Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2005, 22:49
Verwijderd
check www.xbox-scene.com voor een gelekte magazine artikel omtrent de xbox360, daar staan wat meer foto's op.
Advertentie
Oud 13-05-2005, 15:52
Verwijderd
Paar uurtjes tot onthulling.
Oud 13-05-2005, 17:13
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 13-05-2005 @ 16:52 :
Paar uurtjes tot onthulling.
In NL jah, de hele uitzending zwerft al over het internet.
Verder issie officieel online aangekondigd, en ik heb zowel hele mooie screenshots gezien die echt een vooruitgang tonen als screenshots van spellen die meer een evolutie dan een revolutie laten zien op het gebied van graphics.

Ook ben ik benieuwd hoe dat systeem werkt met draadloze controllers. De hele tijd opladen zie ik niet zitten en batterijen word ik ook niet goed van. Verder wil ik ook geen merkbare vertragingen kunnen waarnemen in de interface, zoals ik wel merk met draadloze muizen
Oud 13-05-2005, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 13-05-2005 @ 18:13 :
In NL jah, de hele uitzending zwerft al over het internet.
Verder issie officieel online aangekondigd, en ik heb zowel hele mooie screenshots gezien die echt een vooruitgang tonen als screenshots van spellen die meer een evolutie dan een revolutie laten zien op het gebied van graphics.

Ook ben ik benieuwd hoe dat systeem werkt met draadloze controllers. De hele tijd opladen zie ik niet zitten en batterijen word ik ook niet goed van. Verder wil ik ook geen merkbare vertragingen kunnen waarnemen in de interface, zoals ik wel merk met draadloze muizen
Messchien iets met opladen zonder kabels?
Oud 13-05-2005, 18:47
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Wat een malle show. Is dit nou een concert of een onthulling? Bullshit weer zeg.
Oud 13-05-2005, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 13-05-2005 @ 19:47 :
Wat een malle show. Is dit nou een concert of een onthulling? Bullshit weer zeg.
Hoelang duurt het?
Oud 13-05-2005, 19:00
Levitating Nun
Volgens mij is het al afgelopen...
Oud 13-05-2005, 19:02
Dinalfos
Dinalfos is offline
Goede genade, wat een beschamende vertoning. Allemaal kutbandjes en Peter Moore maakt een ass out of himself.
Oud 13-05-2005, 19:04
Levitating Nun
Het is dus afgelopen???
Allejezus!
Oud 13-05-2005, 19:07
Mark-The-Local-Hero
Citaat:
Levitating Nun schreef op 13-05-2005 @ 20:04 :
Het is dus afgelopen???
Allejezus!
Jahzeker, was ik al bang voor. Ik ga maar de Amerikaanse show downloaden. Dit was gewoon knip en plakwerk in een half uurtje wat Microsoft op iedere MTV naast de Amerikaanse heeft gekocht.
Vervolgens kiezen die editiors bij MTV Europe er ook nog eens voor om eigelijk alleen de live-optredens te vertonen
Slechte pers voor Microsoft dit
Oud 13-05-2005, 19:08
Levitating Nun
Wát een mongolen.
Oud 13-05-2005, 19:12
D@mien
D@mien is offline
de amerikaanse presentatie sloeg ook nergens op.....dr zat in dat half uur misschien voor 5 minuten nuttige info....
Oud 13-05-2005, 19:12
Verwijderd
Idioten!
Oud 13-05-2005, 19:15
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 13-05-2005 @ 20:12 :
de amerikaanse presentatie sloeg ook nergens op.....dr zat in dat half uur misschien voor 5 minuten nuttige info....
Waar kan je downloaden?
Oud 13-05-2005, 19:20
Mark-The-Local-Hero
Nou, brakke zooi

Voor een beetje verslag:

http://xbox360.ign.com/articles/611/611184p1.html
Oud 13-05-2005, 19:26
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik moest trouwens wel heel hard lachen toen die knakker van Rare met een droog gezicht durfde te spreken van revolutionaire graphics in Perfect Dark Zero, terwijl het spel er niet uit zag

(Goed, we zagen slechts een paar seconden in-game en vooral veel animaties. Bovendien is het nog lang niet af)
Oud 13-05-2005, 19:29
freyk
freyk is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 13-05-2005 @ 19:47 :
Helemaal met je eens.

Maar gelukkig werd er wél wat in de reclameblokken getoont, en wat bewegende beelden van de volgende deel van perfectdark.

zag er goed uit!
Oud 13-05-2005, 21:08
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 13-05-2005 @ 20:15 :
Waar kan je downloaden?
ik had em van een vrij stoute site geplukt....***hunt.com (vul de rest maar in )
Oud 13-05-2005, 21:54
Dinalfos
Dinalfos is offline
Oud 14-05-2005, 18:49
CrazY G
CrazY G is offline
ik ben tot nu toe niet overdonderd van de graphics. Kon net zo goed xbox1 graphics zijn
En wat betreft de console zelf. Design vind ik er niet uitzien. De controller ziet er ook cheap en lelijk uit.

Nu wachten wat sony gaat doen. Ik verwcht veel van ze.
Oud 14-05-2005, 20:34
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 14-05-2005 @ 19:49 :

Je kunt rustig aannemen dat als Sony de een tijdje geleden geplande release date voor de PS3 will aanhouden, ze niet zullen kunnen tippen aan de Xbox 360 voor wat betreft technologie.
Oud 14-05-2005, 21:19
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 14-05-2005 @ 19:49 :
ik ben tot nu toe niet overdonderd van de graphics. Kon net zo goed xbox1 graphics zijn
En wat betreft de console zelf. Design vind ik er niet uitzien. De controller ziet er ook cheap en lelijk uit.

Idd, ik ook zeer benieuwd naar sony.

@Dinalfos, Cell + XDR(Cell = 8 cores(Ps 3 cell dan), betekend dus 8x threads tegelijk verwerken) is zeker wel beter dan 3x Xenon.
Ik weet niet ondere welke rots jij hebt gekropen, maar als je eens ziet hoe en wat die Cell is, denk je WTF.

Maar jah, hardware van een console zegt niks, screens wat ik gezien van de PS3 waren om te kwijlen, de engines dan he .
Oud 14-05-2005, 22:02
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Jolt schreef op 14-05-2005 @ 22:19 :
Idd, ik ook zeer benieuwd naar sony.

@Dinalfos, Cell + XDR(Cell = 8 cores(Ps 3 cell dan), betekend dus 8x threads tegelijk verwerken) is zeker wel beter dan 3x Xenon.
Ik weet niet ondere welke rots jij hebt gekropen, maar als je eens ziet hoe en wat die Cell is, denk je WTF.

Ho ho, dat zijn slechts zeer losse speculaties geweest.
Oud 14-05-2005, 22:18
Jolt
Jolt is offline
Neuh, sommige sites hebben de cell gereviewd.
Oud 14-05-2005, 22:50
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Jolt schreef op 14-05-2005 @ 23:18 :
Neuh, sommige sites hebben de cell gereviewd.
Seen = Believing.
Oud 15-05-2005, 02:07
Jolt
Jolt is offline
www.anandtech.com
www.xbitlabs.com
www.tomshardware.com

Staat ergens op de front page.
Oud 15-05-2005, 12:44
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Jolt schreef op 15-05-2005 @ 03:07 :
www.anandtech.com
www.xbitlabs.com
www.tomshardware.com

Staat ergens op de front page.
Die heb ik ook gezien. Ik zie het liever officieel bevestigd worden.
Oud 15-05-2005, 14:47
Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 14-05-2005 @ 21:34 :
Je kunt rustig aannemen dat als Sony de een tijdje geleden geplande release date voor de PS3 will aanhouden, ze niet zullen kunnen tippen aan de Xbox 360 voor wat betreft technologie.
Hoezo niet?

