Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2005, 17:07
Gadje
Gadje is offline
een concierge die niet luistert, gaat hij rond met thee/koffie en ik had mn kaartje al verstopt dat ik niks wilde en dat zei ik ook, hij gaat weg en komt terug en schenkt alsnog thee in
hij had ook maar 1 oog, daar zal het wel aan gelegen hebben

vandaag ging de conrector foto;s maken mét flits voor in het jaarboek.
Advertentie
Oud 24-05-2005, 17:33
SCS
SCS is offline
Citaat:
Gadje schreef op 24-05-2005 @ 18:07 :
Dat is idd irritant. Ik hoop niet dat ze dat bij ons flikken.

Bij ons zitten HAVO en VWO in 1 gymzaal (zal wel normaal zijn denk ik). Maar HAVO mocht gister 2.5 uur doen over Ec en wij 3 uur over Sk. Dus toen HAVO moest stoppen gingen ze allemaal met elkaar praten . En niemand zei er wat van. Dat is vrij storend als je je probeert te concentreren op Sk.
Oud 24-05-2005, 17:42
Verwijderd
Citaat:
retlow schreef op 24-05-2005 @ 13:56 :
Bij ons liet er gisteren iemand beker koffie vallen over z'n hele tafel.. alles onder, dus hij moest het snel overschrijven ivm leesbaarheid.
WIJ KRIJGEN VERDOMME GEEN KOFFIE!
stomme school
Oud 24-05-2005, 17:56
Ingmar87
Ingmar87 is offline
neem zelf een kan mee dan he dat rijmt
Oud 24-05-2005, 18:35
Vlindertje
Vlindertje is offline
Bij ons op school moest opeens iedereen naar de wc onder nederlands. Opeens gingen er tien ofzo achter elkaar naar de wc. De deur van de jongenskleedruimte piept heel fijn elke keer als ie open/dicht gaat. Dus de hele tijd loopt er iemand langs pieppiep loopt er iemand terug en dan komt er weer iemand. Waarom ga je niet gewoon vantevoren naar de wc, dat kan toch ook?
Oud 24-05-2005, 18:38
Femic
Femic is offline
Citaat:
SCS schreef op 24-05-2005 @ 18:33 :
Bij ons zitten HAVO en VWO in 1 gymzaal (zal wel normaal zijn denk ik). Maar HAVO mocht gister 2.5 uur doen over Ec en wij 3 uur over Sk. Dus toen HAVO moest stoppen gingen ze allemaal met elkaar praten . En niemand zei er wat van. Dat is vrij storend als je je probeert te concentreren op Sk.
Wat ontzettend slecht geregeld!

Citaat:
vlindertjuh schreef op 24-05-2005 @ 19:35 :
Waarom ga je niet gewoon vantevoren naar de wc, dat kan toch ook?
Ik was van tevoren 2x gegaan, maar moest tijdens geschiedenis alsnog na 1,5-2 uur. Ik moet gewoon vaak pissen en had ook nog koffie gedronken. 3 uur is lang! En als je niet gaat kan je je helemáál niet meer concentreren.
Oud 24-05-2005, 18:51
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Femic schreef op 24-05-2005 @ 19:38 :
Wat ontzettend slecht geregeld!

