Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wees ********** er alleen op dat helpen door middel van posten hier op het forum ook bestraft kan worden... Het zou namelijk best lullig zijn als ********** een waarschuwing zou krijgen terwijl hij iemand probeerde te helpen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Dutch gamer heeft inderdaad gelijk, hier op het forum helpen met illegale dingen is nou eenmaal niet toegestaan. ![]() Als je illegale software hebt (wat ik ook heb overigens) zul je ermee moeten leren leven dat daar af en toe beperkingen op zitten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() zo'n tooltje is idd niet legaal..maar als iemand kan helpen om z'n USB probs op te lossen lijkt dat mij 100% legaal...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
![]() en ik natuurlijk wil ik geen illegale versie draaien, dumbass. beter lezen. ik weet niet eens of hij illegaal is of dat er een ander probleem is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() je motivatie ontgaat me volledig, dit is echt jouw zaak niet. ik probeer niks te hacken/cracken man, ik probeer alleen een lullig probleempje op te lossen omdat ik dan verder kan gaan met wat voor mij nodig is. dus kappen met dat wijzende vingertje en al die verwijten, ik ga toch ook niet allerlei instanties inschakelen omdat jij hier hebt toegegeven gebruik te maken van illegale software?
Laatst gewijzigd op 05-06-2005 om 21:58. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat heeft eigenlijk weinig te maken met of dit forum het toestaat of niet. Er zijn verder ook genoeg fora die enkel over warez gaan en er bestaan ook zoekmachines. Ik kom genoeg in aanraking met mensen die illegaal software gebruiken en vaak weten ze niet waarmee ze bezig zijn (ze moeten bv. Windows XP Pro hebben, maar ze weten niet wat er verschillend aan is tegenover Home behalve dat het door al die 1337e (stoere) techneuten gebruikt wordt, zo ook met programma's als Photoshop die ze nadien niet kunnen gebruiken). Verder zie ik hier ook geen enkel initiatief van de TS om iets te zoeken, wat dus ook bijdraagt aan mijn mening.
||
ILUsion, we weten allemaal dat jij je software niet zelf betaald en je pappie en mammie wel, maar als je me wilt financieren dan wil ik je best mijn rekeningnummer pm'en
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 05-06-2005 om 22:09. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[internet] sitestat probleem?! koelieboelie | 9 | 16-08-2005 19:08 |