Weet iemand trouwens wat ongeveer de launchgames zullen zijn voor de xbox 360?
Oud 15-05-2005, 15:43
Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
www.xbox.nl of www.xbox.com daar staan ze!
Oud 15-05-2005, 16:07
Kurogane
Kurogane is offline
dat gaat niks worden in japan, wanneer hoepelen die fps spellen niet ff op.

geen enkel rpg voor de launch. die peter moore zit er weer helemaal naast. 1 rpg per seizoen/jaar??
Oud 15-05-2005, 16:13
Verwijderd
Ik blijf toch wel bij Nintendo.
Oud 15-05-2005, 16:36
Kurogane
Kurogane is offline
of Sony,

volgens mij houdt microsoft meer bezig met uiterllijk dan inhoud, customize frontjes hoe dom en onorgineel is dat..daar proberen ze bij die presentatie echt erop te wijzen...hoe tof dat wel niet is. en dan nog de games, er zit echt niks boeiends aan te komen, het is ongeveer hetzelfde als de xbox. voornamelijk alleen games van westerse studios, en dan zijn het vooral eenzijdige spellen zoals fps/race/hackslashrpg.

en dan nog de naam 360, zo'n ordinair en stijlloze naam >>amerikaans.

die nieuwe reclame borden van sony ps3, ''welcome chang3'' zien al weer 10x zo interessanter uit dan die hele mtv show.

deze dus:

Laatst gewijzigd op 15-05-2005 om 16:39.
Oud 15-05-2005, 18:36
Verwijderd
Ik ben toch benieuwd naar wat Nintendo ervan gaat maken, als het 3d beeld wordt is dat wel cool.
Oud 15-05-2005, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Kurogane schreef op 15-05-2005 @ 17:36 :
of Sony,

volgens mij houdt microsoft meer bezig met uiterllijk dan inhoud, customize frontjes hoe dom en onorgineel is dat..daar proberen ze bij die presentatie echt erop te wijzen...hoe tof dat wel niet is. en dan nog de games, er zit echt niks boeiends aan te komen, het is ongeveer hetzelfde als de xbox. voornamelijk alleen games van westerse studios, en dan zijn het vooral eenzijdige spellen zoals fps/race/hackslashrpg.

die nieuwe reclame borden van sony ps3, ''welcome chang3'' zien al weer 10x zo interessanter uit dan die hele mtv show.

deze dus:
[afbeelding]
juist. my thoughts.
Oud 15-05-2005, 19:03
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 15-05-2005 @ 17:36 :
of Sony,

deze dus:
[afbeelding]
Kom op zeg, alle fabrikanten storten zich momenteel op uiterlijk vertoon. Dat heeft Sony in het verleden ook gedaan en er is geen enkele reden om aan te nemen dat ze dat nu niet zullen doen. De PSX was tenslotte ook niet zo veel bijzonders, maar kon door de uigekiende promotiecampagne wel marktleider worden. Natuurlij zijn Microsoft en Nintendo ook niet de integriteit zelve, maar Microsoft komt er tenminste eerlijk voor uit dat ze dat niet zijn.

Wat het spellenaanbod van de 360 betreft geef ik je vooralsnog gelijk.
Oud 15-05-2005, 19:16
Kurogane
Kurogane is offline
Ja dat snap ik ook wel maar dat was dus ook meer een persoonlijke visie op het geheel. Maar verder zag ik gewoon niet veel toegevoegde waarde aan de oude(omgebouwde?) xbox..behalve dat msn gedoe.
maar meer dan uiterlijk vertoon en wat uitleg hadden ze echt niet te bieden, want naast de launch titels en toekomstige spellen zag ik niet veel ''anders'' tussen dan de huidige xbox spellen. Maar er zijn vast wel een hoop andere mensen die dat wel te bikkelen vinden.
Het concept xbox en xbox live wordt gewoon verder uitgebreidt, ik denk wel dat het een succes wordt. xbox live wordt steeds meer gewaardeerd, en dezelfde userbase en toekomstige zullen zich niet ergeren aan ghost recon 3213 of splintercell 1232. nu nog only-creditcard schrappen en wat meer toegankelijker maken.

Laatst gewijzigd op 15-05-2005 om 19:30.
Oud 15-05-2005, 19:31
Verwijderd
Bill Gates mag je niet onderschatten.
Oud 15-05-2005, 19:34
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 15-05-2005 @ 20:16 :
Ja dat snap ik ook wel maar dat was dus ook meer een persoonlijke visie op het geheel. Maar verder zag ik gewoon niet veel toegevoegde waarde aan de oude(omgebouwde?) xbox..behalve dat msn gedoe.
maar meer dan uiterlijk vertoon en wat uitleg hadden ze echt niet te bieden, want naast de launch titels en toekomstige spellen zag ik niet veel ''anders'' tussen dan de huidige xbox spellen. Maar er zijn vast wel een hoop andere mensen die dat wel te bikkelen vinden.
Ze hádden ook niet meer te bieden dan veel gespierde taal over de mogelijkheden van dat ding en snelle, hippe montages. Het moet natuurlijk wel op een videoclip blijven lijken Over de technische specs werd er verder met geen woord gerept(als ik het me goed kan herinneren) en de muziekkeuze was knudde. Slechte bedoening dus.

De toegevoegde waarde van het apparaat zie ik trouwens wel. Niet door alle extra franje zoals MP3 linkage, MSN of !pod geneuzel, maar wel door de sterk verbeterde Live-mogelijkheden(hoewel ik zelf niet zo'n fan ben van Live) en natuurlijk de superieure specs. Meer kracht = meer potentie voor goede games, naar mijn mening. Er zal nog hard gewerkt moeten worden om de launchgames klaar te stomen voor release, maar dat doet niets af aan de enorme potentie die dit beestje in zich heeft. Wat ik me alleen afvraag is wat jij onder "anders"verstaat...

Verder moet je niet vergeten dat de eerste Xbox ook al geen indrukwekkende start had, zeker niet met het niet meer dan redelijke Halo. Toch is alles nog betrekkelijk goed gekomen, dus ik heb wel wat vertrouwen in de 360 op de langere termijn
Oud 15-05-2005, 19:37
luchtloper
luchtloper is offline
iets daarna komt de playstation (3?) uit die zal nog wel beter zijn:
Oud 15-05-2005, 20:33
luchtloper
luchtloper is offline
of kijk op www.gamespot.com voor nog meer Xbox 360:
Xbox 360 op gamespot (als je rechts onder kijkt zie je alle spellen)
Test drive Unlimited fimpjes
Darksector trailers
Oud 10-11-2006, 15:02
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Strever schreef op 10-11-2006 @ 15:55 :
We hebben nou ook een paar maandjes een xbox 360. Sinds gisteren speel ik nu, en het is zeker wel vet. Call of Duty 2 op xbox live is tot nu toe het leukste spel. Weet iemand nog leuke shooters?
Man, anders up je even een antiek topic voor zoiets....
Oud 10-11-2006, 16:11
Strever
Strever is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 10-11-2006 @ 16:02 :
Man, anders up je even een antiek topic voor zoiets....
Anders voel je je even cool? Laat me toch?
Oud 10-11-2006, 16:40
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Strever schreef op 10-11-2006 @ 17:11 :
Anders maak je gewoon een nieuw topic?
Oud 10-11-2006, 20:02
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Strever schreef op 10-11-2006 @ 17:11 :
Als iedereen een antiek topic zou uppen voor dit soort zinloze bull-shit dan zou er van de overzichtelijkheid van dit forum niets meer overblijven.
Oud 10-11-2006, 20:40
Strever
Strever is offline
Citaat:
wammus schreef op 10-11-2006 @ 21:02 :
Als iedereen een antiek topic zou uppen voor dit soort zinloze bull-shit dan zou er van de overzichtelijkheid van dit forum niets meer overblijven.
Wat een fucking bullshit, D0rk
Oud 10-11-2006, 23:27
Luminon
Luminon is offline
Citaat:
Strever schreef op 10-11-2006 @ 21:40 :
Wat een fucking bullshit, D0rk
Niet zo'n grote mond jij, topics uppen die niet actueel meer zijn gaat tegen de forumetiquette in.
Oud 11-11-2006, 14:50
Dinalfos
Dinalfos is offline
Oud 11-11-2006, 14:59
Strever
Strever is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 11-11-2006 @ 15:50 :
[afbeelding]
Is dat je moeder?
Oud 11-11-2006, 15:04
CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Ajax supporter zeker .
Oud 11-11-2006, 15:43
Verwijderd
*zucht*
Open nieuwe topics plz.
Btw, te lang doorzuren over vervelende ups kan ook vervelend zijn. Maar het is wel begrijpelijker dan oude topics uppen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten