Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2005, 12:49
Lily16
Lily16 is offline
be honest with us

Heb je weleens je beste vriend of vriendin laten stikken voor je vriendje/vriendin (relatie) ?
Oud 06-06-2005, 12:59
Verwijderd
Zij liet mij meer stikken. Ik zag mijn vriend 1 weekend per maand, hij kwam of naar mij of ik ging naar hem. Vriendin werd vreselijk jaloers, echt niet leuk meer. Ze wilde bij mij slapen wanneer mijn vriend er ook was en deed heel claimerig. Toen ik er iets van zei (dat ik hem weinig zag, dat ik haar veel vaker zag en dat ze niet zo raar moest doen) ging ze me zwart maken Dat is nu alweer 4 jaar geleden ofzo. Ik heb haar vrijwel nooit meer gezien en mijn vriend des te meer
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 13:18
Roos
Roos is offline
Mijn vriendinnen zeggen juist tegen mij dat ik het zo goed kan: een vriendje combineren met hen. Ik vind ook dat mijn vriendinnen op de 1e plek staan, dus dan is het nogal logisch

Een vriendin van mij is er minder goed in: die gaat echt nooit meer mee uit, omdat ze altijd al plannen heeft met haar lover. Superirritant. In het begin vroegen we haar steeds nog mee, maar op een gegeven moment hou ik daar mee op, omdat ze toch nooit meegaat.
Ging ze ons er een beetje van beschuldigen om haar te laten stikken. Jammer
Oud 06-06-2005, 13:24
Mariap0es
Mariap0es is offline
Mijn beste vriendin kreeg een maand later ook een vriend, en toen werdt ze koud en kill, als ik bij haar was en haar vriend kwam langs dan k0n ik (oprotten) om het zo maar uit te drukken, ze zette me in 5 seconden de deur uit, ik probeerde laatst weer bij dr langs te gaan, maar ze doet nog steeds zo. Ik heb zoiets van ja laat dan maar hangen, en dan maar zeggen dat jongens nooit voor je beste vriendin gaan...
Oud 06-06-2005, 13:32
Verwijderd
Ik hoop dat ik het goed combineer. Het is lastig om hem in te voegen in mijn beperkte vrije tijd zonder daarbij minder tijd aan vriendinnen te besteden, maar meestal lukt het geloof ik wel.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 13:37
Verwijderd
Ja.. liefde is blind enzo. Maar nu is alles volgens mij weer zoals het hoort
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 17:16
Verwijderd
Toen ik met mijn ex samen was had ik een vriend waar ik erg close mee was. Mijn ex kon dat niet echt hebben en toen heb ik lange tijd geen tot weinig contact meer met die vriend gehad. Gelukkig is dat allemaal allang voorbij en zijn we weer dikke maatjes en ik heb nooit het idee gehad dat hij me iets kwalijk heeft genomen of wat dan ook.
Nu weet ik wel dat ik het de volgende keer op een andere manier aanpak..
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 17:19
gurl19
gurl19 is offline
Ik kreeg als eerste een vriend. Toen kreeg ik wel is commentaar dat ik op zondag niet meer de hele dag bij hen was, maar alleen maar smiddags.
Later kreeg een andere vriendin ook een vriend, en toen kwam ze bijna nooit meer op zondag. Toen een andere vriendin ook verkering kreeg zijn we er maar mee gekapt.

Dus achteraf deed ik het beter dan zij

Ik probeer het wel te combineren. Maar nu ben ik lekker vrijgezel dus kan ik al mn aandacht richten op mn vriendinnen
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 17:21
Shitonya
Shitonya is offline
Nee, ik ben niet achterlijk.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 17:22
Mariekje*
Mariekje* is offline
Nooit
Oud 06-06-2005, 17:26
zeep007
zeep007 is offline
Ja. Laten stikken wil ik niet zeggen, want ik had het liever ook anders gezien. Maar zij kon mijn huidige relatie niet accepteren, dus ja, dan houdt de vriendschap op. Nooit spijt van gehad, ben nog steeds erg gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 17:31
Kitaantjuh
Kitaantjuh is offline
Ik ben ook de eerste van mijn vrienden die echt een soort van serieuse relatie heeft... En dat slokt best wel al me tijd op... Ik ga nog maar heel soms samen iets met vrienden doen, veel minder dan voor dat ik met me vriend had iig...
Oud 06-06-2005, 17:40
Schranktür
Schranktür is offline
Nope.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 06-06-2005 @ 13:59 :
Zij liet mij meer stikken. Ik zag mijn vriend 1 weekend per maand, hij kwam of naar mij of ik ging naar hem. Vriendin werd vreselijk jaloers, echt niet leuk meer. Ze wilde bij mij slapen wanneer mijn vriend er ook was en deed heel claimerig. Toen ik er iets van zei (dat ik hem weinig zag, dat ik haar veel vaker zag en dat ze niet zo raar moest doen) ging ze me zwart maken Dat is nu alweer 4 jaar geleden ofzo. Ik heb haar vrijwel nooit meer gezien en mijn vriend des te meer
Oh, en mijn vriend heeft een vriendschap verbroken 'voor mij'. Zijn vriend vond me te jong en bleef daar maar commentaar op geven, de opmerkingen werden steeds naarder, toen heeft m'n vriend hem een hand gegeven en gezegd dat hij hem niet meer hoefde te zien. Dat is al zeker 5 jaar geleden. Die jongen deed alleen stom wanneer ik er niet bij was, altijd klagen over mijn gedrag (ik had hem een keer geen hand gegeven, blijkbaar ben je dat altijd verplicht niet dat hij zelf ook maar aanstalten maakte mijn hand te willen schudden ).
Ik heb hem later nog eens gezien, en toen deed hij weer zo huichelachtig in mijn bijzijn.
Maar goed, 't was niet echt een goede vriend van mijn vriend, alleen iemand met wie hij af en toe ging sporten en wat dronk.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 17:55
Verwijderd
Beste nog nooit, die laat ik namelijk nooit gaan. Daar zijn ze me teveel voor waard

Wel dat ik minder contact heb met andere vrienden, maar dat is meer omdat je merkt dat je allebei een ander leven krijgt, dingen veranderen, je wordt ouder, dat soort dingen. Laten stikken niet. Dat is zomaar geen contact meer opnemen met iemand of telkens de boot afhouden enzo, da's lomp
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 17:58
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Schranktür schreef op 06-06-2005 @ 18:40 :
Nope.
Oud 06-06-2005, 18:49
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
zij liet mij weleens stikken, voor mij des te meer reden daar zelf goed mee op te passen
Oud 06-06-2005, 18:56
Verwijderd
Niet echt. Ze was zélf al aardig de sfeer aan het verpesten, en daar kwam later dus tijdens die relatie nogeens bij dat ze daar bewust tussen ging zitten wroeten. Ik heb het een tijdje goed gehouden maar na een aantal maanden was ik het toch wel zat.

Ik ging nog maar weinig met haar om want geen enkele tijd om af te spreken was goed genoeg, ze wilde altijd voorang op mn vriend, ze wilde alles weten maar wilde daarbij óók het absoluutrecht mij de mond erover te snoeren, ze liet mij dan vaak stikken als zij weereens een scharrel had en ging op den duur zelfs systematisch mn vriend afkraken.

Jaloezie of niet, het hoefde gewoon niet meer van mij. Ook een tweetal andere meiden waar ik wel eens mee om ging kregen toen ik een vriend kreeg minder aandacht dat 'normaal', dus ja en nee.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 19:23
Verwijderd
Kheb wel eens vrienden 'laten zitten' voor een relatie. Het kan me ook niks bommen en hen ook niet. Ze hebben wel meer vrienden dan alleen mij en een vriendschap is toch niet verplichtend? Het zou wat zijn als je een bepaald aantal uur per sé bij vrienden moet zijn per week/maand.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 19:27
thegoodlife
thegoodlife is offline
Nee. Ik vind dat zo f*cking zwak en ik zie het vaker om me heen. Jongen krijgt iets met meisje of andersom en vervolgens gaan ze alles samen doen, hangen ze de hele tijd om en aan elkaar en zien ze hun vrienden niet meer staan. Een paar maanden of jaren later is de relatie ineens saai en weten ze niet meer waarom ze ooit bij elkaar zijn gekomen.

Een relatie is een aanvulling op je leven en niet een primair iets naar mijn mening. Niet alles hangt vast aan een relatie. Ik vind het iig erg belangrijk om tijd vrij te maken naast mijn relatie zodat ik ook dingen met mijn vrienden, vriendinnen en voor mezelf kan doen.
Oud 06-06-2005, 19:28
Fruitcake
Fruitcake is offline
noiot en ik zal dat ook nooit doen
Oud 06-06-2005, 19:31
thegoodlife
thegoodlife is offline
Citaat:
Mariap0es schreef op 06-06-2005 @ 14:24 :
Mijn beste vriendin kreeg een maand later ook een vriend, en toen werdt ze koud en kill, als ik bij haar was en haar vriend kwam langs dan k0n ik (oprotten) om het zo maar uit te drukken, ze zette me in 5 seconden de deur uit, ik probeerde laatst weer bij dr langs te gaan, maar ze doet nog steeds zo. Ik heb zoiets van ja laat dan maar hangen, en dan maar zeggen dat jongens nooit voor je beste vriendin gaan...

Laat me raden, ineens vond ze dat niemand meer om haar gaf behalve haar vriend, dat ze geen vriendinnen meer had en als die relatie dadelijk over is valt ze in een bodemloze put van eenzaamheid en arrogantie. Tja, ik vind het iig sneu voor jou. Als ik jou was kon ze op het dak gaan zitten..
Oud 06-06-2005, 22:24
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik deed altijd al vrij veel 'in m'n uppie', dus volgens mij gaat het zien van mijn vriend niet ten koste van mijn vriendinnen. Al is de band met mijn beste vriendin (zijn zusje) wel anders geworden, wat eigenlijk ook wel logisch is.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 22:33
Methuselah
Methuselah is offline
Voor die tien dagen dat ik 'n relatie had: nopes. Hoewel m'n beste vriendin wel wat ongerust was in 't begin dat ik haar zou laten vallen (aantal vrienden/vriendinnen hadden dat gedaan toen zij 'n relatie kregen) maar heb haar snel gerustgesteld.
Oud 06-06-2005, 22:35
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Yep. Mijn (toenmalige) vriend mocht de meeste mensen met wie ik om ging niet echt, dus vond ik het ook niet erg om meer tijd met hem door te brengen dan met hen. Ik had toen nooit echt hechte vrienden, gewoon mensen met wie ik omging.
Nu heeft een goede vriendin van mij een vriend, en het lijkt wel alsof het cirkeltje rond is nu, want die jongen mag míj niet. Ik spreek nog wel af en toe met haar af, maar minder dan voorheen. Ik weet iig dat het gewoon een fase is en dat het vanzelf wel over gaat, dus ik ga me er ook niet al te druk om maken. Uit eigen ervaring kan ik haar wel begrijpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2005, 23:08
WolterB
WolterB is offline
Nee, zal t ook niet doen en mocht t gebeuren, dan mogen mn vrienden me een schop verkopen
Oud 06-06-2005, 23:15
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Nee, maar het is wel echt iets wat mij zou kunnen gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 14:46
HoneYy
HoneYy is offline
mn beste vriendin niet...zou ik ook nooit doen, maar een meisje waar ik af en toe mee uitging wel... zij en hij lagen wat te flikflooien op een avondje uit en ik besteedde er niet veel aandacht aan... een week later lag zij met een ander in bed en een week daarna weer...dus had niet echt het idee dat er iets was tussen hem en haar... ik heb hem daarna nog eens gezien en van het een kwam het ander... achteraf werd zij heel boos omdat ze beweerde hem leuk te vinden... beetje raar als je een beetje ligt rond te neuken enz... dus ik vind niet dat ik haar echt hem laten stikken... maar was misschien niet zon goed idee...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 15:36
Verwijderd
mja.. niet echt laten stikken, maar ik vond het moeilijk om mijn tijd te delen. Vooral omdat ik zo graag bij mijn vriend wilde zijn. In het begin ging het wel, tot zij elke zaterdag alleen met me wilde stappen. Nou ja.. dat wilde ik niet. En toen ik ging samenwonen met mijn vriend had ik niet veel geld meer om te gaan stappen, en zij wel. Daardoor leerde zij andere vriendinnen kennen en zijn we uit elkaar gegroeid. Zij doet nu hele andere dingen dan ik. Tis jammer maar ja..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 15:48
Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb niet echt een vast groepje vrienden waar ik elk weekend wat mee ga doen. Ik heb overal en nergens vrienden zitten, dus valt mijn relatie goed met mijn vrienden te combineren.
Mijn beste vriendin en beste vriend wonen bij mij in de buurt (de rest zit op kamers en zie ik af en toe nog eens), maar ook zij hebben een druk leven. We doen er niet zo moeilijk over als we elkaar 2 weekenden even niet zien. Dat vind ik fijn.
Oud 07-06-2005, 19:46
Qimm
Qimm is offline
Laten stikken zeker niet, maar ik heb nu wat meer mensen om mijn aandacht onder te verdelen
Oud 07-06-2005, 20:03
Verwijderd
Nee.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 00:44
Astraea
Astraea is offline
Citaat:
Mariap0es schreef op 06-06-2005 @ 14:24 :
werdt ze
...

