Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2002, 20:36
Verwijderd
Ben ik de enige die South Park mist? Deze serie is al (dacht ik) sinds 2 seizoenen niet meer op tv gekomen. Eerder zond Net5 altijd uit. Ik vraag me af waarom ze dat nu niet meer doen. Zendt Canal+ trouwens die serie nog uit? Misschien heeft dat wel met uitzendrechten te maken. Iig, erg jammer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2002, 22:02
obi-wan-kenobi
obi-wan-kenobi is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Ben ik de enige die South Park mist? Deze serie is al (dacht ik) sinds 2 seizoenen niet meer op tv gekomen. Eerder zond Net5 altijd uit. Ik vraag me af waarom ze dat nu niet meer doen. Zendt Canal+ trouwens die serie nog uit? Misschien heeft dat wel met uitzendrechten te maken. Iig, erg jammer

mis t ook ja. Seizoen 2 is trouwens nog op v8 geweest en hele tijd geleden.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 22:34
Vash!
Vash! is offline
Ik mis het niet .
Oud 01-08-2002, 22:34
Amstl
Amstl is offline
Anders download je alle afleveringen toch..
Kheb ze allemaal op deze manier en je kan het dan meteen volgen. Hoef je in ieder geval niet te wachten tot ze ooit eens hier worden uitgezonden.
Oud 01-08-2002, 22:49
obi-wan-kenobi
zie ze toch liever op tv, aangezien de beeldkwaliteit dan ook beter is.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 22:49
Verwijderd
Ik haal ze ook gewoon van internet af.
Heb net "Bebe's Boobs Destroy Society" gekeken.

Ik speel ze altijd af op TV, dat ziet er zeker niet slecht uit, voor SP begrippen dan.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 23:13
Verwijderd
wij hebben geloof ik alle afleveringen op video staan, maar ik wil nieuwe afleveringen zien... die oude die heb ik nou wel gezien
zondagavond op de duitse rtl komt ook soutpark (eigenlijk zondagnacht maar oke...)
k weet alleen niet of het nieuwe of oude afleveringen zijn. Moet toch maar aa mn vader vragen of 'ie t voor me wil opnemen Ik mag het vast ook wel kijken voor duits
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 10:44
Verwijderd
Ben ik de enige Belg hier op dit forum, de afleveringen worden nog wel uitgezonden, op VT4 dan wel op zaterdag of zondag kweetnemeer rond 4-5 uur denkik. Ge moet mor es int boekske piepe.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 12:12
D@mien
D@mien is offline
Op TV is idd mooier, maar op de PC izzet ook heel goed te bekijken...ik heb ze allemaal al gezien (t\m 611 - Child Abduction is not funny)
Aangezien ik op Net5 walgte van die reclames tussendoor, keek ik et dus ook niet daar...kep wel seizoen 1+2 op video staan...van de Canal+ southpark dag van een jaartje of wat geleden....

Laatst gewijzigd op 02-08-2002 om 13:27.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 20:32
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Op TV is idd mooier, maar op de PC izzet ook heel goed te bekijken...ik heb ze allemaal al gezien (t\m 611 - Child Abduction is not funny)
Aangezien ik op Net5 walgte van die reclames tussendoor, keek ik et dus ook niet daar...kep wel seizoen 1+2 op video staan...van de Canal+ southpark dag van een jaartje of wat geleden....

.me tooo "We are your parents.....P....A....R....E....N...T....S" en "Kids....let's go home....H...O...M...E..." Randy = kewl
Maar op de PC kun je geen screengrabs maken, da's wel jammer (zeker omdat ik zelf 2d-pictures maak)

Maarre, ik heb onlangs een mailtje gestuurd naar net5 , waarin ik vroeg of ze in de toekomst South Park weer gaan uitzenden. Antwoord hierop was dat ze op dit moment geen verdere aankopen oid hebben gemaakt...dus > nee
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 23:02
obi-wan-kenobi
Citaat:
Yeah_Right schreef:

.me tooo "We are your parents.....P....A....R....E....N...T....S" en "Kids....let's go home....H...O...M...E..." Randy = kewl
Maar op de PC kun je geen screengrabs maken, da's wel jammer (zeker omdat ik zelf 2d-pictures maak)

Maarre, ik heb onlangs een mailtje gestuurd naar net5 , waarin ik vroeg of ze in de toekomst South Park weer gaan uitzenden. Antwoord hierop was dat ze op dit moment geen verdere aankopen oid hebben gemaakt...dus > nee
Gaven ze ook een reden?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 14:25
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
nee
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 17:54
snoopy
snoopy is offline
ik mis het ook. Gelukkkig heb ik de video van de film.
Oud 03-08-2002, 18:49
Stff
Stff is offline
Citaat:
obi-wan-kenobi schreef:
zie ze toch liever op tv, aangezien de beeldkwaliteit dan ook beter is.
tv beter dan DivX? dont think so...
Oud 04-08-2002, 10:42
obi-wan-kenobi
Citaat:
Stff schreef:

tv beter dan DivX? dont think so...
divx even buiten beschouwing gelaten dan
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 10:54
Verwijderd
De serie is trouwens al weer verder gegaan.

Een vriend van me was een tijd terug in schotland en daar zag ie `South Park:Fourth Grade` . Dus de serie is nog niet afgelopen. Ik hoop alleen maar dat er snel weer eens hier wordt uitgezonden.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 12:47
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morridin schreef:
De serie is trouwens al weer verder gegaan.

Een vriend van me was een tijd terug in schotland en daar zag ie `South Park:Fourth Grade` . Dus de serie is nog niet afgelopen. Ik hoop alleen maar dat er snel weer eens hier wordt uitgezonden.
Ze zijn al 2 seizoenen verder dan die ep...das dus zo'n 30 eps verder...
Oud 04-08-2002, 17:24
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef:

Ze zijn al 2 seizoenen verder dan die ep...das dus zo'n 30 eps verder...
Das geen episode, das de nieuwe serie toch? Hij zag er 2 eps van. Ze hebben in die nieuwe serie opeens een lerares(tis een nieuw leerjaar) maar mr. Garrison is nog niet pleite)
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 18:13
Verwijderd
ik wil het ook terug
we hebben wel 3 videobanden vol, van toen canal+ een marathon hield ofzo
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 19:48
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
Morridin schreef:

Das geen episode, das de nieuwe serie toch? Hij zag er 2 eps van. Ze hebben in die nieuwe serie opeens een lerares(tis een nieuw leerjaar) maar mr. Garrison is nog niet pleite)
Dus geen nieuwe serie, maar gewoon een nieuw 'schooljaar' ( > fourth grade)
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 21:18
Verwijderd
Jah, maar ik bedoel een nieuwe serie afleveringen. Ik weet ook wel dat dat de vierde klas betekent.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 07:00
Verwijderd
Uiteraard brengt V8 ook dit najaar een indrukwekkend pakket films op de buis.We verklappen je er alvast een aantal: 'Shanghai Noon', 'Deep Blue Sea', 'Final Destination', 'Spy Kids', Blue Streek, Fight Club, Deuce Bigalow, Coyote Ugly, Road Trip, Romeo Must Die, The Cell en South Park: The Movie.

Oi, oi, oi!!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 11:24
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morridin schreef:
Jah, maar ik bedoel een nieuwe serie afleveringen. Ik weet ook wel dat dat de vierde klas betekent.
De aflevering Fourth Grade zit in seizoen 4 (seizoen 4 episode 12), terwijl Net 5 ophield halverwege seizoen 3..in Amerika zijn ze al bij Seizoen 6

En de opkomst van Ms. Choksondik is nog de minste verassing...

*wil dat movie 2 nou eindelijk es komt (was gloofik ooit es geplant)*
Oud 05-08-2002, 17:57
Verwijderd
Ohw, d8 dat het een vervolgserie was, aangezien ze toch iets(een heel klein beetje dan) hebben aangepast. Ik heb de eps ook niet zelf gezien he, alleen over gehoord van iemand die dus zelf misschien alleen van 1 van de 2 het intro zag ofzow?

BTW, dat choksondik, Ligt dat niet belachelijk dik erop? ik vraag me af of daar nog moeilijk over gedaan is door de tv-keuring of welke sukkels dat dan ook controleren.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 19:49
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Uiteraard brengt V8 ook dit najaar een indrukwekkend pakket films op de buis.We verklappen je er alvast een aantal: 'Shanghai Noon', 'Deep Blue Sea', 'Final Destination', 'Spy Kids', Blue Streek, Fight Club, Deuce Bigalow, Coyote Ugly, Road Trip, Romeo Must Die, The Cell en South Park: The Movie.

Oi, oi, oi!!
KICK ASS!!!! THNX!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2002, 23:40
Dutchian
Dutchian is offline
Ik heb hier maar 1 ding om op te zeggen:

TIMMEEEEEEEEEEEEEEEEEH!!!!!!!
Oud 06-08-2002, 23:12
Vork
Vork is offline
Citaat:
danique2 schreef:
ik wil het ook terug
we hebben wel 3 videobanden vol, van toen canal+ een marathon hield ofzo
wat een toeval, ik ook al
Oud 07-08-2002, 05:16
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
kep een video juh en anaal + zendt nog wel wat uit
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 12:50
Lakini's Juice
Lakini's Juice is offline
Ik mis het zeker!
Oud 21-12-2002, 18:30
cartman666
cartman666 is offline
snif, ik ook.
maar hoe vonden jullie season 6. ik vond het eerste deel niet zo. 601-606 vielen tegen. daarna werden ze sweet!! graag jullie commentaar.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 19:30
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Red Sleigh Down was wel kewl, vooral het einde, dat Kenny opeens terug kwam: echt super aardig van Matt en Trey

Maar ik vond dat hele seizoen wel zwaar , op red hot catholic love na dan (mja...dat ene stukje met dat mario-achtig spelletje met priest maxi was wel leuk, maar voor de rest....:/).

Seizoen 5 + 6 zijn de beste south park seizoenen ooit gemaakt en khoop dat seizoen 7 net zo goed gaat worden!!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 21:13
cartman666
cartman666 is offline
kenny where have you been?
whehmeahme
o, oke, we got to tell you what happend

ze gooien em er een heel seisoen uit, ze maken een heel verhaal over hoe hij terug zou kunnen komen. en baf, komt ie zo terug. typische southpark actie.
het enige wat ik jammer vond aan dit seizoen was dat saddam niet verder uitgewerkt is. hij heeft wapenfabrieken in de hemel, en niemand die zich er meer druk om maakt .
trouwens red hot catholic love was wel degelijk kewl. alleen het craping out of your mouth was stom. maar dat gedeelte van: 'having sex with boy's is part of the catholic priest way of life.' was echt geweldig.

Laatst gewijzigd op 21-12-2002 om 21:19.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 13:57
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Hehe, yeah:

Saddam Hussein: Weapons of mass destruction? Nah! This is a chocolate chip factory. See?
God: It looks like a chemical weapons plant.
Saddam:"Look, God, if I was gonna build a chemical weapons plant, I wouldn't make it look like a chemical weapons plant, would I? I would make it look like a chocolate chip factory or something. "

Volgens mij hebben ze dr wel een beetje spijt van dat Saddam (in south park) vast zit in de hemel, net nu hij zo vaak in het nieuws is hadden ze daar wel een leuk verhaaltje om kunnen verzinnen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 12:25
Isa
Isa is offline
Waaattt??? kom ik terug op sp???? yahoo!!!!

leuke avatar heeft die persoon boven me.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 14:00
D@mien
D@mien is offline
De laatste ep was idd meesterlijk....Santa met machinegeweren, en Jesus ook...prachtig gewoon
Oud 24-12-2002, 10:57
Isa
Isa is offline
Citaat:
D@mien schreef:
De laatste ep was idd meesterlijk....Santa met machinegeweren, en Jesus ook...prachtig gewoon
coole avatar heb je.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 09:16
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
jij hebt ook een kewle avatar, kenny

Kenny('s) is/zijn kewl
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 17:27
Main
Main is offline
Zijn ze weer op de buis?