Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2005, 19:12
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 06-06-2005 @ 19:43 :
Geloof me, voor mij geldt dat niet

Mijn taille is nl redelijk normaal, maar ik heb gigantisch brede heupen. In normale damesmaat moet ik dus vaak een 42 o.i.d., waarbij ik 't probleem heb dat bij 95% vd broeken dat hij te breedt is rondom mijn buik
Hoe kan het dan dat je met die andere maten wel 29 hebt...? Volgens mij is dat ook lastig bij 'gigantisch brede heupen'... Ik krijg het zo'n broek iig met geen mogelijkheid dicht door mijn heupen. (Niet dat ik hem überhaupt aan krijg...daar zijn mijn bovenbenen veel te dik voor, maar goed.)
Oud 06-06-2005, 19:21
sheepdog
sheepdog is offline
Ik heb geen idee welke spijkerbroekmaat ik heb want ik draag vrijwel alleen rokjes. Daarvan heb ik maat 36, of 38 als ik niet wil dat mijn buik er overheen hangt. Heupomtrek is 92.
Oud 06-06-2005, 19:40
kellytje
kellytje is offline
Nu eet ik 's avonds vrij vaak kersttomaatjes. Voor een bakje van 250 gram reken ik gewoon 250 gram tomaat, maar deze smaken echt veel zoeter. Weet iemand of ze evenveel cal. bevatten dan gewone tomaten of meer ?
Oud 06-06-2005, 19:44
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik heb broekmaat 29.
Oud 06-06-2005, 20:21
Mara
Mara is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-06-2005 @ 20:12 :
Hoe kan het dan dat je met die andere maten wel 29 hebt...? Volgens mij is dat ook lastig bij 'gigantisch brede heupen'... Ik krijg het zo'n broek iig met geen mogelijkheid dicht door mijn heupen. (Niet dat ik hem überhaupt aan krijg...daar zijn mijn bovenbenen veel te dik voor, maar goed.)
Het is een broek die normaal wat wijder moet vallen, alleen zit hij bij mij dan dus wat strakker Ligt toevallig dus aan 't model.
Oud 06-06-2005, 20:38
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 06-06-2005 @ 21:21 :
Het is een broek die normaal wat wijder moet vallen, alleen zit hij bij mij dan dus wat strakker Ligt toevallig dus aan 't model.
Dan nog, 29 is gewoon klein. Vind ik dan.

Om een beetje te 'vergelijken': ik kom al moeilijk in 32.
Oud 06-06-2005, 20:42
Mara
Mara is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-06-2005 @ 21:38 :
Dan nog, 29 is gewoon klein. Vind ik dan.

Om een beetje te 'vergelijken': ik kom al moeilijk in 32.
Ja, ik heb de zegen dat mijn buik/taille (iig in verhouding) vrij dun zijn
Oud 06-06-2005, 20:44
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 06-06-2005 @ 21:42 :
Ja, ik heb de zegen dat mijn buik/taille (iig in verhouding) vrij dun zijn
maar als jij in maat 29 komt, dan zijn je heupen toch helemaal niet zo breed?
Oud 06-06-2005, 20:49
Mara
Mara is offline
Citaat:
Gothic schreef op 06-06-2005 @ 21:44 :
maar als jij in maat 29 komt, dan zijn je heupen toch helemaal niet zo breed?
Broek was 29-32. 29 Is taille-maat.

De broek is een zomerbroek, hij hoort (ook bij je heupen) wijdt te vallen. Bij mij zit hij strak, maar dat staat ook wel goed. Dus eigenlijk is ie bij m'n heupen te klein, maar dat maakt in dit geval niet uit. Bij m'n taille/buik past ie wel, omdat 't daar bij mij niet zo dik is
Oud 06-06-2005, 20:52
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 06-06-2005 @ 21:49 :
Broek was 29-32. 29 Is taille-maat.

De broek is een zomerbroek, hij hoort (ook bij je heupen) wijdt te vallen. Bij mij zit hij strak, maar dat staat ook wel goed. Dus eigenlijk is ie bij m'n heupen te klein, maar dat maakt in dit geval niet uit. Bij m'n taille/buik past ie wel, omdat 't daar bij mij niet zo dik is
taille maat? heb ik nog nooit van gehoord ...
Oud 06-06-2005, 20:59
Mara
Mara is offline
Citaat:
Gothic schreef op 06-06-2005 @ 21:52 :
taille maat? heb ik nog nooit van gehoord ...
Amerikaanse maten

Dubbele maat dus. Bijv 29 inch voor je taille, 32 voor de lengte
Oud 06-06-2005, 21:02
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 06-06-2005 @ 21:59 :
Amerikaanse maten

Dubbele maat dus. Bijv 29 inch voor je taille, 32 voor de lengte
ik ken alleen 29 heupen en 34 (voor mij dan) voor lengte...
Oud 06-06-2005, 21:04
Mara
Mara is offline
Citaat:
Gothic schreef op 06-06-2005 @ 22:02 :
ik ken alleen 29 heupen en 34 (voor mij dan) voor lengte...
Hmm, op die kaartjes staat altijd 'waist' size. 29 inch is 73-74cm, lijkt me eerder dat dat taille is dan heupen?
Oud 06-06-2005, 21:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ iedereen die op mij gereageerd had: Jullie hebben zeker allemaal gelijk dat het mijn eigen zaak is omdat ik op mezelf woon en dat ik er oud genoeg voor ben enzo. Daar heb ik niets op aan te merken maar iedereen weet vast wel dat het fijner is als je steun krijgt en dan zeker van je ouders. Bij mij thuis is het altijd nog gebruikelijk dat ik overleg of het zinvol is om naar de huisarts te gaan en dat zij dan voor me belt maar dat wil nu dus niet erg lukken. Ik ga eerst nog maar proberen om het met haar te overleggen en zelf te proberen en als dat allemaal niet wil werken zou ik uiteindelijk wel naar de huisarts gaan. Dit ligt alleen meer aan mijn eigen eigenwijsheid en aan de manier van met elkaar omgaan hier thuis dan aan jullie argumenten want ik kan zeker niet zeggen dat jullie ongelijk hebben.

Nu nog even een vraagje: Als ik iets 'verkeerds' gegeten heb dan krijg ik vrijwel gelijk na het eten pijn in mijn buik en diarree en binnen een uur na het eten ben ik mijn eten alweer kwijt terwijl ik met anatomie geleerd had dat het 24 uur ofzo duurde voordat je eten verteerd is. Hoe kan het dat het dan bij mij wel zo snel gaat?
Oud 06-06-2005, 21:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Om me ook even in de discussie te mengen: Ik heb ook hele brede heupen (omtrek 102 ofzo dacht ik) en een smalle taille (72 ofzo, kan dat? weet het niet meer zo goed) en mijn spijkerbroeken zijn maat 31 (spijkerbroekenmaat van de Bristol).
Oud 06-06-2005, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 06-06-2005 @ 22:14 :
Bij mij thuis is het altijd nog gebruikelijk dat ik overleg of het zinvol is om naar de huisarts te gaan en dat zij dan voor me belt maar dat wil nu dus niet erg lukken.
Misschien is het dan nu tijd om dat te veranderen? Dat zal toch ooit eens moeten gebeuren, toch? (Als jij liever eerst nog wilt proberen met haar te overleggen ed, dan moet je dat natuurlijk doen. )
Citaat:
Nu nog even een vraagje: Als ik iets 'verkeerds' gegeten heb dan krijg ik vrijwel gelijk na het eten pijn in mijn buik en diarree en binnen een uur na het eten ben ik mijn eten alweer kwijt terwijl ik met anatomie geleerd had dat het 24 uur ofzo duurde voordat je eten verteerd is. Hoe kan het dat het dan bij mij wel zo snel gaat?
Bij mij gaat dat ook wel eens zo snel. Ik denk dat het bij allergieën/intoleranties ook niet zo zeer een geval is van het voedsel verwerken ed...maar hoe het precies zit weet ik ook niet.
Oud 06-06-2005, 21:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-06-2005 @ 22:22 :
Misschien is het dan nu tijd om dat te veranderen? Dat zal toch ooit eens moeten gebeuren, toch? (Als jij liever eerst nog wilt proberen met haar te overleggen ed, dan moet je dat natuurlijk doen. )

Bij mij gaat dat ook wel eens zo snel. Ik denk dat het bij allergieën/intoleranties ook niet zo zeer een geval is van het voedsel verwerken ed...maar hoe het precies zit weet ik ook niet.
Misschien wel ja maar je weet waarschijnlijk zelf ook wel dat het moeilijk is om iets te veranderen wat al lang zo is. Ik wil dat langzaam aan proberen en dan ondertussen zelf nog zoeken naar de oorzaak.

Ik wil alleen niet dat jullie het idee hebben dat ik me niets van jullie aantrek en jullie maar negeer. Dat is zeker niet zo en ik vind jullie adviezen ook goed alleen is het opvolgen niet zo simpel als het lijkt.

Hmm, dan ben ik toch blijkbaar niet de enige bij wie het zo snel doorspoelt. Misschien krijg ik ooit nog eens een les waarin ze vertellen hoe dat komt
Oud 06-06-2005, 21:51
Verwijderd
@Daantje_0705: Ik heb niet het idee dat je je niets van mij/ons aantrekt. Ik denk alleen wel dat je je moet realiseren (doe je vast al wel, maar goed) dat je toch volwassen aan het worden bent ed, en daarbij hoort ook je losmaken van je ouders en dergelijke dingen zelf beslissen en ook zelf doen. Natuurlijk snap ik ook wel dat dat niet zo simpel gaat en je moet het ook niet doen als je het niet wilt, maar als je het wel wilt, dan vind ik dat je je niet tegen moet laten houden omdat je moeder toevallig een andere mening over dingen heeft dan jij. Bij voedselallergie/-intolerantie is soms heel lastig zelf de oorzaak te vinden, het kan ook één over andere combinatie van voeding zijn of een op één stapeling van dingen of iets waar je zelf niet aan denkt of misschien zelfs nog nooit van gehoord hebt.

Ja, lange zinnen zijn mijn specialiteit.
Oud 06-06-2005, 23:34
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik heb broekmaat 28/32 ofzo
van bodycomp:
hips 87
waist 70
abdomen 81 cm
Oud 07-06-2005, 07:25
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 07-06-2005 @ 00:34 :
ik heb broekmaat 28/32 ofzo
van bodycomp:
hips 87
waist 70
abdomen 81 cm
en waarom eet je dan zo weinig?
Oud 07-06-2005, 09:57
Martine1986
Martine1986 is offline
hoeveel gram weegt zo'n fruit cookie van de ah ongeveer (tis het formaat van een mariakoekje ofzo maar dan met rozijntjes en granen ofzo, dus wel iets zwaarder dan een gewoon biscuitje denk ik) ik heb nmlk geen weegschaal en heb geen idee wat zoites ongeveer weegt.
Of anders: hoeveel kcal moet ik ervoor tellen?
Oud 07-06-2005, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Martine1986 schreef op 07-06-2005 @ 10:57 :
hoeveel gram weegt zo'n fruit cookie van de ah ongeveer (tis het formaat van een mariakoekje ofzo maar dan met rozijntjes en granen ofzo, dus wel iets zwaarder dan een gewoon biscuitje denk ik) ik heb nmlk geen weegschaal en heb geen idee wat zoites ongeveer weegt.
Of anders: hoeveel kcal moet ik ervoor tellen?
op de verpakking staat hoeveel gram er in de verpakking zit, je kunt het aantal koekjes dat erin zit tellen (of schatten, 10 koekjes tellen en met je vingers afmeten hoeveel keer er 10 koekjes in 1 pakje gaat) en daarmee dan uitrekenen hoeveel gram 1 koekje is
op ah huismerk verpakkingen staat trouwens vaak ook precies hoeveel kcal 1 stuk is.

Laatst gewijzigd op 07-06-2005 om 10:02.
Oud 07-06-2005, 10:19
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 07-06-2005 @ 10:59 :
op de verpakking staat hoeveel gram er in de verpakking zit, je kunt het aantal koekjes dat erin zit tellen (of schatten, 10 koekjes tellen en met je vingers afmeten hoeveel keer er 10 koekjes in 1 pakje gaat) en daarmee dan uitrekenen hoeveel gram 1 koekje is
op ah huismerk verpakkingen staat trouwens vaak ook precies hoeveel kcal 1 stuk is.
Ik heb de laatste twee koekjes van het pak opgegeten, zoals jij beschrijft doe ik het normaal nmlk ook, maar dat werkt nu dus niet En ik dacht idd ook dat het er bij het ah-merk op staat, maar volgens mij is dat allleen op de nieuwere verpakkingen ofzo, het staat er iig niet op.
Oud 07-06-2005, 16:02
Freestyler*
Freestyler* is offline
niet gedacht dat het meer eten van gezonde dingen moeilijker was dan het minder eten van ongezond eten

heel veel slechte dingen heb ik zo goed als verbannen uit mijn eetgewoonten
maar daarvoor in de plaats eet ik te weinig boterhammen enzo

bijvoorbeeld vandaag weer veel te weinig gegeten
hoe het komt?
ik voel me gewoon slecht
en op die momenten eet ik niet
het lijkt alsof ik me nog slechter wil gaan voelen, het van geestelijk naar lichamelijk verplaatsen

@ gothic
afvallen omdat ik dikker word
en ik commentaar krijg
ik moet van mijn ouders afvallen zelfs
Oud 07-06-2005, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Freestyler* schreef op 07-06-2005 @ 17:02 :
Afvallen omdat het van anderen moet is nooit goed (tenzij er risico's voor je gezondheid zijn en de dokter zegt dat je af moet vallen, maar dat is een andere situatie). Je bent 19, het lijkt me dat je dan zelf wel kunt beoordelen wat 'moet' en wat niet 'moet'. Volgens mij is je gewicht goed (aan je maten te zien dan iig), waarom zou je dan af moeten vallen? Als je aankomt is niet meer aankomen en op gewicht blijven ook een optie, afvallen lijkt me dan niet per se nodig.
Oud 07-06-2005, 19:12
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 07-06-2005 @ 20:06 :
Ik wil ook wel een halve kilo per week aankomen, maar:
ik zou denk ik helemaal gek worden van al die boterhammen.. op een gegeven moment heb je daar toch geen trek meer in?
Wat is een gezond alternatief voor een boterham (behalve brinta ed)? En bijv. een krentenbol, of krentenbrood? Daar kan ik heel wat meer van eten.

En ik denk dat je die hoeveelheid boterhammen sowieso eerst op moet bouwen, als je het niet gewend bent is het idd erg veel. Ik eet ook nooit zoveel brood.. ik zou zo'n hoeveelheid alleen kunnen eten als ik tussendoor steeds een tijdje beweeg, zodat ik echt honger heb.
als je meerdere maaltijden per dag gaat nemen, gaat je stofwisseling omhoog, waardoor het heel gemakkelijk is om 'zoveel' te eten...

ontbijtkoek, snack-a-jacks (meer een tussendoortje), roggebrood, havermout/muelsi/cruesli, krentenbrood met spijs, tosti's (geroosterd brood vult bij mij veel minder dan gewoon brood), crackers (alleen veel minder cal dan een boterham).

[edit] uit andere topic, die ik gelukkig kon redden, want hij was dicht voordat mn ik reactie had geplaats
Oud 07-06-2005, 19:14
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 07-06-2005 @ 17:02 :
@ gothic
afvallen omdat ik dikker word
en ik commentaar krijg
maar die maten die je gaf zijn ontzettend slank, dunner dan de mijne en mensen vinden mij al dun...
Oud 07-06-2005, 21:23
Freestyler*
Freestyler* is offline
je kan dan wel 19 zijn
maar als je elke keer te horen krijgt dat je dik wordt
en je ouders gaan flippen als je koek/snoep eet,
dan is er grote druk hoor
en zelf zie je ook wel dat je niet meer in broeken van vorig jaar past
ik was altijd dun, een vna de weinige dingen die ik goed aan mezelf vond,
als dat dan verdwijnt.

moeten is relatief
Oud 07-06-2005, 21:29
blurred
blurred is offline
Freestyler, heb je geen foto's van jezelf? Daarop is denk ik echt te zien of je te dik bent of niet. Die maten zeggen mij nu niet zoveel. Mij klinken ze hardstikke goed, maar als wat jij zegt echt waar is dan is er of iets mis met je figuur (door al dat commentaar) of de mensen in je omgeving zeiken gewoon. wat ik denk...
Oud 07-06-2005, 22:18
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik heb geen overgewicht
dat weet ik ook wel
maar voor mijn bouw te dik zegmaar
ik zal (webcam)foto's morgen ofzo op valtaf.nl plaatsen
Oud 08-06-2005, 06:34
Verwijderd
@Feestyler*: Als ik hoor dat het dun zijn 'het enige was wat je goed aan je zelf vond', dan ga ik me alleen maar meer zorgen maken...
Oud 08-06-2005, 08:13
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 07-06-2005 @ 23:18 :
ik heb geen overgewicht
dat weet ik ook wel
maar voor mijn bouw te dik zegmaar
ik zal (webcam)foto's morgen ofzo op valtaf.nl plaatsen
post dan ook ff je valtaf adres...
Oud 08-06-2005, 08:41
Freestyler*
Freestyler* is offline
foto's staan op
http://freestyler.valtaf.nl/
je moet even op foto's klikken
want ik heb zowel zijkant als voorkant vastgelegd
ze zijn wel gaar

trouwens, leonoor, je hoeft niet bang te zijn dat ik een eetziekte krijg hoor. Dat kan ik niet eens.

morgen verwijder ik de fotos weer
Oud 08-06-2005, 09:57
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 08-06-2005 @ 09:41 :

trouwens, leonoor, je hoeft niet bang te zijn dat ik een eetziekte krijg hoor. Dat kan ik niet eens.
Hoezo?
Oud 08-06-2005, 10:00
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
foto's staan op
ze zijn wel gaar

Je ziet er echt totaal niet te dik uit, gewoon een mooi dun figuur, en 55 kilo bij 1.71 meter is volgens mij veel te dun, hoewel ik even geen rekenmachine bij de hand heb om je bmi uit te rekenen...
En het lijkt me niet echt normaal waar jouw ouders mee bezig zijn, als ze gaan flippen als je snoep eet en zeggen dat je af moet vallen terwijl dat duidelijk niet zo is.
Oud 08-06-2005, 10:21
Bloem
Bloem is offline
Freestyler, niet dat het nodig is imo, maar als je dan toch wat slanker wilt worden kun je volgens mij beter gaan fitnessen, dan dat je gewicht gaat verliezen. Ik snap wel wat je bedoelt, je hebt een beetje hetzelfde als ik denk ik, een laag gewicht en slank, maar wel wat 'vetjes' op je buik? Vergeef me als ik het verkeerd zie Anyway, dan kun je beter proberen om spieren te kweken en zo strakker te worden, dan nog meer gewicht te verliezen. ({)
Oud 08-06-2005, 10:47
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 08-06-2005 @ 11:00 :
Je ziet er echt totaal niet te dik uit, gewoon een mooi dun figuur, en 55 kilo bij 1.71 meter is volgens mij veel te dun, hoewel ik even geen rekenmachine bij de hand heb om je bmi uit te rekenen...
18.8
Helemaal niet te dik dus. Ik heb ook even je foto's bekeken (van Freestyler dus), en jij bent echt niet dik. Je moet iig niet nog meer gaan afvallen. Als je wat strakker wilt worden kun je volgens mij net zoals bloem zegt het beste gaan fitnessen of oefeningen doen ofzo.
Wel vreemd dat je ouders de hele tijd zeggen dat je te dik bent

Over mij; Het gaat echt goed de afgelopen paar dagen Ik heb zelf het idee dat ik heel veel eet, maar toch kom ik na mn avondeten meestal maar rond de 1300/1400 kcal uit. Dus dan mag ik van mezelf nog een tosti eten
Oud 08-06-2005, 11:45
Verwijderd
Citaat:
trouwens, leonoor, je hoeft niet bang te zijn dat ik een eetziekte krijg hoor. Dat kan ik niet eens. [/SIZE]
Volgens mij heeft het niet zo veel te maken met wel of niet kunnen krijgen.
Oud 08-06-2005, 12:04
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
foto's staan op
ze zijn wel gaar

Je bent niet te dik. Je buik ziet er bol uit omdat je een holle rug hebt (lijkt iig op je foto's zo). Ik heb dat ook en daardoor blijft mijn buik altijd wat boller ook al ben je goed op gewicht.
Oud 08-06-2005, 12:14
woezel
woezel is offline
Ik heb ff een vraag; wat versnelt je stofwisselingen? En dan bedoel ik qua eten zeg maar, ik heb bv gehoord dat mosterd helpt enzo..
Oud 08-06-2005, 12:27
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
woezel schreef op 08-06-2005 @ 13:14 :
Ik heb ff een vraag; wat versnelt je stofwisselingen? En dan bedoel ik qua eten zeg maar, ik heb bv gehoord dat mosterd helpt enzo..
meerdere maaltijden per dag... dus een eetschema als volgt:

ontbijt: 2 boterhammen
tussendoor: 1 a 2 boterhammen
lunch: 2 boterhammen
16 u: 2 boterhammen
avondeten
20 u: yoghurt met cruesli, boterham, cracker oid
Oud 08-06-2005, 12:28
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 08-06-2005 @ 11:47 :
18.8
Helemaal niet te dik dus. Ik heb ook even je foto's bekeken (van Freestyler dus), en jij bent echt niet dik. Je moet iig niet nog meer gaan afvallen. Als je wat strakker wilt worden kun je volgens mij net zoals bloem zegt het beste gaan fitnessen of oefeningen doen ofzo.
Wel vreemd dat je ouders de hele tijd zeggen dat je te dik bent

Over mij; Het gaat echt goed de afgelopen paar dagen Ik heb zelf het idee dat ik heel veel eet, maar toch kom ik na mn avondeten meestal maar rond de 1300/1400 kcal uit. Dus dan mag ik van mezelf nog een tosti eten
kom je daarna wel op 2000 cal uit dan?
Oud 08-06-2005, 12:29
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Bloem schreef op 08-06-2005 @ 11:21 :
Freestyler, niet dat het nodig is imo, maar als je dan toch wat slanker wilt worden kun je volgens mij beter gaan fitnessen, dan dat je gewicht gaat verliezen. Ik snap wel wat je bedoelt, je hebt een beetje hetzelfde als ik denk ik, een laag gewicht en slank, maar wel wat 'vetjes' op je buik? Vergeef me als ik het verkeerd zie Anyway, dan kun je beter proberen om spieren te kweken en zo strakker te worden, dan nog meer gewicht te verliezen. ({)
dit heb ik ook, ben ook licht en slank, maar beetje vet op m'n buik. Dat krijg je niet weg met afvallen. Ik heb veel minder gewogen dan nu en toen had ik het ook...
Oud 08-06-2005, 13:07
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 08-06-2005 @ 13:28 :
kom je daarna wel op 2000 cal uit dan?
nee 1600/1700. En mn doel per dag is 1800/1900. Dus moet nog even kijken hoe ik dat ga doen (Of iets extra eten of iets dat ik nu light heb voortaan de 'gewone' versie pakken) weet et nog niet.
Oud 08-06-2005, 13:27
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 08-06-2005 @ 14:07 :
nee 1600/1700. En mn doel per dag is 1800/1900. Dus moet nog even kijken hoe ik dat ga doen (Of iets extra eten of iets dat ik nu light heb voortaan de 'gewone' versie pakken) weet et nog niet.
Je wilt toch niet afvallen? 1900 komt dan wel in de buurt, die 1600 dus idd niet. Wat eet je dan nog meer naast die tosti? Want het leek alsof je soms die tosti nam, terwijl je eigenlijk die tosti + nog wat zou moeten eten...
Oud 08-06-2005, 13:28
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
foto's staan op
ze zijn wel gaar

zijn deze foto's trouwens voor je ontbijt nadat je naar de wc bent geweest genomen?
Oud 08-06-2005, 13:38
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 08-06-2005 @ 14:27 :
Je wilt toch niet afvallen? 1900 komt dan wel in de buurt, die 1600 dus idd niet. Wat eet je dan nog meer naast die tosti? Want het leek alsof je soms die tosti nam, terwijl je eigenlijk die tosti + nog wat zou moeten eten...
nu ben ik helemaal door de war
Dit bedoelde ik iig: met wat ik tegenwoordig eet, kom ik incl. avondeten maar op 1300/1400 kcal uit (Komt denkik omdat ik als lunch groentesoep eet voortaan, en dan dus minder brood eet) Dus mag ik van mezelf dan nog een tosti eten 's avonds (als ik hoger uitkom na mn avondeten dan eet ik dus iets lichters als tussendoortje 's avonds) Inclusief die tosti zit ik dan wel gewoon op 6 boterhammen. Het is niet zo dat ik alléén een tosti eet heel de dag (maar dat bedoelde je denk ik ook niet?)
Hm, beetje onduidelijk denkik

En ik wil trouwens wel afvallen, maar er hoeft niet ernstig veel af, dus doe het deels om wat af te vallen, en deels om gewoon wat gezonder te eten
Oud 08-06-2005, 14:26
D-sire
D-sire is offline
De komende week ben ik nog niet zo actief hier, omdat ik midden in mijn tentamenperiode zit ---> stress!

Mijn broertje kwam net heel lief een luikse wafel naar mij brengen, omdat ik dan beter zou kunnen leren Die heb ik dus net opgegeten, alleen zag ik net op valtaf.nl dat zo'n ding van 125 gram bijna 600 kcal bevat Kan dat? Want dat lijkt me wel heel veel.. shit
Oud 08-06-2005, 14:31
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 08-06-2005 @ 15:26 :
De komende week ben ik nog niet zo actief hier, omdat ik midden in mijn tentamenperiode zit ---> stress!

Mijn broertje kwam net heel lief een luikse wafel naar mij brengen, omdat ik dan beter zou kunnen leren Die heb ik dus net opgegeten, alleen zag ik net op valtaf.nl dat zo'n ding van 125 gram bijna 600 kcal bevat Kan dat? Want dat lijkt me wel heel veel.. shit
Ja dat kan heel goed, kijk maar eens bij andere koekjes, en bij boterkoek enzo...
Oud 08-06-2005, 14:37
D-sire
D-sire is offline
Citaat:
Bloem schreef op 08-06-2005 @ 15:31 :
Ja dat kan heel goed, kijk maar eens bij andere koekjes, en bij boterkoek enzo...
Hm das echt stom, dan staat qua kcal die luikse wafel gelijk aan een hele avondmaaltijd
Nouja nu zit het er toch al in, niets aan te doen. Vanavond gelukkig een uur tennistraining en hopelijk een beetje gezond avondeten. Zit nu namelijk al over de 1400 (stomme wafel ook )

Regels voor berichten