![]() |
|
wat krijg je als die-hard christenen een gelovige band gaan aavallen?
http://www.av1611.org/crock/pod.html echt hilarisch! (kijk ook ff bij de links beneden, het verhaal gaat een aantal LANGE paginas door)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Dat is zelfs erger dan dat je enkele kerken verbrandt, vliegtuigen op de "westerse" maatschappij stort, burgers doodt in aanslagen om "Het heilige land" te mogen bewonen en meer van dat soort dingen... Niet dus ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wat die zwaar-gelovige christenen niet doen om hun kindjes te beschermen tegen die profaniteiten van P.O.D ![]() |
![]() |
|
![]() |
extreem vergezocht hoor, bijv. dat verhaal over the pod symbol
BAH Dat christenen nou tegen godslasterlijke muziek zijn, ok, maar het is wel erg zielig om bands die laten merken dat ze niet heidens zijn te gaan verwijten dat ze niet christelijk genoeg zijn.
|
![]() |
Beetje nutteloos om een band zo af te gaan zeiken, terwijl POD niet eens christelijk is, maar door hun positieve boodschappen al snel in dat hokje wordt geduwd.
Nee ik luister er niet naar, de muziek is te blij, de teksten zeg maar. Ik hou niet zo van die "save the world" teksten.
|
jammer genoeg is deze CCCCCHHHHHHRRRRRRRistelijke journalist verkeerd geinformeerd. Het is namelijk zo dat POD in hun muziek geen gebruik maakt van zogenaamde 'filthy profanities', ook zullen zij nooit 'trots' verkondigen alcohol te drinken. En dan deze zin: "Attack Bible Believing Christians and Christianity" da's natuurlijk de grootste onzin van allemaal, want POD zullen nooit Christenen aanvallen om hun geloof, omdat het zelf ook Christenen zijn en daar ook niet omheen draaien.
Maar ja, da's het kromme van ieder geloof... staan niet open voor andere dingen. Geloof is vrij kortzichtig. Bovendien zullen fanatici als deze journalist er niet voor terugdeinzen om klinkklare onzin te verkondigen om geloofwaardiger over te komen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De Billy naar Dobermann in Timboektoesaaiqueeste #1336 Verwijderd | 500 | 10-03-2011 14:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homoseksualiteit als ziekte Verwijderd | 279 | 25-09-2005 12:18 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter/Alan Rickman #2 Severus | 500 | 26-08-2004 10:32 | |
Muziek |
Eminem in Nederland.... br4m | 17 | 12-02-2003 18:27 | |
Muziek |
cd covers!! Choke | 21 | 18-12-2002 16:06 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
video orpheus voor p.o kcv ???! ladybird | 0 | 03-05-2002 11:44 |