Oud 08-06-2005, 01:52
annetjuh
annetjuh is offline
nee, mijn vriendje of toekomste vriendje is al wel eens ingepakt.
en de reden gaven ze dat ze haar leuker vonden. Blijkbaar zie ik er op het eerste ogenblik wel ok uit, maar als ze me kennen merken ze (en dat is letterlijk gezegd) dat ik toch wel iets te veel mijn mening klaar heb liggen
Oud 08-06-2005, 06:19
Verwijderd
een keer, bijna.

mijn maatje waarschuwde me, en ik trok bij. Opgelost
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 10:24
monolo
monolo is offline
ik probeer het altijd te combineren, maar soms is het lastig want ik zie mijn boi alleen maar in het weekend en dan wil ik eigenlijk ook uit met de chicks. mijn vroegere beste vriendin heeft me wel laten stikken voor dr vriendje maar dat kwam ook doordat ze me eigenlijk al een jaar niet meer tof vond maar te bang was om het te zeggen
Oud 08-06-2005, 12:12
Smobbo
Smobbo is offline
Ik doe niet aan 'beste vriend(in)'...
Ik heb gewoon een aantal goede vrienden, maar er is niet 1 iemand waar ik meer aan vertel dan de rest, ik vertel (op de details en persoonlijke dingen na) altijd gewoon alles aan iedereen, zo zit ik nou eenmaal in elkaar.
Maar ik ga geregeld juist iets met mijn vriendin doen ipv mijn vrienden, maarja voor dat ik mijn vriendin leerde kennen was het normaal om 2-3x per week uit te gaan, nu is dat dus 1-2 x geworden.
Ik zie ze dus nog vaak zat, en ze snappen ook wel dat ik gewoon helemaal gek ben op m'n vriendin en dat ik niet zo gek ben op hen .
Ik heb echter ook wel eens weken waarin mijn vriendin druk met school is en ik (door het einde van de examens bijvoorbeeld vorige week) niets te doen heb, dan ga ik gewoon 3 avonden met mijn vrienden uit. En zie ik mijn vriendin de dag erop weer.
Oud 08-06-2005, 12:46
Slettelina *
Slettelina * is offline
ja heb ik wel gdaan.. Heb ik veel spijt van gehad. Nu is het uit en is et allemaal goed gekomen en weet wel dat ik nooit meer een jongen tussen mij en me beste vriend en beste vriendin laat komen..
Oud 08-06-2005, 14:34
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Never NOOIT..
Echt NIET>>
Oud 08-06-2005, 14:36
Verwijderd
Nee, eerder relatie laten stikken voor vrienden
Met citaat reageren
Oud 08-06-2005, 14:38
infamous
infamous is offline