Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Wow, veel comments. Ja misschien had ik beter moeten omschrijven wat wat is.
1: Deel examenwerkstuk school 2 &3 ook, maar eerder 4&6 zijn schetsen, nooit bedoeld om af te zijn. Ik heb de foto ook nog eens bewogen van #4. 5: de eerste keer dat ik heb geklei'd ![]() en de laatste twee waren niet serieus bedoeld. Citaat:
![]() Em.. 1,2,3,4 heb ik geschilderd op een houten plankje, met witte acryl grondverf eroverheen. Geen aanrader ![]() Ikw ilde eigenlijk nog veel liever mijn profielwerkstuk laten zien. Het is zo'n 2 bij 1 meter en ik heb van alles bij elkaar gestampt (houten plankjes, dun hout, ijzerdraad, kippengaas, stof, knijpers, touw, boekkaften), maar ik heb er nog geen foto's van. Mijn leraar heeft er foto's van genomen en een filmpje ( ![]() Bedankt allemaal voor het commenten ![]()
||
Citaat:
Alleen de grondverf is acryl, de rest is gouache (plakkaatverf dus). Het werkte niet zo geweldig omdat je plakkaatverf toch af en toe mengt met water, dus als ik ooit nog eens zin heb om te schilderen, zal ik op zoek gaan naar wat jij zei ![]() Foto's komen, ooit. Het is heel raar hoor, ik vond het zelf er ook afschuwelijk uitzien omdat ik maar wat rotzooide omdat ik er toch geen cijfer voor zou krijgen. Iedereen vond het heel gewaagd en tof ![]()
|
![]() |
|
|