Advertentie | |
|
![]() |
|
Shit zeg, wat moet je nou met die troep. Ik, en vele mensen met mij, zullen dit nooit en te nimmer gebruiken, omdat:
- Ze er geen behoefte aan hebben, er zijn zat andere manieren om aan bepaalde informatie te komen - De interface die je moet gebruiken is niet erg gebruikersvriendelijk - De investering in een I-mode/GPRS telefoon is ook niet klein waarschijnlijk. UMTS is met een gelijke investering dan aantrekkelijker.. maarja, then again.. we hebben het niet nodig.. Maargoed, voor mij dus geen I-mode telefoon.
|
Ik ken iemand die zo'n NEC I-Mode telefoon wil gaan kopen maar ik zou zelf zoiets nooit doen tenzij je misschien 5000 euro per maand verdient..
![]() Maar 200 euro voor de aanschaf van het toestel, sta ff stil Nokia's zijn meestal gratis met abbo, maar kan je gewoon niet die telefoon kopen voor 200 euro en het abbonnement niet gebruiken, of hoe werkt zoiets?? ![]() GreetZ |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mwah die 200 euro zal wel in combinatie zijn met abonnement.. tis anders wel een heel goedkoop telefoontje (als je bedenkt dat er een kleurendisplay in zit) ik weet niet of je hem los kan kopen... nu nog niet iig omdat kpn tot nu toe het 'alleenrecht' heeft op i-mode dus dan heb je er ook niks aan..
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik koop misschien een i-mode telefoon maar niet zo'n standaard NEC ding. Ik koop eerst gewoon een simpel telefoontje voor nu (3310 ofzo?) en zodra er iet sleukers uit is koop ik dat (nokia 7650 ericsson z700 en dat soort dingen)
leuke site om eens rond te kijken: http://www.gsmarena.com |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-04-2002 om 12:10. |
![]() |
|
Verwijderd
|
No way, dude...
Wat heb je daar nou aan? Een mobiele telefoon is toch bedoeld om mee naar huis te bellen als je ergens met een lekke band staat? Of als je de laatste trein gemist hebt? En heel af en toe een keer een SMSje te sturen, als je te verlegen bent om de bellen? Al die moderne rommel is toch helemaal niet nodig, mensen willen dat niet. Wat interesseert het mij nou dat ik vanaf m'n telefoon m'n E-mail kan checken (zo populair ben ik nou ook weer niet), of m'n gezicht kan fotograferen en meesturen met een SMSje (dan ga ik wel naar Dating) of meer van die onzin? Daar heeft toch niemand om gevraagd? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Euhm....waar ik op let is grootte, gewicht, of er trilalarm op zit en wat het voordeligste is en wat de beste kwaliteit/prijs-verhouding is bij de telefoons die aan die eisen voldoen.
Veel geld betalen voor dingen die ik niet gebruik hou ik niet van. Dus ik koop em niet. Ik gebruik dat WAP en GPRS ook niet dus... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb er eentje, en hij is echt wel cool!
Telefoons boeide me echt geen ruk en had al 3 jaar dezelfde, maar, ik kon de Nec gaan uittesten en ja doe maar dan he, het toestel gratis en een i-mode bundel gratis ![]() En het is echt wel een cool dingetje, alleen je batterij gaat een beetje snel op, maarja das tot nu toe het enigste minpuntje...
||
Citaat:
Motorola V66 a E75,- Nokia 3410 a 0,- Nokia 5210 a E35,- Nokia 6319 a E109,- Samsung SGH-A300 a E75,- En de A300 lijkt me wel wat. Iemand ervaring ermee? |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Enige nuance aanbrengen in mijn post van enkele maanden geleden: het enige wat ik nog wel zou willen is een integratie van GSM en E-mail. Dat is dan nog wel handig, een SMSje oid krijgen als je nieuwe mail hebt en dan vanaf je mobiel je mail kunnen bekijken. Maar daar heb ik geen compleet nieuwe standaard voor nodig.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb ooit eens een bash scriptje geschreven waarmee ik een SMS'je kreeg als ik mail had, en ik meteen kon zien van wie die mail kwam en wat het onderwerp was. Werkte ook prima en kostte me geen cent. Daar hoeft dus weinig ontwikkeling mee gepaard te gaan ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat veel "mannetjes" (--> de scootertjes, de breezahs, de té-strak-in-het-pak-managers etc.) hier zó aan mee doen...maar wat voegt het nou toe, i-mode??
In Japan een groot succes, maar dat is omdat die lui nou eenmaal gek zijn op kleine gadgets (robodogs enzo...tsss) en daar maar heel weinig mensen internet thuis hebben. het is belachelijk duur, ik vind de telefoon persoonlijk helemaal niks (je hebt vrijwel geen keuze trouwens) en de toegevoegde waarde is nihil... Als je toch je geld op wilt maken, koop dan een gsm uit een hogere prijsklasse oid, daar kan je alles mee wat je wilt zonder al teveel overbodige troep. Voordat ik het uberhaupt zou kopen zou ik eerst wachten totdat de kinderziektes eruit zijn, je keuze uit toestellen hebt en het aanbod veel breder wordt zonder dat je je er blauw aan betaalt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ook vind ik kpn sowieso al veel te duur en dat i-mode is toch niet echt boeiend. Het is gewoon een soort wa p in kleur met wat mooiere plaatjes. Als je nog ff wacht op UMTS dan wordt het allemaal stukken beter |
Advertentie |
|
![]() |
|
|