Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
bedoel je niet 100v |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb geen flauw idee. Ik nam drie jaar geleden een splinternieuwe fiets mee vanuit Florida en er was niets aan het handje. Misschien als je vermledt dat het een cadeau is, er geen douane hoeft te worden betaald?
Edit: Vorig jaar kocht ik ook mn Digitale camera daar. Had het met doos en al in mn handbagage zitten. Heb ik gewoon mazzel gehad ofzo? Op de site van de belastingdienst staat dit: http://www.belastingdienst.nl/9229237/v/ Maargoed, belasting is eigenlijk van later zorg. Het gaat Doug nu vooral even om de zaken in mn openingspost. ![]() Laatst gewijzigd op 16-05-2005 om 12:39. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Uit de VS halen vind ik geen goed idee, omdat je met dat gedoe zit met PAL en NTSC. Misschien kunnen nieuwe tv's wel standaart NTSC aan, maar volgens mij zijn er in europa heel veel tv's die dat niet kunnen. En een NTSC->PAL kastje is extra kosten, geeft slechte kwaliteit, moeilijk te vinden, kan kapot gaan ect.
Daarbij heb je ook nog een freeloader nodig om je europese spellen op je amerikaanse gamecube te spelen. Das erritant, want je moet telkens voor je gaat spelen zon cd ff in en uit je cube doen. Bovendien is het extra kosten. Ik ga na mijn examens een gamecube kopen, maar dan wel een tweedehands. Had er eerder geen behoefte aan, maar vind het wel leuk voor zelda, mario, metroid, ect. Het argument dat de revolution/xbox360 naar europa komt is een slecht argument, want dat kan nog ruim een jaar duren. Kijk naar de PSP en de introductie van de xbox vroeger: De productiecapaciteit is een constante en het is voor de fabrikant riskant om die te hoog in te schatten. Xbox 360 komt misschien met december naar de VS, maar daarna komt japan en daarna pas europa. En hoe populairder dat ding, hoe later hij in europa is. De release van de PSP was voor japan 12 dec. en hij is pas 1 september hier. Bovendien geniet je nu van een games liberary die al vele zeer goeie (budget) titels bevat en de mogelijkheid om dingen goedkoop tweede hands over te nemen of te lenen van vrienden. Als de revolution uitkomt zijn er misschien 2 spelen van € 60 p.s. die echt de moeite waard zijn. Overtuig je broertje van een 2de hands gamecube of koopt een pack voor €100 en wat budget/2de hands titels. Maar das natuurlijk mijn mening.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Koop inderdaad gewoon hier een gamecube en als je spellen uit Amerika meeneemt moet je gewoon Freeloader bestellen:
http://www.lik-sang.com/info.php?cat...ducts_id=1964& En om nou meer dan een jaar te wachten met nu een gamecube kopen omdat ooit ergens in 2006 de revolution uitkomt is ook beetje onzinnig natuurlijk. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
de xbox360 release is tog wereldwijd op kerst?
Ik denk dat sony en nintendo ook meteen wereldwijd gaan releasen om niet achter te blijven. En wat betreft productiecapaciteit. Ik denk niet dat ze 2x dezelfde fout gaan maken, wat betreft sony vooral dan ![]()
||
Citaat:
@ de rest over de next gen consoles, eind 2005 wilde ze gaan releasen, maar als ze pas leverbaar zijn lijkt mij iets later. Prijs, Xbox 360 zou rond de 380 dollar kosten, revolution zit daar waarschijnlijk onder, PS 3 zou ik niet weten, ze moeten de prijs wel lager houden, want de PS 2 koste bij de launch 1300 gulden ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|