Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
heb je meer informatie hierover? alvast bedankt.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() woon zelf heel erg dichtbij utrecht. maar wil het huis uit, en vind utrecht geen nuttige optie om naar te kijken, ik kan het nog net fietsen, en om dan daar op kamers te gaan, nee ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En is het alleen voor studenten die studeren in Amersfoort (zoveel zijn dat er toch niet? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en die kamers zitten zo goed als NAAST amersfoort CS! (dus het is ook een handige & vrij goedkope oplossing voor studenten in utrecht)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: het met zn 2en huren wordt idd erg lastig. We zijn nu de mogelijkheid aan het bekijken om met behulp van een papa een flatje te kopen, en die dan met zn 2en (of eventueel 3e) te betalen. Qua hypotheeklasten lijkt dit op het eerste oog goed te doen. Er is moeilijk een gemiddelde te geven natuurlijk, maar waar moet ik vanuit gaan als nuts-kosten elke maand, bij 2 personen die normaal gebruik maken van water/gas/licht? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Welke universitaire studies komen er btw dan in amersfoort?? (iemand zei zoiets?) |
![]() |
||
Citaat:
Hoe pak ik zoiets aan? ik sta wel ingeschreven bij woonkompas, maar dat gaat voor mn gevoel achterlijk lang duren.. zijn er nog andere mogelijkheden, om sneller aan een flatje oid te komen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik sta voor hier in t dorp ingeschreven en zelfs dan kan het wel 5 jaar duren ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
ff voorstellen D3nisee | 1 | 20-08-2010 20:01 | |
De Kantine |
Beschrijf de forumer boven je #2 Rivka | 500 | 30-06-2010 09:19 | |