Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1. Leeftijd
15 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? jeetjuh,ik zeg wel altijd karakter,maar ja,toch maar uiterlijk 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? evengroot of groter 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? ach boeie......7 jaar ofzo... 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. mwa hangt ervan af hoe "dom" die andere dan is 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. lang haar,zwart.....LIEF |
![]() |
|
![]() |
1. Leeftijd: (bijna) 17
2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter?: Echt eerlijk gezegd eerst karakter, als ik de innerlijke mooie kant van hem heb gezien maakt me het uiterlijk steeds minder uit 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij?: Liever groter. 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn?: max 3 of 4 jaar ouder. 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes.: een hele grote rol, ik kan echt afknappen op jongens die een rare of vage opmerking maken waarvan ik denk dat ie een lagere opleiding als ik heeft, daar zou ik me echt aan ergeren.Het is leuker als hij mij nog wat kon leren. 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit.: Meestal val ik wel op blond haar maar das misschien toeval, en hij moet toch wel eigelijk een beetje gespierd zijn zodat als ik tegen hem aan ga hangen dat ie dan niet gelijk omvalt!Maar helemaal als jongens gespierde armen hebben..... ![]() Sow...uhh hele waslijst, maar goed ![]() |
![]() |
|
Ok hier komtie:
--------------------------------------------------------------- 1. Leeftijd>>18 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter?>>beiden 3. Moet jou vriendin groter of kleiner zijn dan jij?>>Kleiner 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriendin max. zijn?>>2 jaar 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee meisjes.>> Absoluut 6. Hoe ziet je ideale vriendin eruit.>> heb ik niet, mijn vriendin is voor mij nu het meest ideaal. --------------------------------------------------------------- Tis voor school, en uw gegevens zullen zeer zeker niet worden misbruikt ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
1. Leeftijd
<---- 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Karakter 3. Moet jou vriend groter of kleiner zijn dan jij? iig niet kleiner, liever groter 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? Als het niveau maar gelijk is(of zijn niveau hoger ![]() ![]() 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens. Uiteraard! 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit? Studentikoos, verzorgd. |
![]() |
|
1. Leeftijd
17 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? beide, uiteindelijk is innerlijk natuurlijk het belangrijkste 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? groter, want ik ben niet zo groot ![]() 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? liever niet jonger, niet ouder dan een jaar of 20, dan denk ik dat er een te grote kloof ontstaat in sommige dingen 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. tuurlijk 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. mijn vriendje: blond haar (beetje lang met zo'n lok), heldere blauwe ogen, stukje groter, goed gekleed en een lief koppie ![]()
||
Citaat:
|
1. 15.5
2. karakter 3. groter 4. max. 6jaar 5. hangt van het 'soort' intelligentie af, en ook hoe ze ermee omgaan, heb niet graag mensen die superintellgent zijn en dan ook zo heel formeel gaan spreken enzo! geef mij dan maar iemand met een ietsje lager iq die normaal doet!! 6. kan ik egt niet zeggen, de jongen waar ik nu iets voor voel bijvoorbeeld, ik zou hem nooit knap gevonden hebben, maar nu ik hem van karakter ken, is ie ineens superknap!! kuzzje, xELSx(die hem wel egt leuk begint te vinden....!!) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
beiden is wel belangrijk denk ik, als je iemadn net kent ga je denk ik meer voor uiterlijk, maar als ik iemand langer ken val ik duidelijk op karakter. kleiner (ben zelf al niet zo groot) 2,5 jaar moet er wel een beetje nuttig mee kunnen praten. verder maakt het me niet zo uit of ze ivbo of vwo doet ofzo, als ze maar een bepaalde "socialiteit"heeft. zou dus wel gaan voor degene die slimmer overkomt denk ik ideaal beeld heb ik eigenlijk niet echt. niet te groot, leuke uitstraling (belangrijk ogen), niet te dik, niet arrogant. ![]() |
![]() |
|
![]() |
1. 15
2. Tjah.. kvin karakter wel erg belangrijk.. een leuk uiterlijk valt wel op natuurlijk maar als de uitstraling (hoe hij doet enzo) nix is issut jammer ![]() 3. Hmm.. maakt me niej zoveel uit.. groter lijkt me wel leuker staan 4. Liever niet veeeeeel ouder 5. Jawel.. want 'k vin humor wel belangrijk en sommige mensen die ik niej zo slim vin snappen de mijne niej hehe 6. Kep nie 'n vast beeld in mun hoofd.. tis saai maarjah uitstraling vind ik et belangrijkst..!! |
![]() |
|
![]() |
1. 15
2. karakter is 't belangrijkst, maar uiterlijk telt natuurlijk ook mee 3. hijs groter en hij moet ook groter (is tog geen gezicht?! en errug onhandig) 4. dat maakt me dus echt geen ruk uit, als je maar allebei supa in luv bent, is alles goed ![]() 5. je moet wel allebei een btje op 't zelfde niveau zitten, anders gaajje je aan elkaar ergeren lijkt me 6. week echt niet! uitstraling vind ik heel belangrijk. En hij moet mooie ogen hebben!! (zwijmel zwijmel) Alstu |
![]() |
|
![]() |
1. Leeftijd
16 jaar 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? uiterlijk is eerste indruk maar karakter is in een relatie belangerijker 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? mijn vriend is groter dan mij, dat vind ik ook wel belangerijk 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? ik scheel bijna 3 jaar met mijn vriend en dat vind ik wel genoeg 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Intelligentie is wel belangrijk vind ik 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. lief, leuk, aardig, knap, zorgzaam |
![]() |
|
![]() |
1. Leeftijd : 14 jaar
2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? :allebij 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? :groter 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? :4 jaar ofzo het maak mij nie zo veel uit maar meer als 4 jaar nie meer. 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. :ja 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. : nou iedreen wil wel een lieve vriend die aardig is en knap maar ik vin ook dat ie aan zijn toekomst moe denke ![]() ![]() xxx latah$$$$$ sabine --------------------------------------------------------------- |
![]() |
|
![]() |
1. Leeftijd.....14
2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Moet een goede combinatie zijn 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Groter 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? Niet meer dan 3 jaar 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Nee, of de 1uh moet toch wel zo dom zijn....maar haha....nee 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Alternatief, donker haar....
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-06-2002 om 15:52. |
![]() |
|
1.Leeftijd
18 2.Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Karakter (maar het uiterlijk ook wel een beetje) 3.Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Het liefst kleiner 4.Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 3 jaar maximaal 5.Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Een beetje 6.Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Klein (iets meer dan 1.70), bruine ogen, lang bruin haar en goed verzorgd |
![]() |
|
![]() |
1. 17
2. karakter., want je kunt wel iemand hebben die er goed uit ziet, maar die je niet goed behandeld.. 3. het liefst groter,maar maakt me eigenlijk niet veel uit. 4. 5 jaar max. 5. neej niet echt. 6. donker blond haar, helder blauwe ogen, brede bovenlichaam. en een mooie lach
|
![]() |
1. 14
2. Karakter, maar uiterlijk moet je wel aantrekken 3. Hmm iets groter?? Zelfde lengte mag ook wel ![]() 4. Nou niet HEEL groot maar als er liefde is maakt dat allemaal niks uit. 5. Een beetje. 6. Goed verzorgd, redelijk lang, ehm heb verder niet echt voorkeuren... Kusjah!!
|
1. Leeftijd --- 17
2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? --- eerst uiterlijk dan innerlijk later in de relatie. 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? --- het liefst iets kleiner 5 cm ofzo 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn?--- 2 jaar maximaal 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. --- ja heb toch liever iemand met brains 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. --- Blond haar mooie open ogen 170 lang slank en knap (zoals mijn huidige vriendin) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
1 leeftijd?
15, vrouw 2 uiterlijk of karakter? tja denk een een perfecte combinatie van die twee! en een zelfverzekerde en unieke uitstraling zou ook wel leuk zijn! 3 groter of kleiner? zeker weten groter!!! 4 leefdtijdsverschil? mmh, denk da ik 4 jaar wel genoeg vin! 5 intelligentie? zeker belangrijk!!! 6 ideale vriend? Blauwe ogen, donker blond haar, mooie/lieve lach en een leuke uitstraling. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
1. Leeftijd
16 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? innerlijk is belangrijker dan uiterlijk, op den duur ^_^ 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? groter 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 4 jaar 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. jazeker... ik moet wel een zinnig gesprek met iemand kunnen houden 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. een mix tussen Elijah Wood, Michael Jackson (jaren 80) en Brad Pitt! (hoezo veeleisend?)^_^
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
1. Leeftijd
14 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? hmm meestal karakter 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? ietjes kleiner (groter zijn ze bijna niet te vinden) 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 1 jaar (t is maar 23 dagen) 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Nee 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. zoals mn vriendin er nu uitziet |
![]() |
|
![]() |
1. Leeftijd
16, 17 worden in Oktober! 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Beide, ik ga niet de cliché gebruiken van "voor mij telt het uiterlijk niet" want dat telt voor iedereen! 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Ik zou liever groter hebben, maar ben ook al met iemand geweest die kleiner is! Maar ik vind de grotere gasten veel "idealer"(strange woord om hier te plaatsen, maar dat is nu eenmaal zo) 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? Ik zou toch niet verder dan 5 jaar gaan! Maar natuurlijk als het echt "liefde" is, zou het gene rol mogen spelen! ![]() 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Wel, toch een beetje! Je moet toch iemand hebben waarmee je op dezelfde golflengte zit! En daar zit intelligentie toch een beetje voor tussen, niet? 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Uiterlijk : een groot, sportief jongeman! Donker type ( donker haar, bruine ogen), niet buitenlands ...!(by the way ik ben geen racist, versta me niet verkeerd!) Innerlijk: grappig, meegaand,uitgaand, iemand die wat kan verdragen! En iemand die me de baas kan! ![]()
|
![]() |
1. Leeftijd
18 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Karakter 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Liefst kleiner 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 2.5 jaar denk ik gemiddeld .....maar uitzonderingen zijn er. 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. zeker weten 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. lief doch sexy ![]()
|
![]() |
1. Leeftijd
16 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? een goede combinatie van die twee 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? groter 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? Ik denk dat ik niet zo snel met iemand zou nemen die over de 20 is maar hij mag ook zeker niet jonger zijn...njah een jaartje is niet zo'n probleem 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes? Ja 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit? Ideale vriend? hmm ik val op verschillenden 'type' jongens...maar mijn voorkeur gaat toch uit naar alternatieve jongens; donker lang haar, zwarte kleding,mooi gezichtje, lief,verlegen,aardig,slim etcetc |
![]() |
|
1. Leeftijd
17 en een half 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? karakter vooral , ma uiterlijk ook beetje 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? groter 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 3-4 jaar 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes? bwa valt te zien 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit? val op veel types, enerzijds indisch type, met zwart haar, bruine huid en bruine ogen (of mijn kleur van oge) of anders zwart haar en blauw ogen ofzo of gewoon echt megamooi maja, ken zo iemand maja ![]() |
![]() |
|
![]() |
1. Leeftijd
20 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? kan ik zo niet zeggen...iemand moet je aanspreken...dus meer een combinatie van beide denk ik.. 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? liefst beetje groter ofzow 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? tjah weet ikveel...mijn vriendje is nu jaartje jonger, maar mocht dit ooit(wat ik niet hoop natuurlijk)uitgaan en dan zou ii misschien wle vlieft kunnen worden op iemand die 50 is...zulke dingen kan ik vantevoren niet echt zeggen...dusssss 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. hoe bedoel je die vraag? dus als ik moest kiezen tussen 2 jongens en de ene was slimmer dan de andere? nah weet ik veel...wat een idiote vraag! ![]() 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. ideale vriend? weet je, zulke dingen vind ik altijd zo`n bullshit: "hij moet 198 zijn, moet 85 kg wegen, blond haar hebben en bruine ogen" ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
1. Leeftijd
18 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? karakter 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Het liefst groter, ik ben zelf al niet zo heel groot 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? Als je verliefd bent dan ben je verliefd zeg ik altijd maar, kan mezelf alleen niet voorstellen dat ik op een vent val die 10 jaar ouder is dan ik. 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Ja 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Een spontaan uiterlijk, een lach, sprekend gezicht, verzorgd, mooie handen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
1. Leeftijd 16
2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Ik val in eerste instantie op uiterlijk maar wanneer je in een relatie zit neem ik aan dat het karakter een veel grotere rol speelt dan uiterlijk. 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Ik ben zelf niet erg groot dus heb ik liever dat mijn vriend wat groter is. Maar niet te groot hoor! 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? Ik mag voor mezelf gaan tot 18 jaar. Het ligt er natuurlijk wel aan hoe oud je bent, hoe ouder, hoe groter het leeftijdsverschil okay is. 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Ja, als ik moet kiezen tussen twee jongens, kies ik toch degene die het meest op mijn niveau zit. 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Donker haar, netjes, misschien een beetje kak. Liever kak dan een aso. Goed uiterlijk en innerlijk. Niet gemeen tegenover anderen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Leeftijd
21 jaar. 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Karakter. 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Het liefst kleiner, maar niks moet ![]() 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? Maximaal 5 jaar jonger dan mij en in het andere geval misschien 3 jaar ouder. 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Zoals Manuzhai al schreef: al ik al zover ben dat ik moet kiezen, dan zijn ze beiden intelligent genoeg. Ik moet er iig mee kunnen praten. 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Ideaal. |
![]() |
|
![]() |
1. Leeftijd: 18 jaar
2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? De uitstraling vind ik ook belangrijk,die moet er verzorgd uitzien,maar karakter vind ik nog net wat belangrijker. 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Groter. 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? 6 jaar. 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Ik kies degene waar ik me het allerfijnste bij voel,en waar ik me het meest bij op me gemak voel. ALs dat net degene is die wat minder intelligent is, maakt me dan echt niet uit. 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Zoals mn vriend! Donker haar,en blauwe ogen(hele mooie ogen!)btje gespierd,maar ook niet te erg,iets groter als mij,mooie smaak voor kleding en verzorgd uiterlijk! Ohja en een lieve lach! ![]() ![]()
|
1. Leeftijd:
17 jaar. 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Karakter. Eigenlijk gaat het mij vooral om de uitstraling, om het gehele plaatje. 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Groter. 't Maakt niet uit hoeveel groter, als hij maar groter is. Ik zou het niks vinden als hij kleiner dan mij is. 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? Pfff, voor mijn part 40 jaar, als we maar van elkaar houden en bij elkaar passen. Leeftijdsverschil maakt mij geen barst uit. 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Ja, dat vind ik wel. Je moet wel iemand kunnen hebben die qua intelligentie bij jou past. 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. Qua uiterlijk: 't liefst blauwe ogen (groene ogen doen het ook goed bij mij, bruine helemaal niet), en de haarkleur is goed zolang het maar natuurlijk is en geen rood is. Hij moet een klein beetje gespierd of stevig gebouwd zijn, en geen tatoeages hebben. Piercings mag hij ook wel hebben, maar dan alleen in zijn oor. Piercings in zijn neus, lip, tepel, eikel, etc. vind ik zeer ordinair. Voor de rest moet hij er verzorgd uitzien en niet roken en niet drinken en geen drugs gebruiken. Hij moet ook geen religie aanhangen, want ikzelf ben geen religieus persoon en het zou de dingen een stuk makkelijker maken als ook hij niet-religieus is. En hij moet ook borsthaar hebben! ![]() ![]() Qua innerlijk: Hij moet loyaal zijn, lief, kalm, spontaan, verantwoordelijk, ruimdenkend, tolerant, schattig, een beetje macho, humoristisch, welbespraakt zijn (hij moet weten hoe te converseren), intelligent, mysterieus, een beetje poëtisch, diepzinnig, sensueel, passioneel en een beetje introvert (ikzelf ben een introvert persoon, dus ik ben niet helemaal dol van zeer extraverte persoonlijkheden). Ook moet hij romantisch zijn, mij respecteren en geen losse handjes hebben (want dan ben ik direct weg!). Verder moet hij een beetje dezelfde interesses en dezelfde achtergrond hebben als ik. O ja, en hij moet goed zijn in bed. ![]() ![]() ![]() ![]() Nou, en dat was het wel zo'n beetje. ![]() ![]() Groetjes, Ripper
Laatst gewijzigd op 04-08-2002 om 14:49. |
![]() |
||
Citaat:
|
1. Leeftijd
18 lentes jong ![]() 2. Wat is belangrijker voor jou. Uiterlijk of karakter? Allebei, hoewel karakter uiteindelijk zwaarder meeteld.. 3. Moet jou vriend(in) groter of kleiner zijn dan jij? Kleiner 4. Hoe groot mag het leeftijdsverschil tussen jou en je vriend(in) max. zijn? Um ik kijk niet echt naar leeftijd.. Maar als ik iets zou moeten noemen dan zou het 2 jaar jonger en 2 jaar ouder zijn.. 5. Speelt intelligentie een rol als je moet kiezen tussen twee jongens/meisjes. Jah, hoewel ik het veeeel belangrijker vind hoeveel levenservaring een persoon heeft en hoe haar normen en waarden liggen.. 6. Hoe ziet je ideale vriend/vriendin eruit. -Donker haar -Donkere ogen (of blauw) -Mooi figuur (das in mijn ogen net iets gevulder als de gemiddelde jongen zijn vriendin zou zien) -Mooie wenkbrauwen -Stijlvol gekleed -Lieve uitstraling -Beetje dikke lippen ![]() Moet zeggen dat het nogal moeilijk is om iemand te vinden die aan deze eisen voldoet.. Dames die er niet zo uitzien als dit lijstje, maken ook een kans.. Zolang er maar iets is wat dr speciaal maakt.. Weet het ook niet hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Enquetes voor game over drugs Verwijderd | 1 | 15-02-2010 15:05 | |
Algemene schoolzaken |
Enquette (invullen) daan012 | 5 | 01-11-2008 15:55 | |
Liefde & Relatie |
Enquete Meinita | 38 | 24-03-2006 14:33 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête over studeren AB-Guus | 9 | 02-02-2006 15:51 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête {opzet}: verhouding tussen de Nederlanders en de Moslims Spray rebel | 3 | 06-12-2004 21:21 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête Gebruik van tabak en alcohol onder jongeren Foxy_oud | 72 | 09-07-2004 17:08 |