Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2005, 13:57
Verwijderd
Idee? Omdat er nu toch weer een paar lopende topics zijn over mp3 spelers. Of is het nog niet nodig?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2005, 14:12
Jolt
Jolt is offline
Dat moet je met overleg samen met Enlight eens over hebben, je kan/mag dan geloof ik een start post maken, dan naar haar sturen, en zij zou het posten, c.q linken naar Centraal e.d.

Maar ze had het druk geloof ik.
Oud 29-05-2005, 14:20
Verwijderd
Oke, maar dat wist ik niet dus had ik het hier maar gezet, ook even om te lezen wat anderen er over zouden vinden.

(dus wat vind jij er eigenlijk van?)
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 14:48
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Kun je het beter gewoon met enlight over hebben.
Oud 29-05-2005, 14:50
Verwijderd
Zal ik doen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 14:51
M@rco
M@rco is offline
Succes dan.
Oud 29-05-2005, 15:03
Verwijderd
Geen slecht idee om het centraal te houden. Met deze forumindeling vallen MP3-speler onder Hardware, maar MP3-vragen komen in mijn ervaring vaak van mensen die niet zoveel op hebben met andere hardware, dus het kan terwille van de overzichtelijkheid geen kwaad er een centraal (evt. sticky) topic van te maken.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 15:24
M@rco
M@rco is offline
Mja, maar het probleem met die centrale topics is dat ze wegzakken en dat op een gegeven moment niemand er meer in post. En om de haverklap openen mensen dan nieuwe topics die eigenljik in een centraal topic thuishoren en dus vervolgens weer gesloten worden. Dat schiet natuurlijk niet echt op...
Oud 29-05-2005, 15:27
Verwijderd
Je zou er dan een sticky van kunnen maken, maar het probleem is dat als je dat met alle Centrale topics op Software doen dat je dan een grote lijst met stickies krijgt.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 15:29
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
M@rco schreef op 29-05-2005 @ 16:24 :
Mja, maar het probleem met die centrale topics is dat ze wegzakken en dat op een gegeven moment niemand er meer in post. En om de haverklap openen mensen dan nieuwe topics die eigenljik in een centraal topic thuishoren en dus vervolgens weer gesloten worden. Dat schiet natuurlijk niet echt op...
Het is nu een actief onderwerp, dus nu is het niet verkeerd om er iets centraals van te maken.
Oud 29-05-2005, 15:31
Verwijderd
Ik heb ondertussen Enlightenment gepmt, even afwachten wat zij er van vindt.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 18:19
Verwijderd
Citaat:
mrboot schreef op 29-05-2005 @ 16:27 :
Je zou er dan een sticky van kunnen maken, maar het probleem is dat als je dat met alle Centrale topics op Software doen dat je dan een grote lijst met stickies krijgt.
Ja, als. Maar het gaat hier om één onderwerp dat bovendien nogal buiten de rest van hardware valt als je het mij vraagt. Ik zie regelmatig tienermeisjes die problemen hebben met hun MP3-speler op Hardware posten, terwijl dat bij geen enkel ander onderwerp voorkomt en ze daar ook overigens niets mee te maken hebben. Dus het onderwerp MP3-spelers leent zich er wellicht voor, maar uiteraard is het helemaal aan Enlightenment.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 18:29
Verwijderd
Je hebt weer gelijk
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 22:19
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
M@rco schreef op 29-05-2005 @ 15:51 :
Succes dan.
Idd, ik was bezig met een FAQ voor hardware, maar heb er maar vanaf gezien, omdat enligt niet echt veel zegt.

Dan niet he , maakte mij niet zoveel uit, ga wel b-films kijken of zo(House of Wax !!!!!!).
Oud 30-05-2005, 05:21
Verwijderd
Ik heb haar gepm't, ze zou er even naar kijken als ze tijd had
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 06:30
Jolt
Jolt is offline
Naja, kijk ik wel helpen met van die dingen, maar daarbij moet het ook van 2 kanten komen, zelfde was met M@rco hij had een Centraal Topic Voor Virussen, e.d gemaakt, kreeg niks meer te horen, heeft hem toen ook maar links laten liggen.
Oud 30-05-2005, 06:43
Manuzhai
Manuzhai is offline
Ik ben voor een MP3-speler-topic, daar zijn er nu ook best veel van op S&M.
Oud 31-05-2005, 11:48
Enlightenment
Enlightenment is offline
Juh ben bezig met een hele rits van centrale topics.

MP3 speler-topic komt er dus ook, zijn genoeg topics die over dat onderwerp gaan. En een beetje overzicht is daarbij een grote plus.

Inderdaad druk, ben er mee bezig. Wacht even met eigen inzendingen. Zodra ik de centrale topics gepost heb, kun je PM-en voor aanvullingen. Zo doen we geen dubbel werk.
Oud 31-05-2005, 12:14
Enlightenment
Enlightenment is offline
Kijkt u eens:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1191858
Oud 31-05-2005, 15:47
Verwijderd

Ik heb je gpm't met nog een vraagje

edit: Je mailbox is vol , ik wacht wel een poosje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten