Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2005, 12:40
confused
confused is offline
sinds dat ik kan praten, haat mn broer mij.
daarvoor wilde hij me helpen, met me spelen, cadeautjes geven, hij wilde met me trouwen, zo lief was hij.
Maar wanneer ik begon te praten en aandacht ging vragen van me ouders, werd het een pestjong.
Hij deed niks anders dan me pesten, slaan, uitschelden en speelgoed kapot maken, en als mijn moeder met me bezig was, ging hij dingen doen die niet mag.

Nu denk je misschien, dat is normaal kinder gedrag, maar voor hem niet, nooit heeft hij een keer normaal gedaan, hij stond erbij te kijken toen ik in elkaar werd geslagen, zal me eigen fout wel zijn, en hij moest altijd lachen. Hij zorgt er altijd voor dat
ik ergens de schuld van krijg, als hij alleen thuis is, ben ik buiten
want ik durf dan niet bij hem in de buurt te zijn, hij doet alsof hij god is, ik moet dan dingen voor hem doen, bijvoorbeeld zijn brood smeren of afwassen wat hij moest doen, als ik dat niet doe slaat hij me weer.

Dit zijn maar kleine dingen, ik dacht nog misschien ligt het aan de leeftijd en \gaat het later over, niet dus.
Hij heeft me weer geslagen,als mn moeder vraagt hoe ik aan blauwe plekken e.d. kom, moet ik zeggen dat mensen op school dat doen.
Sinds kort weet hij dat ik werk heb, hij weet precies wanneer het gestord word, een lange tijd wachtte hij op me na mijn werk om geld voor hem te pinnen. Ik durf nu geen nee meer tegen hem te zeggen, omdat ik bang ben dat hij ne weer slaat.
hij doet het alleen als er niemand bij is.
Het word echt steeds erger, een paar dagen geleden was ik met me beste vriendin, zij is surinaams, toen ik binnen kwam met haar, zij hij: wat doet die kankernegerin hier???
ik werd toen helemaal gek, we hebben gevochten en me vriendin wil denk ik niet meer komen.
Het gaat van kwaad tot erger en ik ben echt bang dat hij een keer mijn nek breekt, hij dreigt er wel mee en hij chanteerd

ik ben echt bang,, heeft iemand dit eerder meegemaakt?? wie kan me helpen???
Oud 03-06-2005, 12:46
Verwijderd
Heb je er al eens met je ouders over gepraat?

En misschien is het verstandig om er ook met je vriendin over te praten. iig over wat er gebeurde toen zij bij jou thuis kwam.
Oud 03-06-2005, 12:49
confused
confused is offline
ik ben bang al s ik tegen mijn ouders zeg, dat hij nog gekker
word, hij heeft al is gezegd ik maak je dood, maar ik kon dat niet geloven maar nu wel!!
en om er met vriendinnen over te praten, die heb ik niet..
teminste.. niet degene die naar dit soort problemen luisteren
Oud 03-06-2005, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Layla12345 schreef op 03-06-2005 @ 13:49 :
ik ben bang al s ik tegen mijn ouders zeg, dat hij nog gekker
word, hij heeft al is gezegd ik maak je dood, maar ik kon dat niet geloven maar nu wel!!
en om er met vriendinnen over te praten, die heb ik niet..
teminste.. niet degene die naar dit soort problemen luisteren
Ik vind hem al gek genoeg doen, als ik heel eerlijk ben. Zeker als hij gaat dreigen met dingen als "ik maak je dood" vind ik dat je hulp moet zoeken. Dat hoeft dan niet per se bij je ouders, als je dat niet durft, dat kan ook op school of bij je huisarts.

Heb je al eens geprobeerd om met je vriendinnen er over te praten? Die ene vriendin heeft je broer zelf meegemaakt, ik denk dat het dus sowieso belangrijk om met haar te praten over wat er toen gebeurd is.
Oud 03-06-2005, 12:58
confused
confused is offline
misschien is dat wel het beste ja, ik hoop dat mn vriendin erover
wil praten, want zei voelt zicht natuurlijk gekleineerd. maar het moet echt snel stoppen, als het niet stopt door te praten hoe dan wel!?
als al deze dingen niet helpen, zal ik dan aangifte doen? hier ben
ik het meest onzeker over
Oud 03-06-2005, 14:00
Freestyler*
Freestyler* is offline
je moet het zeker aan je ouders vertellen
je loopt misschien het risico dat hij je daarvoor wil straffen, maar zo kan ie nog jaren ongestoord doorgaan

misschien kun je ook bewijs verzamelen als je bang bent dat je ouders jou niet geloven.
Je vriendin was er natuurlijk al bij. Maar misschien kun je een webcam verstoppen ofzo op je kamer?

misschien kan (en wil) je aangifte tegen hem doen?
dat is wel een duidelijke boodschap dat jij het niet meer pikt

het is wel heel erg dat dit je eigen broer is
Oud 03-06-2005, 16:07
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
ik zou hem gewoon een keer een mep terug geven. Hoe oud is die? misschien zit hij wel niet zo goed in zijn vel, en heeft hij zelf problemen dat hij afreageerd op jou
Oud 03-06-2005, 16:20
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 03-06-2005 @ 15:00 :
Maar misschien kun je een webcam verstoppen ofzo op je kamer?
Dat lijkt me zowiezo een goed plan, en als je genoeg bewijs hebt kan je 'm inderdaad aangeven. Ik heb niet het idee dat je 'm met woorden kan overtuigen. Het lijkt me zowiezo verstandig om het pas aan wie dan ook te vertellen als je het en kan bewijzen en weet dat je ook meteen beschermd kan worden, want anders ben je nergens.

Hoe gedraagt je broer zich tegenover andere mensen?
Oud 03-06-2005, 16:23
Verwijderd
Heb je vrienden die hem een facelift zouden kunnen geven?
Oud 03-06-2005, 16:37
phink
phink is offline
^^^daar schiet je nie veel mee op lijkt me zo.

Je kan aangifte doen als iemand je met de dood bedreigt...lijkt me iets slimmer
Oud 03-06-2005, 18:23
Verwijderd
ik heb ook zoiets meegemaakt (agressive broer)
weet je wat je het beste kunt doen ( mijn moeder deed er namelijk niks tegen , en hij is sterker dan mij)
hem compleet negeren gewoon weglopen als ie je dwingt net doen alsof ie er niet is
ook als ie je heeft geslagen... bij mij heeft het wel goed geholpen

of op een kalme manier vragen waar ie mee bezig is

( in ieder geval niet terug gaan vechten dan krijgt ie alleen maar aandacht)
Oud 03-06-2005, 18:26
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 03-06-2005 @ 19:23 :
ik heb ook zoiets meegemaakt (agressive broer)
weet je wat je het beste kunt doen ( mijn moeder deed er namelijk niks tegen , en hij is sterker dan ik)
hem compleet negeren gewoon weglopen als ie je dwingt net doen alsof ie er niet is
ook als ie je heeft geslagen... bij mij heeft het wel goed geholpen

of op een kalme manier vragen waar ie mee bezig is

( in ieder geval niet terug gaan vechten dan krijgt ie alleen maar aandacht)
wat schiet je daar mee op, vrienden zoeken die hem zoals iemand al zei een facelift komen geven.
praten werkt in veel gevallen, maar niet in zo'n geval want de ts wordt lijkt mij al bijna haar hele leven geterroriseerd.
Oud 03-06-2005, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 03-06-2005 @ 19:26 :
wat schiet je daar mee op, vrienden zoeken die hem zoals iemand al zei een facelift komen geven.
praten werkt in veel gevallen, maar niet in zo'n geval want de ts wordt lijkt mij al bijna haar hele leven geterroriseerd.

ze zei toch dat ze geen vrienden heeft?

en uhmm denk je dat hij haar niet terug gaat pakken ??

dacht het wel he
Oud 03-06-2005, 18:57
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 03-06-2005 @ 19:53 :
ze zei toch dat ze geen vrienden heeft?

en uhmm denk je dat hij haar niet terug gaat pakken ??

dacht het wel he
wat adviseer je haar dan? als ze naar haar vader of moeder gaat ramt hij haar ook wel in elkaar
Oud 03-06-2005, 20:00
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 03-06-2005 @ 19:57 :
wat adviseer je haar dan? als ze naar haar vader of moeder gaat ramt hij haar ook wel in elkaar
Je hebt toch gelezen wat ze schreef?
Oud 03-06-2005, 22:06
Warsocket
Warsocket is offline
kzou in het begin juist ergens anders hulp zoeken als thuis
want ouders vinden hun kinderen mestal heilig
dus als je het aan je ouders verteld dan zullen ze het eerst een beetje afwuiven of rustig met je broer praten
en dan krijg je naderhand dus weer klappen

ik zou dus eerst ergens anders hulp zoken
vertrouwenspersoon op school ofzo
Oud 03-06-2005, 22:31
Anetj
Anetj is offline
ik vind het heel erg voor je dat je broer zo doet. Het is niet normaal en ik denk niet dat veel kinderen dit ook hebben. ik vind het raar dat je ouders niet zo veel ervan merken. hij doet het dus niet als je ouders erbij zijn?? en hoe oud is je broer eigelijk? ik zou idd een webcam ofzo neerzetten voor bewijs en dan tegen je ouders zeggen. zij zullen het vast wel geloven. het kan ook niet anders als je een bewijs hebt. en je moet het ook aan iemand vertellen. er is vast wel iemand!!

Sterkte!! dit kan echt niet zo meer langer.
Oud 03-06-2005, 22:54
Donny must die
Donny must die is offline
damn, kzou hem wel voor je in elkaar willen slaan
Oud 03-06-2005, 22:55
Donny must die
Citaat:
Nanahara schreef op 03-06-2005 @ 23:54 :
damn, kzou hem wel voor je in elkaar willen slaan
en ik woon bij je in dezelfde stad
Oud 04-06-2005, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Nanahara schreef op 03-06-2005 @ 23:55 :
en ik woon bij je in dezelfde stad

hihi doen!!
Oud 04-06-2005, 16:47
Donny must die
Citaat:
Rammetjuh87 schreef op 04-06-2005 @ 13:23 :
hihi doen!!
nee man, vechten is
Oud 04-06-2005, 17:31
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
phink schreef op 03-06-2005 @ 17:37 :
^^^daar schiet je nie veel mee op lijkt me zo.

Je kan aangifte doen als iemand je met de dood bedreigt...lijkt me iets slimmer
Ik denk niet dat het er alleen om gaat wat 'slimmer' is.
Ondanks dat hij haar slaat en op zo'n manier (heb er geen woorden voor!) met haar omgaat... het blijft haar broer.
Ik weet niet hoe TS dat ervaart, het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar bijv. een kind dat mishandeld wordt door de ouders zal altijd zijn/haar ouders enigzins beschermen. Gewoon omdat het je ouders zijn. Ik kan me voorstellen dat er ook zoiets speelt wanneer je broer dat doet.

TS: Dit is echt wel ontzettend heftig wat hier gebeurd! heb er gewoon geen woorden voor.
ik denk dat die vriendin evengoed wel met je wilt praten hoor. Jij hebt haar niet uitgescholden.. Dat heeft je broer gedaan. En laat jouw broer nou net jou probleem zijn.
Je vriendin kan je wellicht helpen. sowieso kan je bij haar je verhaal kwijt. Je hebt alles even op een rijtje gezet (wat je trouwens ook hier heel goed hebt gedaan, knap hoor!) en misschien heb je dan meer een zicht op deze situatie.

Vraagje: Je zegt dat je broer jou haat... is het ook wederzijds? het klinkt wellicht vreemd. Want als iemand je zoiets aandoet lijkt dat logisch, maar het hoeft zeker niet logisch te zijn.

Een ander iets wat je misschien zou kunnen doen is je spullen pakken en naar iemand toe gaan (waar je broer niet kan komen / geen adres e.d. van heeft) en vandaaruit contact opnemen met je ouders. Als je broer dan razend wordt kan hij je niet pakken. Als je zoiets wilt doen moet je zeker van je zaak zijn denk ik. Zomaar teruggaan kan niet voordat er maatregelen zijn genomen (als je wilt/je familie dat wilt) via professionele hulpverleners.
bovendien vlucht je hierbij voor je broer. ga jij het huis uit ipv hij... als principekwestie natuurlijk heel erg maar zo kan je de situatie niet doorzetten!!

wat je ook doet, heel veel sterkte meis!!
Oud 19-08-2005, 15:42
R
R is offline
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahaha

dit is écht kant-en-klare STIEREN SCHIJT

Laatst gewijzigd op 19-08-2005 om 15:52.
Oud 19-08-2005, 16:14
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
R schreef op 19-08-2005 @ 16:42 :
*haha-knip*

dit is écht kant-en-klare STIEREN SCHIJT
Sukkel, ga toch weg.

Misschien is dit wel niet waar, maar misschien ook wel. Laten we maar van het laatste uitgaan en dit meisjes steunen en haar advies en tips geven en eventueel hier soortgelijke ervaringen te plaatsen.
Maar zulke posts als die van jou zijn niet grappig.
Oud 19-08-2005, 16:38
akumabito
akumabito is offline
't was sowieso een topic van 2 1/2 maand geleden..
Oud 19-08-2005, 17:05
R
R is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 19-08-2005 @ 17:14 :
Sukkel, ga toch weg.

Misschien is dit wel niet waar, maar misschien ook wel. Laten we maar van het laatste uitgaan en dit meisjes steunen en haar advies en tips geven en eventueel hier soortgelijke ervaringen te plaatsen.
Maar zulke posts als die van jou zijn niet grappig.
moeje eens luisteren,
ik kom al ruim 5 jaar over de vloer bij mevrouw, en d'r broer ken ik dus uiteraard ook. en DAAROM kán ik met zekerheid zeggen dat merendeel zwáár overdreven is, en veel niet eens waar is
Natuurlijk maken ze weleens ruzie, maar dat hoort.

