![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
vroeger viel ik ook lflauw als ik twee uur niks at, maar gewenning ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
gewenning is erg slecht... ik vind echt dat jij heel slecht omgaat met eten... ik weet niet of je ooit een eetprobleem hebt gehad? Ik meen me te herinneren dat je helemaal niet moest afvallen, maar ik kan je in de war hebben met iemand anders... hoeveel weeg je en hoe lang ben je?
||
![]() |
Citaat:
Dus dat vind ik een beetje tegenstrijdig Ik lees altijd als nadeel dat mensen die heto tnbijt overslaan, geneigd zijn dit later te compenseren met vette snacks. maar als ik dit nou niet doe? verlaagt het dan echt de stofwisseling voor de hele dag? eetprobleem? nee joh. heb ik geen discipline voor. Maar ik heb wel atijd veel en ongezond gegeten. Afgewisseld met zeer korte periodes weinig eten. Maar ik durf ook niet te eten in de buurt van onbekende mensen, dat remt ook af ![]() ik ben nu rond de 1.71 en 57 kg. Maar echt nauwkeurig meten is natuurlijk lastig. Wie zegt dat mijn weegschaal niet 2 kg afwijkt?
||
Citaat:
Ik vind dat je uberhaupt niet moet afvallen, maar ja, daar denk je kennelijk anders over. Eet dan ongeveer 1800 cal, dan val je geleidelijk af en dan zit je in de buurt van een eetpatroon wat je je hele leven kunt volhouden... Niet eten bij onbekende mensen is niet normaal en dus zit er iets niet goed. Periodes met weinig eten geldt hetzelfde voor. Ik heb altijd gehoord dat het ontzettend slecht is als je voor het ontbijt gaat hardlopen. Omdat je lichaam idd geen reserves meer heeft, omdat je net een nacht achter de rug hebt. Je gaat heel snel over op eiwitverbranden wat overgeven tot gevolg heeft...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Freestyler: Je spreekt jezelf een beetje tegen, maar het zal wel weer ' gewenning ' zijn ![]() Je ontbijt zorgt ervoor dat je metabolisme op gang komt zodat je meer verbrandt, daarom is het ook beter om 5-6 kleinere maaltijden per dag te eten i.p.v 3 grote. Als ik jou was zou ik maar als de wiedeweerga wat basiskennis tot je nemen want je bent slecht bezig. Sorry als het een beetje hard overkomt maar wat je nu doet (en je redeneringen) zijn zacht gezegd...niet zo slim. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Had laatst slechts 2 boterhammen gegeten voordat ik naar mijn werk ging en was thuis brood vergeten mee te nemen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maar deze week had ik een ander doel, namelijk zo veel mogelijk in een week. En jah dat mag je slecht vinden. Dat niet ontbijten vroeg ik me dus af. Die gewoonte is er bij mij ingeslopen. Daar wil ik ook wel weer mee stoppen als het echt zo slecht is. Dus daarom vreog ik hier waarom het slecht was. Kijk ik weet ook wel een beetje wat je moet eten enzo. Maar dat ik weinig fruit groente en zuivel eet is omdat ik het echt niet lekker vind. Waarom zijn mijn redeneringen zo dom?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vul het in op bv. valtaf.nl en je weet hoeveel het is. |
![]() |
||
Citaat:
Vul het anders zelf in bij valtaf of overgewicht of voedingswijzer van becel.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vitamine c krijg ik nog een beetje binnen met 2 glazen vruchtensap per dag (meestal). Maar niet puur. Gewoon van die pakken enzo. Het is niet optimaal, maar is iets. @Ange alleen twee crackers niks erop?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn zo verschrikkelijk veel soorten fruit en groenten, je gaat mij niet vertellen dat je werkelijk niets van dat alles lust, dat geloof ik nl niet. |
![]() |
||
Citaat:
2) Is normaal gesproken wel meer hoor, moest nu alleen werken en dr was niks anders wat ik zo snel op kon warmen. 3) Weet ik. Vandaag heb ik al meer (qua avondeten, de rest is ong hetzelfde) dus dat scheelt al. Ga misschien zelfs pizza met salami eten, gaan mn kcal een heeeel eind de hoogte in.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Fruit. Aardbeien, meloen, bessen, druiven, grapefruit vind ik wel lekker. Maar appel peer banaan sinaasappel mandarijn ananas ed eigenlijk niet. Appel is soms wel lekker. Maar dat verschilt zo per stuk. @ ange sorry, 4! maar voor jou doen klinkt het wel goed als je nou in ieder geval fatsoenlijk avond gaat eten?
||
Citaat:
En vanavond dan nog wat avondeten he..
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik zal om meer groente/fruit vragen vooral grapefruits, of zijn die er nu niet? ze vindt het zelf ook wel verstandig, laatst had ze speciaal voor mij mango gekocht. maar ze weigert me voedingssupplementen te geven uit principe. Mijzelf lijkt dat een prima oplossing, maar dat terzijde. stukjes vind ik vies jah ik ben hopeloos ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
nee dus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |