Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2005, 21:21
Lost My Breath*
Lost My Breath* is offline
Ongeveer een jaar geleden heb ik een relatie gehad met een jongen .. het ging allemaal heel goed,tot het uitgeraakte door een misverstand. Daarna zijn we allebei onze eigen weg uitgegaan en ja toen heeft het nog een tijd goed gegaan als vrienden en kwamen we tot de conclusie dat we mekander nog graag zagen...In elk geval door een ruzie heeft het meer dan een halfjaar geduurd dat we elkaar gesproken hadden. Tot we vorige maand terug contact kregen en toen ben ik op een avond naar hem toe geweest en van het één kwam het ander,toen vroeg hij of ik het nog eens wou proberen samen en ik zei ja. Dus we hadden terug relatie maar week later belde ik hem op maar wist hij er opeens niks meer van =S Een week heb ik niks meer laten weten van me, tot hij me vorige week weer vroeg voor af te spreken..hij had spijt en ziet me nog graag zegt hij ?? Moet ik hem nu geloven of is hij mij gewoon aan het playen' ?! Weet echt niet meer wat doen,misschien is hij jaloers omdat zijn maten mij ook wel zien zitte - in elk geval hij is niet meer dezelfde als vorig jaar. Help mij aub =) thank you..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2005, 21:25
leucomelas
leucomelas is offline
als hij het na een week al niet meer weet, denk ik dat hij je goed vond voor "het een en het ander"... dat hij dan na een week jou weer belt en zegt dat hij spijt heeft... geen idee wat je daarvan moet denken..
doe het iig rustig aan, laat hem niet spelen met je gevoelens. spreek misshcien als jij dat wil een keertje met hem af en doe verder niks, gewoon gezellig praten of iets. als ie dan nog zo graag wil, kan je het alsnog overwegen.
al ben ik toch bang dat hij je played...
iig succes
Oud 03-06-2005, 21:20
Verwijderd
Ben ik het idd ook mee eens.

Ik denk dat je hem het beste kunt proberen uit je hoofd te zetten, er lopen veel leukere gozers rond
Je kunt natuurlijk met hem praten, maar probeer dan niet teveel te luisteren naar alle zogenaamde "excuses" die hij dan aanbiedt. Waarschijnlijk is hij ze volgende week dan weer vergeten.

Nouja, in elk geval erg veel succes met hem en ik hoop dat het wat duidelijker voor je word
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 21:28
Governor
Governor is offline
Een beter begin kun je gewoon niet hebben. Het ziet er verder ook veel belovend uit en jullie worden vast heel gelukkig met elkaar.

Go for it!!!
Oud 03-06-2005, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Governor schreef op 03-06-2005 @ 22:28 :
Een beter begin kun je gewoon niet hebben. Het ziet er verder ook veel belovend uit en jullie worden vast heel gelukkig met elkaar.

Go for it!!!
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze daar veel aan heeft...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 22:31
Governor
Governor is offline
Ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel.
Oud 04-06-2005, 00:11
WolterB
WolterB is offline
Ik denk dat hij je alleen voor aandicht wil, als het hem uitkomt
Oud 04-06-2005, 00:17
Verwijderd
sowieso als het 1 keer uit is geraakt was dat niet voor niks. En tis heel moeilijk om dan weer een relatie te krijgen lijkt mij
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 11:39
Shitonya
Shitonya is offline
het tijdelijk geheugenverlies wijst op een player. Laat hem gaan! Het blijft zowiezo een EX...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 16:10
vampire_esje
vampire_esje is offline
wat ben je een jo jo ofzo?

no way dat hij iets serieus met je wil.

ik denk dat hij je telkens als tussendoortje ziet, omdat hij die week zeker wel een meisje had, zij is er waarschijnlijk achter gekomen en heeft hem gedumpt en dan probeert hij het weer bij jou...

als ik jou was zou ik tegen hem zegge dattie het mooi kon bekijken...

Vampire_esje
Met citaat reageren
Oud 04-06-2005, 18:47
evanescence
evanescence is offline
ik zou het niet doen....hij speelt met je...laat m dan maar zweten en vechten voor je als hij zijn gevoelens erg meent, maar als ik dit verhaal lees playt ie je! dus laat m zweten! en laat je niet gek maken..liefdesverdriet doet pijn
Reageren

Regels voor berichten