Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb je al eens geprobeerd om met je vriendinnen er over te praten? Die ene vriendin heeft je broer zelf meegemaakt, ik denk dat het dus sowieso belangrijk om met haar te praten over wat er toen gebeurd is. |
![]() |
||
Citaat:
Hoe gedraagt je broer zich tegenover andere mensen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
praten werkt in veel gevallen, maar niet in zo'n geval want de ts wordt lijkt mij al bijna haar hele leven geterroriseerd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze zei toch dat ze geen vrienden heeft? en uhmm denk je dat hij haar niet terug gaat pakken ?? dacht het wel he ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ondanks dat hij haar slaat en op zo'n manier (heb er geen woorden voor!) met haar omgaat... het blijft haar broer. Ik weet niet hoe TS dat ervaart, het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar bijv. een kind dat mishandeld wordt door de ouders zal altijd zijn/haar ouders enigzins beschermen. Gewoon omdat het je ouders zijn. Ik kan me voorstellen dat er ook zoiets speelt wanneer je broer dat doet. TS: Dit is echt wel ontzettend heftig wat hier gebeurd! heb er gewoon geen woorden voor. ik denk dat die vriendin evengoed wel met je wilt praten hoor. Jij hebt haar niet uitgescholden.. Dat heeft je broer gedaan. En laat jouw broer nou net jou probleem zijn. Je vriendin kan je wellicht helpen. sowieso kan je bij haar je verhaal kwijt. Je hebt alles even op een rijtje gezet (wat je trouwens ook hier heel goed hebt gedaan, knap hoor!) en misschien heb je dan meer een zicht op deze situatie. Vraagje: Je zegt dat je broer jou haat... is het ook wederzijds? het klinkt wellicht vreemd. Want als iemand je zoiets aandoet lijkt dat logisch, maar het hoeft zeker niet logisch te zijn. Een ander iets wat je misschien zou kunnen doen is je spullen pakken en naar iemand toe gaan (waar je broer niet kan komen / geen adres e.d. van heeft) en vandaaruit contact opnemen met je ouders. Als je broer dan razend wordt kan hij je niet pakken. Als je zoiets wilt doen moet je zeker van je zaak zijn denk ik. Zomaar teruggaan kan niet voordat er maatregelen zijn genomen (als je wilt/je familie dat wilt) via professionele hulpverleners. bovendien vlucht je hierbij voor je broer. ga jij het huis uit ipv hij... als principekwestie natuurlijk heel erg ![]() wat je ook doet, heel veel sterkte meis!!
||
Citaat:
![]() Misschien is dit wel niet waar, maar misschien ook wel. Laten we maar van het laatste uitgaan en dit meisjes steunen en haar advies en tips geven en eventueel hier soortgelijke ervaringen te plaatsen. Maar zulke posts als die van jou zijn niet grappig. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik kom al ruim 5 jaar over de vloer bij mevrouw, en d'r broer ken ik dus uiteraard ook. en DAAROM kán ik met zekerheid zeggen dat merendeel zwáár overdreven is, en veel niet eens waar is Natuurlijk maken ze weleens ruzie, maar dat hoort. Laatst gewijzigd op 19-08-2005 om 17:16. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
sterkte dermee.. en laat je niet langer slaan.. laat hem maar schrikken als de politie ineens voor de deur staat.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |