Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2005, 11:41
Verwijderd
Ik heb hele ongelijke borsten.. Cup C en E. Ik ben tijd geleden naar Hunkemoller geweest en om raad gevraagd welke bh ik nou moet hebben. Blijkt dat ik dus 80E heb, alleen zit het dus niet omdat ze dus zo ongelijk zijn. Heb nu van die silliconen cups die je erin kan doen, en dat helpt nog wel. Maar ja.. nu nog een bikini vinden waar voorgevoorde cups in zitten die je eruit kan halen zeg maar, en waar ik dan die silliconen cup in kan doen
Met citaat reageren
Oud 18-05-2005, 14:32
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
CrazyMoon schreef op 18-05-2005 @ 12:41 :
Ik heb hele ongelijke borsten.. Cup C en E. Ik ben tijd geleden naar Hunkemoller geweest en om raad gevraagd welke bh ik nou moet hebben. Blijkt dat ik dus 80E heb, alleen zit het dus niet omdat ze dus zo ongelijk zijn. Heb nu van die silliconen cups die je erin kan doen, en dat helpt nog wel. Maar ja.. nu nog een bikini vinden waar voorgevoorde cups in zitten die je eruit kan halen zeg maar, en waar ik dan die silliconen cup in kan doen
kzou het niet snel doen maar met zon verschil zou ik toch wel een operatie overwegen..
Oud 18-05-2005, 19:51
Verwijderd
wil ik eigenlijk ook wel, maar ben er toch wel bang voor.. ik twijfel nog heeeeel erg.. mijn vriend wil het liever niet, die vind me zo mooi genoeg maar toch.. door mijn ongelijke borsten ben ik wel heel onzeker over mezelf
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 07:23
Verwijderd
Ik heb 75C/70D. Ik ben er heel tevreden mee want ze zijn gelukkig wel stevig. Het rare is alleen dat mijn borsten echt veel kleiner zijn dan wanneer ik andere mensen met een C of D cup zie. Mensen raden echt nooit dat ik C of D heb, maar ik pas er wel in
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 06-05-2005 @ 10:20 :
het is echt niet leuk als je er niet om vraagt. als je met mensen gesprekken voert, kijken ze je nooit recht in de ogen aan, altijd is dát het aandachtspunt en op een gegeven moment word je dat gewoon zat.
Ik heb 75 D/E, maar daar heb ik eigenlijk nooit zo'n last van... Ik heb het echt nog nooit gemerkt...

Anyway, ik ben opzich niet ontevreden over m'n borsten. Ik vind ze wel redelijk in proportie (1.68 bij 66 kg ongeveer) alleen het nadeel is dus dat ik weinig fatsoenlijke BH's en bikini's kan kopen, maar so be it.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 12:37
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
CrazyMoon schreef op 18-05-2005 @ 20:51 :
wil ik eigenlijk ook wel, maar ben er toch wel bang voor.. ik twijfel nog heeeeel erg.. mijn vriend wil het liever niet, die vind me zo mooi genoeg maar toch.. door mijn ongelijke borsten ben ik wel heel onzeker over mezelf
hmz ja das lastig..naja succes met je beslissing iig
(als je vriend je zo mooi genoeg vind is het denk ik minder erg dan dat je zelf denkt.)
Oud 19-05-2005, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 19-05-2005 @ 10:13 :
Ik heb 75 D/E, maar daar heb ik eigenlijk nooit zo'n last van... Ik heb het echt nog nooit gemerkt...

Anyway, ik ben opzich niet ontevreden over m'n borsten. Ik vind ze wel redelijk in proportie (1.68 bij 66 kg ongeveer) alleen het nadeel is dus dat ik weinig fatsoenlijke BH's en bikini's kan kopen, maar so be it.
Mij valt het meestal ook niet zo op, maar mijn vriend ziet wel dat andere mannen dat doen. Ik was laatst bijvoorbeeld een spijkerbroek aan het passen en toen keek de verkoper eerst naar mijn borsten en daarna met een blik van 'oja' naar de spijkerbroek

Ach, als ze er zitten, mogen ze er naar kijken ook.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 13:59
Verwijderd
Citaat:
cookie16 schreef op 19-05-2005 @ 13:37 :
hmz ja das lastig..naja succes met je beslissing iig
(als je vriend je zo mooi genoeg vind is het denk ik minder erg dan dat je zelf denkt.)
thanx!
mja.. met kleding aan heb er nog niet zoveel problemen mee.
maar nu de zomer komt wel.. shirtjes en bikini's enzo..
is moeilijk om wat te zoeken dat goed zit en past!
vooral met bikini's en bh's
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 15:16
Mara
Mara is offline
Citaat:
lareno schreef op 19-05-2005 @ 08:23 :
Ik heb 75C/70D. Ik ben er heel tevreden mee want ze zijn gelukkig wel stevig. Het rare is alleen dat mijn borsten echt veel kleiner zijn dan wanneer ik andere mensen met een C of D cup zie. Mensen raden echt nooit dat ik C of D heb, maar ik pas er wel in
Heb ik ook. Je zou 't in eerste instantie niet zeggen, maar een B pas ik écht niet
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 17:49
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik heb ook 2 verschillende , dus bij mij zitten BH's ook nooit helemaal aan één kant hoe die zou moeten zitten, maar bij mij is het niet zo heel erg, je ziet het met kleding aan ook niet ofzo.
Oud 19-05-2005, 18:19
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 19-05-2005 @ 16:16 :
Heb ik ook. Je zou 't in eerste instantie niet zeggen, maar een B pas ik écht niet
Mensen zeggen het bij mij ook niet, maar dat komt omdat ik altijd gewone truitjes aan heb met een gewone hals! Daarom zag ik een paar van mijn vrienden wel verrast kijken toen ik in mijn bikini stond.... haha was wel grappig om te zien! Maar toch zou ik ze liever wat kleiner willen, 75B/C ofzo... vindt ik toch mooier in een truitje zoals *~*SaN*~* al zei!
Oud 21-05-2005, 14:15
aidualc
aidualc is offline
ik ben 1.77, 65 kg en heb 75A

ben er niet echt blij mee, vind het bij mezelf passen en daarnaast vind ik de vorm ook echt niet mooi. Ik pas bijna geen bh's omdat ik niet veel aan de "bovenkant" heb ziten..
Oud 29-05-2005, 14:41
JusSt Me...
JusSt Me... is offline
Ho0ii Ho0ii,,
Ik ben o0wk niet egt tevredee... Ben 1.74 en 55 kilo =( Doe meh best om aan te komee maar der komt maar niXx bij =( Het blijft 55 kilo,, dan maar mee levee... Maar me borsten zijn ook niet groot =o,, 75 AA,,, Egt super klein ben 15 Dus niet veel ho0p meer =( Maar jha..
Liefs My
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 15:06
kellytje
kellytje is offline
Citaat:
JusSt Me... schreef op 29-05-2005 @ 15:41 :
Ho0ii Ho0ii,,
Ik ben o0wk niet egt tevredee... Ben 1.74 en 55 kilo =( Doe meh best om aan te komee maar der komt maar niXx bij =( Het blijft 55 kilo,, dan maar mee levee... Maar me borsten zijn ook niet groot =o,, 75 AA,,, Egt super klein ben 15 Dus niet veel ho0p meer =( Maar jha..
Liefs My

ontopic : Je bent pas 15 dus je hebt wel nog hoop. Je borsten kunnen nog groeien en als je aankomt dan komt er waarschijnlijk wat bij aan je borsten ook.
Oud 29-05-2005, 15:10
JusSt Me...
JusSt Me... is offline
Citaat:
kellytje schreef op 29-05-2005 @ 16:06 :

ontopic : Je bent pas 15 dus je hebt wel nog hoop. Je borsten kunnen nog groeien en als je aankomt dan komt er waarschijnlijk wat bij aan je borsten ook.
Ja das waar want meh moeder was tot der 19e zogoed als plat... Maar ik ben dan gewo0n so0w onseker ensow en als je dan een opmerking krijgt... =$ Maar ik ben in het afgelo0pe half jaar 9 kilo0 aangekome want ik ben heel lang siek geweest... ( voedsel intollerantie .. en we wiste niet waarvan..)
Maar afgelo0ppe maand ben ik niXx meer aangeko0mee:
Oud 29-05-2005, 15:31
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
JusSt Me... schreef op 29-05-2005 @ 16:10 :
Ja das waar want meh moeder was tot der 19e zogoed als plat... Maar ik ben dan gewo0n so0w onseker ensow en als je dan een opmerking krijgt... =$ Maar ik ben in het afgelo0pe half jaar 9 kilo0 aangekome want ik ben heel lang siek geweest... ( voedsel intollerantie .. en we wiste niet waarvan..)
toch al heel goed dat je al zoveel bent aangekomen . Je mag best wel een beetje trots op jezelf zijn hoor!
Oud 29-05-2005, 15:34
JusSt Me...
JusSt Me... is offline
Citaat:
Gothic schreef op 29-05-2005 @ 16:31 :
toch al heel goed dat je al zoveel bent aangekomen . Je mag best wel een beetje trots op jezelf zijn hoor!

hihi aah das lief ik sal me best doenn maar wil cker nog wel aankomee maar niet dat ik vetrolletjes krijg hihi
Met citaat reageren
Oud 30-05-2005, 08:10
charmedgirl
charmedgirl is offline
Citaat:
lareno schreef op 19-05-2005 @ 08:23 :
Ik heb echt PRECIES hetzelfde!! ik heb ook echt het idee bij cup D dat je een hele voorgevel moet hebben maar ik heb echt de beugel nodig zodat het echt goed om mn borsten heen zit en niet knelt enzo.. ben er nu net achter dat ik dus 70D/75D heb en ik stond er echt verbaasd over dat ik gewoon een dunne (dus geen stevige/voorgevormde) bh van 75D gewoon goed paste en gewoon goed gevuld! schaamde me wel bij de kassa idd want ik heb altijd het idee dat ze niet echt groot zijn zoals ik denk dat cup D hoort te zijn.. maja
verder ben ik niet echt heel tevreden over mn borsten maar mn vriend is er positief over dus het begint wat minder te worden.
Oud 31-05-2005, 12:50
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Citaat:
JusSt Me... schreef op 29-05-2005 @ 16:10 :
... Of typ in normaal nederlands ...
Oud 31-05-2005, 15:16
Wormpjuh
Wormpjuh is offline
75A, niet echt tevreden.. (1.60m. - 52kg.) 't is niet echt veel wat er zit
Maarja, misschien groeit 't nog wat.. (ben ook pas 15,5 jaar)
Maar weet er eigenlijk iemand tot welke leeftijd je borsten groeien? En of het er iets mee te maken heeft op welke leeftijd je ongesteld bent geworden..?
Oud 31-05-2005, 23:51
Party_P
Party_P is offline
Citaat:
Larissie schreef op 31-05-2005 @ 16:16 :
Maar weet er eigenlijk iemand tot welke leeftijd je borsten groeien? En of het er iets mee te maken heeft op welke leeftijd je ongesteld bent geworden..?
Sommigen pas op hun 20ste, sommigen al eerder. Verschilt dus.
Volgens mij heeft het wel een klein beetje te maken met op welke leeftijd je ongesteld bent geworden, maar ook daar zullen vast weer uitzonderingen op zijn.
En 75A en 1,60 en 52kg? niks mis mee, je bent gezien 52kg en die lengte volgens mij toch aardig smal gebouwd, dus is het echt niet verkeerd en daar ben je idd ook pas 15,5 jaar
Oud 01-06-2005, 06:55
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Larissie schreef op 31-05-2005 @ 16:16 :
Een eetprobleem helpt het groeien niet. Daardoor kunnen ze klein blijven. Net als ze klein kunnen worden door heel erg afvallen.
Oud 01-06-2005, 07:08
Verwijderd
Mijn onderbustewijdte is 76, en mijn bustewijdte 88. Volgens de matentabel van de Wehkamp heb ik dan maat 75A, maar ik draag toch echt altijd 75C. In een B cup krijg ik het echt niet ingepropt, laat staan een A cup.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 12:00
Mara
Mara is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 01-06-2005 @ 08:08 :
Mijn onderbustewijdte is 76, en mijn bustewijdte 88. Volgens de matentabel van de Wehkamp heb ik dan maat 75A, maar ik draag toch echt altijd 75C. In een B cup krijg ik het echt niet ingepropt, laat staan een A cup.
Volgens mij kloppen die tabellen van geen kant, gewoon doen wat goed past of wat de verkoopster (bij een góede zaak) je aanraadt.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 12:42
Peacefully
Peacefully is offline
mjah ik moet het ff kwijt

23 juni word ik dan eindelijk na jaren geopereerd en krijg ik een borstverkleining. ik ga dan van tussen de F en de G naar een grote B of een kleine C. ik kan je niet vertellen of beschrijven hoe blij ik ben, maar ik kan niet wachten tot ik wakker word en zien wat het geworden is

nutteloze informatie, maar moest het ff zeggen.
mijn lengte is 1.81 en ik weeg ongeveer 91 kilo. na de operatie ga ik weer naar mijn dietiste en dan zorg ik dat ik behoorlijk wat kilo's kwijt ga raken zodat mijn lichaam weer bij elkaar "past"

*gat in de lucht springt*
Oud 01-06-2005, 13:27
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 01-06-2005 @ 13:42 :

23 juni word ik dan eindelijk na jaren geopereerd en krijg ik een borstverkleining. ik ga dan van tussen de F en de G naar een grote B of een kleine C. ik kan je niet vertellen of beschrijven hoe blij ik ben, maar ik kan niet wachten tot ik wakker word en zien wat het geworden is

mijn lengte is 1.81 en ik weeg ongeveer 91 kilo. na de operatie ga ik weer naar mijn dietiste en dan zorg ik dat ik behoorlijk wat kilo's kwijt ga raken zodat mijn lichaam weer bij elkaar "past"

Allereerst gefeliciteerd Zelf word ik waarschijnlijk in augustus geopereerd (ook borstverkleining) dus ik weet hoe die blijdschap voelt!

*springt met je mee*

Maargoed, even een vraagje .. is het niet beter om af te vallen voor je operatie? Mij is verteld van dat als je afvalt na je operatie, dat je borsten dan minder stevig worden, of zelf kleiner worden omdat je dan nog meer vet kwijt raakt. Als je eerst afvalt en dan je borsten laat verkleinen, dan blijven je borsten mooi stevig lijkt me ... of heb ik dat mis ??
Oud 01-06-2005, 15:16
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Ik zie het al voor me, vouwen, proppen, duwen
Oud 01-06-2005, 15:44
Verwijderd
Citaat:
cookie16 schreef op 01-06-2005 @ 16:16 :
Ik zie het al voor me, vouwen, proppen, duwen

Proppen en duwen kan ik me ook nog iets bij voorstellen, maar ze opvouwen? Nah, lijkt met niet zo'n goed idee.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 15:49
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 01-06-2005 @ 13:42 :

Allereerst gefeliciteerd! Een dingetje alleen, ik dacht altijd dat het beter was om eerst af te vallen, omdat je borsten ws ook wat kleiner worden als je gewicht verliest, en dan behoorlijk kunnen gaan hangen enzo. Het eindresultaat zou mooier worden als je eerst afvalt. Anyway, dat is wat ze zeiden toen mijn moeder een bvk kreeg, dus ik wilde het even zeggen
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 15:51
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Lol, ik heb hetzelfde, volgens die tabellen heb ik cup 70-75 A-B, in werkelijkheid toch echt 70D (Hoewel die wel een beetje ruim worden sinds ik ben afgevallen, maar volgens mij kom ik nog niet in de buurt van 70C.)
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 18:24
hola
hola is offline
Citaat:
charmedgirl schreef op 30-05-2005 @ 09:10 :
verder ben ik niet echt heel tevreden over mn borsten maar mn vriend is er positief over dus het begint wat minder te worden.
dat ken ik!
ik was eerst heel erg ontevreden over mijn borsten.. aangezien ze absoluut niet stevig zijn. maar mijn vriend heeft me al kunnen overtuigen dat ze toch wel leuk zijn.
Oud 02-06-2005, 09:05
Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
Bloem schreef op 01-06-2005 @ 16:49 :
Allereerst gefeliciteerd! Een dingetje alleen, ik dacht altijd dat het beter was om eerst af te vallen, omdat je borsten ws ook wat kleiner worden als je gewicht verliest, en dan behoorlijk kunnen gaan hangen enzo. Het eindresultaat zou mooier worden als je eerst afvalt. Anyway, dat is wat ze zeiden toen mijn moeder een bvk kreeg, dus ik wilde het even zeggen
mjah, maar ik kan in 3 weken niet afvallen en de operatie verzetten is wel het laatste wat ik zal doen . maar na de operatie ga ik niet alleen afvallen he, ik ga erbij fitnissen zodat ik alles wel "strak" kan houden en ik zal proberen ook niet meteen drastisch af te vallen enzo
Oud 02-06-2005, 09:07
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 02-06-2005 @ 10:05 :
mjah, maar ik kan in 3 weken niet afvallen en de operatie verzetten is wel het laatste wat ik zal doen . maar na de operatie ga ik niet alleen afvallen he, ik ga erbij fitnissen zodat ik alles wel "strak" kan houden en ik zal proberen ook niet meteen drastisch af te vallen enzo
Je kan toch ook van die borstverstevigingsoefeningen (jesus wat een woord) doen? handpalmen tegenelkaar duwen met je ellebogen naar buiten en dan duwen? Ik weet niet of het werkt als je borstverkleining hebt gehad maar t valt te proberen toch?
Oud 02-06-2005, 09:12
FrantiC
FrantiC is offline
Citaat:
JusSt Me... schreef op 29-05-2005 @ 22:41 :
Ho0ii Ho0ii,,
Liefs My
zeg dat niet te hard...
ik ben na mijn 16de nog van een B naar een E gegaan...
er is dus nog hoop
Oud 02-06-2005, 09:15
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
FrantiC schreef op 02-06-2005 @ 10:12 :
zeg dat niet te hard...
ik ben na mijn 16de nog van een B naar een E gegaan...
er is dus nog hoop
ohoooooh.
Oud 02-06-2005, 09:19
Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 02-06-2005 @ 10:07 :
Je kan toch ook van die borstverstevigingsoefeningen (jesus wat een woord) doen? handpalmen tegenelkaar duwen met je ellebogen naar buiten en dan duwen? Ik weet niet of het werkt als je borstverkleining hebt gehad maar t valt te proberen toch?
ja en als ik weer "genezen" ben, dan ga ik ook bij fitniss van die oefeningen doen enzo en ik zorg wel dat ik niet meteen ENORM veel afval maar in periodes.
Oud 02-06-2005, 09:24
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 02-06-2005 @ 10:05 :
Ghe nee, dat zou ik ook niet doen

Als je rustig afvalt zal het misschien wel beter gaan ja. Succes!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 09:47
Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
Bloem schreef op 02-06-2005 @ 10:24 :
Ghe nee, dat zou ik ook niet doen

Als je rustig afvalt zal het misschien wel beter gaan ja. Succes!
dank je wel! !
Oud 02-06-2005, 17:00
Bonevouwer
Bonevouwer is offline
laten we van deze topic een fototopic maken
Oud 02-06-2005, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Bonevouwer schreef op 02-06-2005 @ 18:00 :
laten we van deze topic een fototopic maken
Dat zei mijn vriend ook al toen ik op L&G aan het rondklikken was en hij de topictitel zag.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 17:45
Droomz
Droomz is offline
Ik heb 80 B/C en ben 1.70
Ben wel tevreden, maar iets kleiner zou ook wel mogen
Oud 02-06-2005, 18:18
Verwijderd
Maar als je nu een borstverkleining laat doen, is het dan niet zo dat op het moment dat je kinderen hebt gehad gewoon weer met exact hetzelfde probleem zit?

Ik zou namelijk mja.. ook best wel heel graag wat aan mijn borsten willen laten doen (terwijl heel veel mensen niet eens zien dat ze, ja echt, zo groot zijn) maar ik ben bang dat ja.. als ik dan straks kinderen heb gehad, ik het bij wijze van spreken gewoon nog een keer kan laten doen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 20:19
blacky
blacky is offline
Ik heb 75 A en ik zou idd wel liever een cup B willen hebben, maar ja dat is geloof ik bij iedereen zo. verder vind ik het allemaal wel best, voorgevormde BH's zijn nl echt een uitkomst.
Oud 03-06-2005, 22:00
[Wacko] KiP
[Wacko] KiP is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 02-06-2005 @ 19:18 :
Maar als je nu een borstverkleining laat doen, is het dan niet zo dat op het moment dat je kinderen hebt gehad gewoon weer met exact hetzelfde probleem zit?

Ik zou namelijk mja.. ook best wel heel graag wat aan mijn borsten willen laten doen (terwijl heel veel mensen niet eens zien dat ze, ja echt, zo groot zijn) maar ik ben bang dat ja.. als ik dan straks kinderen heb gehad, ik het bij wijze van spreken gewoon nog een keer kan laten doen.
Volgens mij is dat per vrouw verschillend met borstengroei en zwangerschap. Maar het lijkt me toch dat als de melkproductie afgelopen is, dat de borsten dan ook weer minder groot worden, of heb ik dat mis?

Maargoed, ik ga niet wachten totdat ik zwanger word met mn borstverkleining .. het is een risico misschien, maar ik kan echt niet langer doorlopen zo ... *nog een paar maandjes wachten tot de operatie *
Oud 05-06-2005, 20:30
Kitaantjuh
Kitaantjuh is offline
Daar heb ik gelukkig geen last van... Kep 70a/b en ben wel tevreden hoowr... Ik hoef eigenlijk helemaal niet van die grote, want die gaan sneller hangen enzo... en lijkt me ook wel pijnlijk bij rennen en stuff like that (niet dat ik zo actief ben ofzo maarja)... Ze zijn wel beetje ongelijk... maar volgens mij heeft bijna ieder meisje dat, kan me weinig interesseren... Vriendje is ook tevreden (zegt ie)

Regels voor berichten