Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2005, 21:26
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 15-05-2005 @ 21:53 :
En dan komt volgende week eindelijk die botsing die in het voorfilmpje te zien is!
Botsing? Van auto's bedoel je? Zo ja.. die is al geweest. Was met Just & Brechtje.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2005, 21:30
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Shadina schreef op 15-05-2005 @ 22:26 :
Botsing? Van auto's bedoel je? Zo ja.. die is al geweest. Was met Just & Brechtje.
nee, dat was een andere geloof ik.

Krieke&Nathalie en Karla&Sofie

en het maakt met niet zo veel uit wie er winnen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 23:15
Verwijderd
Yes, Rink en Jorien eruit Eindelijk!
Rink in deze aflevering: 'Eindelijk is het geluk 's met ons'.
Tot nog toe was het geluk telkens met hen, want steeds lukte het ze weer om nét de volgende ronde te halen. Zeikerd. Hij voelt zich ook altijd zo onrechtvaardig behandeld. Echt totáál geen zelfkritiek die man

En Kriekes actie in de bus: 'Ik heb geen roepies. Hij heeft het geld!'

Ik ben voor Krieke en Natalie, dat moge duidelijk zijn
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Shadina schreef op 15-05-2005 @ 22:26 :
Nee die bedoel ik niet en die is volgens mij ook niet in het voorfilmpje te zien.
Het stukje komt na het fragmentje waarom Steven zegt: come on now, understand it.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 08:30
pino123
pino123 is offline
Karla & Sophie moeten winnen, zij zijn leuker!
Oud 16-05-2005, 10:22
Verwijderd
Eindelijk Rink eruit
Nu maakt het mij echt niets meer uit wie er wint
Met citaat reageren
Oud 16-05-2005, 13:41
Multilot
Multilot is offline
karla en sophie waren vanaf de eerste aflevering mijn favorieten.. Ik vind het echt geweldig wat ze met 'gewoon doen' bereikt hebben!
Oud 16-05-2005, 21:18
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
wieeehaaaa
rink en jorien eruit!!
Oud 16-05-2005, 21:19
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 16-05-2005 @ 00:19 :
Nee die bedoel ik niet en die is volgens mij ook niet in het voorfilmpje te zien.
Het stukje komt na het fragmentje waarom Steven zegt: come on now, understand it.
ja die, volgens mij komt dat in de finale, want dat is volgens mij in Bombay! Ben ook heel benieuwd!!
Oud 16-05-2005, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 16-05-2005 @ 14:41 :
karla en sophie waren vanaf de eerste aflevering mijn favorieten.. Ik vind het echt geweldig wat ze met 'gewoon doen' bereikt hebben!
ja idd heerlijk

al ben ik ook blij met krieke en nathalie in definale.. gewoon leuk die twee kenden elkaar totaal nog niet en komen toch zover.. benieuwd hoe ze verder gaan met elkaarals ze thuis komen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 09:49
the tourist
the tourist is offline
Ja, ik ben ook blij dat Rink & Jorien eruit zijn. Erg dom van ze trouwens om met die man mee naar huis te gaan, anders waren ze er misschien wel in gebleven. Het maakt me eigenlijk niet uit wie er nu wint.

Ik vond het wel zielig voor Natalie, dat gesprek met haar vriend. Hij wist toch dat ze misschien een tijd weg zou blijven en zijn ergernissen erover zou hij toch kunnen bewaren tot ze weer terug is?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 11:45
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 16-05-2005 @ 00:15 :
Dit vond ik zó smerig. Eerst zei hij nog iets in de richting van dat ze er niet mee gingen bemoeien, omdat ze toch al door waren naar de volgende ronde, maar daarna zorgt hij er wel voor dat Jorien en Rink deruit werden geflikkerd. Ik vind hem echt een sukkel.
Beetje alla vorig jaar, toen had ik de hele tijd een hekel aan die Reinier, en een zo'n kerel ging daar steeds tegenin (hoe heette hij ookweer?) wat eerst heel cool van hem was, maar uiteindelijk werd dat ZO irritant, dat ik respect kreeg voor Reinier, omdat hij zijn eigen spelletje gewoon doorspeelde en daar erg ver mee kwam. Dat gevoel heb ik nu ook ietwat, wat voor een lul die Rink verder ook is.

Ik ben zwáár voor Karla en Sophie. Karla is echt leuk. Ik vrees alleen niet dat ze het gaan redden, Krieke is echt goed.

Dat van Nathalie en met haar vriend bellen was idd zielig. Dumpen die gast, direct. Wat denkt 'ie wel niet, dat hij dan even pessimistisch moet gaan doen ? Fijn, een hart onder de riem.
Oud 18-05-2005, 13:51
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 18-05-2005 @ 12:45 :
Ik ben zwáár voor Karla en Sophie. Karla is echt leuk. Ik vrees alleen niet dat ze het gaan redden, Krieke is echt goed.
nathalie niet...
Oud 18-05-2005, 16:57
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Karla en Sophie winnen helemaal niks! Geen centje!
Als ze nou een beetje aardig zijn laten ze Krieke en Nathalie winnen want die hebben wel wat om voor te stijden... maar goed, aan de andere kant....

Ik denk dat er nog wel wat tussen Krieke en Nathalie gaat bloeien na Peking Express... Die 2 hebben echt wat meegemaakt samen!

En wat reageerde die vriend van Nathalie lomp! Wat een egoist! Wees gewoon trots op je meisje dat ze aan dat programma mee doet!

En eindelijk weet ik wie dat fietsende koppel is wat je bij de aftiteling ziet
Oud 18-05-2005, 17:16
Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 18-05-2005 @ 17:57 :

Oja, dat dacht ik ook direct
Oud 18-05-2005, 17:21
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 18-05-2005 @ 17:57 :
haha ja! Ik dacht eerst dat het Roos en Art waren, maar nee.

Als Karla&Sofie winnen zou dat echt leuk zijn, maar Krieke&Nathalie ook én die hebben ook nog eens geld.
Leuk dat mensen die elkaar niet kenden zover zijn gekomen. Ik denk trouwens dat Natalie Krieke (hij heet eigenlijk toch Chris?) wel ziet zitten.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 17:22
~SmG~
~SmG~ is offline
Karla en Sophie mogen van mij wel winnen. Ze zijn echt zo grappig ... maar ik gun het Krieke en Nathalie ook wel. Eigenlijk maakt het mij niet uit, ik ben al blij dat die stomme stomme Rink en Jorien eruit zijn
Oud 18-05-2005, 17:26
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 16-05-2005 @ 00:15 :
Yes, Rink en Jorien eruit Eindelijk!
Rink in deze aflevering: 'Eindelijk is het geluk 's met ons'.
Tot nog toe was het geluk telkens met hen, want steeds lukte het ze weer om nét de volgende ronde te halen. Zeikerd. Hij voelt zich ook altijd zo onrechtvaardig behandeld. Echt totáál geen zelfkritiek die man

Ik ben voor Krieke en Natalie, dat moge duidelijk zijn
Wooow. Hier ben ik het echt hélémaal mee eens!
Ik vind het tof dat ze zulke goede vrienden zijn geworden tijdens de race.
Oud 18-05-2005, 17:51
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Maar die Krieke hebt toch al een relatie van een jaartje of 5 ? Denk dus niet dat er meer dan vriendschap zal ontstaan, hij klonk aan de telefoon nogal inlove en zo.

En wat betreft de finale: ik denk dat ze die weer in van die etappe's opdelen, deden ze dat vorige x niet ook ? Eerst naar de taxi's daar, dan met de metro daar heen, etc. En volgens mij konden ze toen ook daarmee amuletten winnen, dus voor Karla en Sophie is er nog nix verloren. Allee zeg.
Oud 18-05-2005, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Een Tweeling schreef op 18-05-2005 @ 12:45 :
Dit vond ik zó smerig. Eerst zei hij nog iets in de richting van dat ze er niet mee gingen bemoeien, omdat ze toch al door waren naar de volgende ronde, maar daarna zorgt hij er wel voor dat Jorien en Rink deruit werden geflikkerd. Ik vind hem echt een sukkel.
Beetje alla vorig jaar, toen had ik de hele tijd een hekel aan die Reinier, en een zo'n kerel ging daar steeds tegenin (hoe heette hij ookweer?) wat eerst heel cool van hem was, maar uiteindelijk werd dat ZO irritant, dat ik respect kreeg voor Reinier, omdat hij zijn eigen spelletje gewoon doorspeelde en daar erg ver mee kwam. Dat gevoel heb ik nu ook ietwat, wat voor een lul die Rink verder ook is.
Het was ook heel smerig, maar van hem en dan tégen Rink vond ik het geweldig En daarnaast was het natuurlijk wel briljant gevonden.
Ja, en het verschil tussen Reinier en Elias (zo heette hij ) en Rink en Krieke is dat ik Elias ook gewoon een hele vervelende, irritante, arrogante, vieze, agressieve vent vond. En Krieke vind ik echt wel sympathiek

En @ Goede Fee: yeah
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 19:14
Flowtje
Flowtje is offline
Maar hij heeft toch nooit gezegd dat hij zich er niet mee zou bemoeien? Dat was toch Natalie die dat zei?