Ik was van tevoren 2x gegaan, maar moest tijdens geschiedenis alsnog na 1,5-2 uur. Ik moet gewoon vaak pissen en had ook nog koffie gedronken. 3 uur is lang! En als je niet gaat kan je je helemáál niet meer concentreren.
Ik had het ook niet over jou, maar we waren een halfuurtje of uurtje bezig en opeens gaat iedereen naar de wc. Op het einde snap ik nog wel, maar in het begin?
Oud 24-05-2005, 18:55
Femic
Femic is offline
Haha ja ok, dat is wel een beetje stom
Bij mij was er een meisje dat 3x (!) naar de wc ging tijdens gesch! De kou sloeg op 'r blaas ofzo..
Oud 24-05-2005, 18:58
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Femic schreef op 24-05-2005 @ 19:55 :
Haha ja ok, dat is wel een beetje stom
Bij mij was er een meisje dat 3x (!) naar de wc ging tijdens gesch! De kou sloeg op 'r blaas ofzo..
Bij geschiedenis was het ook leuk. Eerst is er een aardige leraar en gaan een paar meisjes naar de wc. Maar daarna is er een minder aardige leraar die altijd heel raar doet en opeens hoeft niemand meer naar de wc
Oud 24-05-2005, 19:04
Verwijderd
haha zo grappig, gaan ze bij t zwembad naast onze school iets omroepen voor 5 seconde, hoor je iedereen meteen zo van *zucht,t! ghhhh, oooh, jjss. echt gestressd die mensen
Oud 24-05-2005, 19:04
Below_Zero
Below_Zero is offline
Citaat:
Gadje schreef op 24-05-2005 @ 18:07 :
een concierge die niet luistert, gaat hij rond met thee/koffie en ik had mn kaartje al verstopt dat ik niks wilde en dat zei ik ook, hij gaat weg en komt terug en schenkt alsnog thee in
hij had ook maar 1 oog, daar zal het wel aan gelegen hebben

Die's echt stom bij ze hoofd... Soms vraag ik me af of ze zelf wel een diploma gehaald hebben...
Oud 24-05-2005, 19:08
Inges
Inges is offline
Een lamp die piept, een surveillante met hakken die onder luid gelach dan maar na een uur op haar tenen te hebben gelopen haar schoen uittrekt, en de surveillanten die de kinderen wegjagen die voor het raam staan de kijken naar de oude kindjes die examen aan het maken zijn. Jammer dat de surveillanten meer afleiden dan de kindjes.
Oud 24-05-2005, 19:09
jet
jet is offline
het meisje voor me liet een wind, het meisje naast haar en ik haddne het door, en wij moesten lachen
Oud 24-05-2005, 19:09
Larsman
Larsman is offline
Citaat:
Inges schreef op 24-05-2005 @ 20:08 :
Een lamp die piept, een surveillante met hakken die onder luid gelach dan maar na een uur op haar tenen te hebben gelopen haar schoen uittrekt, en de surveillanten die de kinderen wegjagen die voor het raam staan de kijken naar de oude kindjes die examen aan het maken zijn. Jammer dat de surveillanten meer afleiden dan de kindjes.
en dan te bedenken dat er bij ons helemaal niets is gebeurt
al twee dagen niet....
Oud 24-05-2005, 19:20
Erik1986
Erik1986 is offline
Eén surveillant in het lokaal, één in de gang. Telefoon van die van in het lokaal gaat af...loopt weg, andere surveillant loopt erachter aan... Hoe dom kun je zijn..OVERLEG!

Haha
Oud 24-05-2005, 19:23
Nitochka
Nitochka is offline
Ik had vandaag mijn eerste examen, Nederlands. Bleek als eerste dat we geen drinken hadden. Ze hadden namelijk tegen ons gezegd dat we dat kregen, bleek dat we het zelf mee hadden moeten brengen. We moesten gaan zitten waar het blaadje lag met jou examennummer, bleek dat ze alles door elkaar hadden gegooid. Dat is dus nog al even zoeken als je met meer dan 100 leerlingen in zo'n zaal zit. Gaan ze vervolgens die envelop open maken en alles uitdelen. Omdat allerlei leraressen en leraren die papieren vast hadden wist al snel niemand meer wie van het vmbo nu wat wel en niet had. Gaan ze vervolgens ook nog even gezellig overleggen. Gelukkig waren er twee leraren zo slim om gewoon van alles wat te pakken en te vragen wie wat had. Voordat we alles hadden waren we inmiddels wel 10 minuten verder en uiteindelijk kregen we nog niet eens extra tijd. Ik had het gelukkig net af.
Oud 24-05-2005, 19:26
J@NTJ3
J@NTJ3 is offline
ja, echt top stom, ik heb een nokia 6230, dus dat ding moest uit en bij alle telefoons achterin de hal(wij doen t niet in de gymzaal) dus ik ben 15 minuten eerder klaar en lever alles in en pak me telefoon en doe m gelijk aan, ik dacht geeft niet, hij stond op stil toen ik m uitdeed, nou...... MOOI NIET DUS... die opstarttoon van dat ding galmde op vol volume door die stille hal heen en ik kom wel door de grond zakken, maja.. gelukkig geen 1, alleen een hoop gelach en aankijkende mensen...
Oud 24-05-2005, 19:29
Skilly
Skilly is offline
Kwam een jongen 1 min voor half 2 de examenzaal binnen. Toen gingen de hele zaal klappen.
Vervolgens surveillant die en koekje openmaakt en kraak en veel geluid maakt.

