Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
------- Ik heb een hekel aan een dier dat heel destructief is. Wel is het zo dat ik sommige van deze soort wel mag en sommige niet. (je mag raden welk dier)
Laatst gewijzigd op 27-07-2003 om 23:52. |
![]() |
|
![]() |
Katten kan er niks aan doen. Iedereen zegt altijd tegen me dat ze zo lief zijn, maar ik heb er een beetje een hekel aan. Ok het is zo dat de katten die ik "ontmoet" heb allemaal vervelend zijn (vinden zelf de kattenliefhebbers). Misschien als ik ooit een lieve kat zie dat ik me mening dan verander.
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar stel je voor dat er geen spinnen meer waren, dan zouden we omkomen in de vliegen en muggen. En stel je voor dat er geen vliegen waren, hoeveel hondenstront zou er dan op straat liggen? |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Alle dieren zijn lief, op voorwaarde dat
- ze niet ongevraagd in mijn bed gaan zitten - ze niet in mijn haar verward raken - ze me niet bijten - ze niet mijn eten opeten terwijl ik dat nog wou doen Een vriend van me vond laatst dat ik bang was voor sprinkhanen, omdat er een in m'n haar verward zat en ik die er niet uit kreeg en ik toen paniekte, maar dat slaat nergens op, want als er een koe in mijn haar verward raakt en ik 'r er niet uit krijg dan paniek ik net zo goed. Laatst gewijzigd op 02-08-2003 om 22:33. |
![]() |
|
Ik heb het niet zo op insekten en spinnen. Als ik iets hoor zoemen of over m'n arm voel kruipen heb ik echt de neiging om heel hard weg te rennen. Voorderest vind ik de meeste diertjes wel leuk, geloof ik.
![]()
|
![]() |
Ik heb weinig met de meeste dieren met haren.
Paarden vind ik niets aan. En verder heb ik er ook niets tegen, ik vind er gewoon niets aan. Geef mij maar reptielen, vissen en insecten, vogels en wat 'bijzonderdere' knaagdieren zoals dwergmuisjes. Dieren die niet zo 'verhuisdiert' dat er bijna geen natuurlijk gedrag meer in te herkennen is. Honden zijn een uitzondering :-) |
![]() |
|
![]() |
Kakkerlakken, teken, muggen, (regen)wormen, pissebedden en al die vieze insecten, daar kan ik echt NIET tegen.
De meeste soorten van die kleine k*thondjes vind ik gewoon niks hebben, goudvissen zitten mij ook op een of andere manier tegen, sommige spinnen.
||
Citaat:
![]() Wat er niet logisch aan is? Ik vind ze gewoon ronduit smerig! Vieze, kleine krioelende beestjes die in mijn ogen nergens nuttig voor zijn en alleen maar last veroorzaken. Lijkt me toch niet echt dat er madenliefhebbers bestaan ofzo ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Paarden..
Nou ja, eerder de mensen die op paarden rijden. Die beesten horen te huppelen in de wei, niet 'mooi' te lopen terwijl een of ander sekreet met haar dikke achterste zich manifesteerd op de rug van de arme viervoeter, terwijl ze zijn bek aan gort trek met de kloteteugels. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
vrijdagavond verhaal Sasjeliefff | 1 | 31-10-2005 18:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de islam en het omgaan met dieren en milieu CraigDavid | 22 | 14-08-2005 10:38 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
de perfecte ideologie; is de ideale staat mogelijk? sublime | 248 | 22-02-2002 17:15 |