Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2005, 21:38
Drlove
Drlove is offline
wat ik me afvraag is er eind juni genoeg te doen in salou/ mallorca/llorett?

zijn er veel mensen en is alles open?
Oud 02-06-2005, 21:40
Miracle
Miracle is offline
>> Europa
Oud 02-06-2005, 21:45
Drlove
Drlove is offline
im sorry
Oud 02-06-2005, 22:21
Verwijderd
Ik ben er afgelopen mei geweest in Salou en toen wash et al druk en zat te doen. Dus elke avond is er wel een kroeg open en een disco (lees meerdere en hele rijen). Alle terrasjes zijn dan nog volop open.
De winkels zijn er elke dag tot zeker 9 uur half 10, mss nog wel later open.
In Tarragona, grote stad bij Salou heb je een groot winkelcentrum dat open is tot laat in de avond.
En nja wat is druk, er komen dan gewoon al veel toeristen. Het ligt er maar net aan waar de vakanties zijn. Maar in Salou is het vanaf begin juni tot midden september druk, dus je gaat prima in de tijd.

Lloret is net iets anders. Je kan daar vanuit ook goed naar Barcelona. Maar het is er net een stukje rustiger. Al denk ik dat heteind juni ook lekker druk is.

Mallorca nog nooit geweest maar zal vast ook druk zijn.

Al met al dus een goede tijd om te gaan, je hoeft je echt geen zorgen te maken dat het er uitgestorven is.
Oud 03-06-2005, 16:49
Drlove
Drlove is offline
thanx voor je post, weet ik ook weer wat meer
Oud 03-06-2005, 21:45
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Volgens mij is het het hele jaar door wel druk / wat te doen in Salou.
Oud 03-06-2005, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 03-06-2005 @ 22:45 :
Volgens mij is het het hele jaar door wel druk / wat te doen in Salou.
nee hoor, in oktober gaat alles dicht tot maart alleen in oud-salou is dan nog wat te beleven.
Daarnaast is april, mei, begin juni, september en oktober de tijd voor ouderen en gezinnen.
Oud 10-06-2005, 16:07
Ivo
Ivo is offline
Ik ben afgelopen weekend in Salou geweest, en alles was al wel open. Wel duidelijk te merken dat het nog geen echt hoogseizoen is, maar ik kwam er dan ook om een andere reden (bijeenkomst met 800 mini's uit heel europa)
Oud 11-06-2005, 18:42
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Drlove schreef op 02-06-2005 @ 21:38 :
wat ik me afvraag is er eind juni genoeg te doen in salou/ mallorca/llorett?

zijn er veel mensen en is alles open?
volgens mij is het elke dag druk in salou, of je nou s'winters of zomer ga

dus je hoeft je daar niet zorge over te maken
Oud 11-06-2005, 20:06
Verwijderd
Kijk dat is nou wat mensen wel eens vergeten, in Spanje kan het ook koud zijn, zeker in Salou watn og redeiljk noordelijk ligt. Oftewel in de winter gaat heel Salou dicht, iig het toeristen gedeelte, en is er nog weinig te beleven. Alle hotels zijn druk, de appartementen leeg. Alleen de gewone bevolking is er nog. En aangezien die in oud-Salou wonen/dingen doen zal je in het toeristencentrum van Salou weinig kunnen doen.
Oud 11-06-2005, 22:11
Miracle
Miracle is offline
Inderdaad. Zelfs in het voorseizoen is er overdag vrij weinig te doen. Pas 's avonds laat komt het een beetje los. (En niet zoals in de films dat het overdag ook rete gezellig is)
Oud 11-06-2005, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 11-06-2005 @ 23:11 :
Inderdaad. Zelfs in het voorseizoen is er overdag vrij weinig te doen. Pas 's avonds laat komt het een beetje los. (En niet zoals in de films dat het overdag ook rete gezellig is)
idd ja

hehe nja in de zomer is het zeg maar zo:
vanaf 9 uur stomen ed eerste mensen naar het strand, dat zijn gezinnen (vooral engelsen).
Het is dan opzich al wel redelijk druk maar niet die superdrukte die je kent van programma's als Costa.

Rond 1 uur is de meest jeugd uit zn bed gerolt, en begint gewoon echt de drukste tijd te komen. Iedereen ligt op het strand oid. Proppers zijb ezig etc.

Nja 's avonds is het er gewoon druk, na het eten (half 9 tot uur of 11) is bijna iedereen op straat et vinden in de winkels. Daarna gaan gezinnen terug naar hotels en appartementen en de jeugd uit.
Advertentie

Regels voor berichten