Ik vind het echt goed hoe Krieke en Natalie het doen terwijl ze elkaar pas een paar weekjes kennen. Die vriend van Natalie vind ik een eikel hoe hij reageerde, maar de vriendin van Krieke vond ik dan wel weer heel erg lief reageren. Denk niet dat er wat gaat komen tussen Krieke en Natalie, daarvoor lijkt Krieke veel te veel in love met zijn vriendinnetje.

Ik hoop maar dat er in de laatste aflevering nog een amulet te verdienen is, zou anders niet zo leuk zijn voor Karla en Sophie als ze zouden winnen. Die 2 vind ik het ook leuk doen, op hun eigen manier.
Oud 18-05-2005, 20:35
Olijf
Olijf is offline
Mij maakt het echt niet zoveel uit wie er wint. Vind allebei de duo's gezellie!

Maar ik snap het nog niet helemaal met het geld. Krieke&Nathalie hebben dus al aardig was cash, maar mogen ze dat nou wel of niet houden als ze de race verliezen?
Het zou namelijk nogal loos zijn als ze het hoe dan ook krijgen, dan hoeven ze, als ze daarvoor kiezen, niet echt meer hun best te doen enzo.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 21:35
Shadina
Shadina is offline
Citaat:
Olijf schreef op 18-05-2005 @ 21:35 :
Mij maakt het echt niet zoveel uit wie er wint. Vind allebei de duo's gezellie!

Maar ik snap het nog niet helemaal met het geld. Krieke&Nathalie hebben dus al aardig was cash, maar mogen ze dat nou wel of niet houden als ze de race verliezen?
Het zou namelijk nogal loos zijn als ze het hoe dan ook krijgen, dan hoeven ze, als ze daarvoor kiezen, niet echt meer hun best te doen enzo.
Nee dat mogen ze niet houden. Ze krijgen het pas als ze de finale winnen, anders krijgen ze niets. (Nou ja.. ze hebben al 10.000 euro op hun bank staan, hadden ze een keer met een proef gewonnen.)
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 10:54
Verwijderd
Eindelijk Rink en Jorien eruit!

Ik hoop dat Karla en Sophie de finale winnen, maar als het Krieke en Nathalie zijn vind ik het ook niet erg. Hoop wel dat Karla en Sophie nog een amulet verdienen..
Ik vond Krieke een beetje stom doen om het moeilijk te maken voor Rink, terwijl hij toch al zeker was van de finale.

Karla's reactie toen werd gezegd dat ze eerste binnen waren

Rink die steeds denkt dat ie alles kan, maar het meestal helemaal verpest..
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 14:48
Olijf
Olijf is offline
Citaat:
Shadina schreef op 18-05-2005 @ 22:35 :
Nee dat mogen ze niet houden. Ze krijgen het pas als ze de finale winnen, anders krijgen ze niets. (Nou ja.. ze hebben al 10.000 euro op hun bank staan, hadden ze een keer met een proef gewonnen.)
Oh, gelukkig maar. Anders was het niet meer boeiend geweest.

Ik vond het echt wel droog hoe Rink altijd maar denkt dat ie alles kan oplossen enzo. Met dat zout! Echt hilarisch!

En wat Krieke deed toen ze allang een vrijgeleide hadden vond ik ook een beetje triest...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 21:33
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
De finale heb ik net gezien hier.
Spoiler
Oud 19-05-2005, 23:31
Verwijderd
^
Misschien is het niet zo erg leuk om de uitslag van zo'n programma te posten, ook al is het dan in een spoiler. Misschien klik je het per ongeluk een keer aan en lees je iets wat je niet wil lezen of misschien zijn er mensen die moeite hebben om zichzelf te verbieden om te kijken (en er dan later spijt van krijgen dat ze al gespiekt hebben)
En daarbij, wat schiet je ermee op om het te zeggen?

