Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het Griekse van Paris ook <3 CSN heeft inderdaad een fijn handschrift. Ik wilde de mijne van het weekend scannen, maar dat kwam er natuurlijk weer niet van. Waarmee hebben jullie geschreven? Ik zou dan toch mijn vulpen gebruiken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vandaag ging ik kei mooi schrijven bij Nederlands examen en toen had ik ook een beetje een meisjeshandschrift ![]()
||
Citaat:
![]() Vandaag in bio meost ik aantekeningen maken en toen ging ik keimooi schrijven en markeren enzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Hier dan mijn handschrift
Ik schrijf het liefst op blaadjes zonder lijntjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Thoughtfuls handschrift is zoals ik het had verwacht ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Latijn-Grieks ja! ![]() Maar niet in afgestudeerd. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hm, ik vind dit topic gewoon helemaal geweldig en Limaon vroeg erom ![]() http://forum.scholieren.com/fotoboek...43h2UfEB5t.jpg
||
Citaat:
![]() wat bij mij trouwens het geval is, mijn handschrift blijft zich veranderen. Ik vind dingen terug van 4 maanden geleden, en daar was het .... hm ook lelijk, maargoed duidelijk anders ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Jouw handschrift is ook tof, het valt voorover. Een beetje. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het algemene handschriftentopic #1 Miekje* | 57 | 17-11-2013 22:27 | |
De Kantine |
Het handschriftentopic! Rivka | 102 | 23-05-2010 13:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat vind jij mooie woorden, letters, of juist niet?? Zepp | 183 | 09-11-2005 16:35 | |
Verhalen & Gedichten |
DoP Nostalgietopic (Ter gelegenheid van de 100.000ste post). Sketch | 43 | 11-07-2005 16:04 |