Daarna surveillanten die de heletijd grinnekten. Weet niet voor wat.

Ja deze nog. Toen we klaar waren wil ik meteen opstaan blijk dat nap van de poot van me stoel onder de tapijt was geschoven, dus ik kon niet meeen opstaan en weglopen

Morgen vrij, donderdag kom ik weer met andere verhaal.
Oud 24-05-2005, 19:41
Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
joppetaa, daar gaat het brandalarm.. nee das handig
Oud 24-05-2005, 20:05
LizzLe14
LizzLe14 is offline
in de aula zaten zo'n 300 leerlingen, op elk tafeltje ligt melk en suiker.. en op mijne niet, geen ramp natuurlijk, maar hoe kan dat nou? als al die talfels daar leeg staan met een zakkie suiker en melkpoeder zie je dat toch?!
verder al 3x een telefoon afgegaan (wij moeten ze niet inleveren HELAAS)
vorig SE viel der zo'n uitklapbaar tafeltje in elkaar bij een gozer (hij probeerde met man en macht dat tafeltje omhoog te houden, geen enkele leraar kwam hem helpen), reedt gisteren de koffiekar tegen een tafel aan (mijn eerst reactie 'het zal tog niet waarweze') dus ik kijk om, is het bij dezelfde jongen, nou dan ga je dus echt stuk heh! van die 300 leerlingen uitgerekend hij weer...
Oud 24-05-2005, 20:22
Verwijderd
iemand z'n stoelpoot brak af toen we ong. 10 min. bezig waren dus ja... dan lig je even dubbel... o en een mobiel van een surveillant ging af. wel het trilsignaal, maar toch... verder niet echt iets

Laatst gewijzigd op 25-05-2005 om 10:22.
Oud 24-05-2005, 20:28
Flijn
Flijn is offline
Halverwege geschiedenis: Ik wreef even over mijn oog en toen viel m'n lens er uit.
Oud 24-05-2005, 20:33
grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
Flijn schreef op 24-05-2005 @ 21:28 :
Halverwege geschiedenis: Ik wreef even over mijn oog en toen viel m'n lens er uit.
vervelend zeg... ik neem dan ook altijd mijn bril mee, je weet immers maar nooit...
Oud 24-05-2005, 20:33
Verwijderd
een wijf ging janken, toen mocht ze na de tijd doorwerken
Oud 24-05-2005, 20:40
Flijn
Flijn is offline
Citaat:
grensgeval schreef op 24-05-2005 @ 21:33 :
vervelend zeg... ik neem dan ook altijd mijn bril mee, je weet immers maar nooit...
Tja, ik heb pas sinds vorige week lenzen en de bril is in de maak... maar hij zat er zo weer in gelukkig
Oud 24-05-2005, 21:22
Baka²
Baka² is offline
bij ons ging gisteren de telefoon van de gymzaal de hele tijd af... iets van 5 á 6 keer over... was 'ie eindelijk stil, ging het 10 minuten later weer af... gék word je ervan, vooral als je een teksttoets aan 't maken bent...

en vandaag was de ventilatie nogal luidruchting... het viel me pas op toen 'ie uitging... het was ineens zo stil...
Oud 24-05-2005, 21:49
Femic
Femic is offline
Citaat:
Fishy schreef op 24-05-2005 @ 20:04 :
haha zo grappig, gaan ze bij t zwembad naast onze school iets omroepen voor 5 seconde, hoor je iedereen meteen zo van *zucht,t! ghhhh, oooh, jjss. echt gestressd die mensen
Citaat:
Inges schreef op 24-05-2005 @ 20:08 :
Jammer dat de surveillanten meer afleiden dan de kindjes.
Hehe ja echt, mensen willen het zo overdreven stil hebben, dat het irritant wordt
Bij NL's waren ze trouwens de hele tijd van surveillanten aan het wisselen in het begin (bij ons is het 5e uur om 13.35u afgelopen, dus al 5 min. na het begin gingen ze wisselen..). Maar toen heb ik m'n vingers op m'n oren gezet en ben gaan lezen zonder op of om te kijken. Zag er vast heel schattig uit, maar 't werkte wel!

Citaat:
Dat is echt kut. Ik heb voor de zekerheid lenzenvloeistof bij me
Oud 25-05-2005, 07:59
K-elli-e
K-elli-e is offline
Ik had mentos en toen wilde ik dereen uit pakken en toen floepte die der heel hard uit
Oud 25-05-2005, 08:27
*-Maartje-*
*-Maartje-* is offline
http://www.nu.nl/news/530973/122/Vmb...de_examen.html
Dit zijn ook stomme fouten!
Oud 25-05-2005, 08:28
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik zat opgesloten in de wc, het slot weigerde...
Vervolgens ging de surveillant trekken aan deur en ik beuken...
Gelukkig duurde het niet lang maar ik durf nu echt niet meer naar de wc

achteraf was het wel grappig
Oud 25-05-2005, 09:58
romee
romee is offline
Er was bij ons een jongen ontzettend zwaar aan het ademen en aan het snuiven. Erg irritant. Ook was er een leraar die het erg interessant vond om achter me te gaan staan en te kijken of ik een beetje opschoot. Nou niet dus! We zaten gister met vwo nederlands (ik deed havo natuurkunde) in één gymzaal en ik zweer je, álle meisjes van het vwo zijn naar de wc geweest. Best irritant. Ook was het erg irritant dat ze vergeten waren om iedereen uit de muzieklokalen te verbannen aangezien die naast het gymlokaal liggen. Hoor je opeens een Marimba, drums en piano door elkaar spelen, fijn joh
Oud 25-05-2005, 10:07
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Wij (vwo) zaten samen met vmbo, en die moesten een half uur eerder stoppen....

en dat gaan al die marrokaantjes niet stil weg, nee hoor, allemaal schreeuwen en praten.... heel irritant
Oud 25-05-2005, 10:17
moon
moon is offline
niet heel byzonder waarschijnlijk, maar bij ons valt er ongeveer om de 10 minuten weer zo plasticbekertje van tafel af, dat stoort echt zo enorm!
Oud 25-05-2005, 10:21
fairyangel
fairyangel is offline
bij ons werd er net keihard een of ander carnavalsmuziekje gedraait. Toen het eindelijk was opgehouden, bleef dat muziekje in mijn hoofd zitten en daarna begon het gewoon weer opnieuw....aarggh...
Oud 25-05-2005, 10:25
snarl
snarl is offline
surveillainte vroeg of ze mijn koekje mocht

'uh.. hihi ja hoor pak maar'
Oud 25-05-2005, 10:30
Sade
Sade is offline
M'n telefoon ging gister af in de kleedkamer van de gymzaal en ik liet bij het eerste examen in de eerste vijf minuten keihard m'n F-N woordenboek op de grond vallen
Oud 25-05-2005, 10:36
Maria86
Maria86 is offline
Bij mij ging zowel maandag als gister de telefoon van de sporthal over... irritant pokkeding. En ook een hele hoop ingeleverde mobiels gingen af, van hanen tot ringtones ed. Heel erg irri....
Oud 25-05-2005, 10:42
Quantes
Quantes is offline
Citaat:
fairyangel schreef op 25-05-2005 @ 11:21 :
bij ons werd er net keihard een of ander carnavalsmuziekje gedraait. Toen het eindelijk was opgehouden, bleef dat muziekje in mijn hoofd zitten en daarna begon het gewoon weer opnieuw....aarggh...

