Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op RTL 4 en 5 na is sbs idd de slechtste commerciele zender die er is..
De goeie films worden onderbroken door het nieuws.. Simpsons schene ze te hebben gedraaid, om 2 uur 's middags?? Wat een tijd. En dan het geval Robert ten Brink. Na Ron Brandsteder is hij wel een van de ergste bekende Nederlanders die er zijn. Presenteer je een kinderquiz, maak je die zielige bruggertjes belachelijk door het programma heeeeeeeel geinteresseerd te presenteren. |
![]() |
|
Ik kijk nog liever naar SBS dan naar RTL4 (door Youp van 't Hek niet voor niets bekroond tot 'debielenkanaal'). Dat vind ik helemaal een baggerzender. Een of andere Ron Brandsteder die in een foute spelshow zowel de trekking van de postcodeloterij doet als Annie uit Vught blijmaakt met een Fiat Punto...
|
RTL 4 heeft betere programma's dan SBS 6, RTL Nieuws bijvoorbeeld:
- vergelijk dat maar eens met Hart Van Nederland ![]() RTL Nieuws heeft belangrijk nieuws en HVN behandeld maar 1 of 2 buitenlandse of hele belangrijke zaken, maar dan gooien ze daarnaast van die achterlijke onderwerpen waar geen kip om vraagt. Zoals gisteren bijvoorbeeld: "hoe moet je barbecue-en" of die afschuwelijke Piet Paulusma *Yuck* En zo zijn er meer voorbeelden, die ik nu niet ga geven, want ik heb niet zoveel tijd als buzzzfuzzz.vs ![]()
|
Het absolute dieptepunt vind ik toch echt Piet Paulusma...
Willibrord kan er trouwens ook wat van, maar da's nog wel leuk om naar te kijken... vooral die intelligente vragen die ie altijd stelt. Loopt ie achter een oplichter aan, en wat vraagt ie? "Waarom heeft u zoveel mensen opgelicht?" ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Achteraf dacht ik eraan dat m'n verhaal niet helemaal klopte nee, had gisteren een zonnesteek denk ik... ![]() Ik haalde jammerlijk Het Nieuws van Net5 en HVN van SBS helemaal doorelkaar dat is mijn fout. Maar mijn standpunt over Paulusma blijft onveranderd, wat een ei. En maar niet over die nieuwslezers te spreken hey... Maar Ulfheidin, je blijft een wijsneus! ![]()
Laatst gewijzigd op 29-07-2002 om 12:41. |
![]() |
|
Kijk, met jou kan ik praten, je hebt echt volkomen gelijk over die SBS shit, die fokking SBS mag echt zo hard van m'n tv af! Alleen die Piet Paulusma al, als je die man ziet dan kun je toch maar 1 ding denken: sterf. Loopt-ie vrolijk over een toerasje het weer te voorspellen, "blablabla, trouwens, wat ga jij morgen doen?" klein onschuldig meisje:"zwemmen" Piet: "dan gaan wij alvast naar de vooruitzichten". Piet als je dit leest: STERF!!!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Piet Paulusma weet altijd op geniale wijze om te schakelen van een gesprekje over het evenement naar 'het weer voor morgen':
Paulusma: "Goh, en wat doen jullie zo al hier met de Brallende Boeren Club?" Teun: "Wij zijn een grote circustent aan het opzetten waarin wij voor de kleintjes een show met koeien melken, klompedansen en kippenvoetbal geven." *en dan komt het!* Paulusma:"...Gelukkig zitten jullie beschut. Want als je kijkt naar het weer voor morgen, dan..." ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb ut boek gelezen, echt kei-mooi! Ik wil de film ook zien, heb um jammer genoegnog nie gezien en ik heb heel Waalwijk afgezocht naar die video. Sieluge ik! ![]() |
![]() |
|
Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan die Willibrord, een vreselijk vervelend ventje.
![]() Die ken ie krijge, zo irritant, die rotkop van 'm. En dan Piet Paulusma, ik kan niet wachten tot ie oat moan zegt, want dan gaat ie weer van de tv af. ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
What's new...
Ik kijk alleen bij hoge uitzondering sbs6/vox8/veronica ed.... bijna alleen maar sensatie televisie of compleet inhoudsloze programma's ... (eigenlijk begint dit voor bijna alle commerciële zenders te werken..alhoewel d'r soms nog welles leuke series worden uitgezonden...) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
sbs6 is ook niet bedoeld voor het intellectuele nederland, leg je dr bij neer dat de overgrote meerderheid van ons land plezier beleeft bij deze en andere commerciele zenders
en overigens, het RTL nieuws is van hogere kwaliteit dan het NOS journaal
||
Citaat:
|
je moet voor elke soort mensen een tv zender hebben.. en ze geven wat ze willen zien..
tieten + schieten en wij moeten dat maar respecteren! Tevens is dit alleen maar goed; zo wordt de publieke omroep en andere wel nog enigzins normale commerciële tv zenders wakker geschud dat het beter moet dan wat sbs brengt.. |
![]() |
|
SBS staat alom bekend om hun jacht op de sensatie en willen dat dan ook zo goed mogelijk in beel brengen wat helaas altijd te ver gaat. de reportages bij explosief zijn altijd de meest extreme gebeurtenissen maar die gebeuren dus in 99% van de gevallen buiten nederland.
ik probeer zelf dan ook SBS zo veel mogelijk te vermijden, maar kijk af en toe nog wel naar SBS sport, wat zonder hans kraay jr. toch beter is geworden. hert van NL is net zo erg. als je wilt weten wat er voor onbelangrijks is gebeurd of wat het weer niet gaat worden de komende dagen moet je dat prog een bekijken het is inderdaad zo dat SBS veel sansatie op televisie brengt, maar ook RTL4 en V8 zijn zenders die mindere programma's op tv brengen. RTL4 is een zender die programma's op TV brengt onder het motto 'verstand op 0 en kijkcijfers binnenhalen' en hier hebben alle comedyseries over de loop van de jaren dezelfde voorvallen gehad met andere spelers om er toch nog een beetje verschil in aan te brengen. V8 is tot 18:00 voor de kleintjes die zo vol kunnen worden gestopt met het geweld van de tekenfilms en ze worden gebrainwashed door de uitzendingen van pokémon, maar daarover is al genoeg gezegd eerder. daarna brengen ze vooral b film en films met een te hoog sexgehalte op TV. gelukkig onderscheiden de publieke zenders samen met RTL5/RTLZ en net5 (een dochteromroep van SBS ![]() de publieke zender proberen geweld in tekenfilms te vermijden, brengen nieuws met zo min morgelijk sensatie en brengen ook meer minder sexueel getinte programma's op de buis. RTLZ is een goede informative zender om in korte tijd op de hoogte te blijven van het nieuws en voor een goede film of leuke serie zet je ff net5 op. je kan als je wilt de 'slechtere' omroepen mijden en de dingen die je wilt zien ook op andere netten bekijken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Nickelodeon herintroduceert Kindernet op 4 april Nothing | 52 | 20-03-2011 20:07 |