Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
MA: denk het wel eigenlijk. Dus hoppa. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind een half uur per dag al veel te veel van het goede ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vond Tien al een achterlijke naam, dat is wat we in het intellectueel eigendomsrecht noemen een merk met een zeer zwak onderscheidend vermogen. Terecht dat hij nu niet meer gebruikt mag worden.
De naam TV 10 is inderdaad eigendom van SBS6 die er plannen mee heeft, dus heeft SBS6 een redelijk belang om op te komen tegen het claimen van de naam Tien door John de Mol |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
doe dan één-nul. komt ie alsnog op 10 te staan en het past nog bij de zender ook met al dat voetbal. ![]() dat het voor geen meter klinkt doet er even niet toe
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarom noemen ze die zender niet Talpa of is dat een hele domme vraag? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vind het stom om er een nummer in te verwerken. bij ons wordt het toch Talpa 27 (Veronica zit goed op 10, en Nickelodeon staat nu op 27) en dan vanaf volgend jaar weer TV10 terug (ook weer n nummertje voor zoeken) en dan moeten Net5, RTL5 en AT5 nog steeds 1 kanaal delen... maar ja, 1 vd commercielen zal toch snel verdwijnen, want de Nederlandse tv-markt is hartstikke verzadigd, dus als Talpa overleeft is het ten koste van Veronica,Net5, oid. ned 1 ned 2 ned 3 rtl 4 rtl 5 net 5 sbs 6 yorin veronica - lokale zender - regionale zender tv 10 Talpa TMF Mtv the Box dit is gewoon veel te veel en de nederlandse kijker heeft met sport 7 en het geklooi van Veronica gelukkig bewezen dat ze zich niet alles laten opdringen
||
![]() |
Citaat:
gewoon Talpa.
||
Citaat:
Al met al verwacht ik dat ik vrij vaak naar John z'n zender zal zappen dus van mij mag de lokale zender of Veronica best wat opschuiven; die kijk ik toch nooit.
||
Citaat:
Ik ben benieuwd watt er nu uit de hoge hoed van John komt
|||
Citaat:
Citaat:
Je vergeet trouwens de belgen te programmeren. Die zitten bij mij op 8 en 9. NET5 op 10 (2x5 he ![]()
||
![]() |
Citaat:
Misschien dat hij hart van nederland eindelijk eens zou wegsodemieteren, dat zit altijd maar tussen de films. ![]()
|
Ze noemen die zender niet Talpa omdat dat de naam is van het 'moederbedrijf'.
Tien (of nu dus ...) is gewoon een onderdeel daarvan, net als die Radiozender die ie pas heeft gekocht (538 als ik me niet vergis) en de telefoonaanbieder die ie op de kop tikte. Ik vind het wel best hoor, die gast heeft een smak geld verdient en investeert het nu weer slim, zijn goed recht dacht ik zo. Opmerkingen als in 'hij moet een btje rustig doen met dat stomme geldsmijten van hem' slaan nergens op, hij is juist verschrikkelijk goed in ergens geld in smijten (en dan vooral daarna Tien keer zoveel eruit halen...*zo ver mij kansloze poging tot humor op deze zoutloze donderdag avond*). SBS zal ie niet opkopen, simpelweg omdat SBS hem nagenoeg niets te bieden heeft wat hij ook niet stukje bij beetje weg kan slopen, zonder ook gelijk die zooi van een 'shownieuws' erbij te krijgen. Kortom: 'Go Johnny!'
||
Citaat:
![]() 3,16^2 dan? ![]()
||
Citaat:
mijn tv stamt nog van VOOR RTL 5 zelfs bestond, laat staan SBS en Net 5, en voor Veronica / Yorin zijn eigen zender was. nooit de programmering veranderd.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Zeg vandaag ik de krant dat hij het mag gebruiken als hij 5 miljoen euro betaald en een jaar lang geen expeditie robinson zou uitzenden.
Hoe dan ook, ik denk eigenlijk wel dat de zender een succes wordt. Meneer heeft er zoveel geld in gestopt en bepaalde bn'ers en bepaalde programma's gekocht dat het wel goed moet gaan. Maar vind het wel een beetje jammer, zo is het wel heel makkelijk. Ook jammer dat er s'avonds geen nicelodion uitzendingen meer zijn, ik kijk het regelmatig als ik thuis kom van de studentenvereniging. Dan zijn er wel redelijke dingen op. (zeker voor s'nachts)
|
Haha ja geweldig dat SBS de naam voor 5 miljoen (en een jaar geen Expeditie Robinson uitzenden) te koop aanbiedt!!
![]() ![]() Yorin gaat trouwens ook haar naam veranderen in RTL6 of RTL+. Ik vind het beide stomme suffe namen en zeker RTL6, omdat we al SBS6 hebben. Noem het gewoon iets met 7 dan ![]()
|
![]() |
|
|