Laatst gewijzigd op 19-08-2005 om 17:16.
Oud 19-08-2005, 18:07
Verwijderd
Citaat:
confused schreef op 03-06-2005 @ 13:40 :
sinds dat ik kan praten, haat mn broer mij.
daarvoor wilde hij me helpen, met me spelen, cadeautjes geven, hij wilde met me trouwen, zo lief was hij.
Maar wanneer ik begon te praten en aandacht ging vragen van me ouders, werd het een pestjong.
Hij deed niks anders dan me pesten, slaan, uitschelden en speelgoed kapot maken, en als mijn moeder met me bezig was, ging hij dingen doen die niet mag.

Nu denk je misschien, dat is normaal kinder gedrag, maar voor hem niet, nooit heeft hij een keer normaal gedaan, hij stond erbij te kijken toen ik in elkaar werd geslagen, zal me eigen fout wel zijn, en hij moest altijd lachen. Hij zorgt er altijd voor dat
ik ergens de schuld van krijg, als hij alleen thuis is, ben ik buiten
want ik durf dan niet bij hem in de buurt te zijn, hij doet alsof hij god is, ik moet dan dingen voor hem doen, bijvoorbeeld zijn brood smeren of afwassen wat hij moest doen, als ik dat niet doe slaat hij me weer.

Dit zijn maar kleine dingen, ik dacht nog misschien ligt het aan de leeftijd en \gaat het later over, niet dus.
Hij heeft me weer geslagen,als mn moeder vraagt hoe ik aan blauwe plekken e.d. kom, moet ik zeggen dat mensen op school dat doen.
Sinds kort weet hij dat ik werk heb, hij weet precies wanneer het gestord word, een lange tijd wachtte hij op me na mijn werk om geld voor hem te pinnen. Ik durf nu geen nee meer tegen hem te zeggen, omdat ik bang ben dat hij ne weer slaat.
hij doet het alleen als er niemand bij is.
Het word echt steeds erger, een paar dagen geleden was ik met me beste vriendin, zij is surinaams, toen ik binnen kwam met haar, zij hij: wat doet die kankernegerin hier???
ik werd toen helemaal gek, we hebben gevochten en me vriendin wil denk ik niet meer komen.
Het gaat van kwaad tot erger en ik ben echt bang dat hij een keer mijn nek breekt, hij dreigt er wel mee en hij chanteerd

ik ben echt bang,, heeft iemand dit eerder meegemaakt?? wie kan me helpen???
iig met je moeder gaan praten.. als dat allemaal geen zin heeft kun je altijd aangifte doen bij de politie, of ermee dreigen.. je hoeft je aangifte niet door te zetten maar je kunt je broer er wel mee duidelijk maken dat wat hij doet niet klopt, niet mag en dat hij echt fout zit.. soort van.. wie niet luisteren wil moet maar voelen..

sterkte dermee.. en laat je niet langer slaan.. laat hem maar schrikken als de politie ineens voor de deur staat..
Oud 19-08-2005, 18:54
R
R is offline
hahaha
ga toch fietsen
Oud 19-08-2005, 20:22
Dinalfos
Dinalfos is offline
Een vijftienjarig snottebelletje dat (wellicht terecht) boos is op haar broertje en hem daarom vanalles in de schoenen schuift. Hou me vast.
Oud 20-08-2005, 07:25
Verwijderd
of een vijftienjarig meisje dat mishandeld, afgeperst, geïntimideerd wordt door haar oudere broer.. en zich in der eigen huis bedreigd moet voelen.. ja k weet niet of dat jou rielekst lijkt, maar TS heeft er blijkbaar moeite mee.. beetje sneu om zo te reageren.. en al helemaal om zo te up'en...
Oud 20-08-2005, 08:19
Verwijderd
Citaat:
R schreef op 19-08-2005 @ 18:05 :
moeje eens luisteren,
ik kom al ruim 5 jaar over de vloer bij mevrouw, en d'r broer ken ik dus uiteraard ook. en DAAROM kán ik met zekerheid zeggen dat merendeel zwáár overdreven is, en veel niet eens waar is
Natuurlijk maken ze weleens ruzie, maar dat hoort.
en je denkt dat als iemand zijn zusje mishandelt, hij dat ook doet wanneer er mensen op bezoek zijn en daarover gezellig met zijn vrienden praat? Denk toch eens na.
Oud 20-08-2005, 09:24
Verwijderd
Bijzonder nutteloos om een topic met een dergelijke post te uppen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten