| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik tennis vanaf m'n twaalfde, dus 5 of 6 jaar. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() En heb je daar verschillende catergorieen enzoo? |
||
|
|
||
|
Citaat:
vertel eens wat over je eigen tennis
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Bij ons moesten de jongens bijna een selectie spelen over wie er bij ons in het team mochten ....wij voelden ons zeer vereerd
|
||
|
|
||
|
Citaat:
*troost troost* Volgende keer beter
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Stel je voor, ik in vorm op gravel. Straks word ik nog een baseliner net m'n nieuwe rating bekeken, Enkel rating 7.0104 Dubbel rating 5.8333 ok, die single, dat is jammer, maar m'n dubbel! ach, vreugde om een paar cijfertjes... edit: typfoutje Laatst gewijzigd op 15-05-2005 om 20:45. |
||
|
|
||
|
Citaat:
haha ; nee is toch leuk Ik kan er ook happy van worden hoor!! "'jeeeeh mijn punten gaan weer omhoog''' zo gaat dat dan
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik sta nu : 4.85 en 4.23 jeeeeh!! Hoe blij kun je zijn
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Waaaahh echt vet Federer is wel echt super-super goed ; echt zo'n ontzettend complete tennisser, jammer dat hij af en toe wat nonchalant is. Maar echt leuk dat je er heen gaat! |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
[QUOTE]Shotje schreef op 09-05-2005 @ 12:46 :
[B]En wat hebben jullie gedaan? die wonnen we met 6-0 nu 20 uit 4, gaat lekker dus. Zondag thuis tegen De Boskreek uit Breskens. Op naar de eerste klasse
|
|
|
|
||
|
[QUOTE]halloikbenpaap schreef op 18-05-2005 @ 17:35 :
[B] Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En wij staan/worden tweede
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Nou je zal wel goed moeten duimen want het lukt vast niet We hebben al met 5-3 van de nummero 1 verloren..dus...nog een jaartje deze klasse Maar toch bedankt
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Succes!! Komt goed |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Wij moeten morgen weer, alleen speel ik alleen een singeltje zodat ik daarna toch nog even mijn examens door kan nemen, want die heb ik maandag twee Maar goed..wel jammer dat ik er nu niet hele dag bij kan zijn morgen... |
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|