Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Overgens zo heel erg lang wordt de hepatitis nog niet geadvieseerd, maar lijkt me niet zonder reden dat ze het er toch bij gedaan hebben.
Laatst gewijzigd op 11-05-2005 om 19:22. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik zie het wel..
||
Citaat:
De kans dat het in een 4 sterrenhotel goed is is natuurlijk heel groot, maar dat hoeft absoluut niet. De eerste keer (waren inentingen nog niet nodig volgens de boeken/GGD) waren we ook in een 4 sterren hotel, maar mijn moeder is daar echt heel ziek geworden van het eten. Zoveel hoeft dat niet te zeggen. Eet je dan ook altijd in dat hotel? Wist je dat je hepatitis A helemaal niet hoeft te krijgen van eten maar het zelfs via zwemmen kan? Daarbij je hoeft niet eens naar de GGD om te vragen of het nodig is, kan ook bij de huisarts. Er zijn speciale boeken waar die adviezen in staan. Ik vind het serieus nogal stom om het niet te doen terwijl het wel geadvieseerd wordt. Dat doen ze echt niet voor niks.
||
Citaat:
Ik ben in een 4-sterren hotel ziek geworden waar ik gewoon een simpel broodje gezond heb gegeten (zat geen vlees op). Onzin dus dat het jou niet kan gebeuren als je naar een 4-sterrenhotel gaat en je op het vlees let.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik besef me nu dat het wel slim is om een verhaal van 2 kanten te horen ![]()
||
Citaat:
Bij die 2e kan je ervoor kiezen hem na een half jaar te herhalen, dan ben je voor 10 jaar beschermt. (erg handig als je van plan bent meer naar dat soort landen te gaan de komende jaren) Dan maak je dus zelf antistoffen aan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, gewoon opletten inderdaad. Geen kraanwater drinken, geen ijsblokjes in je drinken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben het eens met Leonoor. Als het écht belangrijk zou zijn geweest, zouden ze het wel verplicht hebben. En ik heb genoeg mensen ontmoet die al jaren in Turkije op vakantie gingen, en zich nog nooit hadden laten inenten. En daarnaast, wij zaten in een duur hotel in een Marmaris, hoe toeristisch... We zwommen in het zwembad, misschien een enkele keer in zee. Ook een land als Turkije wil zijn toeristen echt wel behouden hoor, dus wat mij betreft hoef je echt niet zo bang te zijn. Ik vind jouw instelling eerlijk gezegd dus een beetje overdreven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Natuurlijk is m'n vakantie ook verziekt als ik ziek word, maar er is altijd een kans dat je niet ziek wordt en dan heb je dus een leuke vakantie.) Ik vind iets pas dom als je er niet over nadenkt of als je zonder meer doet wat anderen zeggen, omdat 'het zo hoort' of wat dan ook. Zodra je ergens over na denkt en wel overwogen een beslissing neemt, zou ik het niet zo snel dom willen noemen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()