Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2005, 15:27
Quantes
Quantes is offline
Citaat:
black pear! schreef op 25-05-2005 @ 12:11 :
wie neemt er dan ook drie legen pennen mee!
Ik dacht dat ze alle drie vol waren...

Maar gelukkig was een ander meisje zo lief mij een hele mooie pen te lenen!
Oud 25-05-2005, 16:39
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 25-05-2005 @ 11:07 :

en dat gaan al die marrokaantjes niet stil weg, nee hoor, allemaal schreeuwen en praten.... heel irritant
ik wil niks generaliseren, maar dat was bij ons dus ook zo
Oud 25-05-2005, 16:40
Verwijderd
en alweer iemand door zijn stoel gezakt (maandag ook, dinsdag ook en vandaag weer )
Oud 25-05-2005, 16:52
waves
waves is offline
bij ons zitten havo, vwo en vmbo altijd bij elkaar (iig 2 van de 3 en de anderen in de andere gymzaal). Vmbo ging eerst ook eerder weg, maar ze waren wel stil .

het is bij ons heel stil in de zaal .
Oud 25-05-2005, 17:01
SCS
SCS is offline
Citaat:
Super Eend schreef op 25-05-2005 @ 17:40 :
en alweer iemand door zijn stoel gezakt (maandag ook, dinsdag ook en vandaag weer )
Lekkere stoelen hebben jullie daar

Volgende week dinsdag zitten wij weer met het gedonder dat HAVO eerder weg mag, dus ga vantevoren ff melden bij de surveillanten dat ze moeten melden dat HAVO stil moeten blijven bij vertrek.
Oud 25-05-2005, 17:11
missy-home
missy-home is offline
wij zitten naast een sloot met de ramen open hoor je in eens "kwaak kwaak kwaak"
Oud 25-05-2005, 17:35
Leilah
Leilah is offline
Gisteren was er tijdens het examen een of andere fotograaf die maar om ons heen liep te draven en irritant foto's maakte *klik* *rrrrr* *klik* etc
Oud 25-05-2005, 17:36
marrel
marrel is offline
Citaat:
idd nummer 3 dan zit je dus echt niet lekker meer

EN ik stikte in mijn water met als gevolg een enorme hoestbui die nog erger werd omdat ik hem in probeerde te houden
Oud 25-05-2005, 17:37
Donny must die
Donny must die is offline
twee jongens vochten, omdat de een de andere beschuldigde van afkijken
Oud 25-05-2005, 17:51
Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
marrel schreef op 25-05-2005 @ 18:36 :
idd nummer 3 dan zit je dus echt niet lekker meer

EN ik stikte in mijn water met als gevolg een enorme hoestbui die nog erger werd omdat ik hem in probeerde te houden
wprdt het niet eens tijd dat ze dan nieuwe stoelen aanschaffen bij jullie? je zit daar met gevaar voor je leven
Oud 25-05-2005, 19:14
Blaatkop
Blaatkop is offline
jongen laat pen vallen.. gaat over de tafel bukken om um op te pakken... en ligt vervolgens met hele tafel en al over de kop.. erg komisch.. en even schrikken
Oud 25-05-2005, 19:31
MissLucky
MissLucky is offline
Jonguh wat een pech allemaal, maar even een vraagje hoor, heel veel dingen gaan over de wc. Kan je gewoon naar de wc gaan dan (doe nog lang geen examen), maar dan kan je toch gewoon een spiekbriefje meenenmen?
Oud 25-05-2005, 19:35
Verwijderd
Citaat:
MissLucky schreef op 25-05-2005 @ 20:31 :
Jonguh wat een pech allemaal, maar even een vraagje hoor, heel veel dingen gaan over de wc. Kan je gewoon naar de wc gaan dan (doe nog lang geen examen), maar dan kan je toch gewoon een spiekbriefje meenenmen?
Op de meeste scholen moet je eerst je hand opsteken, wachten tot een surveillant komt en samen ga je naar de wc (hij blijft natuurlijk voor de deur staan). Op mijn school liep de surveillant alleen mee naar de kleedkamer (in de kleedkamer waren de wc's, maar wel weer in een ander hokje, zeg maar.. dus er zaten twee deuren tussen mij en de surveillant), en bleef daar wachten. In principe kan je dan een briefje uit je zak halen en je antwoord opzoeken... Ik zou het zelf alleen nooit doen.
Oud 25-05-2005, 20:02
Blaatkop
Blaatkop is offline
Citaat:
MissLucky schreef op 25-05-2005 @ 20:31 :
bij ons wordt er ook meegelopen inderdaad.. tot net voor de deur...
Oud 25-05-2005, 20:08
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
was het niet gewoon 3 keer dezelfde stoel die slecht is gerepareerd? (sommige concierges leren het nooooooit)
Oud 25-05-2005, 20:18
Evaatjuh
Evaatjuh is offline
examinators die naast je hun neus snuiten en examinators die met elkaar gaan lopen ouwehoeren
ik had thee over me examen late vallen omdat ik een woordenboek moest pakken
en zo kan ik nog een hele waslijst op noemen
Oud 25-05-2005, 20:29
fairyangel
fairyangel is offline
Citaat:
Blaatkop schreef op 25-05-2005 @ 21:02 :
bij ons wordt er ook meegelopen inderdaad.. tot net voor de deur...
Ik zat daar eens over na te denken, maar de leraar gaat toch niet mee óp de wc, dus dan kun je in het hokje van de wc nog altijd dat briefje uit je zak halen...
eigenlijk wel slecht
Oud 25-05-2005, 20:31
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 23-05-2005 @ 16:48 :
Mijn geschiedenis-leraar praatte in zichzelf tijdens het surveilleren bij frans, maar hij doet het eigenlijk altijd dus het viel me nauwelijks nog op
Ik had 'm vandaag weer, en hij deed het weer!
Oud 25-05-2005, 20:33
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Oud 25-05-2005, 20:49
snarl
snarl is offline
een telefoon die de hele tijd afging midden onder wiskundea12. daarna was het nog een kwartier onrustig (iedereen liet dingen vallen en zo..) verder .. wiskunde examen: 3 minuten voor tijd hoorde je de stress gewoon toenemen. angstig bladerende mensen... vallende pennen, iedereen wilde snel een extra blaadje.. schuivende stoelen... etc
Oud 25-05-2005, 21:02
oot
oot is offline
wat ik vreemd vind is dat wij geen koffie en thee krijgen we mogen niet eens eten meenemen!! echt gemeen!!!
en ze wisselen om het halve uur van toezichthouder vet irri!
Oud 25-05-2005, 21:10
Sneaksie Thief
Sneaksie Thief is offline
Citaat:
oot schreef op 25-05-2005 @ 22:02 :
wat ik vreemd vind is dat wij geen koffie en thee krijgen we mogen niet eens eten meenemen!! echt gemeen!!!
en ze wisselen om het halve uur van toezichthouder vet irri!
jep, dat wisselen doen ze bij ons ook constant gaan ze een krantje lezen
Oud 25-05-2005, 21:11
Blaatkop
Blaatkop is offline
lol ik had gewoon mijn broodbakje.. een bounty .. 2 pakjes drinken onder wisk a12 mee.. en we kregen ook nog thee en een koekje... en normaal bij ochtendtoetsen koffie en ook een koekje :
Oud 26-05-2005, 09:54
Quantes
Quantes is offline
Citaat:
Blaatkop schreef op 25-05-2005 @ 22:11 :
lol ik had gewoon mijn broodbakje.. een bounty .. 2 pakjes drinken onder wisk a12 mee.. en we kregen ook nog thee en een koekje... en normaal bij ochtendtoetsen koffie en ook een koekje :
tafek vol dan?
Oud 26-05-2005, 10:12
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Leraren die de hele tijd rondlopen en met elkaar praten. Vlakbij school wordt er gebouwd aan een appartementencomplex, hoogst irritant omdat er geheid wordt.
Oud 26-05-2005, 10:35
Patrick_vN
Patrick_vN is offline
Bij ons ging het brandalarm af tijdens eco. En er kwam een bal tegen het raam. Voor de rest erger ik me nooit zo aan dingen.
Oud 26-05-2005, 10:36
timajax
timajax is offline
Ach, leraren die rondlopen in de gymzaal op van die gekke schoenen waardoor ze bij elke stap zo'n ernorm irritant geluidje maken.
Verder weinig onregelmatigheden.
Oud 26-05-2005, 10:58
Mephisteus
Mephisteus is offline
Zat ik geschiedenis te maken. Komt mijn leraar naar me toe: "Gaat het goed?" AAAAAAAAARGH (ik was net met het betoog bezig en was daarna voor 5min de draad kwijt ).

Mobieltjes geen probleem mee gehad, we mogen onze rugzakken en tassen (met mobieltjes) gewoon in de zaal laten, maar dan wel vooraan achter de leraren. Ook geen geluidsoverlast, onze gymzaal staat los van de rest van het gebouw op de gang er naar toe na en daar zitten gewoon deuren tussen, je hoort er echt helemaal niets Ook het wisselen van surveillanten merk ik niks van. Er zijn er 2-3 per zaal (3 zalen in totaal). Vorig jaar was het wel geinig kwam mijn economie leraar binnen, pakte het examen, ging zitten, en ging lachend naar het examen wijzen (niet lachend lachend, maar glimlachend lachend).

Het val allemaal wel mee, als iemand iets laat vallen gaan we ook niet van "zucht, ooooh, zucht" dus het is wel rustig zonder dat het overdreven is.

Vreemdst moet zijn geweest toen de informatica leraar fotos ging maken met een digitale camera zonder het geluid uit te zetten, het valt wel mee dus
Oud 26-05-2005, 11:20
Cookie
Cookie is offline
Ik zat bij het raam en onder mij waren ze tegen lege prullenbakken aan het schoppen (geloof ik het was iig superiirtant) nou die vogel zat er ook weer ( van de fuut fuut) maar gelukkig duurde het maar 5 min.
achter mij zat een meisje met haar pen te klikken, met haar kauwgom te knappen en met haar voet te tikken zooo irritant.
Verder eigenlijk geen last gehad
Oud 26-05-2005, 15:49
Verwijderd
Citaat:
missy-home schreef op 25-05-2005 @ 18:11 :
wij zitten naast een sloot met de ramen open hoor je in eens "kwaak kwaak kwaak"
ooooooooo ik wil wel ruilen eendjes <3
Oud 26-05-2005, 16:28
Femic
Femic is offline
Ja pff het gevreesde gebeurde vandaag! Bij het meisje voor me kon ik uitgebreid 'r string zien.. En op de 1 of andere manier kan ik dan m'n ogen er niet vanaf houden en kan ik me niet concentreren Maar na 5 min. zat ik zo in 't examen dat ik er niet meer naar gekeken heb
Oud 26-05-2005, 19:16
snarl
snarl is offline
wij zitten in een zaal, de 'vijverzaal' en ja, achter die zaal is ... een vijver. en daar zitten kikkers in... grappig geluid. iig géén eendjes.
Oud 26-05-2005, 21:10
Suziewafel
Suziewafel is offline
Bij ons kwam de Chemokar op twee dagen voorbij..echt super irritant. Voor de rest valt het wel mee..alleen zitten we vlak bij de fietsenstalling en als de school uit is/of pauze, is er nogal veel lawaai, vooral van scooters. Ook is het zo dat een halfuur voor tijd niemand de zaal meer mag verlaten, maar er zijn toch altijd van die mensen die dat wel proberen en waarbij het nog lukt ook!
Oud 26-05-2005, 21:25
timajax
timajax is offline
Van te hoge strings heb ik geen last want zit gewoon al 3x vooran
Oud 26-05-2005, 21:25
Johnns
Johnns is offline
toen het drinken werd uitgedeeld, liet een congierge een kopje thee over iemands tafel vallen

*genaaid*
Oud 26-05-2005, 21:38
bram_05
bram_05 is offline
Citaat:
Femic schreef op 26-05-2005 @ 17:28 :
Ja pff het gevreesde gebeurde vandaag! Bij het meisje voor me kon ik uitgebreid 'r string zien.. En op de 1 of andere manier kan ik dan m'n ogen er niet vanaf houden en kan ik me niet concentreren Maar na 5 min. zat ik zo in 't examen dat ik er niet meer naar gekeken heb
Ik zie er minsten 10 per examen... Fijn voor het laatste kwartier waarin je niet weg mag
Oud 26-05-2005, 22:21
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
bram_05 schreef op 26-05-2005 @ 22:38 :
Ik zie er minsten 10 per examen... Fijn voor het laatste kwartier waarin je niet weg mag

Bij ons viel de stroom uit vandaag, daarom moesten we in een gewoon lokaal ipv de gymzaal. Vervolgens liet een leraar een glas kapot vallen, die hij uitgebreidt op ging ruimen. Oh, en er stond zo'n bouwvakkersradio aan.

