![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
als de zooi niet eerder niet uit elkaar valt
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
vertel....
||
![]() |
Citaat:
het zal de puberteit wel zijn
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De relaties tussen de bandleden waren na het vertrek van Jason compleet naar de knoppen. Ze hebben er een "performance-coach" van 40.000 dollar per maand moeten bijhalen om de bullshit uit hun systeem te krijgen. Ondertussen zaten ze in "the presidio". Een ex-legerbasis die ze omgebouwd hadden in wat voor een studio moest doorgaan. Niets anders dan discussies daar, de grootste rommel leek er geschreven te worden. James die er duidelijk geen zin in heeft, lars die geen meter toegeeft en kirk ertussenin. Tussen al die spanningen zitten dan ook nog die therapie-sessies die ervoor moeten zorgen dat ze trug met elkaar in een kamer kunnen zitten. Resultaat van die sessies: James---> Rehab voor bijna een jaar. Als hij terug is, heeft hij nog altijd geen zin in metallica lijkt het. Wil zich met zijn gezin bezig houden en niet langer werken dan 4 uur en verbied de rest om ook maar een opname van die dag te beluisteren na 4 uur (als hij weg is dus). resultaat: meer discussies en spanningen. Ondertussen wordt er maar verdergeschreven, maar je ziet gewoon dat ze er nog steeds niet met de volle goesting mee bezig zijn. Niemand van hun had trouwens ook maar 1 riff, of een idee voordat ze de studio ingingen, NIETS. En dan verwachten ze om in die omstandigheden goed materiaal te schrijven...ik dacht het niet. En ondertussen gaan die therapie-sessie maar door. De ego's lijken pas wat meer aan de kant geschoven te zijn en het lijkt pas wat beter te gaan, iets voordat trujillo in the picture komt. Maar tegen die tijd was het album al geschreven en opgenomen. Het verbaast me dus niets dat het album een gedrocht geworden is. Onder die omstandigheden kan geen goed album geschreven worden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mega-up en dan dit nummer noemen.....Schande.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan het ook waarderen hoor, maar doe nou niet alsof het ' ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ohja: en doe eens niet zo chagrijnig man.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik erger me gewoon een beetje aan die puber stemmetjes. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Nieuwe Metallica DVD komt er aan Until My End | 49 | 09-12-2006 13:53 | |
Muziek |
Nieuw Metallica logo + artwork Verwijderd | 67 | 01-05-2003 15:55 | |
Muziek |
nieuwe bassist metallica Escapism | 135 | 26-03-2003 22:07 | |
Muziek |
Monsters Of Rock niet - Metallica wel in Nijmegen Master of Puppets | 49 | 14-02-2003 14:43 | |
Muziek |
Metallica goes Meshuggah Vork | 38 | 08-09-2002 15:47 | |
Muziek |
Metallica Feat. Ja Rule Dying Breed | 80 | 07-07-2002 16:42 |