![]() |
|
Het idee van de cabarestafette is dat je delen van drie voorstellingen van verschillende, vooral beginnende cabaretiers gaat zien. Meestal is het een verrassing wat je zult gaan zien, omdat ze nog geen grote bekendheid hebben in het land.
Dit seizoen doen er 27 verschillende talenten mee aan de tour door Nederland, waar elk theater een keuze maakt welke mensen zij laten spelen op de avond dat de cabarestafette langs komt. meer informatie is hier te vinden. Ik ga vanaf 1999 elk jaar hiernaartoe. Het leuke hieraan vind ik dat de avond bijna niet tegen kan vallen, omdat er altijd wel minstens 1 goed optreden tussen zit. En het element om je te laten verrassen door het onbekend vind ik altijd leuk. Een aantal cabareteirs die ik gezien heb tijdens de cabaresetafette zijn: Arie en Silvester, Jochem Myjer, Arthur Umbgrove, Klaas, Sara Kroos, Guido Weijers, Wim Helsen, Howard Komproe en Rob Urgert. Een aantal zijn al doorgebroken, sommige staan op het punt om dat te doen en ook een groot deel van de groepen hoor je helemaal niets meer van. Wat is jullie ervaring met de cabarestafette? Zijn jullie er weleens geweest en hoe beviel dat? Lijkt het leuk om dit een keer te zien, of ga je liever naar één optreden van iemand waarvan je weet wat je te wachten staat?
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 03-05-2005 om 14:27. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee, dat heb je fout. Van de vier die ik uit deze reeks gezien, was er hoogstens één slechts een stand-up comedian te noemen. |
![]() |
||
Citaat:
En de namen die ik in mijn operingspost noem, vind ik niet echt Stand-uppers ![]()
||
Citaat:
Welkom, Kinky. Je laatste bezoek: 10-05-2007 om 23:58
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welke oude concert/theaterkaartjes heb jij nog bewaard? Verwijderd | 58 | 22-11-2006 02:13 |