
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 13-05-2005, 10:48
Verwijderd
Ik weet echt niet wat ik heb. Ik weet het echt niet.

Maar ik ben nu klaar met mijn tentamens. Heb al 2 cijfers terug. Best oke. Misschien komt er dus nu even een beetje rust in mijn hoofd enzo. Zo word ik dus namelijk helemaal gek.

Bien sûr les femmes infidèles
Et les oiseaux assassinés
Bien sûr nos coeurs perdent leurs ailes
Mais mais voir un ami pleurer
Oud 13-05-2005, 11:06
moon
Avatar van moon
moon is offline
it's a long way down on this roller coaster

voel me echt depri. School zie 'k niet zitten. Verder heb ik ook geen zin om naar hem toe te gaan. hij had weer gedronken, dat hoorde ik al aan zijn stem door de telefoon. Ik zie 't echt ff helemaal niet zitten. Ik wil alleen zijn maar inplaats daarvan zit ik 2 dagen opgescheept met mijn vriendje, terwijl hetniet echt goed gaat tussen ons. Wat moet ik nou? heb zin om over te geven. voel me ziek.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 13-05-2005, 11:22
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Guusie schreef op 13-05-2005 @ 10:06 :
Niemand is perfect dat klopt maar dat wat we hadden voelde zó goed en zo fijn en zo vertrouwt dat het gewoon perfect leek.
juh tot die ander anders denkt juk herkenning gatver, sterkte meid



OT: oeh zenuwappig vanavond naar die mensejs van forum, en morgen naar efteling, engig, maar leuk hoop ik
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 13-05-2005, 11:55
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 13-05-2005 @ 11:09 :
Heb jij precies wel vaker eh?
naja troost je ik dus ook, ben je niet alleen
Ik ziek nooit uit
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 13-05-2005, 12:23
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Ik hou verdomme nooit meer rekening met een vrouw haar gevoelens.
By god. er zitten gewoon GEEN goede bij. Allemaal verlepte achterbakse teven
Maar uiteraard ligt dat aan mij
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Psychologie evaluatie topic
Verwijderd
281 10-05-2004 22:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39.