Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
- Als mijn vriend zich zou verbranden, zou dat niets uitmaken voor onze relatie. Op den duur kijk je door die brandwonden heen. - Ik weet niet wat ik zo'n geval zou doen. Ik denk daar wel eens over na en ben dan altijd bang dat ik me dan al begraaf in mijn eigen verdriet. Maar als ik mijn verstand achterna zou gaan, zou ik allemaal leuke dingen gaan doen met mijn vriend en natuurlijk hoop blijven houden op die eentiende van een procent dat ie er toch door komt. Nooit de moed opgeven! - Ik zou hem met tegenzin van de beademing afhalen. Wel pas nadat iedereen uitvoerig afscheid van hem heeft kunnen nemen.
||
Citaat:
![]() Als ik het niet weet, zou ik de ouders vragen of zij het weten en samen met en een beslissing maken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mephostophilis: goede signature ![]() |
![]() |
||
Citaat:
In het derde geval (kanker), zou ik hem sowieso steunen tot het einde, maar of ik ook de 'liefdesrelatie' kan voortzetten, weet ik niet. Ook dat hangt af van de manier waarop hij er zelf mee omgaat.. Alhoewel iedereen in zo'n geval waarschijnlijk zou veranderen, zou ik zeker wel bij 'em blijven als er in de liefde niets verandert. Ik zou het moeilijk hebben, me iedere nacht in slaap janken, maar hem achterlaten zou ik denk ik niet kunnen.. Op de laatste vraag heb ik een duidelijk antwoord. Ik doe wat hij wil. Ongeacht wat ik zelf liever zou doen op dat moment.
||
Citaat:
Kan ik nu dus niet over oordelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() -Btje t Volendam idee, zou ik vreselijk vinden. Voelt niet lekker he ![]() ![]() -Dan JUIST blijf ik bij hem....samen de laatste momenten delen en gewoon intens genieten van de liefde die je hebt voor elkaar ![]() -Hem het allerliefste verhaal laten horen, hem prijzen voor de mooie dingen die je hebt gedeeld. Hem uitleggen dat hij nooit meer meer zou kunnen dan horen. Dat ik zijn frustratie voel dat hij niks terug kan zeggen en dat ik hem daarom laat inslapen ![]() jammer dat je de 'hersenschade van een motorongeluk e.d.' weglaat.....dat is vaak het meest ingrijpende....mens veranderd totaal......kan niet meer goed praten.....karakterveranderingen...
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb over dit soort dingen veel nagedacht toen ik zelf chronisch ziek werd (ook al is het dan ME en in feite dus vrij 'onschuldig'). En vind het ook moeilijk om daar over na te denken, stel dat ik later in een rolstoel terecht kom, wat vind mijn partner daar dan van? En wat als hij er niet mee om kan gaan als ik een paar maanden bedlegerig ben? Ik zou het het moeilijkst vinden als iemand me dan zou verlaten, omdat je diegene juist in die periode het hardst nodig hebt.. De eerste twee van deze stellingen zijn eigenlijk uiterlijkgericht (rosltoel zijn tegenwoordig zoveel aanpassingen voor etc dat dat in mijn ogen te verwaarlozen is) en die zijn voor mij heel duidelijk. De derde is denk ik voor bijna iedereen ook wel duidelijk, omdat je iemand van wie je houdt wil steunen, ook al ga je er zelf ook aan onderdoor. De laatste stelling vind ik het moeilijkst.. Verder zou ik in geval van karakterverandering het heel moeilijk vinden, maar uiteindelijk denk ik wel de knoop doorhakken en uit elkaar gaan als je dan gewoon niet meer bij elkaar past.. Hm wat een lulverhaal weer ![]()
||
Citaat:
![]() Kan me er iig goed in vinden ![]()
||
Citaat:
Las ook dat iemand niet de stekker eruit zou halen, altijd bij hem zou blijven, hem in haar huis zou nemen. Zelfs wanneer dokters je vertellen dat de kans verwaarloosbaar/ nihil klein is dat hij nog bijkomt? Of als ze je zeggen dat hij nooit meer wakker zal worden? Dat zou ik nooit kunnen. Maanden of zelfs jaren mijn vriend als plant bewaren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Reacties kun je vrijwel altijd redelijk voorspellen. Dus op vragen als "wat zou jij doen als..." "hoe zou jij reageren wanneer ..." "wat zou jij kiezen als..." geef je nooit antwoord op omdat je nooit in zo'n situatie hebt gezeten? Dat is onzin ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Daarnaast denk ik niet dat je, in al deze situatie's, kan zeggen wat je doet. Makkelijker gezegd dan gedaan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat zou je doen als... Michel1992 | 2 | 26-05-2009 11:50 | |
De Kantine |
Nog 5 maanden te leven. Wat zou je doen? Verwijderd | 49 | 12-01-2009 17:26 | |
De Kantine |
Wat zou je doen als je een dag ... mocht zijn Verwijderd | 113 | 27-10-2008 08:32 | |
De Kantine |
Hoe zou je reageren in de situatie?/ Wat zou je doen als..? Missy | 360 | 06-06-2008 01:44 | |
De Kantine |
Wat zou je doen als....... BananaSplit | 226 | 30-01-2006 14:21 | |
Seksualiteit |
Wat zou je doen? AngelLena | 29 | 24-05-2004 21:15 |