Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
opleiding lifestyle? op een beamer in de collegezaal bekijken hoe je het beste je fotoboek kunt inrichten en hoe je het beste aan r0ddels komt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik bedoel dus dat zoiets als waar deze topic over gaat, of vrije kunst of grafisch...noem maar op, niet op wo niveau te doen is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik zit op een hbo met na 4 jaar mogelijkheid tot een masterproject, maar vind je een docentenopleiding trouwens wel onder het 'kunst-maken' hokje vallen dan?
Laatst gewijzigd op 26-05-2005 om 14:27. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Paar klasgenoten (nou ja in elk geval 1) van mij gaan overstappen daar heen geloof ik (CMD 2e jaar)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
teneerste is het maken van 'kunst' te oververtegenwoordigd, en dan leer je nog niet eens goede basis technieken zodat je weet waar je het over hebt als je voor de klas staat. al die opdrachten zijn zogenaamd het opwekken van je creatieve geest. de creatieve geest in hun kont. als ik afgestudeert ben, ben ik docent met eerste graads bevoegdheid, kan overal werken waar ze denken iest met kunst te doen, en ben een soort van kunstenaar..maar dus niet zo kunstenaar als wanneer je vrije kunst doet. een soort van semi. maar daar ga ik niks mee doen. maargoed, ik wist dus niet dat je voor een master door kon gaan (zal vast geen vrije kunst zijn) dus wat doe je dan voor een opleiding? |
![]() |
||
Citaat:
maja godver, ik weet het anders ook niet, en sowiezo school moet sucky blijven ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik doe muziektechnologie (compositie & technologie) aan de HKU en na 4 jaar (of in het vierde jaar ofzo) kun je meedoen aan een EMMA project waarbij je een mastertitel kunt halen, als je dat wilt tenminste. doe je dat niet dan krijg je gewoon je bachelor. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar bestaan er ook kunstopleidingen wo, die zich met het maken van beeldende kunst bezig houden. er werd gezegd van wel, maar welke. ik heb er namelijk echt nog nooit vangehoord (op kunstgeschiedenis en cultuurwetenschappen en muziektechnologie na dan). |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
want op die site's zelf staat dus niets want hoe kunnen mensen zich daar nu voor aanmelden als ze niet weten dat zo een opleiding bestaat
||
Citaat:
Mwuhahahaha ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Illustratie/Grafisch Ontwerpen Moow17 | 6 | 14-11-2009 01:07 | |
Lifestyle |
jeej! ik ben aangenomen op de Hogeschool van de Kunsten Utrecht Gaia | 46 | 21-06-2002 08:20 |