![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Krieke&Nathalie en Karla&Sofie ![]() en het maakt met niet zo veel uit wie er winnen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het stukje komt na het fragmentje waarom Steven zegt: come on now, understand it. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
al ben ik ook blij met krieke en nathalie in definale.. gewoon leuk die twee kenden elkaar totaal nog niet en komen toch zover.. benieuwd hoe ze verder gaan met elkaarals ze thuis komen. |
![]() |
||
Citaat:
Beetje alla vorig jaar, toen had ik de hele tijd een hekel aan die Reinier, en een zo'n kerel ging daar steeds tegenin (hoe heette hij ookweer?) wat eerst heel cool van hem was, maar uiteindelijk werd dat ZO irritant, dat ik respect kreeg voor Reinier, omdat hij zijn eigen spelletje gewoon doorspeelde en daar erg ver mee kwam. Dat gevoel heb ik nu ook ietwat, wat voor een lul die Rink verder ook is. Ik ben zwáár voor Karla en Sophie. Karla is echt leuk. ![]() Dat van Nathalie en met haar vriend bellen was idd zielig. Dumpen die gast, direct. Wat denkt 'ie wel niet, dat hij dan even pessimistisch moet gaan doen ? Fijn, een hart onder de riem. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Als Karla&Sofie winnen zou dat echt leuk zijn, maar Krieke&Nathalie ook én die hebben ook nog eens geld. Leuk dat mensen die elkaar niet kenden zover zijn gekomen. Ik denk trouwens dat Natalie Krieke (hij heet eigenlijk toch Chris?) wel ziet zitten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het tof dat ze zulke goede vrienden zijn geworden tijdens de race. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, en het verschil tussen Reinier en Elias (zo heette hij ![]() ![]() En @ Goede Fee: yeah ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vond het echt wel droog hoe Rink altijd maar denkt dat ie alles kan oplossen enzo. Met dat zout! Echt hilarisch! En wat Krieke deed toen ze allang een vrijgeleide hadden vond ik ook een beetje triest... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik hoop dat het niet zo is daarom ga ik de spoiler niet lezen om het te controleren
||
Citaat:
![]() (ik durfde het zelf niet te doen omdat ik (ook) nog niet wil weten wie er wint)
||
Citaat:
![]()
Spoiler
dat bedoele ik kheb die spoiler niet eens geleze
Laatst gewijzigd op 20-05-2005 om 14:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nou weet ik het waarschijnlijk dus ook ![]()
||
Citaat:
![]() Het kan dus nog alle kanten op dus ik denk dat het nog wel spannend wordt zondag.
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 22-05-2005 om 20:35. |
![]() |
||
Citaat:
En over dat van wat Karla en Sophie zeiden: ze zeiden toch juist dat Krieke en Natalie het wél verdienden om te winnen? Wel super, die finale ![]() Zeker toen met Jorien en Rink. Alleen wel stom dat Rink zo'n contract wilde sluiten. Dat vind ik niet kunnen; je ligt eruit, klaar. En die 'filmster' van Karla vond ik echt GEWELDIG ![]() ![]() Wat een gekkenhuis daar trouwens, in die treinen.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Peking Express 3 - De Mekong Route Verwijderd | 420 | 31-05-2006 17:19 | |
Films, TV & Radio |
Oberon (ned. 2) Fleurop | 20 | 11-11-2005 20:52 | |
Films, TV & Radio |