Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2004, 16:57
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 09-12-2004 @ 09:44 :
19 mei: Arie & Sylvester - 200%
Rij 1
Hehe, als dat bij Hans Teeuwen zou zijn, ben je de lul
Oud 09-12-2004, 20:40
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Ga naar Arie en Sylvester, ook rij 1 maar hou er totaal niet van. Moet mee helaas.. Hoop heel erg dat Teeuwen nog ooit met een nieuwe show komt maar heb er nog nix over gehoord., Bert Visscher wil ik ook nog x heen..
Oud 10-12-2004, 15:31
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-12-2004 @ 17:57 :
Hehe, als dat bij Hans Teeuwen zou zijn, ben je de lul
bij arie en sylvester ook wel. Vorige show haalde ze telkens iemand ook van rij 1 op et podium en spoten ze met een supersoaker
Oud 10-12-2004, 16:52
Verwijderd
A.s. dinsdag ga ik naar Sèmola Teatre: Centvinticinc/125
Beeldend theater uit Spanje.
Ben wel benieuwd
Oud 11-12-2004, 08:39
WolterB
WolterB is offline
Vanavond naar 'Jochem Myjer - Yee-Haa!'
Ben benieuwd of hij me net zo kan boeien als de vorige 3 jaar dat ik m zag
Oud 12-12-2004, 10:13
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
WolterB schreef op 11-12-2004 @ 09:39 :
Vanavond naar 'Jochem Myjer - Yee-Haa!'
Ben benieuwd of hij me net zo kan boeien als de vorige 3 jaar dat ik m zag
Het was echt geweldig gisteravond. Heb superveel genoten van zijn show
Oud 12-12-2004, 10:38
uniseks
uniseks is offline
hAhA iK ga eGt NiET vooR mu LoL na Ut THeAteR
Oud 12-12-2004, 11:31
Verwijderd
Citaat:
uniseks schreef op 12-12-2004 @ 11:38 :
FlIkEr DaN gWoOn Op FzO!
Oud 12-12-2004, 11:47
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 12-12-2004 @ 12:31 :
FlIkEr DaN gWoOn Op FzO!
eens eens eens
Oud 12-12-2004, 21:08
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
uniseks schreef op 12-12-2004 @ 11:38 :
Oud 14-12-2004, 17:45
janschepensfan
janschepensfan is offline
oei moeilijke vraag waar ik dit seizoen heen ga.
waar ik al heen ben gweest is
portret v/e verloren lente
bloedbroeders (antwerpen)
purper revue

vorig seizoen veel meer.. maar toch hebik passie voor kleinschalige musicals.
verder ga ik naar lebbis en jansen nog en verder nog ff denken
Oud 22-12-2004, 21:31
5803
5803 is offline
Jochem Myjer - Yee-Haa!

Oeeh, ik las net al dat iemand hem weer super vond!
Hopelijk klopt het, en is ie (nóg) beter dan vorige keer!

Oud 07-01-2005, 17:21
heavinly
heavinly is offline
Wha ik ga naar Claudia de Breij!!

Oh. Heb er echt zoooo'n zin in.
Oud 11-02-2005, 18:27
Verwijderd
Net kaartjes besteld voor:

1 De Paardenkathedraal: 'De Theatermaker'
2 Ro Theater: 'Pygmalion'
3 Cosmic Theater: 'Catwalk'
4 Orkater: 'Eiland' (werktitel)

En met 1,3 en 4 ga ik mezelf onderhand maar eens aanleren om helemaal in mijn eentje naar het theater te gaan
Oud 11-02-2005, 20:48
-(L)-
Nog niks in de planning, ik ben niet zo'n cultuurmens zeg maar. Ik zie wel wat er van komt...
Oud 02-03-2005, 22:01
Verwijderd
3 maart: Cabaret "Duo, maar dan anders", gewoon van een kennis die het misschien ooit nog eens ver gaat schoppen
4 maart: "Route Soleil" van Productiehuis Brabant i.s.m. Academie voor Drama Eindhoven.
5 maart: "Gilgamesj" van het RO-theater.
8 maart: "Pygmalion" van het RO-theater.
9 maart: "Raak me aan" van Het Toneel Speelt.
24 maart: "Aalst" van Victoria.
30 maart: "4.48 Psychose" van ZTH/Provily.

Ja, en nog meer.

Ik heb ook alvast een kaartje besteld voor
"Het temmen van de feeks" van Toneelgroep Amsterdam.
Oud 24-03-2005, 16:46
PV
PV is offline
Mn broer heeft eersterangskaartjes voor The Lion King gehad... maar ik mag niet mee
Oud 24-03-2005, 18:08
Verwijderd
Ik ga naar "Nu" van Annette Speelt.
Maar die lijkt me best slecht. De Spits schreef er ook al een slechte recensie over Maar we zullen zien...
En verder naar "Les deux mondes", beeldend theater in het Frans.
Geloof ik
En nog naar een voorstelling van Piet Arfeuille
En "Coming out" van Growing Up In Public.
En nog wel meer.
Oud 17-04-2005, 18:24
Meloesje
Meloesje is offline
Zeg 'ns Aaa, De Jantjes, Plien & Bianca (Stessen) en in 2006 ga ik naar Beauty and the Beast
Oud 14-05-2005, 20:14
kalinho
kalinho is offline
tis dat er geen 05/06 topic is
dus in de Papendrechtse Willem (woon zelf in sliedrecht:
November '05 - Youp van 't Hek
Mei '06 - Tineke Schouten
Oud 15-05-2005, 09:15
WolterB
WolterB is offline
Ik ga proberen zo snel mogelijk aan kaartjes voor de oudejaarsconferènce te komen
Oud 15-05-2005, 14:07
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Ik wil echt zeker naar de nieuwe show van Guido Weijers. Ik vond die eerste show niet zo geweldig maar die 2e show heb ik pas gezien en die was echt hélémáál geweldig! En naar javier guzman

En waarom komt hans teeuwen nu niet met een nieuwe voorstelling
Oud 15-05-2005, 16:43
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 15-05-2005 @ 15:07 :
Ik wil echt zeker naar de nieuwe show van Guido Weijers. Ik vond die eerste show niet zo geweldig maar die 2e show heb ik pas gezien en die was echt hélémáál geweldig! En naar javier guzman

En waarom komt hans teeuwen nu niet met een nieuwe voorstelling
guzman heeft ten eerste alle shows voor de rest v.h. seizoen afgelast
Ik zelf heb van hem "ton Zuur" gezien in theater, en de rest op dvd en tv. En nu ik al zijn shows heb gezien, ben ik aardig tot de conclusie gekomen dat hij in elke show wel wat grappen heeft zitten uit een andere show van hem, dat is vrij ergerlijk om naar te luisteren.
Oud 15-05-2005, 18:55
Poor twisted me
Citaat:
kalinho schreef op 15-05-2005 @ 17:43 :
guzman heeft ten eerste alle shows voor de rest v.h. seizoen afgelast
Ik zelf heb van hem "ton Zuur" gezien in theater, en de rest op dvd en tv. En nu ik al zijn shows heb gezien, ben ik aardig tot de conclusie gekomen dat hij in elke show wel wat grappen heeft zitten uit een andere show van hem, dat is vrij ergerlijk om naar te luisteren.
idd typfout.. eigelijk volgend seizoen, hij stond al geboekt in het theater
Oud 16-05-2005, 17:08
kalinho
kalinho is offline
hoe dan ook, in Ton Zuur zit veel wat hij ook in andere shows heeft gebruikt...en da 's wel jammer
Oud 18-05-2005, 21:29
Poor twisted me
Citaat:
kalinho schreef op 16-05-2005 @ 18:08 :
hoe dan ook, in Ton Zuur zit veel wat hij ook in andere shows heeft gebruikt...en da 's wel jammer
Ja dat is waar, maarja ik heb dat bij meer cabaratiers wel. Heb soms ook echt het idee dat ze elkaar's grappen jatten, maar ze wat anders vertellen. Zo heeft Hans Teeuwen in z'n show Dat dan Weer Wél, een grap over het vreemdgaan van z'n vriendin precies diezelfde grap heeft Eddy Murphy ook in z'n show "Raw", alleen dan natuurlijk engelstalig. Zo zijn er nog wel tal van voorbeelden te noemen.

Verder vind ik Javier Guzman toch wel 1 van de betere cabaratiers in Nederland.
Oud 19-05-2005, 17:26
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 18-05-2005 @ 22:29 :
Zo heeft Hans Teeuwen in z'n show Dat dan Weer Wél, een grap over het vreemdgaan van z'n vriendin precies diezelfde grap heeft Eddy Murphy ook in z'n show "Raw", alleen dan natuurlijk engelstalig.
Haha, welke grap is dat dan? Hans zegt namlijk in dat stukje wel meer dingen waar je om kunt lachen, dus welke grap bedoel je precies?
Ben namelijk niet zo bekend met het internationale cabaret (soms zie ik wel eens Urbanus of Geert Hoste, maar cabaretiers uit andere landen niet)...
Oud 19-05-2005, 17:48
Poor twisted me
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 19-05-2005 @ 18:26 :
Haha, welke grap is dat dan? Hans zegt namlijk in dat stukje wel meer dingen waar je om kunt lachen, dus welke grap bedoel je precies?
Ben namelijk niet zo bekend met het internationale cabaret (soms zie ik wel eens Urbanus of Geert Hoste, maar cabaretiers uit andere landen niet)...
Hij vertelt dan wat je moet doen als je vriendin vreemd gaat. Er zijn dan 3 opties, de eerste optie is gewoon keihard ontkennen.

De tweede is dan je moet zeggen : " maar schatje je weet niet hoeveel pijn je me doet, ik wilde je vandaag nog wel ten huwelijk vragen!"
De derde optie is dan, het omdraaien en zeggen: " Nee, nee nee schatje je zult zelf wel iets te verbergen hebben, en nu draai je het om, je bent zelf vreemdgegaan!"

Toen ik later die (veel oudere show) van Eddy Murphy zag viel me dat op. Dat is namelijk EXACT dezelfde grap, alleen vertaald
Oud 20-05-2005, 20:38
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 19-05-2005 @ 18:48 :
Hij vertelt dan wat je moet doen als je vriendin vreemd gaat. Er zijn dan 3 opties, de eerste optie is gewoon keihard ontkennen.

De tweede is dan je moet zeggen : " maar schatje je weet niet hoeveel pijn je me doet, ik wilde je vandaag nog wel ten huwelijk vragen!"
De derde optie is dan, het omdraaien en zeggen: " Nee, nee nee schatje je zult zelf wel iets te verbergen hebben, en nu draai je het om, je bent zelf vreemdgegaan!"

Toen ik later die (veel oudere show) van Eddy Murphy zag viel me dat op. Dat is namelijk EXACT dezelfde grap, alleen vertaald
Ik had om een of andere reden al het vermoeden dat het om deze grap ging. Maar dan heeft een van hun de grap "gepikt" van de ander, anders is het wel erg toeval dat die hetzelfde is. Naja, de show van Teeuwen zal het meest recente zijn, dan heeft Teeuwen ze dus "gepikt".
Oud 20-05-2005, 21:45
Olijf
Olijf is offline
Wil sowieso Casper van Kooten zien!
En waarschijnlijk Scapino ballet, maar meer is nog niet gepland.
De zomer komt er ook nog aan! Allemaal theater festivals... Ik vermaak me wel!
Oud 21-05-2005, 11:37
Poor twisted me
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 20-05-2005 @ 21:38 :
Ik had om een of andere reden al het vermoeden dat het om deze grap ging. Maar dan heeft een van hun de grap "gepikt" van de ander, anders is het wel erg toeval dat die hetzelfde is. Naja, de show van Teeuwen zal het meest recente zijn, dan heeft Teeuwen ze dus "gepikt".
Wie weet, kan wel zijn dat hij die show van eddy murphy ook ooit gezien heeft, hoewel die toch al erg oud was. (1987)

Regels voor berichten