Ik had vandaag drie pennen bij, alle drie waren ze leeg! Dus ik aan een leraar vragen of hij een pen voor me had, iedereen me heel verwijtend aankijken...
Oud 25-05-2005, 11:11
black pear!
black pear! is offline
Citaat:
Quantes schreef op 25-05-2005 @ 11:42 :

Ik had vandaag drie pennen bij, alle drie waren ze leeg! Dus ik aan een leraar vragen of hij een pen voor me had, iedereen me heel verwijtend aankijken...
wie neemt er dan ook drie legen pennen mee!
Oud 25-05-2005, 11:18
freakinaround
freakinaround is offline
Grr, stond er in de examenregels bij ons nadrukkelijk met ubergrote vette koeienletters dat je geen hakken aan mag, omdat dit heel erg irritant is met dat getik, wat doet die kut van een lerares?! gaat ZIJ steeds nieuwe blaadjes geven aan iedereen
Oud 25-05-2005, 11:19
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
snarl schreef op 25-05-2005 @ 11:25 :
surveillainte vroeg of ze mijn koekje mocht

'uh.. hihi ja hoor pak maar'
omg, kzou tegen dr gaan schreeuwen
Oud 25-05-2005, 12:26
LizzLe14
LizzLe14 is offline
OKEEEEE gister zei ik dus dat ik de enige van 300 leerlingen was die geen suiker en melk had in de aula...nou komtie hoor..... vandaag had ik geen suiker melk lepeltje EN geen beker, alleen een houder! Wil je leraar die me al 2 dagen lang naait zich nu even melden?
Oud 25-05-2005, 12:51
American*Dream
American*Dream is offline
Citaat:
soulflytribe schreef op 24-05-2005 @ 21:33 :
een wijf ging janken, toen mocht ze na de tijd doorwerken
whahaha bij ons ging ook een wijf janken tijdens geschiedenis omdat de doos vergeten was Lancashire te leren ze kreeg geen extra tijd
Oud 25-05-2005, 13:02
MMariska
MMariska is offline
Een oudere leraar, die normaal strak in het pak loopt, had over z'n overhemd en stropdas een knalrood "Ik mats U"shirt van de C1000 aangetrokken, de hele zaal lag plat
Oud 25-05-2005, 13:09
11568
11568 is offline
Het stonede joch naast me gister tijdens Nederland had vrolijk zijn boek bij zich en bladerde hier uitgebreid in. Niemand die het zag. En het braafste meisje van de klas kwam een half uur te laat.
Oud 25-05-2005, 13:55
fractuur
fractuur is offline
Valt wel mee eigenlijk, op dat kind na wat AD net noemde.

Waar ik wel last van heb zijn die mutsen die de koffie en thee uitdelen. Ik probeer uit alle macht dat briefje kwijt te raken, anders moet ik weer in discussie. Maar nee, ze schenkt gewoon water in.. En ik vind dat koffie enzo uitdelen sowieso irritant. Als ze binnenkomen wordt het onrustig, en als ze eindelijk weg zijn zit iedereen met lepeltjes te kloten enzo. Je kan zelf toch wat caffeïne meenemen?
Oud 25-05-2005, 14:01
Larsman
Larsman is offline
Citaat:
American*Dream schreef op 25-05-2005 @ 13:51 :
whahaha bij ons ging ook een wijf janken tijdens geschiedenis omdat de doos vergeten was Lancashire te leren ze kreeg geen extra tijd
mooi zo
Oud 25-05-2005, 14:02
Larsman
Larsman is offline
Citaat:
dan heb je pech...
Oud 25-05-2005, 14:07
]{ing
]{ing is offline
een docent/conrector die me afsnauwde toen ik na drie kwartier eindelijk besloot te klagen over de constante geluidsoverlast. en ik deed dit op een zeer nette toon (achteraf bleek het een klapperend zonnescherm te zijn geweest)

een conrector die tot twee keer toe (gedurende langer dan een minuut) uitflipte op een leerling die kletste na afloop van zijn examen, en daarbij zo'n 60 andere leerlingen uit de concentratie haalde
Oud 25-05-2005, 15:02
Sneaksie Thief
Sneaksie Thief is offline
Citaat:
Kellie-Mensje schreef op 25-05-2005 @ 08:59 :
Ik had mentos en toen wilde ik dereen uit pakken en toen floepte die der heel hard uit
lol gebeurde ook bij een vriend die naast me zat; wal wel even lachen

Regels voor berichten