Maar ik stoorde me er niet aan.
Oud 27-05-2005, 01:27
TechnoZeeuw
TechnoZeeuw is offline
Tijdens Aardrijkskunde examen stond er 2,5 uur lang een schaap te blaten terwijl we gewoon midden in de stad zaten, en er niet eens boeren in de buurt zitten
Oud 27-05-2005, 01:39
Suqeunse
Suqeunse is offline
Haha echt grappig om dit te lezen . Er zit iets bovennatuurlijks aan dit stoorgedrag , perse tijdens je examen.

Bij ons is het muisstil, je hoort letterlijk niks. ..Daarom heb ik al 3 achten binnen van de moeilijkste vakken van HAVO
Oud 27-05-2005, 10:49
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Femic schreef op 26-05-2005 @ 17:28 :
ik kijk ook de hele tijd op als er rare mensen naar voren lopen om hun examen in te leveren
Oud 27-05-2005, 16:39
Barry K
Barry K is offline
Naast me zat een dyslectische leerling, die wou het inleveren en kreeg nog even een paar tips mee van een lerares .
Dyslecten hebben dacht ik genoeg aan het half uur extra dat ze krijgen, nou ook nog hulp erbij?
Oud 27-05-2005, 17:10
fractuur
fractuur is offline
Iemand klaagde over het lawaai van de airco, dus werd ie uitgezet. En toen ik een half uur later vroeg of dat ding weer aanmocht omdat ik last had van de hitte mocht ie niet meer aan.
Oud 27-05-2005, 18:06
American*Dream
American*Dream is offline
zie bovenstaande Het was écht te heet en gister was het vrij koud, toen stond de airco te hard
Oud 27-05-2005, 18:16
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
American*Dream schreef op 27-05-2005 @ 19:06 :
zie bovenstaande Het was écht te heet en gister was het vrij koud, toen stond de airco te hard
Gisteren zat jij in een andere ruimte, ik kwam ook gebakken uit Engels gisteren.
Oud 27-05-2005, 20:42
Doodle!
Doodle! is offline
Werden ijsjes uitgedeeld
Oud 27-05-2005, 20:51
Lil'Devil
Lil'Devil is offline
Alleen heen en weer lopende lerares. Ging ze even zitten aan een tafeltje, en dan iets zoeken in dr tas, en weer naar een andere tefel lopen om weer te zoeken. Heel irritant.
Maar had dr alleen vandaag gehad, de rest ging goed..
Oud 27-05-2005, 21:17
Cookie
Cookie is offline
Ik verslikte me in mn drinken
Oud 27-05-2005, 21:21
Doodle!
Doodle! is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 27-05-2005 @ 22:17 :
Ik verslikte me in mn drinken
oeh, inclusief rare geluidjes en hoesten?
Oud 27-05-2005, 21:24
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Doodle! schreef op 27-05-2005 @ 22:21 :
oeh, inclusief rare geluidjes en hoesten?
T viel nog mee..tging meer van...*ooogod ik verslik me* en dan zo zachtjes mogelijk hoesten..
Ik weet niet hoe je t schrijft maar tging ongeveer....kguuughughghhhhh *schaam*
Oud 27-05-2005, 21:59
Femic
Femic is offline
Hehe een klasgenoot had bij AK vandaag alleen de buitenste blaadjes van de opgaven, dus alleen opg. 1 t/m4 en 35 en 36 Gelukkig kwam ie er wel meteen achter Beetje jammer alleen dat ie dat dan weer hardop moest zeggen, zodat ik het hele gebeuren ging volgen..
Bij ons liepen er de hele tijd luidruchtige mensen door de gang langs de aula, terwijl duidelijk staat aangegeven dat je er niet mag lopen, vanwege examens.. Toen vond een surveillant het nodig om keihard in de gang te staan roepen dat ze op moesten roepen, hetgeen meer afleidde

En bij wisseling van de wacht hadden we ineens een extra surveillant, maar er was nog wel een surveillanten tafel over, dus hij was gewoon gaan zitten, niks aan de hand. Na 15-20 min. ofzo kwam de afdelingsleider om te zeggen dat ie in een andere zaal moest zijn

En die atlassen waren over het geheel gewoon irritant, veel te groot voor de tafel, flikkerde er 2x bijna af, en iedere keer moeilijk doen om 'm ergens kwijt te kunnen enzo

Regels voor berichten