Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik mis het niet
![]()
|
Verwijderd
|
wij hebben geloof ik alle afleveringen op video staan, maar ik wil nieuwe afleveringen zien... die oude die heb ik nou wel gezien
zondagavond op de duitse rtl komt ook soutpark (eigenlijk zondagnacht maar oke...) k weet alleen niet of het nieuwe of oude afleveringen zijn. Moet toch maar aa mn vader vragen of 'ie t voor me wil opnemen ![]() ![]() |
![]() |
|
Op TV is idd mooier, maar op de PC izzet ook heel goed te bekijken...ik heb ze allemaal al gezien (t\m 611 - Child Abduction is not funny)
Aangezien ik op Net5 walgte van die reclames tussendoor, keek ik et dus ook niet daar...kep wel seizoen 1+2 op video staan...van de Canal+ southpark dag van een jaartje of wat geleden....
Laatst gewijzigd op 02-08-2002 om 13:27. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
.me tooo ![]() ![]() ![]() Maar op de PC kun je geen screengrabs maken, da's wel jammer (zeker omdat ik zelf 2d-pictures maak) Maarre, ik heb onlangs een mailtje gestuurd naar net5 , waarin ik vroeg of ze in de toekomst South Park weer gaan uitzenden. Antwoord hierop was dat ze op dit moment geen verdere aankopen oid hebben gemaakt...dus > nee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Uiteraard brengt V8 ook dit najaar een indrukwekkend pakket films op de buis.We verklappen je er alvast een aantal: 'Shanghai Noon', 'Deep Blue Sea', 'Final Destination', 'Spy Kids', Blue Streek, Fight Club, Deuce Bigalow, Coyote Ugly, Road Trip, Romeo Must Die, The Cell en South Park: The Movie.
Oi, oi, oi!! |
![]() |
||
Citaat:
En de opkomst van Ms. Choksondik is nog de minste verassing... *wil dat movie 2 nou eindelijk es komt (was gloofik ooit es geplant)*
|
Verwijderd
|
Ohw, d8 dat het een vervolgserie was, aangezien ze toch iets(een heel klein beetje dan) hebben aangepast. Ik heb de eps ook niet zelf gezien he, alleen over gehoord van iemand die dus zelf misschien alleen van 1 van de 2 het intro zag ofzow?
BTW, dat choksondik, Ligt dat niet belachelijk dik erop? ik vraag me af of daar nog moeilijk over gedaan is door de tv-keuring of welke sukkels dat dan ook controleren. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Red Sleigh Down was wel kewl, vooral het einde, dat Kenny opeens terug kwam: echt super aardig van Matt en Trey
![]() Maar ik vond dat hele seizoen wel zwaar ![]() Seizoen 5 + 6 zijn de beste south park seizoenen ooit gemaakt en khoop dat seizoen 7 net zo goed gaat worden!! ![]() |
![]() |
|
kenny where have you been?
whehmeahme o, oke, we got to tell you what happend ze gooien em er een heel seisoen uit, ze maken een heel verhaal over hoe hij terug zou kunnen komen. en baf, komt ie zo terug. typische southpark actie. het enige wat ik jammer vond aan dit seizoen was dat saddam niet verder uitgewerkt is. hij heeft wapenfabrieken in de hemel, en niemand die zich er meer druk om maakt ![]() trouwens red hot catholic love was wel degelijk kewl. alleen het craping out of your mouth was stom. maar dat gedeelte van: 'having sex with boy's is part of the catholic priest way of life.' was echt geweldig. Laatst gewijzigd op 21-12-2002 om 21:19. |
![]() |
|
![]() |
Hehe, yeah:
Saddam Hussein: Weapons of mass destruction? Nah! This is a chocolate chip factory. See? God: It looks like a chemical weapons plant. Saddam:"Look, God, if I was gonna build a chemical weapons plant, I wouldn't make it look like a chemical weapons plant, would I? I would make it look like a chocolate chip factory or something. " Volgens mij hebben ze dr wel een beetje spijt van dat Saddam (in south park) vast zit in de hemel, net nu hij zo vaak in het nieuws is hadden ze daar wel een leuk verhaaltje om kunnen verzinnen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[southpark] season 7 cartman666 | 396 | 28-04-2008 22:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 501 | 18-09-2006 07:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Cartoonrel IV McCaine | 439 | 02-03-2006 11:26 | |
Films, TV & Radio |
South park is back!!! Yeah_Right | 50 | 08-03-2003 18:31 | |
De Kantine |
Welke posters heb jij op je kamer hangen? Vogelvrij | 56 | 20-01-2003 13:27 |