Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
verder is het mijn lievelingsband van vroeger, ik was 9 toen ik die band leerde kennen en heb het nou wel een beetje gezien, alleen live blijft het gewoon gaaf. Als een track via de shuffle langskomt laat ik wel staan natuurlijk, alleen ken ik alles van binnen en buiten, maar hoe geniaal blijven sommige riffs. hoogtepunten: kill 'em all(vocals zijn idd geniaal, toen ik jong was vond ik het ook kut, je moet het leren te waarderen) verder gewoon zowat de vetste teksten (samen met justice), rechtoe, rechtaan, hoppa Zoals king al zei het hele garage days reportoire, eigenlijk gewoon ook de garage inc cd. 2, am I evil, breadfan, the prince, stone cold crazy (geniale queen cover!), crash course in brain surgery, gewoon de hele fuckin' cd. Die covers van motorhead vind ik vetter dan de originelen, en dat zegt wat. ![]() And justice for all natuurlijk, verder heeft metallica gewoon niet echt slecht materiaal uitgebracht, die load en reload zijn ook gewoon goed te doen (vind ik dan).
||
Citaat:
![]() ik vind die teksten als creeping death gewoon klote. maarja ![]() oja dieptepunt is die single met JA RULE.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb een bootleg uit 2004 waar het er wel in zit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
die negers in dat stukje zijn echt té irritant, kankahlijers. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() AJFA vind ik toch het beste album. ![]() Goede teksten, goede zang, goed gitaarwerk. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Reload is 1 van hun slechtste albums juist, maar ok smaken verschillen. Mijn top 10 1. Master of Puppets 2. ...And Justice for All 3. Ride the Lightning 4. S&M 5. TBA 6. Kill 'em All 7. Load 8. Reload 9. Garage Inc. 10. StAnger Beoordeling van Garage Inc. is moeilijk want de eerste cd vind ik dus helemaal niks aan, staan 3 goeie nummers op ofzo maar verder ook niet echt. De 2e cd is dan weer wel heel vet vooral Am I Evil is vet, maar toch ook niet hun allerbeste, vandaar nummer 9. ![]() Hoop dat hun nieuwe album weer goed wordt met gruwelijke solos van Kirk, want dat was toch wel het opvallendste iets wat ontbrak bij StAnger ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Nieuwe Metallica DVD komt er aan Until My End | 49 | 09-12-2006 13:53 | |
Muziek |
Nieuw Metallica logo + artwork Verwijderd | 67 | 01-05-2003 15:55 | |
Muziek |
nieuwe bassist metallica Escapism | 135 | 26-03-2003 22:07 | |
Muziek |
Monsters Of Rock niet - Metallica wel in Nijmegen Master of Puppets | 49 | 14-02-2003 14:43 | |
Muziek |
Metallica goes Meshuggah Vork | 38 | 08-09-2002 15:47 | |
Muziek |
Metallica Feat. Ja Rule Dying Breed | 80 | 07-07-2002 16:42 |