Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2005, 10:29
Verwijderd
vanaf weblog:

Oké. Donderdag was ik dus echt heel erg dronken en ik heb daarvan ook een hele grote blauwe plek op mn heup die pijn doet als de hel, . Maar het was wel heel gezellig en ik samen met mijn vriendinnen gevierd dat we klaar waren met school dus eh ja. Vrijdag was ik hééél brak maar 's avonds toch uit gegaan met mn zus die me overgehaald had. Naar de discotheek geweest waar het vriendje van mn zus werkt dus gratis drank. Weer dronken, maar wel iets minder als donderdag. Zaterdag eigenlijk niet zo veel gedaan, beetje film gekeken en rosé gedronken met Thiska en gelachen om de kleine katjes van mn zus. 'S avonds met Thiska naar het gelagh gegaan en daar gebleven tot sluit want dan was mn zus klaar met werken, getwijfeld of we nog verder uit zouden gaan maar toch maar niet gedaan, naar huis gegaan, geslapen tot half drie 's middags. Zondag het huis opgeruimd beetje en 's avonds met mn ouders lekker gegeten. De herhaling van America's Next Top Model & Pat's life gekeken. En vandaaaaaaag ga ik niks doen.
Advertentie
Oud 06-06-2005, 10:38
Back Door Man
Back Door Man is offline
zaterdag naar een tentoonstelling geweest op de AVKA in amsterdam, en daar gebleven.. zaterdag super lam in de lux gezeten, gister niets gedaan en nu net weer thuis.
Oud 06-06-2005, 10:40
Glory
Glory is offline
ik ben aan het ploeteren voor mijn grote beoordeling op school en dan gaan ze zeggen of ze me willen houden of hakken
Oud 06-06-2005, 11:33
Verwijderd
Eergisteravond naar Ask For Bob wezen kijken met Mike, dat was vet Daarna naar het afscheidsfeest van het patronaat geweest. Dat was erg gezellig want er waren enorm veel bekenden alle3en was het bier veel te duur. Toen naar Erwin gegaan en daar uiteindelijk in slaap gevallen daar op de bank. Om 6 uur gisteravond pas wakker geworden en rest van de dag daar op de bank gelegen en geen fuck uitgevoerd. Hele nacht gesmookt en na 6 uur des nachts pas mijn bed bereikt. Nu brak
Oud 06-06-2005, 11:48
Verwijderd
gisteren gechilled, wat muziek afgemixed, shoarma gegeten en met een chick Cellular en Simon gekeken op de beamer

nu weer bored @ stage waar zo'n beetje de hele ochtend het netwerk plat lag. maar gelukkig maar t/m woensdag werken deze week
Oud 06-06-2005, 12:07
Verwijderd
Citaat:
mat-ice schreef op 06-06-2005 @ 10:36 :
Haha ik dacht dat er 1 stukje vijvervisvoer was verdraaid
Oud 06-06-2005, 12:17
Verwijderd
ik ben heel boos en zoek nu een manier om dat af te reageren
Oud 06-06-2005, 12:30
cha0s
cha0s is offline
ik ben m00, want ik heb vannacht niet kunnen slapen, nu ook niet trouwens door de vele bakken koffie. (+ ik vind 't zonde om nu in m'n nest te gaan rotten, want dan raakt het kleine beetje bioritme dat ik nu bezit al helemaal fubar.)
zometeen ga ik naar Rotterdam, hangen met Stefanie yo.
Oud 06-06-2005, 12:37
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 05-06-2005 @ 21:57 :
ik heb net een enneagram test gemaakt en ik ben een performer
och zo erg verveel ik me
Ik ben een baas

En daarna levensgenieter en romanticus. Wat een kuttest.
Oud 06-06-2005, 12:42
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 06-06-2005 @ 13:37 :
Ik ben een baas

En daarna levensgenieter en romanticus. Wat een kuttest.
ja nogal
ik daarna een loyalist en een levensgenieter

Oh en vandaag is het maandag en ik moet vanavond werken en nu leren
Oud 06-06-2005, 13:00
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 06-06-2005 @ 13:17 :
ik ben heel boos en zoek nu een manier om dat af te reageren
ik heb inmiddels bedacht hoe ik het af ga reageren maar of ik dat ga doen weet ik nog niet want het is wel heel nasty
daarnaast heb ik gedouched, naar SatC gekeken en zometeen ga ik naar de stad om allerlei saaie rotzooi te kopen die ik telkens vergeet.
Oud 06-06-2005, 13:28
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik ben vandaag veels te laat op gaan staan en ik heb buikkrampen .
Ik ga zo even langs de notenwinkel nootjes kopen, en sigaretten halen. Dan ga ik proberen werk te zoeken (wat toch nooit lukt, ik haat werken) en vanavond heb ik een date met Otis.
Oud 06-06-2005, 13:36
Emoboy
Emoboy is offline
alleeen maar stage lopen, dag in dag uit, al 8 weken lang, en ik moet nog 2 weken!
Oud 06-06-2005, 13:38
Glory
Glory is offline
ik heb net chocoladevla, ijsthee, cassave, champgnonsoep, aarbeien en croissantjes door elkaar gegeten en nu ben ik echt heel misselijk.
Oud 06-06-2005, 13:47
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 06-06-2005 @ 14:38 :
ik heb net chocoladevla, ijsthee, cassave, champgnonsoep, aarbeien en croissantjes door elkaar gegeten en nu ben ik echt heel misselijk.
omg lekkerrr
Oud 06-06-2005, 14:06
June bug
June bug is offline
om 10 uur opgestaan, ontbeten en blabla, 11 uur de bus gepakt, iets ingeleverd op school, door naar een vriendin, met haar ff naar de stad geweest en wat gedronken, toen de bus naar huis en nu ga ik opruimen en straks naar m'n vader en daar eten en dan weet ik t nog niet.
Oud 06-06-2005, 16:11
Haligh
Haligh is offline
17,50 weggegooid geld aan een excursie omdat ik letterlijk de hele rondleiding door heb geslapen.
Oud 06-06-2005, 16:11
Verwijderd
om kwart voor 8 was ik op mijn werk tot 2 uur en toen heb ik genikst en dat vind ik wel best en zo ga ik pizza eten en chocotofjes.
Oud 06-06-2005, 16:46
Verwijderd
ik ging om 7 uur opstaan, want m'n ouders gingen op vakantie voor 2,5 week. daarna naar school, en emmen in nieuwe tunneltjes kopen. toen naar huis, eten kopen. en koken.

en toevallig is het lekker
Oud 06-06-2005, 16:47
Back Door Man
Back Door Man is offline
mijn ouders zijn ook 2 weken weg, en ik ging ook koken.

maar lekker is het niet
Oud 06-06-2005, 16:49
Haligh
Haligh is offline
jij weet niet wat is niau job.
maar basabas!
vrijdag gaat gewoon door?
ik kijk er namelijk naar uit
Oud 06-06-2005, 16:50
Back Door Man
Back Door Man is offline
hehe, tuurlijk gaat het door maar ik moet mischien wel werken, dus dan vieren we pas vanaf 9 uur feest ofzo dat hoor je nog wel.
Oud 06-06-2005, 16:52
Haligh
Haligh is offline
oooow ooooow ooooooow!
is goed is goed, ga je vanavond nog wat uitvoeren?
ik wil wat doen.
Oud 06-06-2005, 16:53
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
*kauw* ik heb snoepjes gekocht sinds 5 jaar ofzo van mn laatste geld en ik voel me een basisscholier
Oud 06-06-2005, 16:55
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Haligh schreef op 06-06-2005 @ 17:52 :
oooow ooooow ooooooow!
is goed is goed, ga je vanavond nog wat uitvoeren?
ik wil wat doen.
ik ga zo theorie les volgen

vanaf ongeveer 9 uur mag je wel langskomen ofzo
Oud 06-06-2005, 16:57
Otis
Otis is offline
ik ging vrijdag naar mn boo en toen gingen we naar sin city en dat was een toffe film joh, benicio (L)
En zaterdag gingen we uitslapen en savonds housen bij Teebee en voorderest was t n relaxt weekend zonder veel gedoe en nu ga ik langs de drukkerij om te kijken of hij nog open is voor mn the cure shirtjieee
Oud 06-06-2005, 16:58
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 06-06-2005 @ 17:55 :
ik ga zo theorie les volgen

vanaf ongeveer 9 uur mag je wel langskomen ofzo
ok, ik kom dan wel even langs.
Oud 06-06-2005, 16:59
Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
Otis schreef op 06-06-2005 @ 17:57 :
ik ging vrijdag naar mn boo en toen gingen we naar sin city en dat was een toffe film joh, benicio (L)
En zaterdag gingen we uitslapen en savonds housen bij Teebee en voorderest was t n relaxt weekend zonder veel gedoe en nu ga ik langs de drukkerij om te kijken of hij nog open is voor mn the cure shirtjieee
ja, te laaaaaaaat.

en haligh, dat is goed.
Oud 06-06-2005, 17:35
Otis
Otis is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 06-06-2005 @ 17:59 :
ja, te laaaaaaaat.

en haligh, dat is goed.
ja ik was te laat ja
Oud 06-06-2005, 17:56
Verwijderd
Ik heb geinternet en teveel gegeten. En een beetje geSPSSt maar een beetje is niet genoeg. En ook nog langs de apotheek gefietst, is het niet spannend.

Straks avondeten en dan werken.
Oud 06-06-2005, 18:37
Verwijderd
ik heb gekookt, dramatisch ruzie gemaakt met mijn moeder over mijn verhuizing naar amsterdam, sex and the city gekeken in bed en nu ben ik mijn kamer aan het opruimen en een biologische ananaslollie aan het eten. vanavond misschien nog smoken.
Oud 06-06-2005, 18:37
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
- 7 uur opgestaan, verzorgd, aangekleed blablabla...
- Getreind naar Tilburg
- Aangekomen op mijn kamer, ff inkopen gedaan en toen naar school
- De hele middag GeSPSS't
- Daarna gegeten
- Vanavond relaxen en helemaal nix doen... en eens op tijd naar bed aangezien ik vorige nacht slecht heb geslapen
Oud 06-06-2005, 18:47
Verwijderd
Iedereen aan de SPSS. Joy!
Oud 06-06-2005, 18:50
Nona Star
Nona Star is offline
Vanmorgen om 9u aangekomen op mn kamertje, dinnetje kwam langs en we gingen kletsen over de buurman. 's Middags werken tot 18.00u, Mennuz oppikken van het station en boodschapjes doen. Samen lasagna gegeten en nu zitten we W&G te kijken en ruimte te maken voor een lading chocola <3
Oud 06-06-2005, 18:52
Maharani
Maharani is offline
SPSS
Oud 06-06-2005, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Zaara schreef op 06-06-2005 @ 19:52 :
SPSS
Ik herken deze frustraties.
Oud 06-06-2005, 19:04
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
vanochtend geld gehaald bij me school voor het huiswerk klasje dat ik begleide met 5 kindertjes die thuis geen huiswerk kunnen maken

toen zei ik dat ik me toch de hele dag verveelde en toen belde die teamleider vanmiddag ineens op of ik me nogf steeds verveelde, en of ik zin had om toevallig nog 1 kind te begeleiden, en zo verdiende ik van half 3 tot4 nog eventjes 7 euro voor een kindje uit te leggen hoe je de oppervlakte berekend van een cirkel.

Oud 06-06-2005, 19:20
vixen
vixen is offline
Ik was zondag naar Virus geweest in Eindhoven, daar blijven slapen en vandaag weer vroeg op. Twee uur school gehad, toen wat gedronken in 't cafe, mn groepje per ongeluk boos gemaakt omdat ik eigenlijk moest monteren. Toen naar mn vriendje, geleerd, naar huis gegaan en gelijk naar een werk-iets. Toen weer naar huis, gegeten en nu Frans maken en dan tv kijken. En leren.
Oud 06-06-2005, 21:18
Verwijderd
lang gewerkt en het een en ander geregeld om het werk wat dragelijker te maken. daarna wel chill verder gewerkt en geregeld dat ik morgfen uit kan slapen door later te beginnen toen ik naar de snackbar liep vond ik ook nog eens een zak wiet op straat toen ik thuiskwam en een koelkast vol bier zag bedacht ik me dat ik natuurlijk amper thuis geweest dus al mijn bier was er nog
nu eerst mn kamer een beetje opruimen en daarna lekker op de bank liggen en simpsons kijken
Oud 06-06-2005, 21:31
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-06-2005 @ 19:37 :
-
-
-
-
-
-

Laat me even verduidelijken!

Vandaag begon goed, vroeg opgestaan om te leren (5 uur) en toen mijn examen van economie gemaakt! Dat ging schitterend en ik hoop op een 18/20 of een grootste onderscheiding!
Toen naar huis gegaan en beginnen te leren aan geschiedenis tegen woensdag. 320 blz en 50 blz samengevat. Heb geleerd van 2 tot 10 en heb nog maar 20 blz gedaan op 6 uur (2 uur pauze) en nu ben ik depri omdat ik schrik heb dat ik het niet gedaan krijg. en jouw opsomming doet me denken aan de economie in Athene in de 4de eeuw v.C. wat dat heb ik ook met dat opsommingsteken gedaan

Oud 06-06-2005, 21:34
Verwijderd
Eerst een uurlang productief wiskunde gedaan vandaag, vervolgens mijn crea-bea-uitermate mooie stoel afgeschilderd bij ckv. Vervolgens 2 uur lang in de tuin van de school gezeten en wat stenen gesjouwt en geschilderd voor het dubbele pentagram wat we aan het maken zijn en toen nog een dood saai uur geschiedenis!

Natuurlijk heb ik mezelf ook nog enigszins ingespannen door heerlijk te schermen vanavond
Oud 06-06-2005, 21:58
Verwijderd
Ik heb vandaag uitgeslapen en in mijn eentje mijn verjaardag gevierd en toen kwam mijn schoonmoeder langs.

Whoehoe
Oud 06-06-2005, 22:00
Verwijderd
de hele dag mijn klas begeleid naar de presentatie die zij moesten doen imv ckv.
ik voel me nu zo uitgewrongen
Oud 06-06-2005, 22:04
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 06-06-2005 @ 22:58 :
Ik heb vandaag uitgeslapen en in mijn eentje mijn verjaardag gevierd en toen kwam mijn schoonmoeder langs.

Whoehoe
ik krijg de kriebels van mensen die de moeder van hun vriend hun schoonmoeder noemen
daar heb je later in je leven nog meer dan genoeg tijd voor
Oud 06-06-2005, 22:18
Back Door Man
Back Door Man is offline
forumparty bij backdoorman

en ik heb zo veel op dat ik ga kotsen denk ik
Oud 06-06-2005, 22:21
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 06-06-2005 @ 23:18 :
forumparty bij backdoorman

en ik heb zo veel op dat ik ga kotsen denk ik
goh mag ik langskomen
Oud 06-06-2005, 22:22
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 06-06-2005 @ 23:04 :
ik krijg de kriebels van mensen die de moeder van hun vriend hun schoonmoeder noemen
daar heb je later in je leven nog meer dan genoeg tijd voor
het is korter en makkelijker lijkt me
Oud 06-06-2005, 22:29
ZerO
ZerO is offline
Daarnet gewerkt en salaris gekregen, het hoogtepunt van mijn dag
Oud 06-06-2005, 22:30
Verwijderd
Vanaf dat ik thuis ben alles wat ik had willen doen ingeruild voor Dead Kennedys luisteren
Oud 06-06-2005, 22:43
Broeder
Broeder is offline
Ik heb weer martini dus ik denk dat ik daar wel weer genoeg mee zeg

Regels voor berichten