Oftewel: misschien mag die post weer verwijderd worden?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 09:09
Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 20-05-2005 @ 00:31 :
^
Misschien is het niet zo erg leuk om de uitslag van zo'n programma te posten, ook al is het dan in een spoiler. Misschien klik je het per ongeluk een keer aan en lees je iets wat je niet wil lezen of misschien zijn er mensen die moeite hebben om zichzelf te verbieden om te kijken (en er dan later spijt van krijgen dat ze al gespiekt hebben)
En daarbij, wat schiet je ermee op om het te zeggen?

Oftewel: misschien mag die post weer verwijderd worden?
Idd Ik ken de uitslag nu ook al, maar ik zou het ook niet leuk vinden moest het hier al staan Dan had ik eens het voornemen om pas commentaar te posten nadat jullie het gezien hadden...
Oud 20-05-2005, 09:17
Yolcu
Yolcu is offline
Sjonge met het doorscrollen las ik de eerste zin van die spoiler en daar baal ik van
Nu kan ik net zo goed zondag niet meer kijken.. jammer hoor!
Oud 20-05-2005, 09:29
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
las de spoiler net niet, kon me bedwingen

[Mutant]*sorry, maar dit vind ik lullig*[/Mutant]

Laatst gewijzigd op 20-05-2005 om 11:21.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 10:26
Kejting
Kejting is offline
En bedankt Alpha_Omega
Oud 20-05-2005, 10:30
Sitroentje
Sitroentje is offline
Citaat:
Kejting schreef op 20-05-2005 @ 11:26 :
En bedankt Alpha_Omega

Hij zegt toch niet dat zij gewonnen zouden zijn? Hij wil alleen uitdrukken dat hij voor hen supportert... Niet?
Oud 20-05-2005, 10:49
Kejting
Kejting is offline
Citaat:
Sitroentje schreef op 20-05-2005 @ 11:30 :
Hij zegt toch niet dat zij gewonnen zouden zijn? Hij wil alleen uitdrukken dat hij voor hen supportert... Niet?
als je een beetje na denkt zegt het genoeg,
ik hoop dat het niet zo is daarom ga ik de spoiler niet lezen om het te controleren
Oud 20-05-2005, 11:19
Verwijderd
Ach ja. Ik weet wie er heeft gewonnen en ik vind het hoedanook zeker terecht. Ze verdienden het allebei, anders waren ze niet zover geraakt. Krieke en Nathalie omdat ze gewoon bam met een onbekende toch maar even weken verder moeten en liften en Karla en Sofie omdat het zo'n stadsmeisjes waren met enorme beestenangst en toch maar even in de finale zijn greaakt.

Ik wens de Nederlanders veel spanningsplezier toe zondag, want spannend was het zeker!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 11:22
Verwijderd
Ik heb ook even het bericht van alpha omega aangepast, spoilers daar moet je maar sterk genoeg voor zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 11:26
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mutant schreef op 20-05-2005 @ 12:22 :
Ik heb ook even het bericht van alpha omega aangepast, spoilers daar moet je maar sterk genoeg voor zijn.
haha, ik zat net een pm naar jou te maken of jij dat berichtje van Alpha_Omega even wilde bekijken
(ik durfde het zelf niet te doen omdat ik (ook) nog niet wil weten wie er wint)
Oud 20-05-2005, 11:42
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Mutant schreef op 20-05-2005 @ 12:22 :
hehe ik deed in tekst na wat je ziet in de intro van peking expres, nu hebben jullie het dus ook voor mij verraden

Spoiler

dat bedoele ik

kheb die spoiler niet eens geleze

Laatst gewijzigd op 20-05-2005 om 14:34.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 11:54
Verwijderd
Ik weet al wie er gaat winnen

De winnaars waren net op de radio bij studio Brussel. In België is de finale dus al uitgezonden.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Moniek! schreef op 20-05-2005 @ 12:54 :
Ik weet al wie er gaat winnen

De winnaars waren net op de radio bij studio Brussel. In België is de finale dus al uitgezonden.
Oh het staat ook al in de spoiler
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 14:35
Balance
Balance is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 20-05-2005 @ 12:42 :
hehe ik deed in tekst na wat je ziet in de intro van peking expres, nu hebben jullie het dus ook voor mij verraden

