|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
alles valt me echt zooo zwaar tegen. Behalve Nederlands. Heb nog nauwelijks een goede voldoende gehaald met de afgelopen 5 examens, terwijl ik voor mn SE's allemaal voldoende stond, oke Engels net een 5,6 dan.
Beetje onderschat allemaal denk ik. En ik moet er nog 3
Laatst gewijzigd op 26-05-2005 om 18:28. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Op zich wel gemaakt voor een voldoende, maar niet gehaald wat ik nodig had.
Laatst gewijzigd op 26-05-2005 om 18:28. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb het helaas ook onderschat denk ik, maar ook vooral veelste veel stress moet nog na12,wis en bio Engels ging wel redelijk Beter dan normaal ligt aan de open vragen (en of ze die goed rekenen als je buiten de lijntjes hebt geschreven )
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Had voor een oefenexamen een 6,9 , zal wel aan de hitte liggen ofzo. Kon me ook amper concentreren. |
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
vraag 2 is echt antwoord A
--> de schrijver zegt in de eerste alinea dat hij nergens over te klagen heeft. In de tweede alinea gaat hij verder dat de toiletten ook goed zijn en er op 2 kleine dingetjes na niets te klagen is. Het is dus een voortzetting en dus is het antwoord A. Het moet echt een woordje in de tran van 'ook' zijn |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Verschrikkelijk, ik kwam echt in tijdsnood dus heb 2 teksten niet gelezen. Die met die gaten niet en die waar een kind op het plaatje staat bij de dokter oid.
Stomme is dat ik bij die twee teksten juist mn punten vandaan heb ![]() Had een 2,6 nodig om een 3,5 te staan en heb met de nomering van 0 een 2,8 en ben er blij mee, net op het randje ook echt hehe (had mn 4 er echt voor ingeplant)
|
|
|
|
Ja, ik zat ook al te denken. Ik wil wel klagen, want er was toch iets.. maar ik weet niet waarover. Hooguit over vraag 2, maar verder heb ik niet echt specifieke vragen.
O wacht, over die gatentekst. Ik ben erg politiek geïnteresseerd, maar ik ben een n00b in economie, dus begreep ik helemaal niets van globalisatie en de alternatieven daarvoor. In het Nederlands al niet.
|
|
||
|
Citaat:
alleen de rest ging super slecht
|
||
|
|
|
|
'T was een eitje
Vond ik dan.... Maar dit is tot nu toe de enige die ik gehaald heb, dus dat mag ook wel eens een keertje, toch? Heb 't net ff nagekeken, alleen de meerkeuze-antwoorden omdat dat de enige waren die ik opgeschreven had, en ik kom uit op 33 punten. Dat is tussen de 6.2 en de 8.2, yay! En dat terwijl ik ook nog een duk uur nix heb gedaan, was echt lekker relaxt ![]() Sorry dat ik zo happy ben voor de mensen die 'm moeilijk vonden... Ben alleen zo blij dat er eindelijk iets gelukt is!!
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Studeren |
Vertaler Engels - welke studierichting??? VincentFernande | 12 | 27-03-2012 20:56 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Master opleidingen volgend jaar in Engels Verwijderd | 65 | 06-04-2004 17:56 | |
| Verhalen & Gedichten |
Engels (jeweetwel, met vleugeltjes) tacidvs | 16 | 04-11-2002 10:39 | |
| Verhalen & Gedichten |
Engel met geduld (deel 1 & 2) en "Engel van me" star9 | 3 | 03-02-2002 20:47 | |
| Verhalen & Gedichten |
Engel met geduld.. star9 | 7 | 17-01-2002 22:08 | |
| ARTistiek |
de engel brak in de hemel binnen murwari | 11 | 12-07-2001 23:11 | |