Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ware liefde existeert volgens jou, dus enkel als deze beantwoord wordt? |
![]() |
|
Verwijderd
|
wat bedoel je precies, liefde in de zin van iets hebben of in de zin van verliefdheid?
bij t eerste kan ik maar 1 woord voor verzinnen, geweldig. bij verliefdheid is t anders, dan is t maar net wat de ander wil, wil ie niks dan is t klote, weet je t niet is t nieuwsgierigheid, wil ie wel of niet, wil ie wel dan is goed. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Laten zien hoe slim ik wel niet ben en met hoeveel moeilijke woorden en begrippen ik iets kan verklaren en begrijpen? Mannetjes...
||
![]() |
Citaat:
2) Ja. Anders kan de ware liefde toch nooit tot ontplooiing komen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij vraagt toch hoe men het ervaart? De liefde die ik voel wanneer ik iets heb met iemand is alleen maar heel fijn aangezien het dieper zit dan verliefdheid en het wederzijds is.. wrom maak jij iets simpels nu altijd weer moeilijk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn vriend is de persoon die me heel erg gelukkig kan maken, maar ook de persoon die me ongelofelijk kwaad kan maken. Wanneer hij wat later thuis komt, maak ik me altijd zorgen en spelen er de gruwelijkste scenario's in mijn hoofd af.. wanneer hij dan binnenwandeld, heel vrolijk, niets aan de hand, word ik echt laaaaiend..
Aan de ene kant ben ik dus ongelofelijk gelukkig, maar aan de andere kant maak ik me zorgen om hem... Welk gevoel overheerst? Ik denk dat de bezorgdheid overheerst, dat levert een soort misselijk gevoel op... Hij is ook de persoon die me zenuwachtig kan maken, als ik hem een tijd niet gezien heb en ik reis weer af naar hem, krijg ik altijd vlak voor aankomst een misselijkheids aanval... (één keer heb ik over hem heen gekotst van de zenuwen ![]() Maar ok, het akelige gevoel overheerst, maar toch is dat op een of andere manier fijn.. dat geeft mij de zekerheid dat ik echt van hem hou, om hem geef ed. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik herken het wel...
maar niet alleen bij of een liefde wel of niet wederzijds is... ik herken het zelfs als ik al een relatie heb met iemand.. aan de ene kant maakt die relatie me dan heel gelukkig... aan de andere kant maakt het me tigelijk onzeker... telkens vraag ik me af: '"vind hij me nog wel leuk en zo ja, hoe kan dat nou?" en als hij even iets chago-er is dan normaal denk ik al oh hij gaat het uitmaken... en als ik even niets zeg of iets doms zeg denk ik... wat zal hij wel niet van me denken? en vind hij me nog wel echt leuk? en bladiebla!! dus jah verliefdheid is leuk maar maakt ook superonzeker... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Als het over verliefdheid gaat: bij de meeste mensen is dat (dacht ik) zo'n "ik ben in de wolken en oh zo gelukkig"-gevoel...
Maar ik ben dan juist hartstikke ongelukkig.. Maargoed, het uit zich normaal gewoon in vlinders enzo. Wanneer ik dan een smsje krijg en hoop dat het van hém is, wanneer ik hem ineens zie verschijnen tijdens uitgaan, wanneer hij op msn verschijnt, wanneer de telefoon gaat en ik hoop dat hij het is (t gaat hier over ervaringen uit het verleden btw). Het wordt pas "misselijkheid" als er iets mis lijkt te zijn. Tijdens een ruzie bijvoorbeeld, als hij dan daarna niet belt. Of als ik hem probeer te bereiken en z'n telefoon staat uit... En wanneer hij het uitmaakt, dan veranderen die vlinders die constant aanwezig waren in een soort misselijk gevoel. Citaat:
![]() Nou kuzzies vanuit Italie ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar idd, als het dan ineens wederzijds wordt...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() als dat niet het geval is... kan je diezelfduh vlinurs uit gaan staan kotsen. [helemaal als de ander vet minder doet] ben je net te verliefd om je bek groot genoeg te maken... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Liefde is afschuwelijk.
Onzekerheid, kwaadheid, verdriet, machteloosheid, hopeloosheid, stress, misselijkheid, slapeloosheid, kriebels, geluk....Bah, je weet toch op een gegeven moment niet meer wat je ermee moet?? Ik ben een paar keer echt ontzettend ziek geweest van verliefdheid, kreeg geen hap door mijn keel, was gewoon doodziek. Nou, dat is lol hebben!!! En nu, met mijn huidige vriend, leef ik in constante onezekerheid. Vindt ie me nog wel leuk? Ben ik nog wel aardig? Ben ik nog aantrekkelijk genoeg voor hem? Goh, wat is de liefde toch heerlijk!! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en verder ben ik het er mee eens |
![]() |
|
Op het moment dat alles nog onzeker is betekent verliefd zijn voor mij
-misselijkheid -totale chaos in mijn hoofd -geestelijke verlamming -onzekere trekjes die ik normaal niet heb zoals (had ik dat wel moeten zeggen, wat bedoelde hij daar mee enz enz) op het moment dat het wederzijds is gaat dit over op: -een grijns op mijn gezicht die er niet meer afgaat -de misselijkmakende vlinders blijven -vrolijkheid op en top
||
![]() |
Citaat:
gewoon niets aan toe te voegen... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
ARTistiek |
De Rots Hannibal | 11 | 21-09-2001 20:52 |