|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Stiekum heb ik wel respect voor Nare man. Hij komt in ieder geval over als een intelligent persoon. Dat kun je van 97% van dit forum niet zeggen.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik wil de eer hebben om nare het eerste topic te geven waar een slotje op moet.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik geniet er zelfs van
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Altijd een makkelijke manier om 'aan te vallen', de godsdienst. Dát terwijl degene die ermee begon zélf ook gelovig is
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Nou nare, doe je naam eer aan Een rechtenstudent als FB, wat willen we nog meer?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
hmmm vergeten ok maar ik weet niet of nare man homo is dus ik kan ook niet zeggen "Een hetero rechtenstudent als FB, wat willen we nog meer"
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Overigens, S., ik zie niet precies wáár ik in 'allochtonenbevrijdingsfront' en 'poppen van Bush' het geloof betrek? Maar aangezien jullie mij niet kunnen missen wegens een dan groot gebrek aan intellect, laat ik mij niet bannen en dus kap ik nu met op jullie reageren. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik mag mijn nick nog niet eens veranderen, laat staan dat ik FB mag worden. (hoewel ik dat natuurlijk prima zou doen) |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik heb net iets teveel bans gehad om forumbaas te worden. Hoewel ik heb vernomen dat nare man ook een banverleden heeft, dus wie weet... ![]() Meph, waarom mag je geen nickchange? |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Voor mekaar flamen dient onzin trouwens prachtig, tenminste mooier dan hier dunkt me.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Toch grappig, uit jouw mond. verklaar je nader Mark..
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien maak ik mij hard voor het anti-politiek correctisme, dat bij bepaalde aanhangers van het politiek correctisme verkeerd valt. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||
|
[QUOTE]dingokoning schreef op 27-05-2005 @ 23:58 :
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
en geniet van de zomer
|
|
||
|
Citaat:
Daarom snap ik niet wat sommige mensen met negeerlijsten hebben. Je ergeren aan iemand is toch ook heerlijk? Ik lees niet voor niets altijd de column van Hemelrijk in de 'Metro'. Ik luister niet voor niets altijd naar Wilders op tv.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Sollicitatietopic: We zoeken een nieuwe forumbaas! Missy | 0 | 08-02-2010 21:43 | |
| De Kantine |
Joe Strummer and The Mesaaicaleros #647 Verwijderd | 500 | 11-07-2009 23:13 | |
| Verhalen & Gedichten |
Forumbaas m/v gezocht! CSN | 24 | 29-07-2007 12:02 | |
| Lifestyle |
een nieuwe forumbaas lijkt me wel een goed idee Verwijderd | 21 | 13-06-2005 02:05 | |
| Psychologie |
De kronieken van de dag. (mix cijfer-voor-je-dag & steekwoorden) Quiana | 493 | 08-01-2004 15:10 | |