Spoiler

dat bedoele ik

kheb die spoiler niet eens geleze
Slimmerd. Als zij iets van jou spoileren wat dus BLIJKBAAR een spoiler was, dan hoef je het toch niet nog een keer te gaan herhalen maar dan zonder spoiler?
Nou weet ik het waarschijnlijk dus ook
Oud 20-05-2005, 14:50
Flowtje
Flowtje is offline
En ik dus waarschijnlijk ook.
Oud 20-05-2005, 14:56
Balance
Balance is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 20-05-2005 @ 15:50 :
En ik dus waarschijnlijk ook.
Nou ja, ik hou voor mezelf heel hard vol dat het ook kan zijn dat Mutant dat gespoilerd had omdat mensen anders de indruk kregen dat zij hadden gewonnen terwijl de andere 2 in werkelijkheid hebben gewonnen.
Het kan dus nog alle kanten op dus ik denk dat het nog wel spannend wordt zondag.
Oud 22-05-2005, 19:13
Verwijderd
Ik zet mijn commentaar morgen dan wel neer .
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 19:25
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mutant schreef op 22-05-2005 @ 20:13 :
Ik zet mijn commentaar morgen dan wel neer .
of vanavond 10 uur

Laatst gewijzigd op 22-05-2005 om 20:35.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 20:48
Balance
Balance is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 19-05-2005 @ 22:33 :
De finale heb ik net gezien hier.
Spoiler
Ik vind juist dat Karla en Sophie het meer verdienden. Júist omdat zij al bang waren voor een geit: ze hebben er toch maar mooi mee opgescheept gezeten en hebben hun angst overwonnen. Hetzelfde geldt voor dat met die slangen en alles. Ik vind het echt dapper als je dat doet terwijl je er zó bang voo rbent.

En over dat van wat Karla en Sophie zeiden: ze zeiden toch juist dat Krieke en Natalie het wél verdienden om te winnen?

Wel super, die finale
Zeker toen met Jorien en Rink. Alleen wel stom dat Rink zo'n contract wilde sluiten. Dat vind ik niet kunnen; je ligt eruit, klaar.

En die 'filmster' van Karla vond ik echt GEWELDIG Hij deed zoveel voor hen en Karla die zich aan heb vasthield in de trein
Wat een gekkenhuis daar trouwens, in die treinen.
Oud 22-05-2005, 20:50
Verwijderd
Heb een heel stuk gemist, omdat ik werd gebeld door een vriendin
Onder andere het stuk met Rink & Jorien en met de trein.

Maar Karla & Sophie... wie had dat gedacht?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 20:52
Verwijderd
Wat baal ik ervan dat Karla en Sophie gewonnen hebben zeg

Krieke en Nathalie waren best wel tof en die waren tenminste ook een beetje normaal.
Die Karla en Sophie die zaten alleen maar te giegelen en kinderachtig te doen en ook waren ze bang voor de kleinste dingen.

Ook jammer dat dat ongeluk niet is geweest die in het voorfilmpje te zien is, alles in dat voorfilmpje komt in een aflevering voor, maar het spannendste dus niet.
Raar
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 20:54
Balance
Balance is offline
Citaat:
MightyDuck1 schreef op 22-05-2005 @ 21:52 :
Wat baal ik ervan dat Karla en Sophie gewonnen hebben zeg

Krieke en Nathalie waren best wel tof en die waren tenminste ook een beetje normaal.
Die Karla en Sophie die zaten alleen maar te giegelen en kinderachtig te doen en ook waren ze bang voor de kleinste dingen.

Ook jammer dat dat ongeluk niet is geweest die in het voorfilmpje te zien is, alles in dat voorfilmpje komt in een aflevering voor, maar het spannendste dus niet.
Raar
dat ongeluk was toch toen met just en brechtje?
Oud 22-05-2005, 20:57
Shadina
Shadina is offline
Jeeej Karla en Sophie gewonnen!
De finale was echt spannend.. ik dacht juist dat Krieke en Natalie zouden winnen, omdat ze een vaste lift hadden.

En die man die Karla & Sophie hielp.. haha was inderdaad geweldig. Overal met ze heen.. Karla & Sophie vonden hem helemaal leuk. (Vond hem echt niet knap ofzo )

Klopt het eigenlijk dat de finale vorig jaar langer duurde? Of ligt het aan mij? Vorig jaar vond ik de finale leuker, toen moesten ze geloof ik ook meer spelletjes spelen (of leek het alleen maar zo).
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 20:58
shy gurl
shy gurl is offline
Yesss Karla en Sophie hebben gewonnen, ik vind het echt leuk voor ze en ik ben blij dat ze toch nog wat geld gewonnen hebben.
Reageren

Regels voor berichten