Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2005, 17:08
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Suzy Q schreef op 14-05-2005 @ 21:27 :
http://www.sugababes.nl/OETOEK
Moeder van St0ejp0esj.. o.i.d.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2005, 17:09
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 15-05-2005 @ 18:07 :
Ok, dat mag je dan wel even uitleggen..
Nou gewoon, haar inschattingsvermogen ( ze zei, hij zegt dat hij 22 is, maar volgens mij is hij veel ouder), haar wijze blik dat ons zoveel te vertellen heeft, der manier van schrijven is min of meer poetisch, haar uitspraken die je tot nadenken zetten (ik vind het wel grappig, maar block ze oid), haar relatie met haar moeder, haar nickname is dubbel zinnig etc etc
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 17:10
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 15-05-2005 @ 18:09 :
Nou gewoon, haar inschattingsvermogen ( ze zei, hij zegt dat hij 22 is, maar volgens mij is hij veel ouder), haar wijze blik dat ons zoveel te vertellen heeft, der manier van schrijven is min of meer poetisch, haar uitspraken die je tot nadenken zetten (ik vind het wel grappig, maar block ze oid), haar relatie met haar moeder, haar nickname is dubbel zinnig etc etc
Laat ook maar, je hebt het zelfde intelligentieniveau als zij..
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 17:11
Verwijderd
O.m.f.g. @ oetoek
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 17:12
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 15-05-2005 @ 18:10 :
Laat ook maar, je hebt het zelfde intelligentieniveau als zij..
dat is me nog eens een compliment, dankjewel
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 17:13
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 15-05-2005 @ 15:38 :
Ik voel me echt oud en oubollig nu. Ik ben duidelijk van een ander bouwjaar, ik spreek de taal van die bling bling jochies niet. Ik pimp geen hoe's voor de kost en ik heb nog respect voor vrouwen.
Dan zou m'n broertje van 14 jaar ook oubollig zijn.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 17:14
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Sylph schreef op 15-05-2005 @ 18:11 :
O.m.f.g. @ oetoek
ehm, zij heeft een hele hechte band met haar dochter, dus ik denk dat veel moeders jaloers op haar kunnen zijn
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 17:44
Verwijderd
Dat een volwassen vrouw zich zo ver kan verlagen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 17:48
Verwijderd
Citaat:
L1 schreef op 15-05-2005 @ 17:43 :
ik ben het wel eens met DetonatorDc over dat gebrek aan moreel besef. Ik moet hierbij denken aan een post op onzin, waarin een meisje een foto liet zien van een jongen die gepijpt wordt op een schoolfeest door één of andere sloerie. Als ze het buiten school doen: prima. Maar denk ook aan je medemens
Ja ook zoiets.

Misschien hun manier van provoceren, stoer doen of zich afzetten?
Ik kan er niet echt veel begrip voor opbrengen.
Denk aan je medemens ja!

En normbesef is niet aan leeftijd gebonden, ook 14 jarigen kunnen het hebben.

Oja, en de moeder van Tara is Maagd staat eop haar profiel.
Dus dat zal dan wel zo zijn.

Hehe, ik zie haar al gedoubleteamed worden door die 2 bling bling negerts! Milf! Brr!

Laatst gewijzigd op 15-05-2005 om 17:55.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 18:14
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Het idee was dat het op de mensen zou overkomen dat zij niet op al die rare aanzoeken ingaat die Tara, maar dat die mensen er wel zijn.
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 20:11
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 15-05-2005 @ 18:00 :
Ze is misschien wel mooi, maar qua intelligentie zit ze nog op een lager niveau als ik *denk*..
Praten over je intelligentie en dan domme taalfouten maken is altijd gênant.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 20:16
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ik heb de uitzending net ook bekeken, jeetje...

Denk dat je blij mag zijn als je niet opgroeit in zo'n omgeving (met bepaalde andere factoren)

Ik wist wel dat er zulke types waren, maar zoveel..en zo jong en zúlke ideeën

Die oetekmoeder, iehhhhhh, die gedraagd zich echt alsof ze zelf 15 is, geen gezicht met zo'n kop

Ach al met al vond ik het wel een interessante uitzending, toch een vorm van vermaak
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 21:00
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Brrr, die moeder is echt eng
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 21:09
Verwijderd
ik kan me gewoon niet voorstellen dat het echt is
ongelooflijk gewoon
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 21:29
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Die moeder is echt typje probleemwijken. Dat ze dacht dat het een positieve en leuke uitzending werd vind ik nogal triest. Of misschien slechte voorlichting van Zembla. Ik ben benieuwd naar haar reactie over de uitzending.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 21:47
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Jezus, vind dit wel echt te erg gewoon, en dan gaan mensen zeueren op de lonsdale jongeren en de verrechtsing van de maatschappij, nee die ghetto cultuur van al die lui is fijn waarbij meisjes van 13 worden verkracht door groepjes jongeren.
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 22:54
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
Breg schreef op 15-05-2005 @ 14:25 :
De wijk waar ik woon wordt genoemd als Rotterdamse wijk waar veel groepsverkrachtingen voorkomen . Nooit wat van gemerkt eigenlijk dat het hier in de buurt zoveel voorkomt.
Jij woont zeker in Katendrecht?
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 23:42
Verwijderd
Niet gezien. En na deze topic doorgelezen te hebben, baal ik daar wel van. Heb ook geen geluid op de computer, dus via uitzendinggemist zal ook niet lukken
Jammer wel.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 01:46
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Kijk, en door dit soort uitzendingen weet ik weer dat mijn arrogantie en superieuriteitsgevoel volledig gerechtvaardigd is.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 16-05-2005 @ 02:46 :
Kijk, en door dit soort uitzendingen weet ik weer dat mijn arrogantie en superieuriteitsgevoel volledig gerechtvaardigd is.
Heb je daar dit soort uitzendingen voor nodig? Als ik naar de winkel fiets om peuken te halen zie ik al niets dan human waste.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 12:57
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
$TR@NG3R schreef op 15-05-2005 @ 22:47 :
Jezus, vind dit wel echt te erg gewoon, en dan gaan mensen zeueren op de lonsdale jongeren en de verrechtsing van de maatschappij, nee die ghetto cultuur van al die lui is fijn waarbij meisjes van 13 worden verkracht door groepjes jongeren.
En?
Dat er nog meer problemen zijn wil niet zeggen dat andere problemen dan niet meer bestaan.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 13:27
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-05-2005 @ 12:09 :
Heb je daar dit soort uitzendingen voor nodig? Als ik naar de winkel fiets om peuken te halen zie ik al niets dan human waste.
Jij doet er altijd weer een schepje bovenop!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 13:28
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 16-05-2005 @ 12:09 :
Heb je daar dit soort uitzendingen voor nodig? Als ik naar de winkel fiets om peuken te halen zie ik al niets dan human waste.
Nou, niet zo'n negatieve houding t.o.v. van je medemens he!

en ja, je hebt gelijk
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 14:00
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik had echt de neiging dat kinderspul door mekaar te rammelen. Ze zijn niet goed wijs! Het is gewoon zo ontzettend triest.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 22:40
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Daar mee los je nog niet het probleem op.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 01:50
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 15-05-2005 @ 18:09 :
Nou gewoon, haar inschattingsvermogen ( ze zei, hij zegt dat hij 22 is, maar volgens mij is hij veel ouder), haar wijze blik dat ons zoveel te vertellen heeft, der manier van schrijven is min of meer poetisch, haar uitspraken die je tot nadenken zetten (ik vind het wel grappig, maar block ze oid), haar relatie met haar moeder, haar nickname is dubbel zinnig etc etc
Normaal zou ik er niet aan hebben getwijfeld dat dit sarcasme was maar aangezien niemand Love_Fulfilled daarop wees zit ik er misschien wel naast

Overigens woon ik in 't Nieuwe Westen in Rotterdam dat ook genoemd werd en tja.. ik weet het niet hoor. Ben hier godzijdank niet opgegroeid maar ik kan me bijna niet voorstellen dat dit zo vaak gebeurd. Then again, heb nooit op vmbo gezeten dus ik weet niet hoe het er daar aan toe gaat.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 09:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jolt schreef op 16-05-2005 @ 22:40 :
Daar mee los je nog niet het probleem op.
Dat probleem los je niet op of je moet stelselmatig alle jeugd tussen 10 en 17 uitmoorden

[edit]
Maar dat doen we maar niet
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 09:57
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Qimm schreef op 17-05-2005 @ 10:28 :
Dat probleem los je niet op of je moet stelselmatig alle jeugd tussen 10 en 17 uitmoorden

[edit]
Maar dat doen we maar niet


Mwah, ze eens normaal laten denken, dat ze hun fouten inzien, dat ze meer zien dan:

pussy, fuck, dick, pussy, etc
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 10:29
PierdeRegenworm
Avatar van PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Het is nogal gemakkelijk om de schuld bij de muziekzenders te leggen. Hypocriet zelfs.
De verantwoordelijkheid hiervoor ligt puur bij de ouders/opvoeders van zulke kinderen. Zij horen een kind waarden en normen bij te brengen. Alleen veel van die ouders zijn zelf geen haar beter: of ze hebben geen tijd voor hun kinderen, door scheiding, door zelf verschillende (sex)partners te hebben enz. Dus veel van die kinderen weten niet waar ze aan toe zijn, en doen maar wat ze denken wat de maatschappij van hun verlangt. En onze maatschappij stelt weinig meer voor qua moraal. Neem maar eens een kijkje in sexualiteit, de meeste jongeren klooien maar wat aan op seksgebied.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 11:13
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
Qimm schreef op 17-05-2005 @ 10:28 :
Dat probleem los je niet op of je moet door stelselmatig alle domme jeugd tussen 10 en 17 uit te moorden

[edit]
Maar dat doen we maar niet
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 14:32
Verwijderd
Altijd weer leuk om te zien hoe dom en bekrompen mensen zijn.
Al die mensen die hier op die jeugd neerkijken, denk je nou werkelijk dat je zelf onder die omstandigheden anders was geworden? Wel heel erg makkelijk hoor. Alsof een nieuwe generatie opeens tientallen i.q. punten lager zit.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 14:42
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Sylph schreef op 15-05-2005 @ 18:11 :
O.m.f.g. @ oetoek
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 14:47
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 17-05-2005 @ 11:29 :
Het is nogal gemakkelijk om de schuld bij de muziekzenders te leggen. Hypocriet zelfs.
De verantwoordelijkheid hiervoor ligt puur bij de ouders/opvoeders van zulke kinderen. Zij horen een kind waarden en normen bij te brengen. Alleen veel van die ouders zijn zelf geen haar beter: of ze hebben geen tijd voor hun kinderen, door scheiding, door zelf verschillende (sex)partners te hebben enz. Dus veel van die kinderen weten niet waar ze aan toe zijn, en doen maar wat ze denken wat de maatschappij van hun verlangt. En onze maatschappij stelt weinig meer voor qua moraal. Neem maar eens een kijkje in sexualiteit, de meeste jongeren klooien maar wat aan op seksgebied.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Suzy Q schreef op 14-05-2005 @ 21:27 :
http://www.sugababes.nl/OETOEK
Moeder van St0ejp0esj.. o.i.d.

Hoewel ik zelf in de Randstad woon (in de buurt van Amsterdam) en op een school zit waar veel dertienjarigen halfnaakt en met 30 lagen make-up rondlopen, was ik oprecht geshoqueerd door wat ik in Zembla zag..
Omg.. dit zal toch niet waar zijn?!
oh men dat is typisch zo'n moeder.............aaaah
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 15-05-2005 @ 18:14 :
ehm, zij heeft een hele hechte band met haar dochter, dus ik denk dat veel moeders jaloers op haar kunnen zijn
en wat voor'n moeder, wat een slet.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 18:47
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik ben een beetje laat met reageren, had dit topic over het hoofd gezien ofzo. Maar ik heb de aflevering, heel toevallig door te zappen, ook gezien.

Ik moet zeggen dat de leeftijden mij erg shockeerden! Ik dacht dat het voornamelijk plaats vond bij iets oudere jongeren. Maarja, wat ik ook erg vond is hoe de jongens van 16/17 gewoonweg geen respect hebben voor vrouwen. Ik denk dat dat toch wel heel belangrijk is in een opvoeding om respect voor de vrouw bij te brengen. ( je hebt ook een moeder neem ik aan) en dat ze simpelweg niet wisten wat de term verkrachting inhield.

Ik kan me nu ik erover nadenk wel herinneren dat mijn 11-jarige nichtje uit Amsterdam het er toen over had dat een opverbuurjongen met haar naar bed wou enzo, ik heb toen best lang met haar over dat soort onderwerpen gehad. Of het overgekomen is is een ander verhaal. Maar dat ze op die leeftijd ook al leerden "bubblen" enzo. Ja, ik ben oud volgens mij.

Ik denk dat het te maken heeft met deze hele informatiemaatschappij. Pubers staan al snel bloot aan allerlei informatie over internet, vrienden , t.v. etc. Ouders die niet weten wat er allemaal al van tegenwoordig speelt, dus qua opvoeding niet daarin ingrijpen. De groepsdruk natuurlijk ook. En de populaire televisie helpt natuurlijk ook niet echt mee.

Ik denk trouwens dat die moeder van die stoeipoes wel een goede band heeft met haar dochter. Ik bedoel, het onderwerp is er, je kan het niet uit de weg en verbieden, dan kan je denk ik wel het beste er ruimdenkend mee om gaan, zodat het een open en bespreekbaar onderwerp blijft. Ik denk dat het in de randstad veel meer aan de orde is.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 19:04
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef op 17-05-2005 @ 19:47 :
Ik ben een beetje laat met reageren, had dit topic over het hoofd gezien ofzo. Maar ik heb de aflevering, heel toevallig door te zappen, ook gezien.

Ik moet zeggen dat de leeftijden mij erg shockeerden! Ik dacht dat het voornamelijk plaats vond bij iets oudere jongeren. Maarja, wat ik ook erg vond is hoe de jongens van 16/17 gewoonweg geen respect hebben voor vrouwen. Ik denk dat dat toch wel heel belangrijk is in een opvoeding om respect voor de vrouw bij te brengen. ( je hebt ook een moeder neem ik aan) en dat ze simpelweg niet wisten wat de term verkrachting inhield.

Ik kan me nu ik erover nadenk wel herinneren dat mijn 11-jarige nichtje uit Amsterdam het er toen over had dat een opverbuurjongen met haar naar bed wou enzo, ik heb toen best lang met haar over dat soort onderwerpen gehad. Of het overgekomen is is een ander verhaal. Maar dat ze op die leeftijd ook al leerden "bubblen" enzo. Ja, ik ben oud volgens mij.

Ik denk dat het te maken heeft met deze hele informatiemaatschappij. Pubers staan al snel bloot aan allerlei informatie over internet, vrienden , t.v. etc. Ouders die niet weten wat er allemaal al van tegenwoordig speelt, dus qua opvoeding niet daarin ingrijpen. De groepsdruk natuurlijk ook. En de populaire televisie helpt natuurlijk ook niet echt mee.

Ik denk trouwens dat die moeder van die stoeipoes wel een goede band heeft met haar dochter. Ik bedoel, het onderwerp is er, je kan het niet uit de weg en verbieden, dan kan je denk ik wel het beste er ruimdenkend mee om gaan, zodat het een open en bespreekbaar onderwerp blijft. Ik denk dat het in de randstad veel meer aan de orde is.
Je kan ze ook te vrij opvoeden, dan krijg je dat soort kinderen ja.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 19:05
Verwijderd
http://www.sugababes.nl/;klein_meisje

hier trouwes het nichtje van de tokkies.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 19:25
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Geen woorden voor!!
Die leeftijden!? DERTIEN jaar en praten over meisjes bedreigen en neuken! *nouja zeg* Ik ben echt geshockeerd!! Toen ik dertien was dacht ik nog niet eens aan seks?! En al die namen snitch, banga's, tanga's... das toch niet normaal!

En waar ik me ook dood aan erger is dat eeuwige handjeklap 'yo man...hahaha is goe man' staat zooooo dom. Zeg gewoon hallo en drop the act!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 20:46
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Miss Pannekoek schreef op 17-05-2005 @ 20:25 :
Geen woorden voor!!
Die leeftijden!? DERTIEN jaar en praten over meisjes bedreigen en neuken! *nouja zeg* Ik ben echt geshockeerd!! Toen ik dertien was dacht ik nog niet eens aan seks?!
Op mijn dertiende dacht ik al aan seks hoor en volgens mij is dat vrij normaal. Maar dat je eraan denkt betekend nog niet dat je het gelijk in praktijk moet brengen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 21:08
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
soulflytribe schreef op 17-05-2005 @ 20:05 :
http://www.sugababes.nl/;klein_meisje

hier trouwes het nichtje van de tokkies.
Haar profiel is nog niet eens zo raar
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 21:26
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
soulflytribe schreef op 17-05-2005 @ 20:04 :
Je kan ze ook te vrij opvoeden, dan krijg je dat soort kinderen ja.
"Dat soort kinderen" ??? Ik denk niet dat die kinderen een bepaald soort zijn hoor! Een verkeerde omgeving kent al snel zijn invloeden.

Verder wil ik niet oordelen over de relatie tussen haar en haar moeder, ik vind het iig knap dat ze het niet uit de weg gaan, want ik denk dat de gevolgen groter zijn als je doet alsof je neus bloed.

Tuurlijk zo uik het niet tof vinden als mijn moeder een sugababes profiel had, hahaha, maarja, he. ieder zijn eige he.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 16:19
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ehm, ik heb tot het gedeelte gekeken dat het meisje dat verkracht was vertelde dat het net was uitgegaan en dat ze toen nog wel bij die jongens kwam. Tot daar heeft het me eigenlijk niet geschokt. Er zat niet erg nieuw nieuws bij en ja... ik weet ook wel hoe dat gaat. Vroeger surfe ik op chatboxen als 13 jarig meisje en deed me voor als een 16 jarige. Dan probeerde ik altijd een goed gesprek aan te knopen maar veel verder dan vinger jij je al? Kwam het niet echt. En die clips die ze lieten zien en hoe mensen daar op reageren, ik zie al regelmatig op schoolfeesten hoe die hoeren aan het schuren zijn en hoe sletterig ze zich hier kleden.

Nee ik was er niet van ondersteboven, wat natuurlijk niet wegneemt hoe erg ik het vind om er tussen te leven
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 14:29
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Mijn reactie:

Msn heeft zo'n slechte invloed op die tienerjeugd. Er is helemaal geen toezicht en dat lijdt alleen maar naar Msn-pesten of Msn-sex....
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 17:17
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 19-05-2005 @ 15:29 :
Mijn reactie:

Msn heeft zo'n slechte invloed op die tienerjeugd. Er is helemaal geen toezicht en dat lijdt alleen maar naar Msn-pesten of Msn-sex....
Alleen maar?
Wat een onzin.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 17:27
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 19-05-2005 @ 15:29 :
Mijn reactie:

Msn heeft zo'n slechte invloed op die tienerjeugd. Er is helemaal geen toezicht en dat lijdt alleen maar naar Msn-pesten of Msn-sex....
Ja, idd. Het meerendeel van de tieners is al ontspoord door het gebruik van MSN.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 17:39
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 19-05-2005 @ 14:29 :
Mijn reactie:

Msn heeft zo'n slechte invloed op die tienerjeugd. Er is helemaal geen toezicht en dat lijdt alleen maar naar Msn-pesten of Msn-sex....
MSN kan ook best leuk zijn hoor.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 17:44
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 17-05-2005 @ 11:29 :
Het is nogal gemakkelijk om de schuld bij de muziekzenders te leggen. Hypocriet zelfs.
De verantwoordelijkheid hiervoor ligt puur bij de ouders/opvoeders van zulke kinderen. Zij horen een kind waarden en normen bij te brengen. Alleen veel van die ouders zijn zelf geen haar beter: of ze hebben geen tijd voor hun kinderen, door scheiding, door zelf verschillende (sex)partners te hebben enz. Dus veel van die kinderen weten niet waar ze aan toe zijn, en doen maar wat ze denken wat de maatschappij van hun verlangt. En onze maatschappij stelt weinig meer voor qua moraal. Neem maar eens een kijkje in sexualiteit, de meeste jongeren klooien maar wat aan op seksgebied.
Alsof ouders altijd alle toezicht daar op hebben. Ik vind het maar hypocriet om de schuld altijd bij de ouders te leggen. Een kind kan ook ontsporen terwijl zij/hij goed is opgevoed met normen en waarden. Ouders hebben niet overal toezicht op, onthoud dat goed..
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 18:42
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 19-05-2005 @ 18:44 :
Alsof ouders altijd alle toezicht daar op hebben. Ik vind het maar hypocriet om de schuld altijd bij de ouders te leggen. Een kind kan ook ontsporen terwijl zij/hij goed is opgevoed met normen en waarden. Ouders hebben niet overal toezicht op, onthoud dat goed..
Waarom vinden jullie dit vreemd, als in de doorsnee, gemiddelde Nederlandse huiskamer zulke taferelen afspelen:


http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1179017



En dan kijk je ervan op dat de jongeren zo verdorven zijn?
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 22:44
Neiu
Avatar van Neiu
Neiu is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 19-05-2005 @ 19:42 :
Waarom vinden jullie dit vreemd, als in de doorsnee, gemiddelde Nederlandse huiskamer zulke taferelen afspelen:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1179017
En dan kijk je ervan op dat de jongeren zo verdorven zijn? [afbeelding]
In de huiskamer? nee. Gemiddeld? gezien de reacties: nee.
Kortom, je punt is ?

en hou eens op met irritante fok!-smilies posten die niets bijdragen aan je post
__________________
Kõigi teede pikkus ajas on võrdne - | - Рукописи не горят
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Groepsverkrachting Rotterdam
Mark Almighty
89 25-08-2005 15:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Aanslag Londen #4
Gatara
500 19-07-2005 13:20
Seksualiteit Oversekste kleine kindertjes..
vlindy*
51 09-06-2005 15:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58.