![]() |
||
Citaat:
Hahahah wat leuk ![]() ![]() Ik ga dadelijk ff naar me konijntje kijken hij moet nog eens worden gemaakt misschien dat me moeder dat in het weekend kan doen ![]() ![]() Fijn weekend allemaal Knuf tieneke
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En omdat ik ze altijd uit m'n bed sloeg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() vooral in de winter, dan is et koud ![]()
||
Citaat:
![]() Een eind met een pop geslapen ooit, volgens mij had het iets te maken met niet kunnen slapen. Het hielp op zich wel. (vraag me niet waarom ik in godsnaam een pop wou...) Ironisch genoeg had ik een leeuwenknuffel in een rek waar ik ONTZETTEND bang voor was. Snachts wakker worden en hysterisch beginnen janken wijzend naar een knuffel.
Laatst gewijzigd op 14-05-2005 om 03:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar nu zijn ze bevorderd naar de bovenste plank van m'n kast. ik slaap niet meer met een knuffel in m'n bed dus nee |
![]() |
|
Ik slaap nog met een knuffel. Ik vind het fijn om iets vast te hebben als ik slaap. Als m'n vriend bij me slaapt heb ik hem vast, maar als ik alleen slaap heb ik m'n knuffel vast (snoopy, natuurlijk
![]() oh ja... als ik m niet meer 'nodig' zou hebben zou ik er nog niet over peinzen om m weg te doen!
|
Ik wil nog wel es Ted plat knuffelen, letterlijk. Ted heeft een probleempje met zijn vulling
![]() ![]() Oh en niemand moet het wagen om Tes en Buddy belachelijk te maken! Het zijn mijn vrienden voor het leven! En ja, ze zitten elke nacht weer braaf naast mijn kussen. ![]() |
![]() |
|
Jammer genoeg ken ik in mijn eigne omgeving maar heel weinig mensen die een knuffel hebben en waar ze mee doen slapen,of ze durven het gewoon niet te zeggen.
gr,tieneke
|
Sinds ik op kot woon slaap ik weer met mijn knuffel omdat ik me anders soms wel heel erg eenzaam voel zo helemaal alleen. Mijn knuffelbeer van toen ik klein was zit normaal gesproken gewoon bij me in bed en als ik me heel eenzaam voel hoe ik die in mijn armen. Normaal slaap ik met een klein beertje in mijn hand wat ik van mijn vriend heb gekregen waar ik dan mee slaap als ik niet met mijn vriend slaap.
![]()
|
ik kan het ook echt niet hebben als mijn knuffels verkeerd liggen, bijvoorbeeld met hun gezicht naar beneden of ondersteboven oid... dan vind ik het enorm zielig en denk ik: stel je niet aan, het is maar een knuffel! maar toch zet ik hem dan altijd even recht, want anders krijk een schuldgevoel ofsow
![]() ook vroeger, toen mijn knuffels nog weleens uit bed wilde vallen, kon ik dat niet hebben. ik kon niet meer door slapen en lag steeds te denken aan hoe koud en eenzaam het op de vloer moest zijn ![]() ![]() ook knuffels die te lang in de kast staan geven me een verdrietig gevoel en die leg ik dan altijd naast me kussen ![]() ![]() en inderdaad, zoals ik hier nu vaker lees: voor mij zijn het toch geen levenloze dingen... voor mij leven ze op een of andere manier, ze hebben gevoel ofsow ![]()
|
Nee niet meer. Heb het wel altijd gedaan met m'n 'lievelingsknuffel' zoals dat dan heet, maar had d'r gewoon geen behoefte meer aan toen ik ouder werd.
En dat kwam opzich ook wel goed uit omdat 'ie ontzettend kaal werd op een gegeven moment en ik 't zonde zou vinden als 'ie onherkenbaar zou verslijten omdat ik 'm wel wil bewaren! Dus nu staat 'ie op m'n kast in m'n kamer ![]()
||
Citaat:
![]() gr,tieneke
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Wij kunne eens praten ![]() ![]()
|
Niet met een knuffel, maar wel met een klein kussentje waar Mickey en Minni Mouse opstonden.
Verder heb ik boven mn kop tussen het bed en de muur 10 knuffeltjes gepropt, naast mijn bed staat een grote knuffelhond met een ijsbeer, en tussen de verwarming hangen nog wat knuffels.
|
Verwijderd
|
Ik heb er een hoop .
Ik hou van Winnie the Pooh , dat is eigenlijk begonnen nadat ik van mijn broertje (toen 11 , dus 5 bijna 6 jaar geleden) een Teigetje knuffel uit Tokyo kreeg . Nu slaap ik met Vis (de beer van <*)_><) en een kleine vis . En Teigetje van mijn broertje . En knorretje die ik van mijn ex heb gehad . (Met mijn hoofd op Vis , kleine vis , Teigetje en knorretje in mijn hand/arm , maar die zijn meestal 's morgens wel weg) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Slapen bij vriendin Anonas | 12 | 20-09-2015 21:10 | |
De Kantine |
Invullen! :DELICIOUS | 67 | 16-08-2011 13:41 | |
Liefde & Relatie |
Hoe slaap jij met je partner? Alifar | 36 | 09-03-2010 10:47 | |