Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2005, 13:43
Tom Violence
Tom Violence is offline
ik kan geen drivers voor usb 2.0 of windows servicepacks installeren ivm een foute XP 'productcode' (illegale versie geinstalleerd dus). ik heb gehoord dat er een soort tooltje bestaat om dat probleem te fixen. weet iemand hier meer van?
Oud 05-06-2005, 13:48
Verwijderd
Welke Windows versie heb je?
Oud 05-06-2005, 14:04
dutch gamer
dutch gamer is offline
Ik denk niet dat je deze ts mag helpen **********, het lijkt mij vrij illegaal namelijk.
Oud 05-06-2005, 14:19
D@mien
D@mien is offline
Zo'n probleem heb ik ook steeds...alleen is mijn XP legaal
SP2 lost et op...bij mij iig
ik geloof dat je in sommige computerzaken een gratis SP2 CDtje kan halen...en dan gewoon zeggen dat je nog een trage verbinding hebt ofsow...

Het probleem heeft toch niet direct iets met het feit te maken dat ie illegaal is? dus helpen is in zo'n geval toch geen probleem??
Oud 05-06-2005, 14:22
Wammus
Wammus is offline
Ja ik weet er meer van en ik heb dat tooltje .
Oud 05-06-2005, 15:19
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 05-06-2005 @ 15:04 :
Ik denk niet dat je deze ts mag helpen **********, het lijkt mij vrij illegaal namelijk.
ga een melding maken op m&m, kuttjap
Oud 05-06-2005, 15:25
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Dr HenDre schreef op 05-06-2005 @ 16:19 :
ga een melding maken op m&m, kuttjap

Ik wees ********** er alleen op dat helpen door middel van posten hier op het forum ook bestraft kan worden... Het zou namelijk best lullig zijn als ********** een waarschuwing zou krijgen terwijl hij iemand probeerde te helpen.
Oud 05-06-2005, 16:19
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 05-06-2005 @ 15:19 :
ik geloof dat je in sommige computerzaken een gratis SP2 CDtje kan halen
Een CD met SP2 er op zal niet veel helpen, want deze controleert alsnog of je wel een legale windows versie hebt.

Citaat:
Het probleem heeft toch niet direct iets met het feit te maken dat ie illegaal is? dus helpen is in zo'n geval toch geen probleem??
Jawel, want meneer zoekt een tooltje om Windows te hacken (of hoe je het wilt noemen). En dat is niet toegestaan.

Dutch gamer heeft inderdaad gelijk, hier op het forum helpen met illegale dingen is nou eenmaal niet toegestaan.

Als je illegale software hebt (wat ik ook heb overigens) zul je ermee moeten leren leven dat daar af en toe beperkingen op zitten.
Oud 05-06-2005, 17:21
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
mrboot schreef op 05-06-2005 @ 17:19 :
Jawel, want meneer zoekt een tooltje om Windows te hacken (of hoe je het wilt noemen). En dat is niet toegestaan.
Ik dacht juist dat ie dat USB probleem wou oplossen
zo'n tooltje is idd niet legaal..maar als iemand kan helpen om z'n USB probs op te lossen lijkt dat mij 100% legaal...
Oud 05-06-2005, 17:23
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 05-06-2005 @ 18:21 :
Ik dacht juist dat ie dat USB probleem wou oplossen
zo'n tooltje is idd niet legaal..maar als iemand kan helpen om z'n USB probs op te lossen lijkt dat mij 100% legaal...
Ja, dat wilt hij ook, maar daarvoor moet hij eerst windows hacken/cracken. En daarvoor zoekt hij een tooltje, dus dat is wel illegaal.
Oud 05-06-2005, 17:30
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
mrboot schreef op 05-06-2005 @ 18:23 :
Ja, dat wilt hij ook, maar daarvoor moet hij eerst windows hacken/cracken. En daarvoor zoekt hij een tooltje, dus dat is wel illegaal.
oja....USB2.0 werkte pas vanaf SP1 gloofik...en dan kan je er alleen maar met kraken komen ja...
Oud 05-06-2005, 17:33
Verwijderd
Dus hier mag een slotje op
Oud 05-06-2005, 18:07
Tom Violence
Tom Violence is offline
ik ben geen meneer en doe niet zo schijnheilig. ik ga binnenkort een legale XP installeren om van alle problemen af te zijn maar heb nu op korte termijn een oplossing nodig voor usb 2.0 ivm apparatuur die ik moet gebruiken voor mijn studie.

de XP versie die ik nu gebruik is van een vriendin omdat we een probleem hadden met MIJN versie tijdens het opnieuw installeren na een format.

maar goed, dan ga je toch lekker smeken om een slotje.

voorheen kon ik wel windows updates doen maar sp2 kan ik niet installeren.

Laatst gewijzigd op 05-06-2005 om 18:09.
Oud 05-06-2005, 18:34
Verwijderd
Programma's/tooltjes om andere programma's te hacken/cracken zijn hier naar mijn weten nog altijd niet toegestaan.

Oja, en Wammus zei dat hij dat tooltje had, dan pm je hem toch?

Oke, van mij mag een FB beslissen wat hiermee gebeurd, maar aangezien het om een crack gaat vind ik dat hij dicht moet.

edit: Zoek maar eens op crack, alle topics die daarover geopend zijn zijn ook weer gesloten.
Oud 05-06-2005, 18:36
Verwijderd
Moraalridder.
Oud 05-06-2005, 18:52
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
mrboot schreef op 05-06-2005 @ 19:34 :
Oja, en Wammus zei dat hij dat tooltje had, dan pm je hem toch
heb ik uiteraard al gedaan, dus die enlightenment feeks mag hier een slotje opzetten als ze daar geil van wordt.
Oud 05-06-2005, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 05-06-2005 @ 19:52 :
dus die enlightenment feeks mag hier een slotje opzetten als ze daar geil van wordt.
Oud 05-06-2005, 19:16
Tom Violence
Tom Violence is offline
bums je d'r ofzo
Oud 05-06-2005, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Tom Violence schreef op 05-06-2005 @ 20:16 :
bums je d'r ofzo
Nou, dat niet, maar we zijn hier niet gediend van zulke opmerkingen.
Oud 05-06-2005, 19:23
Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 05-06-2005 @ 16:25 :

Ik wees ********** er alleen op dat helpen door middel van posten hier op het forum ook bestraft kan worden... Het zou namelijk best lullig zijn als ********** een waarschuwing zou krijgen terwijl hij iemand probeerde te helpen.
Ik denk het, dat trilox zelf kan denken. Jij bent zn pa niet denk ik, om m erop te wijzen wat wel en niet mag. Hehehe, vage tjappie
Oud 05-06-2005, 19:23
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Windows_XP_CD_Key_Changer_by_Mr_Dude.rar

Oud 05-06-2005, 19:26
ILUsion
ILUsion is offline
Als je gvd illegale versie wilt draaien dan moet je zelf ook maar leren je boontjes te doppen en moet je niet de gevestigde waarden (**********, Enlightenment, ...) hier op het forum gaan beledigen!

Voor mij is dit eigenlijk ook een verkapte warez-request, en met een andere windows-cd kun je (meestal) net zo goed jouw serial gebruiken (thuisgebruikers hebben toch meestal XP Home OEM-cd's).

Offtopic: Zelf ook niet zo'n legale gebruiker hier, maar ik loop dan ook niet te wenen als hier iets niet gaat en heb geleerd zelf problemen op te lossen
Oud 05-06-2005, 19:28
Verwijderd
Citaat:
ILUsion schreef op 05-06-2005 @ 20:26 :
Als je gvd illegale versie wilt draaien dan moet je zelf ook maar leren je boontjes te doppen en moet je niet de gevestigde waarden (**********, Enlightenment, ...) hier op het forum gaan beledigen!

Voor mij is dit eigenlijk ook een verkapte warez-request, en met een andere windows-cd kun je (meestal) net zo goed jouw serial gebruiken (thuisgebruikers hebben toch meestal XP Home OEM-cd's).

Offtopic: Zelf ook niet zo'n legale gebruiker hier, maar ik loop dan ook niet te wenen als hier iets niet gaat en heb geleerd zelf problemen op te lossen
Ik heb het daarom ook al op M&M gezet.
Oud 05-06-2005, 21:36
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
Als je gvd illegale versie wilt draaien dan moet je zelf ook maar leren je boontjes te doppen
wat een onzin. het is natuurlijk niet zo dat je recht hebt op hulp van de verkoper of maker van het product (want die komt niet voor in het verhaal) maar ik vind het een beetje nutteloos om een onderscheid te maken tussen mensen die een legaal product hebben en een minder legaal product als het gaat om antwoord geven van praktische vragen. want daar is dit (sub-)forum voor. de ts windt gewoon geen doekjes om hetgene dat vele mensen doen. de enige reden waarom je je eigen boontjes zou moeten doppen is omdat misschien het vragen naar tools om illegaal gebruik van software te steunen verboden is door de beheerder van deze plek.
Oud 05-06-2005, 21:42
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
lekker zinnig om je zelf op te fokken
en ik natuurlijk wil ik geen illegale versie draaien, dumbass. beter lezen. ik weet niet eens of hij illegaal is of dat er een ander probleem is.

Citaat:
NOU dat wist ik toen dus niet he.

Citaat:
ik loop niet te 'wenen' man, ik vraag alleen maar om hulp NADAT ik geprobeerd heb om het probleem zelf op te lossen.

Citaat:
mrboot schreef op 05-06-2005 @ 20:28 :
Ik heb het daarom ook al op M&M gezet.
hee bedankt he .
je motivatie ontgaat me volledig, dit is echt jouw zaak niet.

ik probeer niks te hacken/cracken man, ik probeer alleen een lullig probleempje op te lossen omdat ik dan verder kan gaan met wat voor mij nodig is. dus kappen met dat wijzende vingertje en al die verwijten, ik ga toch ook niet allerlei instanties inschakelen omdat jij hier hebt toegegeven gebruik te maken van illegale software?

Laatst gewijzigd op 05-06-2005 om 21:58.
Advertentie
Oud 05-06-2005, 21:47
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
Hi, I'm Nora schreef op 05-06-2005 @ 22:36 :
wat een onzin. het is natuurlijk niet zo dat je recht hebt op hulp van de verkoper of maker van het product (want die komt niet voor in het verhaal) maar ik vind het een beetje nutteloos om een onderscheid te maken tussen mensen die een legaal product hebben en een minder legaal product als het gaat om antwoord geven van praktische vragen. want daar is dit (sub-)forum voor. de ts windt gewoon geen doekjes om hetgene dat vele mensen doen. de enige reden waarom je je eigen boontjes zou moeten doppen is omdat misschien het vragen naar tools om illegaal gebruik van software te steunen verboden is door de beheerder van deze plek.
Sorry, maar als je illegaal software wilt gebruiken dat begrijp ik je best (die zooi is gigantisch duur) maar op zich ben je dan best eigenzinnig bezig van 'ik wil NIET betalen' en dan moet je ook maar zo eigenzinnig zijn om zelf oplossingen te zoeken. Ze geeft zelf al aan dat het komt door illegaal gebruik, dan is het toch simpel: gebruik dan niet illegaal of los het zelf op. Voor algemeen gebruik (windows crasht ofzo) kan ik nog best begrijpen dat je hulp zoekt, maar hulp vragen voor illegaal gebruik is gewoonweg zielig. Ik ga hier toch ook niet vragen hoe je het best een auto kunt stelen?

Dat heeft eigenlijk weinig te maken met of dit forum het toestaat of niet. Er zijn verder ook genoeg fora die enkel over warez gaan en er bestaan ook zoekmachines.

Ik kom genoeg in aanraking met mensen die illegaal software gebruiken en vaak weten ze niet waarmee ze bezig zijn (ze moeten bv. Windows XP Pro hebben, maar ze weten niet wat er verschillend aan is tegenover Home behalve dat het door al die 1337e (stoere) techneuten gebruikt wordt, zo ook met programma's als Photoshop die ze nadien niet kunnen gebruiken).

Verder zie ik hier ook geen enkel initiatief van de TS om iets te zoeken, wat dus ook bijdraagt aan mijn mening.
Oud 05-06-2005, 22:03
Kkowboy
Kkowboy is offline
GO EAT AN ASS, FREAK
Oud 05-06-2005, 22:04
Tom Violence
Tom Violence is offline
ILUsion, we weten allemaal dat jij je software niet zelf betaald en je pappie en mammie wel, maar als je me wilt financieren dan wil ik je best mijn rekeningnummer pm'en

Citaat:
ILUsion schreef op 05-06-2005 @ 22:47 :
Verder zie ik hier ook geen enkel initiatief van de TS om iets te zoeken, wat dus ook bijdraagt aan mijn mening.
ik ben hier al dagen mee bezig dank je

Laatst gewijzigd op 05-06-2005 om 22:09.
Oud 05-06-2005, 22:33
grensgeval
grensgeval is offline
Als ts nu onderhand het ECHTE probleem uitlegt!

Mss is het helemaal niet nodig om sp2 te installeren maar is het met wat drivers oid opgelost?
Oud 05-06-2005, 22:59
Manuzhai
Manuzhai is offline
Nuttig topic dit. Helaas, we kunnen hier niet dit soort tooltjes gaan aanbieden. Topic gaat op slot.

Regels voor berichten