Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn vriendinnetje moet mij en mijn hobbies / interresses en ontspanning gewoon in z'n waarde laten, en als ik dan tekenfilmpjes wil kijken dan kijk ik tekenfilmpjes, daar heeft zij niets mee te maken.
|
het beste is gewoon een partner die ook anime digt
![]() @Nare Man, ik zou Genshiken wel eens helemaal afkijken, kijken wat het is. Fuffomo vond ik gewoon lachen, die gozer, wat een malloot, kluisjes opblazen, mensen neer schieten, etc ![]() @Vegs wat is Grave of the Fireflies nu weer? Ik zie door de bomen het bos niet meer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() On the other hand, van de nieuwe naruto moest ik best wel lachen! ![]()
Spoiler
En wat betreft bleach...
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
Bah, te weinig tijd om alles te zien ![]() Slechte zaak
|
Verwijderd
|
Hotaru no haka is een mooie film, maar het probleem bij dat soort films altijd is dat er twee kampen zijn: een groep mensen die hem helemaal geweldig vindt en een groep mensen die het een verschrikkelijk clichématige tearjerker vindt. Ik weet nog niet precies wat ik ervan vind.
Hij is zeker mooi, maar het probleem met dit soort semi-waargebeurde historische oorlogsdrama's is altijd dat je heel snel de neiging hebt om het verhaal, de animatie, de karakters e.d. ook heel goed te vinden, alleen omdat het thema zo zwaar is. |
![]() |
|
Ik vind het een zeer indrukwekkende film. Heeft mijn mening over Ghibli erg omhoog gehaald. Ik had daarvoor alleen Mononoke Hime en Pom Poko van die studio gezien en van de eerste verwachtte ik zoveel, dat hij alleen maar tegen kon vallen en de tweede is best geinig, maar duurt gewoon te lang. Komt bij dat het niet mijn stijl anime is, dus ik was er niet bepaald fan van. Grave of the Fireflies heeft dat wel veranderd; ik ben nu wel benieuwd naar het verdere werk van ze.
Ik heb hem later nog op groot doek gezien op de RU, de Nijmeegse Uni. Daar hadden ze ´Japan´ als een van de thema´s bij een klein filmfestival. Mooi om te zien; geluid is ook stuk beter dan als je het achter je computertje bekijkt. @ Nare man; bedoel je in de zin dat je het eigenlijk wel goed moet vinden, omdat je anders het idee hebt onrecht aan te doen aan de slachtoffers? |
![]() |
|
Nu heb ik nog een vraag, waar halen jullie in godsnaam alle tijd vandaan om die Anime te kijken?Jullie zitten toch niet 24/7 anime te kijken
![]() Of begonnen jullie al toen je 12 was of zo? Ik was 14 geloof ik, begon ik met Dragonball Z, daarna Naruto, daarna Hellsing, FMP, NGE, etc.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens heb ik in m'n studentenkamer over het algemeenbinnen 6-12 uur een volledige serie van 26 eps binnen. Of Simpsons seizoen, die ik nu allemaal heb ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hangt heel erg van de torrent af, AIR werd bijv. heel goed geseed en ging met de maximum snelheid, die had ik binnen een kleine zeven kwartier binnen (@ 330 KB/sec haal je ongeveer 1.18 GB per uur binnen).
Maar natuulrijk kijken we niet alles meteen. Ik kijk gemiddeld drie, soms vier of vijf eps per avond. Sommige series kijk ik alleen, sommige samen met m'n broer als hij er in het weekend is. Maar het gaat vooral om het verzamelen, downen, branden, voorkantjes ontwerpen en printen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dat wisten we al.
Trouwens voor het nieuwe deel, in de first post zetten: -Codecs -Links van o.a subbers, sites, zoekmachines, etc ![]() -Lijst welke serie's the diggen zijn ??? Zo jah, dan ga ik wel eens wat zoeken. Heb toch binnekort vakantie ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Aflevering één vond ik wel sterk, toen ie klaarkwam zodra in haar zat. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Het is net niet hentai aangezien er geen expliciete geslachtsdelen zichtbaar zijn - zo heb ik tenminste vernomen van de verschillende sites, nog niet gekeken, alleen even snel door de eps gescrolld.
Ik wacht nog steeds met smart op Moon Phase 18, waarom schieten die gasten niet op ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb meestal ook niet echt veel tijd. Als ik het wel heb, begin ik aan een serie die ik binnen paar dagen af heb. Hou het erop dat ik een serie per 2 maanden kijk ofzo? Dan praat je over 13 of 26 eps. |
![]() |
||
Citaat:
óf natuulijk limited edition DVD boxsets kopen ![]()
||
Citaat:
![]() Tsja... daar moet ik wat meer geld voor hebben. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Net Mai HiME ep 15 gekeken. Damn, die ep was echt gigantisch vet. Ook dat einde. De muziek op het eind was ook schitterend. Alleen jammer dat er engels werd gezongen. De stem was erg mooi, maar dat slechte engels zwakte het wel wat af helaas
![]() De preview voor de volgende ep belooft wel erg leipe shit ![]() Maar die wordt voor bij morgen het ontbijt. Nu maar ff muzak luisteren en slapen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Anyway, net Hand Maid May even voor de tweede keer gekeken. Geweldig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik heb 1 te dope full-colour manga plaatje van een japanse biatch met zwaarden door de ogen heen.. Shirtje van To Die For (skateboarmerk)..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Neuh kzat niet echt t ehuilen. Twas wel mooi da wel. Die serie wekt overigens wel agressie op, want
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (Gooi ik er gelijk een Megadeth shirt bij. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|