Advertentie | |
|
![]() |
|
weten wat je zelf voelt is het moeilijkste wat er is. je hele leven ben je verdwaald in je eigen jungle.
alleen een Oneindiger kan misschien de weg vinden, iemand zoals jij. maar het duurt lang. maar zoals je het opschrijft, kan je eigen negatieve gevoel je een positieve dienst bewijzen!
||
Citaat:
de 2e strofe begint goed, dat vind ik ook het mooiste aan dit gedicht... als geheel ook niet slecht hoor, begrijp me niet verkeerd
||
Citaat:
(gefeliciteerd!!! Damaetas***)
||
![]() |
Citaat:
![]() Het was nochthans weer een gewogen dag in mijn eeëntwintigjarige leven, maar dat mag de pret niet bederven, en daar lezen jullie later wel weer over. Groetjes, Dreampoet
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Droom van de vrijheid xxesther | 20 | 07-06-2004 19:58 | |
Psychologie |
Wat moet ik hiermee... *~*SaN*~* | 8 | 09-04-2004 16:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Droom van de vrijheid Ieke | 0 | 09-04-2004 14:44 | |
Psychologie |
lerares had relatie met meisje wat ik goed kende wont cry | 5 | 29-02-2004 19:27 | |
Liefde & Relatie |
"vriend" doet vervelend, wanneer ik samen ben met mijn vriendje framboosje | 8 | 13-03-2003 17:34 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |