|
|
Citaat:
ATR_soundsytem schreef op 31-05-2005 @ 00:15 :
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] Ik las ze allemaal in de jaren 90 ! jaa taptoe, bobo, donald duck okki enzo |
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Metal schreef op 30-05-2005 @ 19:40 :
dommel<3 ik ben eens wat van seabert aan het zoeken maar hij vindt niets. http://www.geocities.com/hoelalaah/seabert.html ik keek ook altijd zo'n serie over zo'n debiele pinguïn, maar ik ben de naam vergeten
|
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
Broeder schreef op 31-05-2005 @ 10:00 :
ik keek ook altijd zo'n serie over zo'n debiele pinguïn, maar ik ben de naam vergeten
|
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
Broeder schreef op 31-05-2005 @ 10:47 :
Nee, het was een tekenfilm over een pinguïn op Antarctica ofzo .<3. Henk Mul ! |
||||
|
|
|
Citaat:
ATR_soundsytem schreef op 31-05-2005 @ 00:34 :
OMG EINDELIJK KAN IK KIJKEN naar purno de purno. ik had ook een keer een cd van purno die kreeg ik van de hello you |
||||
|
|
|
Citaat:
********** schreef op 31-05-2005 @ 11:04 :
[afbeelding] Waynes World Partytime, Excellent.. Ik kan geen "Amazing Discoveries" logo vinden
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Tom Violence schreef op 01-06-2005 @ 07:19 :
pim de pinquin! dat vond ik echt hard. net als wickey de vicking. en dat varken met die gekleurde veters en die koekjes op woensdagmiddag en niemand weet wat dat ook alweer was keek jij ook die serie met die uit de grond schietende sterrenhuisjes?
|
||||
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Tribute to Quiana: Control C en ook Control V | hasseltboy | De Kantine | 500 | 28-07-2005 23:58 |